Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά θα κάνεις να κοιτάς πάντα και τους εναλλακτικούς γιατί καμιά φορά η διαφορά είναι πολύ μικρή, σε σημείο που δεν αξίζει ειδικά αν η ryan πετάει άκυρη ώρα

 

σκεπτόμενος μάλιστα οτι με την ryan παντα υπάρχει η πιθανότητα να μεινεις εκτός αεροπλάνου (αν δεν κρατήσεις τη θεση σου με επιπλέον κόστος) δεδομένου οτι δεν εχεις δεσμευμένη θέση και σίγουρα ειναι Overbooked ισως αξίζει άλλη εταιρεία αν η διαφορα ειναι 10-15 €...

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

σκεπτόμενος μάλιστα οτι με την ryan παντα υπάρχει η πιθανότητα να μεινεις εκτός αεροπλάνου (αν δεν κρατήσεις τη θεση σου με επιπλέον κόστος) δεδομένου οτι δεν εχεις δεσμευμένη θέση και σίγουρα ειναι Overbooked ισως αξίζει άλλη εταιρεία αν η διαφορα ειναι 10-15 €...

H ryanair δεν κάνει overbooking για τους απλούστατους λόγους

1. Δεν προσφέρει flexible tickets

2. Η αποζημίωση στον πελάτη που θα του αρνηθεί η επιβίβαση λόγω overbooking είναι κατά πολύ δυσανάλογη του ποσού που θα κερδίσει ώστε να διακινδυνεύσει να πουλήσει την ίδια θέση δυο φορές.

Δημοσ.

H ryanair δεν κάνει overbooking για τους απλούστατους λόγους

1. Δεν προσφέρει flexible tickets

2. Η αποζημίωση στον πελάτη που θα του αρνηθεί η επιβίβαση λόγω overbooking είναι κατά πολύ δυσανάλογη του ποσού που θα κερδίσει ώστε να διακινδυνεύσει να πουλήσει την ίδια θέση δυο φορές.

 

όλες οι Lowcost εταιρείες κάνουν Overbooking απο 0,5-2% βασιζόμενες στο σκεπτικό οτι εδωσες 15 € και να μη πεταξεις δεν εγινε κάτι (λογηκή ευρωπαίων-δε νομίζω οτι ισχύει στην ελλαδα). Στο μακεδονία ουκ ολίγες φορές έτυχε να δω 1-2 ατομα που εμειναν εκτός λόγω κάλυψης "χωρητικότητας".

Παρόλα αυτά αυτό που λες εχει απόλυτη λογική αλλα γιατι τότε να μη δίνει επιβεβεωμένες θέσεις; Και στο site της καποτε που το ειχα δει ανέφερε οτι η κράτηση δεν ειναι δεσμευτική και υπαρχει πιθανότητα να μην επιβιβαστείτε για χ,ψ λόγους (οχι υπαιτιότητα επιβάτη). Αν ανναξε καλώς γιατι εχω κλεισει αρκετά ταξίδια απο Απρίλη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όλες οι Lowcost εταιρείες κάνουν Overbooking απο 0,5-2% βασιζόμενες στο σκεπτικό οτι εδωσες 15 € και να μη πεταξεις δεν εγινε κάτι (λογηκή ευρωπαίων-δε νομίζω οτι ισχύει στην ελλαδα). Στο μακεδονία ουκ ολίγες φορές έτυχε να δω 1-2 ατομα που εμειναν εκτός λόγω κάλυψης "χωρητικότητας".

Παρόλα αυτά αυτό που λες εχει απόλυτη λογική αλλα γιατι τότε να μη δίνει επιβεβεωμένες θέσεις; Και στο site της καποτε που το ειχα δει ανέφερε οτι η κράτηση δεν ειναι δεσμευτική και υπαρχει πιθανότητα να μην επιβιβαστείτε για χ,ψ λόγους (οχι υπαιτιότητα επιβάτη). Αν ανναξε καλώς γιατι εχω κλεισει αρκετά ταξίδια απο Απρίλη...

Μην λες ότι θέλεις. Η ryanair είναι η μοναδική αεροπορική ευρωπαική εταιρία που δεν κάνει overbooking. Thomas cook και thomson δεν τις βάζω στη λίστα γιατί δουλεύουν κυρίως με καλοκαιρινά charters. Οι άδειες θέσεις που έχει στα αεροπλάνα της η ryanair και δεν σε αφήνουν ούτε κράτηση να τις κάνεις, ούτε να κάτσεις εκεί, είναι για το αν τύχει η στραβή και γίνει overbooking.

 

Στο site της το δηλώνει η ίδια ότι δεν κάνει overbooking, ψάξτο και θα δεις.

Όσο για άτομα που λες ότι έμειναν εκτός...

Πρώτον, η εταιρία σε περίπτωση overbooking ψάχνει για εθελοντές. Αν δεν υπάρχει κανένας, τότε προβαίνει σε τυχαία επιλογή ή σε αυτόν που έκανε κράτηση επιπλέον/τελευταίος.

