Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την ryanair


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Nα μην πεταξεις με δικη σου υπαιτιοτητα.....  χωρις να τους εχεις ειδοποιησει.

 

Αν τους το εχεις πει, απλα χανεις ενα μεγαλο ποσο του ticket που δεν σου επιστρεφεται, ΑΝ οχι, τοτε πληρωνεις εξτρα απο πανω.....

 

Cancelation Penalty λεγεται και το εχουν ολες οι αεροπορικες..... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα μην πεταξεις με δικη σου υπαιτιοτητα..... χωρις να τους εχεις ειδοποιησει.

 

Αν τους το εχεις πει, απλα χανεις ενα μεγαλο ποσο του ticket που δεν σου επιστρεφεται, ΑΝ οχι, τοτε πληρωνεις εξτρα απο πανω.....

 

Cancelation Penalty λεγεται και το εχουν ολες οι αεροπορικες..... :-)

Ειχα κλείσει εισιτήρια για κατι φίλους μου και έχασαν το αεροπλάνο επιστροφής με δικιά τους ευθύνη.. Να περιμένω καμία ύποπτη χρέωση στην κάρτα μου;

 

Sent from my iPad using InsomniaΤους ειχα κάνει και check in κανονικά..δεν ξέρω αν παίζει ρόλο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειχαν ειδοποιησει καπως την αεροπορικη, δεν θα εχεις θεμα.

 

Αν ΟΧΙ, τοτε πιθανον καποια στιγμη ναι....

 

καλο θα ηταν να ερθεις σε επαφη με την αεροπορικη για να εισαι 100% σιγουρος, μην παθεις κανα σοκ αν δεις και σου λειπουν χρηματα απο την καρτα. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λέτε ρε; παιζει δλδ επειδη δεν πας να στο ακυρώσουν;

 

προηγούμενη εβδομάδα δεν πέταξα (εκλεισα μετά new για 2-3ς μέρες) θα μου πετάξουν penalty? mail δεν έχω λάβει για κάτι τέτοιο πάντως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Αν ειχαν ειδοποιησει καπως την αεροπορικη, δεν θα εχεις θεμα.</p> <p> </p> <p>Αν ΟΧΙ, τοτε πιθανον καποια στιγμη ναι....</p> <p> </p> <p>καλο θα ηταν να ερθεις σε επαφη με την αεροπορικη για να εισαι 100% σιγουρος, μην παθεις κανα σοκ αν δεις και σου λειπουν χρηματα απο την καρτα. :-)</p>

Εχει νόημα να ακυρώσω την κάρτα μου ώστε να μην μπορούν να με βρουν;

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω να αξιζει να μπεις σε διαδικασια ακυρωσης καρτας γι'αυτο, μιλα με το helpdesk τους απλως.....

 

Επισης δεν ειναι σιγουρο οτι ολες οι εταιριες το ακολουθουν αυτο πιστα...... ισως να το εχουν και ετσι απλα για ''εκφοβισμο''

 

Kαι γω εχει τυχει να μην προλαβω το αεροπλανο λογω traffic, ποτε δεν μου ηρθε τιποτα..... και εκλεισα κανονικα ticket για την επομενη πτηση.....

 

Οποτε μαλλον για ''bullying''  φαινεται..... χαχαχαχα..... :-) :-) :-)

 

 

Βασικα εχει να κανει με την εκδοση refundable ticker ή οχι... και τους φορους...... :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Δεν νομιζω να αξιζει να μπεις σε διαδικασια ακυρωσης καρτας γι'αυτο, μιλα με το helpdesk τους απλως.....</p> <p> </p> <p>Επισης δεν ειναι σιγουρο οτι ολες οι εταιριες το ακολουθουν αυτο πιστα...... ισως να το εχουν και ετσι απλα για ''εκφοβισμο''</p> <p> </p> <p>Kαι γω εχει τυχει να μην προλαβω το αεροπλανο λογω traffic, ποτε δεν μου ηρθε τιποτα..... και εκλεισα κανονικα ticket για την επομενη πτηση.....</p> <p> </p> <p>Οποτε μαλλον για ''bullying'' φαινεται..... χαχαχαχα..... :-) :-) :-)</p> <p> </p> <p> </p> <p>Βασικα εχει να κανει με την εκδοση refundable ticker ή οχι... και τους φορους...... :confused:</p>

