cris41 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Θα ειμαι με την χειραποσκευη καλυτερα και το λαπτοπ εκει μεσα. Σε σακουλα θα βαλω το ταμπλετ duty free απο κατι που θα ψωνισω Ρε παιδια γιατι οι μπροστινες θεσεις αεροπλανου(φτερα και μπροστα) ειναι πιο ακριβες απο τις πισω; Για το τσεκ ιν Ryanair λεω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zianna Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Θα ειμαι με την χειραποσκευη καλυτερα και το λαπτοπ εκει μεσα. Σε σακουλα θα βαλω το ταμπλετ duty free απο κατι που θα ψωνισω Ρε παιδια γιατι οι μπροστινες θεσεις αεροπλανου(φτερα και μπροστα) ειναι πιο ακριβες απο τις πισω; Για το τσεκ ιν Ryanair λεω. Η σακούλα των duty free πρέπει να είναι σφραγισμένη και σφραγίζεται στο ταμείο την ώρα της αγοράς. Δεν ξέρω πού πετάς, αλλά σε μερικά αεροδρόμια που πετά η easy jet βρίσκεται στα πιο άσχετα terminals, που αν μετά την security βρεις μαγαζί ανοιχτό με καφέ θα είσαι τυχερός, όχι duty free... Για το δεύτερο, γιατί έτσι της γυάλισε της εταιρίας. Δεν ειρωνεύομαι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Θα ειμαι με την χειραποσκευη καλυτερα και το λαπτοπ εκει μεσα. Σε σακουλα θα βαλω το ταμπλετ duty free απο κατι που θα ψωνισω Ρε παιδια γιατι οι μπροστινες θεσεις αεροπλανου(φτερα και μπροστα) ειναι πιο ακριβες απο τις πισω; Για το τσεκ ιν Ryanair λεω. Δεν ζαλίζεσαι μπροστά και βλέπεις και καλύτερα! Για τη σακούλα ισχύει αυτό που είπε η zianna, δεν μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις μέσα. Νομίζω την κλείνουν και πρέπει να έχεις και την απόδειξη από αυτά που αγόρασες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cris41 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Αυτο με τα Duty Free ισχυει για τον ελεγχο. Εχω βαλει και ρουχα μεσα σε τετοια στην ραιαν και δε την εψαξαν. Καλα θα το αποφυγω οσο γινεται! Αλλα οκ! Σφραγιζουν τα υγρα! Αν εχες φαγωσιμα κρουασαν νερα κλπ ολα οκ. Θα το εχω υποψιν! Ημουν στην 33F σε πτηση αθηνα-θεσσαλονικη και το στομαχι κομπος απο την πιεση( :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Για τις θέσεις εγώ για πλάκα το είπα πάντως, δεν ξέρω αν έχουν κάποια διαφορά! (Πιο ακριβές είναι σίγουρα κάποιες μπροστινές που έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια). (Ο έλεγχος της ryan μάλλον είναι πολύ χαλαρός τελικά, ή έχουν αλλάξει τα πράγματα από παλιότερα, δεν ξέρω). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cris41 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Για τις θέσεις εγώ για πλάκα το είπα πάντως, δεν ξέρω αν έχουν κάποια διαφορά! (Πιο ακριβές είναι σίγουρα κάποιες μπροστινές που έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια). (Ο έλεγχος της ryan μάλλον είναι πολύ χαλαρός τελικά, ή έχουν αλλάξει τα πράγματα από παλιότερα, δεν ξέρω). Τις οποιες τις αποκτας δωρεαν(!!) αν κανεις τσεκ ιν τελευταια στιγμη. Τυπου τελευταια μερα γιατι αυτες εχουν περισσεψει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zianna Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Τις οποιες τις αποκτας δωρεαν(!!) αν κανεις τσεκ ιν τελευταια στιγμη. Τυπου τελευταια μερα γιατι αυτες εχουν περισσεψει Το έχουν κόψει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2017 Ρε παιδια γιατι οι μπροστινες θεσεις αεροπλανου(φτερα και μπροστα) ειναι πιο ακριβες απο τις πισω; Για το τσεκ ιν Ryanair λεω. Κι άλλες αεροπορικές χρεώνουν περισσότερο τις πρώτες 6-7 σειρές κι ας μην έχουν ιδιαίτερα μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια. Αυτό που χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία είναι η γρηγορότερη αποβίβαση από το αεροπλάνο που σου προσφέρουν αυτές οι θέσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cris41 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το έχουν κόψει Αφου το εχουν κοψει.. Και καπως ετσι θα ταξιδεψω με απλο τικετ στις θεσεις μπροστα μπροστα. Εντομεταξυ στο σαιτ η ραιαν εχει σαν επιβιβαση αποβοβαση μονο απο μπροστα ενω γινεται και στις απο πισω :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotirisl Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 δυστυχώς αποβίβαση δεν γίνεται πάντα από την πίσω πλευρά του αεροπλάνου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cris41 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Σοβαρά; Δε μου εχει τύχει! Θα το εχω υποψιν. Θενξ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomnia888 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 «Έχουμε καλά και κακά νέα για την Ελλάδα. Τα καλά νέα είναι ότι προσθέτουμε τέσσερα νέα δρομολόγια από τον διάδρομο προσγείωσης της Αθήνας για το χειμώνα του 2017. Δυστυχώς όμως, η Ryanair θα προβεί σε μείωση της κίνησης της στην Αθήνα κατά 22% για τον χειμώνα του 2017, λόγω καθυστερήσεων των έργων ολοκλήρωσης του διαδρόμου προσγείωσης της Θεσσαλονίκης καθώς και λόγω των αναπάντητων αναπτυξιακών της προτάσεων εκ μέρους της κυβέρνησης".Αυτό επεσήμανε πριν από λίγο ο κ. David O' Brien (φωτ.), εμπορικός διευθυντής της ιρλανδικής low cost αεροπορικής, στο πλαίσιο της παρουσίασης του χειμερινού προγράμματος της εταιρείας για το 2017, ακολουθώντας την πάγια, ''επιθετική'' πολιτική της Ryanair στη χώρα μας.Η μείωση της παρουσίας της εταιρείας στη χώρα μας έρχεται σε μία περίοδο που οι τουριστικοί φορείς κάνουν λόγο για μεγάλη αύξηση της τουριστικής κίνησης το 2017, λόγω της υψηλής ζήτησης στις προκρατήσεις και της συνακόλουθης αύξησης των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων από πλευράς του συνόλου των αεροπορικών."Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι χαώδης και ο οποιοσδήποτε προγραμματισμός μπορεί να ανατραπεί ανά πάσα στιγμή. Λίγες μόνο ημέρες αφ' ότου ανακοινώσαμε την αύξηση των διαθεσίμων θέσεων για Θεσσαλονίκη σε ποσοστό 14% για το καλοκαίρι του 2017 τον περασμένο Σεπτέμβριο, ανακοινώθηκε το προσωρινό κλείσιμο του διαδρόμου προσγείωσης στο Μακεδονία λόγω εργασιών κάτι το οποίο θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της χωρητικότητας των πτήσεων του αεροδρομίου.Δεδομένου ότι δεν είχαμε επίσημο χρονοδιάγραμμα σχετικά την διαθεσιμότητα του διαδρόμου προσγείωσης για το επόμενο καλοκαίρι, αναγκαστήκαμε να μειώσουμε τελικά τη συχνότητα των πτήσεών μας προς τη Θεσσαλονίκη για να έρθει μετά το Δεκέμβριο η ελληνική κυβέρνηση να ανακοινώσει ότι τελικά ο διάδρομος προσγείωσης θα λειτουργήσει κανονικά, σε συνέχεια και των σχετικών αιτημάτων από πλευράς των τουριστικών φορέων", ανέφερε στο newmoney.gr ο κ. O' Brien."Δεν είναι δυνατό να μήν μπορούμε να έχουμε έναν σωστό προγραμματισμό, πολύ περισσότερο από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες χώρες, οι οποίες δείχνουν πρόθυμες να μειώσουν τα κόστη των διαδρόμων προσγείωσης τους, όπως π.χ. συμβαίνει στην περίπτωση της Ισπανίας".Στο πλαίσιο της παρουσίασης ο εμπορικός διευθυντής της Ryannair εξέφρασε την ελπίδα ότι εφεξής, "η ελληνική κυβέρνηση δεν θα κάνει τα ίδια λάθη του παρελθόντος» και την προέτρεψε "να παρατείνει μεν τη σύμβαση της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, έχοντας όμως ως στόχο την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης και του προορισμού, με τον επιπλέον όρο για αύξηση της επιβατικής κίνησης στα 40 εκατ. επιβάτες σε ορίζοντα δεκαετίας, έως το 2027". Σημειώνεται εδώ ότι η επιβατική κίνηση του Ελ. Βενιζέλος το 2016 ξεπέρασε τα 20 εκατ. επιβάτες.Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Ryanair, εάν η Αθήνα αξιοποιούσε τις προοπτικές της, θα μπορούσε να υποδεχθεί 20 εκατομμύρια επιπλέον πελάτες και 5 εκατομμύρια τουρίστες (ταξιδιωτικές δαπάνες 2,7 δισ. ευρώ), οι οποίοι θα συνέβαλαν στην δημιουργία 15.000 θέσεων εργασίας. Ο εμπορικός διευθυντής της low cost αεροπορικής αναφέρθηκε για μία ακόμη φορά "στις υψηλές χρεώσεις του διαδρόμου προσγείωσης της Αθήνας, που είναι το ακριβότερο για την εταιρεία", προσθέτοντας ότι σε άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως η Ισπανία και η Ιταλία το μερίδιο των αεροπορικών χαμηλού κόστους ξεπερνά το 50% και στην Ελλάδα είναι στο 30%, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς.Για το καλοκαίρι του 2017, η παρουσία της εταιρείας στη χώρα μας είναι μειωμένη στα περισσότερα αεροδρόμια, πλήν των Χανίων (+4%) και της Μυκόνου (+39%). Η μεγάλη χαμένη είναι η Κώς, όπου φέτος η εταιρεία δε θα έχει καθόλου παρουσία -"θα επανεξετάσουμε ωστόσο την πολιτική μας για το επόμενο καλοκαίρι" όπως ανέφερε ο κ. Ο'Brien- μείωση κατά 17% έχει η Κέρκυρα, επίσης κατά 17% η Αθήνα, κατά 7% η Θεσσαλονίκη (έναντι προγραμματιζόμενης αύξησης 14%), 15% η Ρόδος, 11% η Κεφαλονιά και 1% η Σαντορίνη.Το χειμερινό πρόγραμμαΟ κ. Ο' Brien παρουσίασε το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρείας για φέτος, το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, θα προσφέρει:Δύο νέα δρομολόγια προς Κατοβίτσε (2 εβδομαδιαία) και Κρακοβία (2 εβδομαδιαία), ενώ ακόμα δύο δρομολόγια είναι σε αναμονή επιβεβαίωσης20 δρομολόγια σε σύνολο2,9 εκατομμύρια πελάτες ανά έτος2.175 "παράπλευρες" θέσεις εργασίας ανά έτος«Με 20 δρομολόγια σε σύνολο, η Ryanair θα διακινήσει 2,9 εκατομμύρια πελάτες σε ετήσια βάση. Τα νέα δρομολόγια θα είναι διαθέσιμα προς κράτηση στις αρχές Φεβρουαρίου|". Ο ίδιος έκανε λόγο για ρεκόρ κρατήσεων ως προς το καλοκαιρινό πρόγραμμα Αθήνας για το 2017.Τέλος, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία απελευθερώνει νέα προσφορά από Αθήνα, με ναύλους από μόνο 19,99 ευρώ, διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 2 Φεβρουαρίου. http://www.protothema.gr/economy/article/650145/drimu-katigoro-ryanair-se-kuvernisi-meionei-ta-dromologia-/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idomeneas7 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 'Εκλεισα αυτοκινητο απο τη Ryan και αμεσως ειδα οτι εχω κανει ενα λαθος στην ωρα και ημερομηνια. Πηγα να κανω τροποποιηση και μου εβγαζε τα διπλα λεφτα απο οτι αν εκανα εκ νεου κρατηση οποτε το ακυρωσα. Στους ορους ελεγε οτι χρεωνεσαι 25 ευρω για ακυρωση, πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν δεν ισχυει και απλα θα μου επιστρεψουν το ποσο της κρατησης. Ειδα οτι λενε πως αν βρεις φθηνοτερα αλλου ειναι τζαμπα, το εχει χρησιμοποιησει κανεις? Γιατι τελικα βρηκα αλλου φθηνοτερα, οπου και το εκλεισα, αλλα αν ισχυει ισως ειναι χρησιμο στο μελλον. Ανυσυχώ ακομα λιγο μηπως με χρεωσουν, αν και ακυρωσα μεσα σε λιγα λεπτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Παίδες μια ερώτηση... Πετάω μεθαύριο για Χανιά, κι έχω την εξής απορία με το θέμα βαλίτσα/χειραποσκευή. Πλέον εδώ και καιρό η ραϊανερ επιτρέπει τη κλασσικη βαλιτσούλα 55Χ40Χ20 + μια χειραποσκευή που δίνει πάλι κάποιες διαστάσεις μικρότερες, ήτοι 35Χ20Χ20 Στη πράξη, αν έχω τη κλασσική βαλίτσα + τη τσάντα πλάτης που εχω τα φωτογραφικά μου (που σίγουρα ειναι πάνω απο 35Χ20Χ20) θα έχω θέμα; Ερωτώ περί πράξης, δηλ αν έχει τύχει σε κάποιον...με το γράμμα του νόμου της ραϊανερ, σίγουρα οχι, αλλά και olympic που πέταξα προ 2 μηνών, ενω το εισητήριο έγραφε για μια βαλίτσα μόνο 55Χ40Χ20, πήρα και τη φφωτογραφική τσάντα πλάτης χωρίς να μου πουν οτιδήποτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Χωρίς να στο υποσχεθώ, δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα, ειδικά σε πτήση εσωτερικού. Και σε παρόμοια πτήση εσωτερικού που έκανα το καλοκαίρι προς χανιά, δεν τήρησαν καν τις προδιαγραφές για τα υγρά μέχρι 100ml κ.ο.κ. Τσάντες δεν μέτρησαν. Η μικρή τσάντα υποτίθεται πρέπει να χωράει κάτω από το κάθισμα του μπροστινού. Αυτό είναι βέβαια απλά μόνο μια γνώμη βάσει εμπειρίας... Θα παίζει ρόλο και η συγκυρία (σε άλλες πτήσεις πχ. εξωτερικού δεν είναι τόσο ελαστικά τα πράγματα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα