teovol Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 καλησπερα παιδια. πρωτη φορα ταξιδευω με ryan air για ρωμη και μου λεει οτι μπορω να κανω check in απο το κινητο δυο μερες πριν. ειναι ευκολη η διαδικασια; γιατι το ηλεκτρονικο check in θελει 2 μερες πριν την πτηση και στην ιταλια δεν ξερω που μπορω να βρω υπολογιστη και εκτυπωτη. κι εχω ψιλοπελαγωσει γιατι ειμαι και λιγο ασχετος με τεχνολογια
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Μπορεις να εχεις το boarding pass στο κινητο σου, απο το οποιο θα κανεις και check-in στο γυρισμο. Δε χρειαζεσαι υπολογιστη.
orck Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, teovol είπε καλησπερα παιδια. πρωτη φορα ταξιδευω με ryan air για ρωμη και μου λεει οτι μπορω να κανω check in απο το κινητο δυο μερες πριν. ειναι ευκολη η διαδικασια; γιατι το ηλεκτρονικο check in θελει 2 μερες πριν την πτηση και στην ιταλια δεν ξερω που μπορω να βρω υπολογιστη και εκτυπωτη. κι εχω ψιλοπελαγωσει γιατι ειμαι και λιγο ασχετος με τεχνολογια Θα κανεις και τα δυο checkin απο την εφαρμογη στο κινητο σου. Η διαδικασια ειναι εξαιρετικα απλη, απλα βαζεις κωδικο πτησης (στον στελνουν με email) και το email σου, καποιες φορες δινεις και κατι στοιχεια αριθμο ταυτοτητας και πατας το κουμπι checkin. Αυτο ηταν, η εφαρμογη θα εχει πλεον μια καρτελα επιπλεον με το boarding pass σου. To ιδιο θα κανεις και πριν ερθει η ωρα να επιστρεψεις. Φιλικη συμβουλη, μολις εχεις τα boarding pass κανε ενα screenshot (power+volume low) και στειλε την εικονα και στο αλλο ατομο που ταξιδευεις μαζι. Μπορει να χαθει το κινητο, μπορει να στο κλεψουν, ας το εχει και καποιος αλλος. Εχω δοκιμασει και εχω περασει κανονικα με boarding pass με εικονα (η οποια βεβεια δεν φαινεται οτι ειναι εικονα). Τωρα γιατι σε αφηνει να το κανεις μονο 2 ημερες πριν; Για να αγχωθεις και να φοβηθεις οτι θα το ξεχασεις οποτε θα πληρωσεις το κοστος του στο αεροδρομιο (κατι εκατομυρια ευρω θα το εχουν παει τωρα) και ουσιαστικα εκβιαζουν για να σε αφησουν να το κανεις και πιο νωρις να εισαι ξεγνοιαστος. Επισημα φανταζομαι θα λενε "για καλυτερη εμπειρια πελατη και για μεγιστοποιησης των διαδικασιων και οχι για να σας τα αρπαξουμε και απο εκει". 1
kon1to Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Ε καλα, μηπως υπερβαλεις λιγο; Όλες οι αεροπορικες κατα κανονα ανοιγουν το Check in 24 ωρες πριν την πτηση. Τελευταία καποιες το εχουν αλλάξει και τον εχουν παει στο 48ωρο. Η Ryanair παλια το ειχε στις 7 μερε και το πηγε στις 4, δεν ειχα πρόσεξει οτι το εχει κανει 2 μερες και δεν ξερω τι λογους έχει, αλλα οκ, δεν ειναι και τοσο τελευταία στιγμή. Θελει προσπάθεια για να μην μπορεσεις να κανεις check in με 2 μερες προθεσμια! 1
ManosAgg Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Καλησπέρα, σχετικά με την χειραποσκευή, το όριο ειναι 55x40x20 και βάρος 10 κιλά. Μόλις πήγα και αγόρασα την βαλίτσα και τώρα που ήρθα σπίτι μέτρησα και ειναι 55x35x24. Λετε να εχω θέμα; Ρωτάω για να μην με χρεώσουν μετα 50€ για 4 εκατοστά.
VyronPeristeri Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Χαχαχαχα!!! Μην αγχωνεσαι, μια χαρα θα εισαι!!!
stevengreeceGR Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, ManosAgg είπε Καλησπέρα, σχετικά με την χειραποσκευή, το όριο ειναι 55x40x20 και βάρος 10 κιλά. Μόλις πήγα και αγόρασα την βαλίτσα και τώρα που ήρθα σπίτι μέτρησα και ειναι 55x35x24. Λετε να εχω θέμα; Ρωτάω για να μην με χρεώσουν μετα 50€ για 4 εκατοστά. Εμένα στο αεροδρόμιο του Βρότσλαβ δεν μέτρησαν μέγεθος. Αρκεί να χωράνε εκεί που είναι να μπούν. Και για τη μεγάλη βαλίτσα για λίγα γραμμάρια παραπάνω δε χρεωθηκαμε.
ManosAgg Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Το θέμα ειναι ότι δεν θα χωράει επειδή ειναι πλαστική.
orck Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δυσκολο να μην χωραει στα ντουλαπακια επανω, τα νουμερα που δινουν δεν ειναι ακραια ουτε οριακα. Δεν νομιζω με το ματι η βαλιτσα σου να ξεχωριζει, δυσκολα καποιος θα σε ξεχωρισει. Το θεμα θα ειναι εαν ποτε πεσει συρμα και παιξει καθολικη χρηση του κουτιου που εχουν, εκει απλα δεν θα μπει, εκει την εκατσες. Τι να σου πουμε απο εδω; Ειναι ικανοι να σε βαλουν να πληρωσεις. Ψαξε γιατι πλεον υπαρχει η δυνατοτητα να αγοραζεις δικαιωμα για να παει η βαλιτσα σου κατω, εκει εαν θυμαμαι καλα δεν λεει συγκεκριμενες διαστασεις αλλα κιλα. Επειδη μαλλον ειμαι λιγο χαζος δεν εχω καταλαβει ακριβως τις νεες αλλαγες που καναν, για περισσοτερα απο αυτο που σου ειπα θα πρεπει να περιμενεις αλλος να σου εξηγησει με λεπτομεριες.
ManosAgg Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Το θέμα ειναι ότι μου προεσεφεραν δωρεάν προτεραιότητα για να πάνε και οι δυο αποσκευές πάνω. Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση σου αλλα λέω να την αλλάξω αυριο για να χω το κεφάλι μου ήσυχο 😜
Speculoos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 H Ryanair θα ακυρώσει περίπου 190 πτήσεις αυτή την Παρασκευή ως αποτέλεσμα της νέας απεργιακής κινητοποίησης πληρωμάτων σε βάσεις από την Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Γερμανία. Πάνω από 30000 επιβάτες θα επηρεαστούν από την απεργία. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να ικανοποιήσει κανένα αίτημα αποζημίωσης.
angmar Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Το τελευταίο περι αποζημίωσης που το ανακοίνωσαν; Γιατί στα corporate news τους μιλάνε μεν για το pre-cancellation, αλλά δε γίνεται λόγος για τους πελάτες. Στο FB post περι των ακυρώσεων ο rep τους λέει κανονικά για reschedule ή refund information στο cancellation email που στέλνουν εφόσον μια πτήση ακυρωθεί.
Speculoos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, angmar είπε Το τελευταίο περι αποζημίωσης που το ανακοίνωσαν; Γιατί στα corporate news τους μιλάνε μεν για το pre-cancellation, αλλά δε γίνεται λόγος για τους πελάτες. Στο FB post περι των ακυρώσεων ο rep τους λέει κανονικά για reschedule ή refund information στο cancellation email που στέλνουν εφόσον μια πτήση ακυρωθεί. Πολλοί επιβάτες μπερδεύουν το refund με το compensation. Tο πρώτο είναι επιστροφή χρημάτων που έχεις δώσει όταν κάνεις μια αγορά. Το δεύτερο είναι χρηματική αποζημίωση ανεξάρτητη της αγοράς, ρυθμίζεται νομοθετικά και σχετίζεται με την προσωπική βλάβη. Οι αποζημιώσεις σε περιπτώσεις ακυρώσεων/καθυστερήσεων κτλ είναι ο ευρωπαϊκός νόμος γνωστός ως EU261 και ορίζει ότι ο επιβάτης δικαιούται πίσω το ναύλο του εισιτηρίου συν 250-400 ευρώ ανάλογα τη διάρκεια της πτήσης. H Ryanair λοιπόν τόσο στις μεγάλες απεργίες του Ιουλίου όσο και του Μαϊου, του Φλεβάρη και γενικά σε ό,τι γίνεται τους τελευταίους 14-15 μήνες δεν αποζημιώνει τους επιβάτες καθώς θεωρεί (λανθασμένα) ότι εξαιρείται του EU261 ως κατάσταση πέρα του ελέγχου της. Για να πούμε βέβαια την αλήθεια οι αποζημιώσεις γενικότερα είναι μια πονεμένη ιστορία στη Ryanair. Σχετικά ενδεικτικά links από τις τελευταίες απεργίες: https://www.moneysavingexpert.com/news/2018/09/ryanair-cancels-150-flights-on-friday---but-is-refusing-to-pay-c/ https://news.sky.com/story/ryanair-refuses-to-compensate-passengers-for-cancelled-flights-amid-pilots-strike-11449174 1
orck Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Και τι ακριβως σημαινει οτι αρνειται να δωσει την αποζημιωση; Υπαρχουν ελεκτικες αρχες που αποφασιζουν εαν πρεπει η οχι να τα δωσει η ο καθενας κανει οτι του κατεβει; Το να εχεις κλεισει εισητηριο και τελευταια στιγμη να μαθαινεις οτι δεν θα πεταξεις επειδη η εταιρια τσιγγουνευεται να πληρωσει το προσωπικο της ειναι πολυ ασχημο. Για εμενα ειναι σαφως στα ορια ελεγχου της και θα πρεπει να πληρωσει. Μην διαβασω παλι τους παθητικους "εαν δεν σου αρεσει δεν πετας μαζι τους", ημαρτον με την παθητικοτητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα