Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλε Θεσσαλονίκη μένω και απλά ήθελα να έχω ΟΤΕ σαν τηλέφωνο (λόγο αξιοπιστίας) και απλά έβαλα HOL σαν ίντερνετ

 

Το θέμα τώρα είναι ότι αυτοί στην αίτηση διακο0πής που θέλω να κάνω μου λένε σε μύνημα να γράψω πέρα απο την διακοπή των υπηρεσιών και διακοπή Βρόγχου αυτό δεν γίνεται αν έχω και τηλεφωνία HOL; επειδή δεν ξέρω. Μην μου ακυρώνουν μετά την αίτηση επειδή θα καταλάβουν όταν πάνε να δούν ότι δεν έχω 2play και επαναλαμβάνω την διαδικασία....

Δημοσ.

Και να γράψεις διακοπή βρόχου, δε νομίζω πως μπορούν να την κάνουν μονομερώς δεδομένου ότι είσαι σε Shared LLU. Αλλά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, γιατί δεν γράφεις απλά στην αίτησή σου «μπλαμπλαμπλα...επιθυμώ διακοπή της υπηρεσίας ΤΑΔΕ», όπου ΤΑΔΕ το όνομα της υπηρεσίας όπως ακριβώς αναγράφεται στη σελίδα 3 του αναλυτικού σου λογαριασμού;

 

post-43041-0-05474600-1309952564_thumb.png

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι. Επειδή:

  • Πριν λίγο αντιμετώπισα κι εγώ πρόβλημα στην προσπάθειά μου να διακόψω υπηρεσία Double Play που λάμβανα από την HOL / Hellas On Line / hellas online, γιατί δεν είχα παραθέσει το ακριβές «λεκτικό της ημέρας» που ανέμεναν
  • Φοβάμαι μήπως και η όλη ιστορία με το «λεκτικό» λειτουργεί προσχηματικά για να δώσει πίστωση χρόνου στην εταιρεία είτε για τη σε δεύτερο χρόνο απόπειρα τηλεφωνικής μετάπεισης του πελάτη είτε για πώληση νέας υπηρεσίας σε αντικατάσταση της υπό εξέτασιν είτε για μερικές έξτρα ημέρες που η υπηρεσία παραμένει ενεργή (και οι οποίες μεταφράζονται σε έξτρα χρηματικό κέρδος για τον πάροχο)
  • Το εν λόγω «λεκτικό» φαίνεται πως αλλάζει από καιρού εις καιρόν, ίσως και ανά πελάτη(-ες) (δείτε π.χ. μερικά posts πιο πάνω το διαφορετικό λεκτικό που παραθέτει ένας άλλος συμφορουμίτης
  • Στον ιστότοπο της εταιρείας ούτε για δείγμα δεν υπάρχει πρότυπη φόρμα/έντυπο για την αίτηση διακοπής, που θα ξεκαθάριζε υπεύθυνα τα παραπάνω θέματα
σας παραθέτω το πλήρες περιεχόμενο του SMS που μου έστειλε υπάλληλος της εταιρείας σήμερα 20/9/2011 με το ακριβές «λεκτικό»:

 

HOL: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΡΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 21ΧΧΧΧΧ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΔΤ ΣΤΟ Fax 2130005150

 

Επίσης, για την ευκολία σας, παραθέτω σε μορφή PDF ένα κενό έντυπο αίτησης γενικής χρήσης, στο οποίο έχω προσυμπληρώσει το ως άνω λεκτικό:

 

20160701-aitisi-diakopis-vroxou-keni.pdf

 

Πριν να εκτυπωθεί, να υπογραφεί και να σταλεί στον αριθμό FAX που αναφέρεται πιο πάνω (2130005150, τουλάχιστον σήμερα 20/9/2011 και στην περίπτωσή μου), για να προστεθούν τα εκάστοτε προσωπικά στοιχεία του καθενός προτείνω στους χρήστες Windows να χρησιμοποιήσουν το άριστο freeware PDF reader πρόγραμμα PDF-XChange Viewer, το οποίο διατίθεται και σε portable μορφή και επιτρέπει με πολύ εύκολο τρόπο την προσθήκη πεδίων κειμένου επάνω σε ένα υπάρχον PDF.

 

 

Παρακαλώ θερμά οποιοδήποτε μέλος του forum προσπαθήσει στο μέλλον να διακόψει υπηρεσία που λαμβάνει από την HOL και συναντήσει πρόβλημα με το «λεκτικό» ή τη σύνταξη της αίτησης, αν έχει υπ' όψιν του το παρόν topic ή πέσει επάνω σε αυτό κατόπιν αναζήτησης, να ενημερώσει με post για τη δική του περίπτωση. Ευχαριστώ!

  • Like 2
  • 5 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Γειά σε όλους, πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ.

Αντιμετώπισα κι εγώ πρόβλημα με τη διακοπή του Double play της HOL.

Εγώ βαρέθηκα να πάρω τηλέφωνο κι έστειλα αυτοσχεδιάζοντσας το εξής κείμενο:

"Στον αριθμο τάδε που διατηρώ στη διεύθυνση τάδε, με ΑΦΜ τάδε, παρακαλώ για την κατάργηση βρόγχου και ιντερνετ"

πήρα ττηλ. την επόμενη μέρα και ρώτησα αν την παρέλαβαν και πώς προχωράει. Μου είπαν ότι την παρέλαβαν και η διακοπη θα γινει σε 15 εργασιμες.

Την επόμενη μέρα, όμως, με πήραν τηλ. και μου είπαν "σχετικά με την αίτησή σας, θέλετε να καταργηθεί τελείως η γραμμή?"

