Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την ryanair


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θελουν εξυπηρετηση Aegean και τιμες Ryan. Ε δεν γινεται τι να κανουμε! Οταν βρισκεις εισητηρια alle-retour για

εξωτερικο με 60 και 70 ευρω ε μην εχεις και απαιτησεις! Εδω να πας Αθηνα-Σαλονικη με το χτελ θες τοσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ότι με χάλαγε και με χαλάει η Aegean δε σημαίνει πως πρέπει να θεωρώ "αναβάθμιση" ή "κάτι καλύτερο" την Ryanair.

Είδα υπάρχουν και πτήσεις της Air France στο χιλιάρικο με επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι οι ψιλοστενές θέσεις , το πρήξιμο των αεροσυνοδών με τα προϊόντα της εταιρίας και η απότομη προσγείωση (χοροπηδάς) .

 

Κατα τα άλλα ειναι vfm 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι οι ψιλοστενές θέσεις , το πρήξιμο των αεροσυνοδών με τα προϊόντα της εταιρίας και η απότομη προσγείωση (χοροπηδάς) .

 

Κατα τα άλλα ειναι vfm

 

Δεν τις κοιτάς στα μάτια όταν περνάν και ρωτάν και σε προσπερνούν αμέσως. Την προσγείωση την συνηθίζεις, για τις στενές θέσεις θα συμφωνήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατάντια των αερομεταφορών, που (και) εξαιτίας της σε οποιαδήποτε σχεδόν εταιρία σου συμπεριφέρονται λες και μεταφέρουν γελάδια, άνοιξε και επίσημα (από χτες) την πτήση για Βρυξέλλες και έβαλε μια ακόμα για Λονδίνο. Για όσους θέλουν να ρθουν προς Βέλγιο, ένα μικρό shortlist:

 

- Από Αθήνα η πτήση είναι στις 6.30 το πρωί

- Δεν έρχεται Βρυξέλλες αλλά πάει Σαρλερουά, μια ώρα μακριά και πρόσβαση μόνο με ένα shuttle bus, για το οποίο πρέπει να πληρώσεις 20-30€ για εισιτήριο aller-retour

- To 20άρικο (19,99) εισιτήριο που λένε ότι υπάρχει μέχρι αρχές Δεκέμβρη είναι αρκετά απίθανο να το πετύχετε πλέον. Μια "νορμάλ" τιμή για αυτή την περίοδο είναι στα 120-180€

Στη Γαλλια παει σε ενα αεροδρομιο γυρω στα 150χλμ απο Παρισι απο το οποιο πρεπει πρωτα να πας στο κεντρο της κοντινης πολης και να παρεις απο εκει συγκοινωνια για το Παρισι. Και το πλασαρει σαν Παρισι. Το ιδιο και με το αεροδρομιο Hahn στη Γερμανια, που ειναι στη μεση του πουθενα, καμια σχεση με το FRA, και το αναφερει ως Frankfurt-Hahn. Οι τιμες που βγαζει κατα περιοδους ειναι δελεαστικες αλλα πρεπει να ξερεις ακριβως τι εχεις να αντιμετωπισεις γιατι κατα 99% δεν πας στο βασικο αεροδρομιο της πολης αλλα καπου αρκετα μακρια οπου πιθανοτατα η συνδεση με την πολη που σε ενδιαφερει ειναι χειροτερη. Για να πας μεχρι τη Θεσσαλονικη δεν ειναι ασχημη επιλογη, για μεγαλυτερο ταξιδι δεν αξιζει τα λεφτα που ζηταει. 

