Προς το περιεχόμενο

Tι Laptop να πάρω?


pjdark

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους. Τώρα τελευταία σκέφτομαι να αγοράσω ένα laptop. Κάνοντας μια έρευνα το μάτι μου έπεσε πάνω στο HP Presario CQ56-205EV και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας. Ορίστε και ένα link με τα χαρακτηριστικά του:

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0585777&catid=010200

 

 

 

P.S:Δεν ενδιαφέρομαι για gaming και μπορώ να διαθέσω μέχρι και 400 ευρώ.

Δημοσ.

Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

τιποτα απλα περιμενε να ακουσεις και καποιου αλλου τι γνωμη μηπως και σου προτινει κατι αλλο...

Δημοσ.

Φίλε Dbzakias2, έχεις εμπειρία από το service της acer? Ρωτάω γιατί παλαιότερα τα πραγματα ήταν πολύ χάλια με alman κλπ.

 

http://www.skroutz.g...614G50Mnkk.html απο τα πιο value for money και μην ακους τις βλακειες για το service της acer. απλα ενα mail στελνεις στα κεντρικα και σε 1 μερα το εχεις ετοιμο!

Δημοσ.

Φίλε Dbzakias2, έχεις εμπειρία από το service της acer? Ρωτάω γιατί παλαιότερα τα πραγματα ήταν πολύ χάλια με alman κλπ.

βεβαιως και εχω εμπειρια. και απο την δουλεια μου αλλα και απο μενα! :mrgreen:

Δημοσ.

πάρε το πιο φτηνό !

 

ΔΕΣ ΤΟ όμως πρώτα, κατά προτίμηση σε λειτουργία,

παίξε με το πληκτρολόγιο και το touchpad , δες την οθόνη του, τα πλαστικά του , αν σε βολεύουν οι θύρες του (usb - esata κλπ.)...

 

γιατί αυτά παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στο αν θα το ευχαριστηθείς ή όχι..

 

 

Για χρήση desktop και browsing όλα τα Laptops (όχι τα netbooks) , σε καλύπτουν από άποψη απόδοσης.

 

Μην περιμένεις βέβαια ταχύτητα αν θέλεις να κάνεις κάτι παραπάνω (πχ. rendering, γραφικά, photo editing κλπ.)

Δημοσ.

πάρε το πιο φτηνό !

 

ΔΕΣ ΤΟ όμως πρώτα, κατά προτίμηση σε λειτουργία,

παίξε με το πληκτρολόγιο και το touchpad , δες την οθόνη του, τα πλαστικά του , αν σε βολεύουν οι θύρες του (usb - esata κλπ.)...

 

γιατί αυτά παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στο αν θα το ευχαριστηθείς ή όχι..

 

 

Για χρήση desktop και browsing όλα τα Laptops (όχι τα netbooks) , σε καλύπτουν από άποψη απόδοσης.

 

Μην περιμένεις βέβαια ταχύτητα αν θέλεις να κάνεις κάτι παραπάνω (πχ. rendering, γραφικά, photo editing κλπ.)

 

 

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες ^_^

 

Απλά επειδή δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με laptop δεν ξέρω ποια εταιρεία έχει καλύτερα μοντέλα, από πλευρά αξιοπιστίας και λειτουργικότητας :unsure:

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες ^_^

 

Απλά επειδή δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με laptop δεν ξέρω ποια εταιρεία έχει καλύτερα μοντέλα, από πλευρά αξιοπιστίας και λειτουργικότητας :unsure:

 

Γενικά είναι αξιόπιστες όλες οι μάρκες μέσες άκρες.

Αν δεν πάρεις κανένα κινέζικο , θα έχεις περίπου τις ίδιες πιθανότητες με όλες τις υπόλοιπες μάρκες να σου πάθει κάποια βλάβη .

 

Αν έχει πρόβλημα συνήθως είναι DOA, οπότε καλό είναι να το βγάλεις από το κουτί πριν καν φύγεις από το μαγαζί και να το δοκιμάσεις ότι δουλεύει..

Η πιο συνήθης βλάβη είναι να χτυπάει ο δίσκος, συνήθως από την αρχή, οπότε αν το δοκιμάσεις πριν φύγεις από το μαγαζί γλυτώνεις ταλαιπωρία και το πήγαινέλα (σου το αντικαθιστούν με άλλο επιτόπου). Αν χτυπάει ο δίσκος φαίνεται επειδή θα κολλάει / καθυστερεί την ώρα που ξεκινάει

και ακούγεται αν το φέρεις κοντά στο αυτί (ακανόνιστο επαναλαμβανόμενο τακ τακ που δεν δικαιολογείται από τη συνήθη λειτουργία).

 

Επίσης όλες οι εγγυήσεις που δεν έχουν εγγυημένο χρόνο επισκευής (πχ. next business day onsite) απαιτούν υπομονή και ενέχουν ταλαιπωρία..

 

Ακόμα και εγγυήσεις next business day onsite ενέχουν ταλαιπωρία.

Πχ. στην HP ακόμα και για επαγγελματικές εγγυήσεις για ακριβά μηχανήματα είναι σίγουρο ότι θα σου σπάσουν τα νεύρα στο τηλέφωνο μέχρι να έρθουν ,

αν έχεις τους σωστούς drivers - αν έχεις εγκαταστήσει προγράμματα και ένα σωρό λαλακίες μέχρι να αρχίσεις να τους βρίζεις μπας και κάνουν τη δουλειά τους ...

Και στην ibm έχει τύχει παλιότερα τέτοιο σκηνικό..

 

Η Dell, το Πλαίσιο και η toshiba (ideal νομίζω) εμφανίζονται σοβαροί στις εγγυήσεις που δίνουν για τα μηχανήματα ΤΟΥΣ (τα dell , τα toshiba, και τα turbo-x δηλαδή και όχι τρίτων κατασκευαστών)..

 

Και πάντα πρέπει να το πηγαίνεις για επισκευή εκεί που το πήρες και ΟΧΙ κατευθείαν στον αντιπρόσωπο..

 

Αλλά μην αγχώνεσαι, αυτά συμβαίνουν σε ελάχιστες περιπτώσεις, κάνε την αγορά σου άφοβα..

 

Το πόσο λειτουργικό είναι ένα μηχάνημα θα το κρίνεις εσύ και δεν υπάρχει κάποιος μπούσουλας πέρα από τα βασικά , φωτεινότητα οθόνης πχ.

 

Πχ. η διάταξη του πληκτρολογίου ή το πως αισθάνεσαι τα πλήκτρα ή το touchpad μπορεί να σου τη σπάει ...

Αυτά για μένα είναι σημαντικά κριτήρια επιλογής..

Δημοσ.

Μια καλη προσφορα για μια βδομάδα ειναι εδω:

 

http://www.insomnia.gr/topic/413037-lenovo-g-560-intel-core-i3-370-24-ghz-saturn-429-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E/

 

+ 29 ευρώ απο το χρηματικό πλαφόν που εδωσες ,αλλα με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικά

 

Το σχεδον αντιστοιχο του multirama και λεω σχεδον γιατι εχει 2 G μνημη λιγοτερη εχει 499 ευρω .

 

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0517784&catid=010200

Δημοσ.

Και πάντα πρέπει να το πηγαίνεις για επισκευή εκεί που το πήρες και ΟΧΙ κατευθείαν στον αντιπρόσωπο..

Ναι ακριβώς έτσι, γιατί εκεί(στο μαγαζι που τ'αγορασες) είναι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί για το λαπτοπ σου και όχι στην αντιπροσωπεία του!

Επισκέπτης
Δημοσ.

http://www.skroutz.gr/s/308000/Acer-Aspire-AS5742Z-P614G50Mnkk.html απο τα πιο value for money και μην ακους τις βλακειες για το service της acer. απλα ενα mail στελνεις στα κεντρικα και σε 1 μερα το εχεις ετοιμο!

Ενημερωτικά έχει την ATI Radeon HD 6370M 512MB ( και όχι την 5470 που λέει ).

Δημοσ.

Ναι ακριβώς έτσι, γιατί εκεί(στο μαγαζι που τ'αγορασες) είναι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί για το λαπτοπ σου και όχι στην αντιπροσωπεία του!

 

δεν με κατάλαβες !

Για επισκευή εντός εγγύησης αναφέρομαι..

 

Ο αντιπρόσωπος δεν έχει καμία νομική υποχρέωση απέναντι σου αν δεν το έχεις αγοράσει απευθείας από αυτόν.

 

Για αυτό το πας στο κατάστημα που το αγόρασες και παίρνεις και σχετικό δελτίο παραλαβής προς επισκευή, ώστε σε περίπτωση που σε ταλαιπωρήσουν να είσαι νομικά καλυμένος.

 

Συμφωνώ ότι θα καθυστερήσει περισσότερο έτσι (γιατί το μαγαζί θα το στείλει στο service center και όχι εσύ) , αλλά αυτή είναι η σωστή λύση..

 

Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές , να είναι απευθείας εισαγωγή κάποιο μηχάνημα, και το μαγαζί να το στέλνει σε service center στο εξωτερικό για φτιάξιμο (και συνήθως να το παίρνεις πίσω πιο γρήγορα απ' ότι αν το έστελνες στο ελληνικό service center ^_^ ).

 

Και αν κάνεις το λάθος να παρακάμψεις το κατάστημα, ο αντιπρόσωπος να σου λέει να το πας στο κατάστημα που το πήρες, και πχ. ότι το serial number αντιστοιχεί σε άλλη χώρα κλπ. , και να πληρώσεις και τον έλεγχο..

Και να τρως και τζάμπα ταλαιπωρία.

 

ΜΟΝΟ αν σε παραπέμψει το κατάστημα στον αντιπρόσωπο το πας για πιο γρήγορα, αλλά θα το ζητήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ από το κατάστημα (με σφραγίδα και υπογραφή του υπευθύνου)..

Δημοσ.

δεν με κατάλαβες !

Για επισκευή εντός εγγύησης αναφέρομαι..

 

Ο αντιπρόσωπος δεν έχει καμία νομική υποχρέωση απέναντι σου αν δεν το έχεις αγοράσει απευθείας από αυτόν.

 

Για αυτό το πας στο κατάστημα που το αγόρασες και παίρνεις και σχετικό δελτίο παραλαβής προς επισκευή, ώστε σε περίπτωση που σε ταλαιπωρήσουν να είσαι νομικά καλυμένος.

 

Συμφωνώ ότι θα καθυστερήσει περισσότερο έτσι (γιατί το μαγαζί θα το στείλει στο service center και όχι εσύ) , αλλά αυτή είναι η σωστή λύση..

 

Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές , να είναι απευθείας εισαγωγή κάποιο μηχάνημα, και το μαγαζί να το στέλνει σε service center στο εξωτερικό για φτιάξιμο (και συνήθως να το παίρνεις πίσω πιο γρήγορα απ' ότι αν το έστελνες στο ελληνικό service center ^_^ ).

 

Και αν κάνεις το λάθος να παρακάμψεις το κατάστημα, ο αντιπρόσωπος να σου λέει να το πας στο κατάστημα που το πήρες, και πχ. ότι το serial number αντιστοιχεί σε άλλη χώρα κλπ. , και να πληρώσεις και τον έλεγχο..

Και να τρως και τζάμπα ταλαιπωρία.

 

ΜΟΝΟ αν σε παραπέμψει το κατάστημα στον αντιπρόσωπο το πας για πιο γρήγορα, αλλά θα το ζητήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ από το κατάστημα (με σφραγίδα και υπογραφή του υπευθύνου)..

2 λεξεις :Μαυρα μεσανυχτα!

Δεν ισχυει τιποτα απ'οσα αναφερες!Αν σου συνεβει αυτο σε λαπτοπ,απλα σε'πιασαν αδιαβαστο(για να μη χρησιμοποιεισω τη σωστη φραση)!

Δημοσ.

2 λεξεις :Μαυρα μεσανυχτα!

Δεν ισχυει τιποτα απ'οσα αναφερες!Αν σου συνεβει αυτο σε λαπτοπ,απλα σε'πιασαν αδιαβαστο(για να μη χρησιμοποιεισω τη σωστη φραση)!

 

3 λέξεις: μη γράφεις βλακείες .. :)

 

θα πρότεινα να διαβάζεις τις εγγυήσεις των συσκευών που αγοράζεις, γιατί δεν είναι όλες το ίδιο, και δεν ισχύουν όλες πανευρωπαϊκά (αυτό το μαθαίνει κάποιος όταν την πάθει, μέχρι τότε το παίζει απλά εξυπνάκιας σε διάφορα φόρουμς).

Και δεν είναι μόνο τα Laptops συσκευές που έχουν εγγύηση.

 

Επίσης θα πρότεινα να συμβουλευτείς κάποια ένωση καταναλωτών ή κάποιο δικηγόρο , ή διάβασε κάποιες από τις δεκάδες περιπτώσεις που έχουν συζητηθεί εδώ στο insomnia για να γνωρίζεις τι ισχύει στην ελληνική και στην ευρωπαϊκή νομοθεσία..

 

Σε κάθε περίπτωση , νομικά υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ της συσκευής με τον οποίο έγινε η συναλλαγή και κανένας άλλος (Εκτός αν έχει κλείσει , οπότε το πράγμα περιπλέκεται, και αν δεν υπάρχει και επίσημος αντιπρόσωπος μπορεί να χρειαστεί να φύγει το μηχάνημα για επισκευή στο εξωτερικό ! ) ..

Το αν αυτός θα το φτιάξει σε service center της Ελλάδας ή της Λαπωνίας ή στον ξάδερφο του τον Μάκη που είναι σούπερ μάστορας σε αυτά, είναι δικό του πρόβλημα..

 

 

Αν παρόλα αυτά θέλεις να κάνεις τα πράγματα your way,

επειδή ,

είπαμε,

είσαι ξύπνιος

κι εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα,

κάντο , αλλά μην παίρνεις κι άλλους στο λαιμό σου... ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...