 

Μολις επικοινώνησα με το online chat και πήρα την παρακάτω απάντηση

 

 

img_0546.jpg?dl=0

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Χαχαχαχα, οτι να ναι...... Δεν συντρεχει λογος ανησυχιας τοτε.....</p> <p> </p> <p>Τοτε για ποιον λογο το βαλανε στο Δελτιο Τυπου τους ?</p> <p> </p> <p> :-D</p>

Για να με αναστατώσει μεσημεριατικα...

 

Sent from my iPad using Insomnia

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τριακοστά της γενέθλια γιορτάζει φέτος η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, ενώ οι επικεφαλείς ανακοίνωσαν αποφάσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, με στόχο να βελτιώσουν θεαματικά τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της.

Όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια του τριετούς προγράμματος της εταιρείας με τίτλο «Always Getting Better» πρόγραμμα που εκπονήθηκε προκειμένου να κάνει την Ryanair καλύτερη και φιλικότερη προς το επιβατικό κοινό.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αποφάσισε:

1.Nέο εσωτερικό αεροσκαφών και νέες στολές πληρώματος

2.Χαμηλότερες χρεώσεις για check-in στο αεροδρόμιο - Το check-in στο αεροδρόμιο θα μειωθεί από 70€ σε 45€ από τον Μάιο. Χαμηλότερα τέλη για μη εμφάνιση στο αεροδρόμιο - Το τέλος μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο θα μειωθεί από 110 € σε 99 € από το Μάιο. Θεσπίζεται μία νέα επιλογή ακύρωσης πτήσης (15 € χρέωση για κάθε κατεύθυνση, μέσα σε 24 ώρες από την κράτηση).

3.Δυνατότητα σύγκρισης ναύλων στο Ryanair.com.

4.Νέα υπηρεσία με πληροφορίες προορισμών, συμπεριλαμβάνοντας κριτικές από πελάτες.

5.Νέο προϊόν για ταξιδιωτική ασφάλιση

6.Μία νέα εξατομικευμένη Ryanair.com ιστοσελίδα με ως και 100 εκδόσεις της αρχικής σελίδας και εξατομικευμένα προωθητικά email με προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών.

7.Μια νέα υπηρεσία "Hold the fare" (5 € για κράτηση ενός ναύλου για 24 ώρες).

8.Ένα βελτιωμένο inflight μενού, με περισσότερες επιλογές υγιεινών γευμάτων και ζεστό πρωινό κάτω από παραγγελία σε συγκεκριμένα δρομολόγια.

9.Νέες θέσεις με περισσότερη άνεση στα πόδια και νέο Boeing Sky εσωτερικό αεροσκαφών.

10. Ταχύτερες εφαρμογές για κινητά στην γλώσσα της επιλεγμένης χώρας, αναβαθμισμένη επιφάνεια εργασίας Ryanair.com και βελτιωμένο σύστημα εγγραφής πελατών "My Ryanair".

 

http://www.thestival.gr/xalllara/item/155433-aytes-einai-oi-nees-ypiresies-tis-ryanair-se-ti-meionei-tis-xreoseis-tis

Χαχαχαχα, οτι να ναι...... Δεν συντρεχει λογος ανησυχιας τοτε.....

 

Τοτε για ποιον λογο το βαλανε στο Δελτιο Τυπου τους ?

 

:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εναν ή δυο κωδικούς κρατησης εχετε; με εναν κωδικο κρατησης ειστε οκ, με 2 υπαρχει πιθανότητα να μη κατσετε μαζι

 

έναν κωδικό μας έχουν δώσει για κάθε πτήση.. απλά σκάλωσα με κάτι που διάβαζα εδώ που λέγανε ότι τρέχανε απο το λεωφορείο και όποιος κάτσει πρώτος.. αν έχουμε κάνει check in Online δεν θα έχουμε αριθμό θέσης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...