Τους είπα "Ναι, μετακομίζω και δε χρειάζεται σε κάποιον".

"Ξέρετε, η αίτησή σας δε γίνεται αποδεκτή. Πρέπει να μας στείλετε άλλη όπου να αναφέρετε "απώλεια βρόγχου" αντί για "κατάργηση".

Καταλαβαίνετε την ειρωνία: Όχι μόνο οι 2 λέξεις έχουν το ίδιο νόημα, αλλά η ίδια η υπάλληλος χρησιμοποίηση τη λ΄ςξη "κατάργηση" για να με ρωτήσει τι ακριβώς θέλω!

Μάλον δεν έχω επιλογή από το να στείλω άλο αίτημα, αλλά θα παραπονεθώ στο ΙΝΚΑ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή για αυτήν την ταλαιπωρία και για το γεγονός οτι δεν έχουν φόρμα διαγραφής στο site τους

Θα γράψω αν έχω αποτεελέσματα από αυτές τις κινήσεις ;)))

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλώς όρισες στο Insomnia!

 

Αν σου στείλουν SMS με το ακριβές λεκτικό που «πρέπει» να γραφτεί στην αίτηση, θα κάνεις τον κόπο να το δημοσιεύσεις εδώ; Ευχαριστώ!

Επισκέπτης
Δημοσ.

Γειά σε όλους, πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ.

Αντιμετώπισα κι εγώ πρόβλημα με τη διακοπή του Double play της HOL.

Εγώ βαρέθηκα να πάρω τηλέφωνο κι έστειλα αυτοσχεδιάζοντσας το εξής κείμενο:

"Στον αριθμο τάδε που διατηρώ στη διεύθυνση τάδε, με ΑΦΜ τάδε, παρακαλώ για την κατάργηση βρόγχου και ιντερνετ"

πήρα ττηλ. την επόμενη μέρα και ρώτησα αν την παρέλαβαν και πώς προχωράει. Μου είπαν ότι την παρέλαβαν και η διακοπη θα γινει σε 15 εργασιμες.

Την επόμενη μέρα, όμως, με πήραν τηλ. και μου είπαν "σχετικά με την αίτησή σας, θέλετε να καταργηθεί τελείως η γραμμή?"

Τους είπα "Ναι, μετακομίζω και δε χρειάζεται σε κάποιον".

"Ξέρετε, η αίτησή σας δε γίνεται αποδεκτή. Πρέπει να μας στείλετε άλλη όπου να αναφέρετε "απώλεια βρόγχου" αντί για "κατάργηση".

Καταλαβαίνετε την ειρωνία: Όχι μόνο οι 2 λέξεις έχουν το ίδιο νόημα, αλλά η ίδια η υπάλληλος χρησιμοποίηση τη λ΄ςξη "κατάργηση" για να με ρωτήσει τι ακριβώς θέλω!

Μάλον δεν έχω επιλογή από το να στείλω άλο αίτημα, αλλά θα παραπονεθώ στο ΙΝΚΑ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή για αυτήν την ταλαιπωρία και για το γεγονός οτι δεν έχουν φόρμα διαγραφής στο site τους

Θα γράψω αν έχω αποτεελέσματα από αυτές τις κινήσεις ;)))

Να σαι σίγουρος πως είσαι τυχερός.Εγώ τράβηξα χειρότερα.Ήμουν στο παλιό πρόγραμμα της vodafone με internet από hol.Πέρυσι μου λένε πως καταργούν το πρόγραμμα και πως είτε πάω σε κάποιο άλλο πρόγραμμα της hol είτε καταργώ εντελώς την υπηρεσία.Ξεχνάνε να κλείσουν τον βρόγχο,το καταλαβαίνουν μετά από 1 μήνα και συνέχιζαν να μου στέλνουν λογαριασμούς.Με τα πολλά(γιατί είναι πάρα πολλά) τους στέλνω χαρτί για διακοπή υπηρεσιών(θα ήταν είπαν καλό για δική μου και δική τους εξυπηρέτηση....μαλα@κίες!).Ε,λέω τελείωσα.Αμ δε!με παίρνει ένας τηλ και μου λέει το κλασικό παραμύθι,όταν κάποιος κάνει αίτημα διακοπής (θα πάρει καιρό,αν δεν έχετε κλείσει χρόνο θα πληρώσετε κλπ.).Του κατεβάζω τις εκφράσεις που διώκονται από το άρθρο 361 Π.Κ,καταλαβαίνει πως έκανε ευήθεια και τελείωσε άλλη μια μέρα.5 χρόνια ήμουν και το μετάνιωσα.Τουλάχιστον τώρα στον ΟΤΕ μπορεί πληρώνω πολλά,αλλά δεν ακούω "ασυναρτησίες"!
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

θέλουν φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας του κατόχου και πάνω στην φωτοτυπία θα πρέπει να γραφτεί το εξής κείμενο : Παρακαλώ για την κατάργηση του βρόχου και την απώλεια του αριθμού 21**********.

Μετά στέλνουμε τη φωτοτυπία ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ στο fax 2130005150.

 

Για την περίπτωση που ο τελικός λογαριασμός θέλουμε να έρθει σε νέα διεύθυνση, το προσθέτουμε και αυτό γραπτώς στη φωτοτυπία.

 

Ύστερα από την αποστολή του fax, η HOL στέλνει μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής της αίτησης στο κινητό και

υποτίθεται ότι το πολύ σε 20 μέρες (ξέχασα να τους ρωτήσω αν εννοούν εργάσιμες), γίνεται η διακοπή.

 

Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...