ektor7 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 3 λέξεις: μη γράφεις βλακείες .. θα πρότεινα να διαβάζεις τις εγγυήσεις των συσκευών που αγοράζεις, γιατί δεν είναι όλες το ίδιο, και δεν ισχύουν όλες πανευρωπαϊκά (αυτό το μαθαίνει κάποιος όταν την πάθει, μέχρι τότε το παίζει απλά εξυπνάκιας σε διάφορα φόρουμς). Και δεν είναι μόνο τα Laptops συσκευές που έχουν εγγύηση. Επίσης θα πρότεινα να συμβουλευτείς κάποια ένωση καταναλωτών ή κάποιο δικηγόρο , ή διάβασε κάποιες από τις δεκάδες περιπτώσεις που έχουν συζητηθεί εδώ στο insomnia για να γνωρίζεις τι ισχύει στην ελληνική και στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.. Σε κάθε περίπτωση , νομικά υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ της συσκευής με τον οποίο έγινε η συναλλαγή και κανένας άλλος (Εκτός αν έχει κλείσει , οπότε το πράγμα περιπλέκεται, και αν δεν υπάρχει και επίσημος αντιπρόσωπος μπορεί να χρειαστεί να φύγει το μηχάνημα για επισκευή στο εξωτερικό ! ) .. Το αν αυτός θα το φτιάξει σε service center της Ελλάδας ή της Λαπωνίας ή στον ξάδερφο του τον Μάκη που είναι σούπερ μάστορας σε αυτά, είναι δικό του πρόβλημα.. Αν παρόλα αυτά θέλεις να κάνεις τα πράγματα your way, επειδή , είπαμε, είσαι ξύπνιος κι εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα, κάντο , αλλά μην παίρνεις κι άλλους στο λαιμό σου... Eχει 2 χρόνια που διαβάζω τις εγγυήσεις σε λαπτοπ, τηλεοράσεις και σε κινητά. Ξέρω πολύ καλά ποιες εταιρείες προσφέρουν παγκόσμιες, πανευρωπαϊκές ή τοπικές μονό, αλλά όλες οι ετερειες γραφούν ρητά ότι πρέπει να το πας σε Authorized Service Providers(όχι σε μεταπωλητή) που αναφέρονται στα site τους, αλλιώς χάνεις την εγγύηση! Τώρα αν κάποιο κατάστημα(που δεν είναι Service Provider της εταιρείας του προϊόντος σου ) σου προσφέρει δική του εγγύηση, τότε αν θες το πας σ'αυτους, αλλά έχεις χάσει την εγγύηση που σου προσφέρει η εταιρείας του προϊόντος που αγόρασες! Υ.Γ.Αν έχεις προσέξει καθόλου εδώ στο insomnia, προτινου συνήθως την dell(λόγο του σέρβις της) ανεξαρτήτως από που θα το πάρεις! Γιατί το κανου, μήπως γιατί είναι εξυπνάκηδες σαν και μένα,ή είναι ανενημέρωτοι και ανεύθυνοι και θέλουν να περνούν τους άλλους στο λαιμό τους? Υ.Γ2.Αγόρασα λαπτοπ από Αμερική και μου το επιδιόρθωσαν δωρεάν στην Κύπρο.Γι'αυτο ενημερώσου λίγο πριν να συμβουλέψεις κάποιο!
ipal Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Γενικά είναι αξιόπιστες όλες οι μάρκες μέσες άκρες. Αν δεν πάρεις κανένα κινέζικο , θα έχεις περίπου τις ίδιες πιθανότητες με όλες τις υπόλοιπες μάρκες να σου πάθει κάποια βλάβη . ποιο λαπτοπ πια ΔΕΝ ειναι κινέζικο? τα turbo που καποιοι γραφουν οτι μονταρονται και καλα εδω ? παντως συμφωνω οτι κατω απ τα 600e , πανω κατω ολα ιδια ειναι σαν κατασκευη. αλλαζουν μονο οι εγγυησεις γιαυτο και οι διαφορες στις τιμες π.χ acer με αλλες.
kfyros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 ποιο λαπτοπ πια ΔΕΝ ειναι κινέζικο? τα turbo που καποιοι γραφουν οτι μονταρονται και καλα εδω ? παντως συμφωνω οτι κατω απ τα 600e , πανω κατω ολα ιδια ειναι σαν κατασκευη. αλλαζουν μονο οι εγγυησεις γιαυτο και οι διαφορες στις τιμες π.χ acer με αλλες. όχι , δεν εννοώ branded μηχάνημα που κατασκευάζεται στην Κίνα.. Βέβαια θα μου πεις κι η Lenovo Κινέζικη είναι.. Κάτι packard bell και κάτι τέτοια εννοώ που δεν είναι και τόσο γνωστά.. Eχει 2 χρόνια που διαβάζω τις εγγυήσεις σε λαπτοπ, τηλεοράσεις και σε κινητά. Ξέρω πολύ καλά ποιες εταιρείες προσφέρουν παγκόσμιες, πανευρωπαϊκές ή τοπικές μονό, αλλά όλες οι ετερειες γραφούν ρητά ότι πρέπει να το πας σε Authorized Service Providers(όχι σε μεταπωλητή) που αναφέρονται στα site τους, αλλιώς χάνεις την εγγύηση! Τώρα αν κάποιο κατάστημα(που δεν είναι Service Provider της εταιρείας του προϊόντος σου ) σου προσφέρει δική του εγγύηση, τότε αν θες το πας σ'αυτους, αλλά έχεις χάσει την εγγύηση που σου προσφέρει η εταιρείας του προϊόντος που αγόρασες! Υ.Γ.Αν έχεις προσέξει καθόλου εδώ στο insomnia, προτινου συνήθως την dell(λόγο του σέρβις της) ανεξαρτήτως από που θα το πάρεις! Γιατί το κανου, μήπως γιατί είναι εξυπνάκηδες σαν και μένα,ή είναι ανενημέρωτοι και ανεύθυνοι και θέλουν να περνούν τους άλλους στο λαιμό τους? Υ.Γ2.Αγόρασα λαπτοπ από Αμερική και μου το επιδιόρθωσαν δωρεάν στην Κύπρο.Γι'αυτο ενημερώσου λίγο πριν να συμβουλέψεις κάποιο! Φίλε μου , προσπάθησε να καταλάβεις αυτό που λέω.. Η συναλλαγή σου γίνεται με συγκεκριμένο κατάστημα.. Κατά το νόμο , το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την τήρηση των όρων της εγγύησης (ως ο αντισυμβαλλόμενος ή πωλητής του συγκεκριμένου προϊόντος) .. Αν εσύ επιλέξεις να παρακάμψεις το κατάστημα και να πας απευθείας στον αντιπρόσωπο , ενδεχομένως να βρεθείς σε μπελάδες όπως έγινε πρόσφατα με τον γιατρό που έμπλεξε με το προβληματικό imac του με την αντιπροσωπία και το κατάστημα public και έγινε της π........ και αλληλομυνηθήκανε .... Αν πήρες ένα laptop πχ. της Dell από τα Multirama με 2 χρόνια next business day support (όπως έχω πάρει εγώ) , και πάθει κάτι εντός εγγύησης (φτου φτου φτου δεν έχει πάθει κάτι το δικό μου) , με τα multirama θα επικοινωνήσεις για να το διευθετήσεις , όχι απευθείας στη Dell.. Αν αυτοί σε παραπέμψουν στη Dell (εγγράφως το ζητάς πάντα για να είσαι καλυμμένος), ή σου έχουν δώσει εξαρχής στοιχεία επικοινωνίας για την εγγύηση και το support της Dell, τότε και μόνο τότε επικοινωνείς με τη Dell.. Απλά πράγματα... Και υπάρχουν πάρα πολλές συσκευές που δεν καλύπτονται από πανευρωπαϊκες . παγκόσμιες εγγυήσεις, και σε αυτή την περίπτωση κάποιο service center μιας εταιρίας μπορεί να αρνηθεί να σου φτιάξει μια συσκευή εντός εγγύησης από τη στιγμή που δεν έχει αγοραστεί μέσω του καναλιού διανομής του (πχ. παράλληλη εισαγωγή κλπ.). 'Εχει κάθε νομιμοποίηση να το κάνει αυτό , αφού δεν είναι συμβαλλόμενος μαζί σου (μόνο το κατάστημα είναι συμβαλλόμενο μαζί σου και όχι όλη η αλυσίδα χονδρικής διανομής του προϊόντος ) ....
ektor7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 όχι , δεν εννοώ branded μηχάνημα που κατασκευάζεται στην Κίνα.. Βέβαια θα μου πεις κι η Lenovo Κινέζικη είναι.. Κάτι packard bell και κάτι τέτοια εννοώ που δεν είναι και τόσο γνωστά.. Φίλε μου , προσπάθησε να καταλάβεις αυτό που λέω.. Η συναλλαγή σου γίνεται με συγκεκριμένο κατάστημα.. Κατά το νόμο , το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την τήρηση των όρων της εγγύησης (ως ο αντισυμβαλλόμενος ή πωλητής του συγκεκριμένου προϊόντος) .. Αν εσύ επιλέξεις να παρακάμψεις το κατάστημα και να πας απευθείας στον αντιπρόσωπο , ενδεχομένως να βρεθείς σε μπελάδες όπως έγινε πρόσφατα με τον γιατρό που έμπλεξε με το προβληματικό imac του με την αντιπροσωπία και το κατάστημα public και έγινε της π........ και αλληλομυνηθήκανε .... Αν πήρες ένα laptop πχ. της Dell από τα Multirama με 2 χρόνια next business day support (όπως έχω πάρει εγώ) , και πάθει κάτι εντός εγγύησης (φτου φτου φτου δεν έχει πάθει κάτι το δικό μου) , με τα multirama θα επικοινωνήσεις για να το διευθετήσεις , όχι απευθείας στη Dell.. Αν αυτοί σε παραπέμψουν στη Dell (εγγράφως το ζητάς πάντα για να είσαι καλυμμένος), ή σου έχουν δώσει εξαρχής στοιχεία επικοινωνίας για την εγγύηση και το support της Dell, τότε και μόνο τότε επικοινωνείς με τη Dell.. Απλά πράγματα... Και υπάρχουν πάρα πολλές συσκευές που δεν καλύπτονται από πανευρωπαϊκες . παγκόσμιες εγγυήσεις, και σε αυτή την περίπτωση κάποιο service center μιας εταιρίας μπορεί να αρνηθεί να σου φτιάξει μια συσκευή εντός εγγύησης από τη στιγμή που δεν έχει αγοραστεί μέσω του καναλιού διανομής του (πχ. παράλληλη εισαγωγή κλπ.). 'Εχει κάθε νομιμοποίηση να το κάνει αυτό , αφού δεν είναι συμβαλλόμενος μαζί σου (μόνο το κατάστημα είναι συμβαλλόμενο μαζί σου και όχι όλη η αλυσίδα χονδρικής διανομής του προϊόντος ) .... Φίλε πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις 3 πραγματάκια: 1.Οι τεχνικοί της αντιπροσωπίας σου,έχουν εκπαιδευτεί στις επιδιορθώσεις των λαπτοπ της εταιρίας τους,σε αντίθεση με αυτούς που έχει ένα κατάστημα! 2.Ο νόμος δεν υποχρεώνει κανένα κατάστημα να σου παρέχει εγγύηση,απ'την στιγμή που θα σου αναφέρει ότι η εγγύηση καλύπτεται από την αντιπροσωπεία(αυτό σίγουρα δε το γνώριζες)! 3. Κανένας δε σου απαγορεύει να πας απευθείας στην αντιπροσωπεία, αντιθέτως οι σοβαρές εταιρείες(γιατί υπάρχουν και εταιρείες που είναι για τα μπάζα και εταιρίες που αδυνατούν να σε εξυπηρετήσουν γενικά) σε προτρέπουν να πας κατευθείαν κοντά τους! Αυτά,αν δε μπορείς να τα καταλάβεις, απλά μια ζωή θα ψωνίζεις από μεγαλοκαταστήματα που θα σου προσφέρουν μέτριο σέρβις, μικρή ποικιλία και ψηλές τιμές! Και μια και έχεις Dell,για πάρε τους ένα τηλεφωνηματάκι στην αντιπροσωπεία και ρώτησε τους,σε περίπτωση βλάβης,που πρέπει να αποταθεις,στο multirama ή σ'αυτούς?
kfyros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Φίλε πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις 3 πραγματάκια: 1.Οι τεχνικοί της αντιπροσωπίας σου,έχουν εκπαιδευτεί στις επιδιορθώσεις των λαπτοπ της εταιρίας τους,σε αντίθεση με αυτούς που έχει ένα κατάστημα! 2.Ο νόμος δεν υποχρεώνει κανένα κατάστημα να σου παρέχει εγγύηση,απ'την στιγμή που θα σου αναφέρει ότι η εγγύηση καλύπτεται από την αντιπροσωπεία(αυτό σίγουρα δε το γνώριζες)! 3. Κανένας δε σου απαγορεύει να πας απευθείας στην αντιπροσωπεία, αντιθέτως οι σοβαρές εταιρείες(γιατί υπάρχουν και εταιρείες που είναι για τα μπάζα και εταιρίες που αδυνατούν να σε εξυπηρετήσουν γενικά) σε προτρέπουν να πας κατευθείαν κοντά τους! Αυτά,αν δε μπορείς να τα καταλάβεις, απλά μια ζωή θα ψωνίζεις από μεγαλοκαταστήματα που θα σου προσφέρουν μέτριο σέρβις! Και μια και έχεις Dell,για πάρε τους ένα τηλεφωνηματάκι στην αντιπροσωπεία και ρώτησε τους,σε περίπτωση βλάβης,που πρέπει να αποταθεις,στο multirama ή σ'αυτούς? καλά , τώρα σε τι μου απαντάς; Σε τι διαφέρουν αυτά που γράφω με αυτά που μου λες εσύ; Για να το ξεκαθαρίσουμε : η συμβατική υποχρέωση τήρησης των όρων εγγύησης απέναντι σου είναι του πωλητή , πάει και τελείωσε .. Με αυτόν έχεις κάνει τη συναλλαγή, σε αυτόν πρέπει συμβατικά να απευθυνθείς .. εγώ δεν σου λέω ότι θα στο φτιάξει αυτός, προφανώς και θα το στείλει στο service center του κατασκευαστή ή θα σε παραπέμψει απευθείας στον αντιπρόσωπο για να γλυτώσει τα μεταφορικά και εσύ το χάσιμο χρόνου... Αν κλείσει το κατάστημα τότε και μόνο τότε μπορείς συμβατικά να απευθυνθείς απευθείας στον αντιπρόσωπο... ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΦΩ , ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!
ektor7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Αν εσύ επιλέξεις να παρακάμψεις το κατάστημα και να πας απευθείας στον αντιπρόσωπο , ενδεχομένως να βρεθείς σε μπελάδες όπως έγινε πρόσφατα με τον γιατρό που έμπλεξε με το προβληματικό imac του με την αντιπροσωπία και το κατάστημα public και έγινε της π........ και αλληλομυνηθήκανε .... Αν πήρες ένα laptop πχ. της Dell από τα Multirama με 2 χρόνια next business day support (όπως έχω πάρει εγώ) , και πάθει κάτι εντός εγγύησης (φτου φτου φτου δεν έχει πάθει κάτι το δικό μου) , με τα multirama θα επικοινωνήσεις για να το διευθετήσεις , όχι απευθείας στη Dell.. Αν αυτοί σε παραπέμψουν στη Dell (εγγράφως το ζητάς πάντα για να είσαι καλυμμένος), ή σου έχουν δώσει εξαρχής στοιχεία επικοινωνίας για την εγγύηση και το support της Dell, τότε και μόνο τότε επικοινωνείς με τη Dell.. Μονο απ'αυτα που έγραψες καταλαβαίνει κάποιος, ότι δεν είχες ούτε την σωστή ενημέρωση ούτε καμιά εμπειρία με σέρβις και εγγυήσεις! Στο ξανά αναφέρω, πήρα λαπτοπ απο Αμερική είχε κάποιο πρόβλημα,το πήρα σαν κύριος στην toshiba της Κύπρου!Μου ζήτησαν το serial number, κοίταξαν ότι είναι στην εγγύηση και μου είπαν "μάλιστα κύριε, περνά σε 3 μέρες να το παραλαβεις"!