Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την ryanair


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμ ρε φίλε κάπως πρέπει να φτάσει η τιμη εκεί που φτάνει. Και στις εποχές της μέγιστης φτήνιας που ζούμε, το φτηνο εισιτήριο, το φτηνό πανταλόνι, το φτηνό junk food, το φτηνό Χ έχει το κόστος του. Κάποιος το υπομενει. 

  Προσωπικά, όσο και αν προσπαθώ να μην είμαι... φτηνιάρης, πολλές φορές αδυνατώ να ανταποκριθώ σε κάτι πιο premium από τα low budget.

Ναι,αλλά το θέμα είναι να δούμε τι σκατά κάνουν,γιατί καλά η φτήνια και οι κακές συνθήκες,αλλά το θράσος είναι πάνω από το όριο.

Για αυτό τα πήραν και οι εδώ πολιτικοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  ΔΕΝ συμφωνώ με τις τακτικές που ακολουθούν οι εταιρίες κολλοσοί, αντιθέτως. Απλά σου λέω πως δεδομένων των κοινονικοπολιτικών/οικονομικών συνθηκών της εποχής αυτές οι εταιρίες βρίσκουν έδαφος και γιγαντώνονται. Βλέπε ryanair, zara, bershka, h&m, pull&bear, τις no name σειρές από σουπερ μάρκετ, lidl, κλπ. Και οι αγορές "τσατίζονται" όταν δεν συμφωνείς μαζί τους.

 

  Το θέμα είναι (ουτοπικά, μιας και δεν βλέπω στο προσεχές *1000χρόνια* μέλλον) πως δεν βλέπω αλλαγή στην κοινονική δομή μιας και η μάζα έχει μάθει/εκπαιδευτεί να ακολουθεί/υπακούει/να της λένε πως να δουλέψει, πως να καταναλώσει, με τι να διασκεδάσει κλπ κλπ. Oh well, τι πάω και σκαλίζω τώρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  ΔΕΝ συμφωνώ με τις τακτικές που ακολουθούν οι εταιρίες κολλοσοί, αντιθέτως. Απλά σου λέω πως δεδομένων των κοινονικοπολιτικών/οικονομικών συνθηκών της εποχής αυτές οι εταιρίες βρίσκουν έδαφος και γιγαντώνονται. Βλέπε ryanair, zara, bershka, h&m, pull&bear, τις no name σειρές από σουπερ μάρκετ, lidl, κλπ. Και οι αγορές "τσατίζονται" όταν δεν συμφωνείς μαζί τους.

 

  Το θέμα είναι (ουτοπικά, μιας και δεν βλέπω στο προσεχές *1000χρόνια* μέλλον) πως δεν βλέπω αλλαγή στην κοινονική δομή μιας και η μάζα έχει μάθει/εκπαιδευτεί να ακολουθεί/υπακούει/να της λένε πως να δουλέψει, πως να καταναλώσει, με τι να διασκεδάσει κλπ κλπ. Oh well, τι πάω και σκαλίζω τώρα :P

Καλά,πάτημα βρήκα και το έγραψα,δεν ήταν προσωπικό.

Γενικά για εμάς που θέλουμε το ποιο φθηνό δίχως να μας νοιάζει από που προέρχεται και τι υπάρχει πίσω από αυτήν την μείωση τιμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ξέρω ρε μακρύθωμα, απαντώ προσωπικά γιατί αμα λάχει, δεν μιλάω για όλο το ινσόμνια. Και φυσικά με νοιάζει (ή έτσι μπορεί να θέλω να νομίζω για να κοροιδεύω τον εαυτό μου πως είμαι ηθικός κλπκλπ) το πως αυτό που αγοράζω είναι προιόν εκμετάλλευσης και καταπίεσης. Στην ουσία, κι εγώ στη δουλειά μου τσουτσούνι τρώω. Γιατί όπου και αν έχω δουλέψει από τα 17 μου ως τώρα, πάντα για δουλειά 4, έχεις 3, για δουλειά 3 έχεις 2 κοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.thelocal.dk/20150522/ryanair-vs-copenhagen-mayor-round-three

 

Μεγάλες καφρίλες από την εν λόγω εταιρεία και από ότι λένε τα εδώ μίδια είναι χάλια εργοδότης που δεν συμμορφώνεται στους εδώ(πολύ καλούς για τους εργαζομένους) νόμους.

Από εδώ και πέρα θα το σκεφτώ πολύ πριν την προτιμήσω.

Η καφρίλα της ryanair ήταν ή οι μαλάκες οι πολιτικοί;

Για ξαναδές το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

μια παρατήρηση:

όταν πήγα από θεσσαλονίκη ρώμη είδα όλη την ρώμη από πάνω(είδα και το terminal)

αλλά το ciampino είναι έξω από την ρώμη στα ανατολικά

λογικά βλέποντας τον χάρτη δεν θα έπρεπε να περνάμε πάνω από την πόλη

τι έκανε το αεροπλάνο; πήγε από την πόλη και μετά γύρισε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί λόγοι μπορούν να κάνουν το αεροπλάνο να στροφογυρίζει.

 

1) Δεν είναι όλοι οι αεροδιάδρομοι μια ευθεία και μάλιστα με συγκεκριμένη γωνία από point A to point B σα να τραβάς χαρακιά στο χάρτη.

 

2) Το αεροδρόμιο μπορεί να είναι εκεί που είναι αλλά ο προσανατολισμός του διαδρόμου και ο αέρας εκείνη τη στιγμή να επιβάλουν προσέγγιση από άλλη πλευρά πχ από δυτικά.

 

3) Μπορεί να έχουν βάλει το αεροπλάνο σε holding pattern να περιμένει λίγο λόγω κίνησης, κλπ

 

Και χίλια δυο άλλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί λόγοι μπορούν να κάνουν το αεροπλάνο να στροφογυρίζει.

 

1) Δεν είναι όλοι οι αεροδιάδρομοι μια ευθεία και μάλιστα με συγκεκριμένη γωνία από point A to point B σα να τραβάς χαρακιά στο χάρτη.

Οι αεροδιάδρομοι δεν είναι ποτέ ευθεία για λόγους οικονομικούς (καυσίμων κυρίως).

 

Γιατί σε έναν χάρτη δύο διαστάσεων η ευθεία είναι ο συντομότερος δρόμος ανάμεσα σε δυο σημεία.

Αλλά σε μια τρισδιάστατη σφαίρα, όπως είναι η Γη, η ευθεία δεν είναι ο συντομότερος δρόμος. Καμπυλωτά πας πιο γρήγορα και οικονομικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αεροδιάδρομοι δεν είναι ποτέ ευθεία για λόγους οικονομικούς (καυσίμων κυρίως).

 

Γιατί σε έναν χάρτη δύο διαστάσεων η ευθεία είναι ο συντομότερος δρόμος ανάμεσα σε δυο σημεία.

Αλλά σε μια τρισδιάστατη σφαίρα, όπως είναι η Γη, η ευθεία δεν είναι ο συντομότερος δρόμος. Καμπυλωτά πας πιο γρήγορα και οικονομικότερα.

 

Πως μπορείς να πας ευθεία στην Γη? Μόνο αν περάσεις απο μέσα της μπορεί να φτιάξεις μια ευθεία. By default θα καμπυλωσει ο αεροδιάδρομος. Εκτός και αν δεν καταλάβα καλά τι θες να πεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως μπορείς να πας ευθεία στην Γη? Μόνο αν περάσεις απο μέσα της μπορεί να φτιάξεις μια ευθεία. By default θα καμπυλωσει ο αεροδιάδρομος. Εκτός και αν δεν καταλάβα καλά τι θες να πεις.

Ναι, θα καμπυλώσει η ευθεία του χάρτη, αλλά δεν θα ακουθήσει το αεροπλάνο την καμπυλωτή αυτή πορεία γιατί είναι μακρύτερη από την καμπυλωτή του χάρτη.

 

Παράδειγμα τώρα λέω, δεν ξέρω αεροδιάδρομους και αποστάσεις μην βαρέσει κανείς.

Αθήνα Θεσσαλονίκη, η ευθεία του χάρτη δείχνει συντομότερη.

Δεν έχω χάρτη μπροστά μου, πες ότι δεν περνά πάνω από Κυκλάδες.

Στην πραγματικότητα είναι καμπύλη, γιατί η Γη είναι στρογγυλή.

Αν ακολουθήσει καμπυλωτή πορεία που περνά πάνω από Κυκλάδες, στο χάρτη φαίνεται ότι κάνει περισσότερη διαδρομή.

Στην πραγματικότητα πηγαίνοντας καμπυλωτά κάνει μικρότερη διαδρομή από ό,τι αν έκανε την καμπυλωτή διαδρομή που φαίνεται ευθεία στον χάρτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περνάει πάνω από Κυκλάδες στο Θεσσαλονίκη Αθήνα πάντως,συνήθως πάνε πάνω από Βόλο κλπ και το γύρισμα το κάνει πάνω από τη Θεσσαλονίκη (τουλάχιστον τις φορές που ανέβαινα με ετζίαν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περνάει πάνω από Κυκλάδες στο Θεσσαλονίκη Αθήνα πάντως,συνήθως πάνε πάνω από Βόλο κλπ και το γύρισμα το κάνει πάνω από τη Θεσσαλονίκη (τουλάχιστον τις φορές που ανέβαινα με ετζίαν)

Το ότι είπα ένα παράδειγμα βασισμένο όχι στην πραγματικότητα αλλά σε δικά μου υποθετικά στοιχεία το προσπέρασες ή σου ξέφυγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...