Και δεύτερον, θα πρέπει να δώσει άλλο εισιτήριο, να πληρώσει ξενοδοχείο, 250 ευρώ αποζημίωση για απόσταση μικρότερη των 1500 χιλ ή μιλίων και 400 αν είναι περισσότερα, κτλ. Για αυτόν τον λόγο, έχει αποφανθεί ότι δεν την συμφέρει και έχει αποφασίσει να μην κάνει overbooking τις πτήσεις της.

 

Αλλά έτσι από περιέργεια, έκανα ένα γρήγορο search, δεν βλέπω παράπονα επιβατών για την Ryanair όσον αφορά το overbooking. Αντίθετα, θα βρεις χιλιάδες παράπονα για τις χειραποσκευές, τις έξτρα χρεώσεις, και όλα τα κουφά που έχει η Ryanair. Κι εγώ προσωπικά είμαι από τους τύπους που την έχουν κατηγορήσει πολύ την εταιρία, παρόλο που μου έχει λύσει τα χέρια σε πολλές περιπτώσεις και την χρησιμοποιώ συχνά. Αλλά δεν πρόκειται να την κατηγορήσω για κάτι που σαφέστατα δεν ακολουθεί και δεν είναι υπόλογη.

Επεξ/σία από gigisoni
Δημοσ.

Δεν κάνει overbooking η ryanair!

 

Οι εταιρίες στήνουν ολόκληρες καμπάνιες στο κλείσε νωρίς για να πετάξεις φτηνά, αν βγει φήμη πως κλείνεις φτηνά απο νωρίς αλλά δεν ξέρεις αν πετάξεις θα βάλουν λουκέτο.Εκτός και αν το κάνουν σε στυλ λαχείου, με 1Ε μπορεί να κληρωθείς να πετάξεις για κούβα

  • Like 1
Δημοσ.

Και αυτό με τα καύσιμα είναι λίγο urban legend. Απλά πηγαίνουν βάσει νομού και μέχρι εκεί... Πολλές εταιρείες το κάνουν (το ξέρω με σιγουριά για τη μεγαλύτερη ελληνική) απλά αυτοί έκαναν χαζες κινήσεις (mayday) κ φάνηκε.

Οσο για το Over μακάρι να είναι έτσι...

Δημοσ.

Πετάω τον άλλο μήνα με την συγκεκριμένη.

Το περίεργο είναι ότι όλοι όσοι ξέρω IRL έχουν να πουν ότι το μόνο πρόβλημα είναι με τις βαλίτσες(οι οποίοι μου πρότειναν κιόλας την εταιρεία),κανένας δεν αναφέρει αυτά που γράφουν εδώ ή στα σχόλια από τις "ειδήσεις"(τις οποίες θα εξηγήσω).

Στο ίντερνετς έχουν γραφεί πολλοί παπάδες πάντως.

Δεν ξέρω για την ποιότητα υπηρεσιών(μικρές θέσεις,βρώμικα αεροσκάφη-αεροσυνοδοί κ.ο.κ.),αλλά αυτό με τα καύσιμα είναι θέμα-πρακτική όλων των εταιριών,οι οποίες ελέγχονται μέσω των κανονισμών της ΕΕ(που είναι οι αυστηρότεροι παγκοσμίως).\

Δεν νομίζω να είχε ιδιαίτερο πρόβλημα η ΕΕ να απαγόρευε η διέλευση των αεροσκαφών της από το ευρωπαϊκό FIR εάν ίσχυαν όλες αυτές οι ιστορίες(όπως έχει κάνει σε δεκάδες εταιρίες του τρίτου κόσμου).

 

Προσωπικά δεν θα έδινα πολύ βάση σε αυτά που γράφονται όταν προφανώς αγγίζουν τα όρια του κίτρινου τύπου και όχι της δημοσιογραφίας.

Δημοσ.

Urban legend δεν το λες οταν υπαρχουν πηγες απο τους ιδιους τους πιλοτους (που απολύθηκαν μετα) και αρθρα σε μεγαλες εφημεριδες. Επισης δεν ειναι 1 ή 2 τα περιστατικά που εγινε emergency landing των αεροσκαφων για αυτο και μονο τον λογο. Δεν εχω κατι με την εταιρια αλλα οταν στα μουτρα σου, σου δείχνουν ποσο πολυ θελουν να κοψουν το κοστος (πληρωνεις 1 ευρω το sms για την ενημερωση, εκτυπωση εισιτηρίων κτλ )  τοτε μονο να φανταστω μπορω τι γινεται πισω απο την πλατη μας.

Δημοσ.

Urban legend δεν το λες οταν υπαρχουν πηγες απο τους ιδιους τους πιλοτους (που απολύθηκαν μετα) και αρθρα σε μεγαλες εφημεριδες. Επισης δεν ειναι 1 ή 2 τα περιστατικά που εγινε emergency landing των αεροσκαφων για αυτο και μονο τον λογο. Δεν εχω κατι με την εταιρια αλλα οταν στα μουτρα σου, σου δείχνουν ποσο πολυ θελουν να κοψουν το κοστος (πληρωνεις 1 ευρω το sms για την ενημερωση, εκτυπωση εισιτηρίων κτλ ) τοτε μονο να φανταστω μπορω τι γινεται πισω απο την πλατη μας.

Ανάποδα τα λες. Δεν θέλουν να κόψουν το κόστος, να αυξήσουν το κέρδος θέλουν. Μπορεί να φαίνεται το ίδιο χρησιμοποιώντας λέξεις με αντίθετη σημασία, δεν είναι όμως.

 

Επίσης, η πτώση ενός αεροπλάνου ΠΑΝΤΑ σημαίνει και την χρεοκοπία της εταιρίας στην οποία ανήκε. Και ο ιδιοκτήτης της Ryanair μόνο μαλάκας δεν είναι, αφού αυτό που βασικά αυτός ξεκίνησε το ακολουθούν σιγά σιγά και όλες οι υπόλοιπες εταιρίες (πρόσφατο ελληνικό παράδειγμα η Aegean με την έξτρα χρέωση και αυτή των αποσκευών).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Urban legend δεν το λες οταν υπαρχουν πηγες απο τους ιδιους τους πιλοτους (που απολύθηκαν μετα) και αρθρα σε μεγαλες εφημεριδες. Επισης δεν ειναι 1 ή 2 τα περιστατικά που εγινε emergency landing των αεροσκαφων για αυτο και μονο τον λογο. Δεν εχω κατι με την εταιρια αλλα οταν στα μουτρα σου, σου δείχνουν ποσο πολυ θελουν να κοψουν το κοστος (πληρωνεις 1 ευρω το sms για την ενημερωση, εκτυπωση εισιτηρίων κτλ )  τοτε μονο να φανταστω μπορω τι γινεται πισω απο την πλατη μας.

 

δε λεω οτι δεν το κάνουν, λεω οτι δεν ειναι κάτι παρανομο και το κάνουν και άλλοι...

 

αυτοι βάζουν οσο καύσιμομ τους χρειάζεται + ενα επιπλέον ποσοστό που υποχρεούνται βάσει νόμου, αυτό κάνουν πολλές άλλες εταιρείες σε όλη την ευρώπη, απλα προσπαθώντας να χτυπήσουν με κάποιο τροπο την εταιρεία οι φυλλάδες και τα φτιαχτα ντοκυμαντερ πατανε σε αυτό ελπίζοντας στην αγνοια του μέσου επιβάτη...

 

edit Το διαβασα αυτό που λεγαμε για το over, οντως γραφει ρητά οτι δεν υφίσταται... μακαρι, γιατι ελεγα να κρατησω θέση που ειναι επιπλέον 7€ και σπαστηκα γιατι θα ημουν στα ιδια χρήματα με την aegean με μια προσφοράρα που βγήκε...

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

Δεν κάνει καμία ελληνική ανεφοδιασμό ενώ οι επιβάτες βρίσκονται μες στο αεροσκάφος.

Καμία σοβαρή εταιρεία γενικότερα, πέρα από κολοσσούς όπως αυτή του θέματος ή η Vueling..

Δημοσ.

Δεν κάνει καμία ελληνική ανεφοδιασμό ενώ οι επιβάτες βρίσκονται μες στο αεροσκάφος.

Καμία σοβαρή εταιρεία γενικότερα, πέρα από κολοσσούς όπως αυτή του θέματος ή η Vueling..

 

αυτο που κολλάει;

 

γινεται να κάνεις ανεφοδιασμο με επιβάτες onboard παρουσία πυροσβεστικού και με τις δύο σκάλες τοποθετημένες και ανοιχτές πόρτες...

αλλα στις εσωτερικού που το καύσιμο ειναι λίγο δεν εχει νόημα να γίνει ταυτόχρονος ανεφοδιασμός...

Αν εχει φάει καθυστέρηση εννοια σου και μια χαρα κάνει η οποιαδήποτε εταιρεία ανεφοδιασμό με επιβάτες μεσα, ακόμα και η ψείρα σε θέματα ασφαλείας easy-jet...

 

Η ryanair πάντως εχει μεγα ατου στο θέμα του ανεφοδιασμού μιας και τα 737 γεμίζουν πολυ γρήγορα και σίγουρα πολύ γρηγορότερα απο τα Α320 που παίρνουν 800 λίτρα το λεπτο (και μάλιστα τα τελευταία 500 με τη μιση ταχύτητα).

Δημοσ.

Δεν είπε κανείς ότι δε γίνεται, ειπώθηκε και παραπάνω ότι πάει με το γράμμα του νόμου.

Τώρα γιατί δεν ακολουθεί τον ίδιο νόμο η Lufthansa ή η British βέβαια είναι άλλο θέμα ε?

Αν νομίζεις ότι 2 πυροσβεστικά αρκούν για ενδεχόμενη στραβή πάσο.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...