Τους είπα ευχαριστώ κ πήγα σε 3 μέρες το παρέλαβα, υπέγραψα το χαρτί της επιδιόρθωσης και πήρα το λαπτοπακι μου και εφηγα!So simple,so easy! Πάρε τηλ την Dell και έλα να το ξανά συζητήσουμε το θέμα! καλά , τώρα σε τι μου απαντάς; Σε τι διαφέρουν αυτά που γράφω με αυτά που μου λες εσύ; Για να το ξεκαθαρίσουμε : η συμβατική υποχρέωση τήρησης των όρων εγγύησης απέναντι σου είναι του πωλητή , πάει και τελείωσε .. Με αυτόν έχεις κάνει τη συναλλαγή, σε αυτόν πρέπει συμβατικά να απευθυνθείς .. εγώ δεν σου λέω ότι θα στο φτιάξει αυτός, προφανώς και θα το στείλει στο service center του κατασκευαστή ή θα σε παραπέμψει απευθείας στον αντιπρόσωπο για να γλυτώσει τα μεταφορικά και εσύ το χάσιμο χρόνου... Αν κλείσει το κατάστημα τότε και μόνο τότε μπορείς συμβατικά να απευθυνθείς απευθείας στον αντιπρόσωπο... ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΦΩ , ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!! Γιατι δε καταλαβαίνεις ότι δεν έχει ούτε την υποχρέωση να στο στείλει ο ίδιος! Το ότι γράφεις Ελληνικά δε σημαίνει ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε!
kfyros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Γιατι δε καταλαβαίνεις ότι δεν έχει ούτε την υποχρέωση να στο στείλει ο ίδιος! Το ότι γράφεις Ελληνικά δε σημαίνει ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε! προφανώς ! (χα , έβαλα μεγαλύτερη γραμματοσειρά) μην πιστεύεις εμένα, πάρε τηλέφωνο στην ένωση καταναλωτών για να πειστείς.. ή κι αυτοί είναι βαθιά νυχτωμένοι σαν κι εμένα και δεν καταδέχεσαι να τους ρωτήσεις ; Καλό βράδυ.
ektor7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 προφανώς ! (χα , έβαλα μεγαλύτερη γραμματοσειρά) Eγω διάλεξα ένα στην τύχη,δε τα χρησιμοποιώ κ δε ξέρω το μέγεθος που φαίνεται το καθένα! μην πιστεύεις εμένα, πάρε τηλέφωνο στην ένωση καταναλωτών για να πειστείς..ή κι αυτοί είναι βαθιά νυχτωμένοι σαν κι εμένα και δεν καταδέχεσαι να τους ρωτήσεις ; Καλό βράδυ. Δε μπορω να το πω αυτο,γιατι θα προσβαλω το ξαδελφακι μου! Έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις σ'αυτα τα θέματα και τα πολλά κενά/τρύπες και κύριός ασάφειες,στους νόμους της Κύπρου(δε ξέρω αν στην Ελλάδα είναι πιο σωστοί και ξεκάθαροι οι νομοι),γι'αυτο κάποιες εταιρίες κάνουν τα δικά τους παιχνίδια! Παράδειγμα, γιατί η HP δίνει μονό ένα χρόνο εγγύηση και δεν είναι η μόνη? Ακόμη και Toshiba στην Ολλανδία και Αγγλία, δίνουν επίσης ένα χρόνο εγγύηση! Ο νόμος της Ευρωπαϊκής ένωσης υπάρχει, γιατί όμως δε τηρείται! Μήπως δεν είναι τόσο υποχρεωτικός ο χαρακτήρας του,απ'οσο πιστεύουμε όλοι μας! Γι'αυτο δεν είναι να στηρίζεσαι και πολύ στους νόμους, γιατί τις περισσότερες φορές σε ταλαιπωρούν και σ'αφήνουν ξεκρέμαστο! Καλύτερα διάλεξε μια εταιρία που δε σε εξυπηρετεί λόγο των σχετικών νόμων, αλλά επειδή νοιάζεται για το σέρβις και το καλό της όνομα!Και μην ανησυχείς, τέτοιες εταιρίες δε χρειάζονται μεσολαβητή για να σε εξυπηρετήσουν! Καλο σου βραδι!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.