News Editors insomnia.gr Δημοσ. 5 Ιουλίου 2011 News Editors Δημοσ. 5 Ιουλίου 2011 Μέσα από την υλοποίηση ενός δυναμικού πλάνου που δίνει έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, τα καταστήματα Public(www.public.gr) έχουν καταφέρει να είναι πρώτη επιλογή για τους επισκέπτες τους, που έφτασαν τα 9 εκατ. το 2010. Την χρονιά που μας πέρασε η αλυσίδα καταστημάτων Public μεγάλωσε από 7 σε 11 καταστήματα, ενώ ξεκίνησε η λειτουργία του e-commercesitewww.public.gr. Το 2010 οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 40% σε σχέση με το 2009, φτάνοντας τα €71,8εκ. Τα καταστήματα Public αποτελούνήδη το No 1 προορισμό για βιβλία, CD&DVD, και videogames, ενώ το παιδικό τμήμα αποτελεί ιδανικό προορισμό για όσους επιθυμούν μία συνολική εκπαιδευτική εμπειρία για το παιδί τους. Παράλληλα τα καταστήματα Public υποδέχονται την Apple καθώς γίνονται AppleAuthorizedReseller.Εκτός από την πλήρη γκάμα προϊόντων Apple, τα Publicέχουν και τη μεγαλύτερη ποικιλία σε αξεσουάρ και περιφερειακά. Επίσης, το προσωπικό είναι ειδικά εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο από την Apple. Όπως δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας,κ.ΡόμπυΜπουρλάς:«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα πορεία μας σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για το λιανεμπόριο. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας, μας δίνει το έναυσμα να προχωρήσουμε δυναμικά και τον 6ο χρόνο λειτουργίας μας, θέτοντας ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 20%και βάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών μας.» Το 2011 είναι μία χρονιά κατά την οποία τα Public έχουν ξεκινήσει μία σειρά από υπηρεσίες και προγράμματα προς όφελος του καταναλωτή. Ειδικότερα, τα προγράμματα ανταλλαγής κινητών κι ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Trade ‘n’ Save και Trade ‘n’ Play αντίστοιχα, σχεδιάστηκαν για να διευρύνουν τις επιλογές των επισκεπτών. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα Trade ‘n’ Saveεπιτρέπει στον καταναλωτή να ανταλλάξει το παλιό του κινητό (παλαιότητας 2 ετών), εξαργυρώνοντας την αξία του με την αγορά οποιουδήποτε από τα 500.000 διαφορετικά προϊόντα που διαθέτουν τα Public. Με την υπηρεσία Trade ‘n’ Playαντίστοιχα που προσφέρεται στο τμήμα gaming, επιστρέφοντας ένα μεταχειρισμένο παιχνίδι μπορεί να εξασφαλίσει έκπτωση έως και 50% για την αγορά ενός νέου. ΄ Τέλος, το 2011, τα καταστήματα Publicξεκίνησαν μιαολοκληρωμένη εκστρατεία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Η εκστρατεία που φέρει τον τίτλο : “Κάποιο βιβλίο μιλάει για σένα : το έχεις διαβάσει;” πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου και γνωρίζει την αποδοχή σύσσωμου του εκδοτικού κλάδου. Στόχος της εκστρατείας που αναμένεται να ενισχύσει συνολικά την αγορά του βιβλίου, είναι η διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού και η ένταξη της ανάγνωσης στις καθημερινές συνήθειες των ελλήνων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.