 

Παντως οι Βρυξελλες ειναι δυσκολος προορισμος γιατι ειναι μονοπωλιο της Aegean (το καλοκαιρι βαζει και η Brussels?) και τραβαει και ταξιδιωτες με ακριβα εισιτηρια (επαγγελματικα ταξιδια, ευρωβουλευτες, ΝΑΤΟικους, πρεσβεια). Οι τιμες θα πεσουν αν μπει η Easy στο δρομολογιο, πραγμα λιγο δυσκολο γιατι η Ευκολη δεν φαινεται ζεστη να μεγαλωσει το δικτυο της απο τον LGAV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Γαλλια παει σε ενα αεροδρομιο γυρω στα 150χλμ απο Παρισι απο το οποιο πρεπει πρωτα να πας στο κεντρο της κοντινης πολης και να παρεις απο εκει συγκοινωνια για το Παρισι. Και το πλασαρει σαν Παρισι. Το ιδιο και με το αεροδρομιο Hahn στη Γερμανια, που ειναι στη μεση του πουθενα, καμια σχεση με το FRA, και το αναφερει ως Frankfurt-Hahn. Οι τιμες που βγαζει κατα περιοδους ειναι δελεαστικες αλλα πρεπει να ξερεις ακριβως τι εχεις να αντιμετωπισεις γιατι κατα 99% δεν πας στο βασικο αεροδρομιο της πολης αλλα καπου αρκετα μακρια οπου πιθανοτατα η συνδεση με την πολη που σε ενδιαφερει ειναι χειροτερη. Για να πας μεχρι τη Θεσσαλονικη δεν ειναι ασχημη επιλογη, για μεγαλυτερο ταξιδι δεν αξιζει τα λεφτα που ζηταει.

 

Παντως οι Βρυξελλες ειναι δυσκολος προορισμος γιατι ειναι μονοπωλιο της Aegean (το καλοκαιρι βαζει και η Brussels?) και τραβαει και ταξιδιωτες με ακριβα εισιτηρια (επαγγελματικα ταξιδια, ευρωβουλευτες, ΝΑΤΟικους, πρεσβεια). Οι τιμες θα πεσουν αν μπει η Easy στο δρομολογιο, πραγμα λιγο δυσκολο γιατι η Ευκολη δεν φαινεται ζεστη να μεγαλωσει το δικτυο της απο τον LGAV

Ρε παιδιά και τα δυο αεροδρόμια το ένα στο Παρίσι και το άλλο στην Φρακφούρτη ανήκει. Το Παρίσι με τα περίχωρα έχει 10 εκατομμύρια πληθυσμό, λογικό είναι να έχει τρία (ή τέσσερα; ) αεροδρόμια και τα 150 χλμ δεν θεωρούνται μεγάλη απόσταση για τα δεδομένα του Παρισιού. Αν οι πτήσεις της Ryanair γινόντουσαν στα βασικά αεροδρόμια θα τους έσκιζαν στους φόρους, που θα τους πλήρωνε ο πελάτης. Πχ τιμή εισιτηρίου 10 ευρώ + 150 φόροι, σύνολο 160 ευρώ. Γι'αυτό διαλέγει μικρότερα κοντινά αεροδρόμια. Και γι'αυτό δεν πετούσε τόσα χρόνια στο Βενιζέλος, τώρα κάποια συμφωνία παίχτηκε και τους μείωσαν την φορολογία.

 

Παρόλ'αυτά, επειδή σίγουρα θα παιχτεί κάποια στραβή στο Βενιζέλος, να ξέρετε ότι επειδή η εταιρία (μέσω πελατών) δεν πληρώνει τόσα πολλά στο αεροδρόμιο, θα την έχουν του κλώτσου και του μπάτσου. Δηλαδή θα φεύγει/έρχεται από απομακρυσμένους εξόδους, αν γίνει κάποια στραβή πχ κακοκαιρία το αεροδρόμιο θα δώσει προτεραιότητα σε άλλες πτήσεις για αναχώρηση και στο τέλος θα δώσει το OK στις low cost, θα σε ετοιμάζουν να μπεις στο αεροπλάνο γρηγορότερα με αποτέλεσμα να κάθεσαι απ'έξω να περιμένεις τον πιλότο να μπει για να επιβιβαστείς και εσύ, κτλ κτλ.

 

Από την άλλη, μέχρι πριν 5-6 χρόνια δεν σου έφταναν 350 ευρώ για να ταξιδέψεις εξωτερικό. Και τώρα βρίσκεις 45 πήγαινε έλα. Όλα δικά μας τα θέλουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ryanair καλα κανει και πεταει σε αυτα τα αεροδρομια γιατι εκει ειναι φθηνα, αλλιως δεν θα μπορουσε να δινει τετοιες τιμες. Παντως αρκετοι εχουν την εντυπωση οτι εκαναν την τυχη τους επειδη εκλεισαν ενα εισιτηριο φθηνο σε πτηση που φευγει στις 6.30 το πρωι καμια 100αρια χλμ απο εκει που εχουν παει διακοπες. Για αυτο ειδικα οσοι δεν ασχολουνται πολυ πρεπει να τα ψαχνουν μεχρι την τελευταια λεπτομερεια. 

 

Τωρα για την Αθηνα. Αρχικα η Ryan ειχε προτεινει στο αεροδρομιο της Αθηνας να μειωσει τους φορους μονο για την ιδια κρατωντας τους σταθερους για τις υπολοιπες εταιριες ακομα και για αυτες που πετανε στους ιδιους προορισμους. Το αεροδρομιο αρνηθηκε γιατι αυτο θα δημιουργουσε συνθηκες αθεμιτου ανταγωνισμου. Οι Ιρλανδοι εκνευριστηκαν αλλα τελικα εβαλαν την ουρα στα σκελια και ηρθαν στην Αθηνα γιατι η αγορα εχει ψωμι. Εκτος απο τους ναυλους προσφορας, που δινονται για διαφημιστικους λογους οπως να γνωρισει το κοινο ενα νεο προορισμο, οι τιμες της ειδικα στα δρομολογια εσωτερικου δεν ειναι πολυ φθηνοτερες απο τις αντιστοιχες της Aegean γιατι και οι δυο εταιριες πληρωνουν τους ιδιους φορους. Δεν υπηρχε λογος το αεροδρομιο να κανει πλατες στους Ιρλανδους και να τους παρακαλεσει να ερθουν γιατι ειχε ουτως ή αλλως εταιριες και κυριως regular, δεν ηταν απομονωμενο οπως τα υπολοιπα ελληνικα αεροδρομια που εχουν κινηση Μαιο-Οκτωβριο. Η πυλη που θα φυγει το καθε αεροσκαφος δεν καθοριζεται απο το αεροδρομιο αλλα απο την εταιρια, αν αυτη πληρωσει για φυσουνα (πιο ακριβο σαφως) τοτε θα παει σε πυλη με φυσουνα. Αλλιως λεωφορειακι. Για αυτο ευρωπαικα αεροπλανα που διανυκτερευουν στον LGAV οπως της Lufthansa, της Air France και της Alitalia τις περισσοτερες φορες δεν φευγουν απο φυσουνα στις πολυ πρωινες πτησεις αλλα στις υπολοιπες τις χρησιμοποιουν κανονικα κατα τη διαρκεια της μερας (που το αεροσκαφος καθεται καμια ωρα περιπου στο αεροδρομιο). 

 

Ταξιδευω σταθερα εδω και μια πενταετια, ειναι υπερβολικο να λεμε οτι δεν βρισκαμε τιμες κατω απο 350€ και τωρα ευτυχως ηρθε η Ryan. Μια χαρα τιμες υπηρχαν (για νορμαλ ευρωπαικο δεν εχω δωσει πανω απο 230-250) αλλα ειναι θετικο οτι ηρθε η Ryan με τις ιδιες συνθηκες ωστε να ενισχυθει ο ανταγωνισμος. Πληρωνεις λιγοτερα αλλα παιρνεις πισω και λιγοτερα. Ειτε αυτο λεγεται μακρινο αεροδρομιο, ειτε χαμενες μερες λογω πολυ πρωινων ή πολυ βραδινων πτησεων. Διαλεγεις και παιρνεις ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν το 2005 δεν έβρισκες πτήση με λιγότερα από 350 ευρώ.

Περίοδο μετά το 2007 άρχισε να πετά η Jetairfly εκτός από αεροδρόμια σε νησιά τα καλοκαίρια (Μύκονο, Κρήτη, Σαντορίνι, Ρόδο) και σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και ακολούθησαν και εταιρίες όπως οι τσέχικες αερογραμμές και μια ουγγρική που έκλεισε να βάζουν πτήσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε όλη την Ευρώπη μέσω ανταπόκρισης στη χώρα τους. Είχαμε και την Easy με πτήσεις για Λονδίνο οικονομικές. Εκεί έπεσαν λίγο οι τιμές και μετά έβρισκες εισιτήριο και με 220 ευρώ, ακολούθησε και αυτήν την τακτική η Swiss air, και ψιλοβολεύτηκε η κατάσταση, ιδίως τα καλοκαίρια.

Τώρα εταιρίες όπως η wizz air, Easy και ιδίως η Ryanair έχουν λύσει κυριολεκτικά τα χέρια. Πριν κανά δυο μήνες μιλούσα με τον ανιψιό μου και μου έκανε ζήλειες που είναι 22 χρονών και έχει πάει σε τόσα μέρη. Έπρεπε να του υπενθυμήσω ότι εγώ στην ηλικία του ήθελα για ταξίδι στο εξωτερικό 200.000 δραχμές, όταν ο βασικός ήταν στις 105.000 δραχμές. Και παρόλ'αυτά μέχρι τα 25 μου είχα ταξιδέψει σε τόσες χώρες. Τότε το βούλωσε, γιατί αυτός ταξιδεύει με σακίδιο στον ώμο με 50 ευρώ το εισιτήριο. Χώρια αναμονές ωρών σε αεροδρόμια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο παρατηρησεις.

Στις πτησεις εσωτερικου που ειναι 1 ωρα εξακολουθει να ειναι η φθηνοτερη απο thn αεγεαν με διαφορα (πχ χανια αθηνα).

Εχει ακριβυσει βεβαια σχετικα και παλι ομως ειναι φθηνη.

Οντως επιλεγει περιφερειακα αεροδρομια.Εχει να κανει ομως και με την πολη.Πχ τον ιουνιο πηγα βενετια και αντι του marcopolo(10 χμ απο το κεντρο) προσγειωθηκε στ τρεβιζο (20 χμ).ΚΑι τι εγινε?Η διαφορα στα εισιτηρια ειναι χαωδης.....

Μην τα θελουμε και ολα δικα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπε ποτέ κανείς ότι είναι πανάκεια η ryan. Ειναι να κάτσει και να σε συμφέρει. Εμένα πχ απο Ολλανδία για Ελλάδα, δεν με συμφέρει με τίποτα να την πέρνω. Η transavia (επίσης low cost) βγαίνει μεν συνήθως λίγο πιο ακριβά, αλλά γλυτώνω τρελή ταλαιπωρία. Απλά τα ''στενές θέσεις'', ''σε πρήζουν οι αεροσυνοδοί'', ''δεν εχει φαί'', δεν είναι προβλήματα για μένα. Πρόβλημα ειναι μόνο το σε προσγειώνει στου διαόλου το κέρατο και σε ταλαιπωρεί. Γι αυτό και κρίνει κανείς αν αξίζει να την πάρει η όχι. Θεσσαλονίκη πχ, δεν προσγειώνεται στου διαόλου το κέρατο. Προσγειώνεται στο Μακεδονία. (επειδή είναι μικρό και φθηνο, σύμφωνοι, το αποτέλεσμα μετράει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι κατάλαβα τι ειπώθηκε, έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα σχετικά με τις θέσεις?
Ρωτάω γιατί έχω κλείσει για οκτώβριο και έχω να ταξιδεψω κανα χρόνο με ryanair.
Δεν ισχύει πλέον το ότι μπαίνουμε στο αεροπλάνο και καθόμαστε σε όποια θέση να 'ναι αρκεί να μην ειναι πιασμένη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...