Προς το περιεχόμενο

LG Service Τόσο πολύ έχει χαλάσει;


Sotosgl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο την πρώτη μέρα του είπαν να του δώσουν τα λεφτά πίσω. δεν τον κοροιδέψαν σε κάτι.

 

Ζήτησε επισκευή. όταν ζητάς επισκευή στο οτιδήποτε, είτε είναι αμάξι είτε τηλεόραση, για να στο επισκευάσουν πρέπει να υπάρχει και το κομμάτι που έχει χαλάσει. το οτι ο Sotosgl δεν θεωρεί πρόβλημα το οτι είναι πολύ παλιά τηλεόραση δεν σημαίνει οτι δεν είναι κιόλας πρόβλημα.

δεν ξέρω που είναι τα εργοστάσια/αποθήκες της LG αλλα πιστεύω οτι θα είναι αρκετά μακρια απο Ελλάδα, και για συγκεκριμένους λόγους (οικονομικους λογικά) οι παραγγελίες/αποστολές θα γίνονται κάθε μήνα. τελικά υπήρχε κομμάτι και του φτιάξαν την τηλεόραση. δεν του αρνήθηκαν να πάρει τα λεφτά του πίσω, δεν του αρνήθηκαν με τα ίδια χρήματα να αγοράσει καινούρια τηλεόραση ακόμα και άλλης εταιρίας, δεν του αρνήθηκαν να την επισκευάσουν. το "Τοσο πολύ έχει χαλάσει το service της LG" επειδή δεν είχαν κάποιο κομάτι διαθέσιμο το θεωρώ τελείως άκυρο... και το ευχαριστώ θα έπρεπε να το έλεγες, τουλάχιστον αν όχι στην LG, στα άτομα που έτρεξαν για να σε εξυπηρετήσουν.

 

Το ποσο περιτεχνα προσπερνας μερικες "λεπτομερειες" με βαζει σε σκεψεις αλλα ας μην το σχολιασω αυτο.

 

Πρωτα ζητησα ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με την ιδια τηλεοραση που ειναι και το πρωτο δικαιωμα μου σαν καταναλωτης.

 

Δεν εχουν την ιδια επειδη ειναι παλιο μοντελο; Τι κριμα... Ας εβγαζαν τοτε ανακοινωση στα καταστηματα που την ειχαν σε στοκ να σταματησουν να την πωλουν γιατι δεν μπορουν να εξυπηρετησουν τους αγοραστες.

 

Φταιω εγω; ΟΧΙ!

Φταιει η LG; NAI

 

Η εγγυηση της LG ειναι 2 χρονια (1ος τους 2010 η TV) αρα και την πρωτη μερα κυκλοφοριας της να την επαιρνα ακομα θα ειχα εγγυηση η δικαιολογια ειναι παλιο μοντελο δεν υπαρχει.

 

Οταν Lgdream μου ειπαν θα σας δωσουμε πιστωτικο τους ειπα οχι.

 

Ειναι δικαιωμα μου; ΝΑΙ

Μου εκανε χαρη η LG; OXI

 

Οταν ζητησα επισκευη με ενημερωσαν πρωτα οτι Πεμπτη την πηγα Τριτη θα την ειχα ετοιμη.....η Τριτη εγινε θα σας παρουμε εμεις τηλεφωνο την δευτερη εβδομαδα εμαθα οτι θα περιμενω 2 μηνες Αρχοντες στην LG νοιαζονται!

 

Αν δεν το κυνηγουσα θα περιμενα μεχρι τον Αυγουστο και θα ελεγα και ευχαριστω;

 

3 εβδομαδες για την αντικατασταση ενος Part τηλεορασης που ηρθε DOA. Ευχαριστω LG! Θα σκιζοντουσαν να με εξυπηρετησουν αν δεν postara στα Forums;

χμμμμμμμ μαλλον ξερω την απαντηση αλλα ας βαλω αγνωστο προς το παρον

 

 

Απο την πρωτη στιγμη ζητησα αντικατασταση αν οχι με την ιδια Tv με μια με ιδια χαρακτηριστικα και περιμενα την απαντηση της LG απο την πρωτη μερα

 

Το οτι ειπα να την επισκευασουν ειναι μεγαλη υποχωρηση απο εμενα μιας και ηταν DOA προιον αλλα μην λεμε οτι η LG φερθηκε αψογα και σε αυτο αν καποιος φερθηκε αψογα σε αυτη την περιπτωση ειμαι εγω και μονο εγω γιατι απλα θα μπορουσα να χρησιμοποιουσα πιο ξυλινο λογο να τους εκανα ρομπα και να τραβαγα και 2 καταγγελιες ετσι επειδη δεν μπορουσα να δω τις τελευταιες εκπομπες του Παπαδακη.

 

Κατι ακομα ο τιτλος του θεματος ειναι αυτος!

 

LG Service Τόσο πολύ έχει χαλάσει;

Παρε εβδομαδα εβδομαδα τι τραβηξα και πες μου αν διαλεξα σωστο τιτλο.

 

Thresh γελας;! ^_^

Δημοσ.

εμενα παντως επειδη μια επισκευη ενος ελλατωματικου home cinema κρατησε μια εβδομαδα, μου εστειλαν δωρο με courier ενα μπρελοκ και μια επιστολη συγγνωμης για την καθυστερηση.

Δημοσ.

Οταν Lgdream μου ειπαν θα σας δωσουμε πιστωτικο τους ειπα οχι.

 

Ειναι δικαιωμα μου; ΝΑΙ

Μου εκανε χαρη η LG; OXI

 

Thresh γελας;! ^_^

αρχικά δεν έχει νόημα να με λές Lgdream (ωραίο ακούγεται πάντως) καθώς το μόνο LG που έχω είναι το κινητό μου, και αυτό, ίσως και να χαλάσει κάποια στιγμή, ΣΥΣΚΕΥΗ ειναι. οταν θα γίνει αυτό θα κάνω οτι μπορώ με ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ με το service για να καταλάβω ποιες είναι οι εναλακτικές μου λύσεις. θα το κυνηγήσω γιατι θα γνωρίζω οτι αυτοί που δουλεύουν πίσω απο την εταιρία είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δουλεύουν για ένα πενιχρό μισθό και ίσως εχουν 4 άτομα να κάνουν 100 δουλειές, πολύ απλά γιατι έτσι δουλεύουν οι εταιρίες. θα ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΩ που δεν θα το παω τρίτη και να το πάρω πέμπτη αλλα δεν θα πάρω σβάρνα τα forums να μιλάω για μια εταιρία λές και έφτασε η συντέλεια του κόσμου επειδή ΕΤΥΧΕ μια συσκευή της να μην δουλεύει. και να στο πώ και απλά και να τράβαγες 2 καταγγελίες και να πόσταρες σε 100 φορουμ χ*** η φοράδα στ' αλώνι... πραγματικά. επειδή είπες οτι σε βάζω σε σκέψεις με τον τρόπο που γράφω, εσύ με βάζεις σε σκέψεις για το τι επάγγελμα κάνεις... Δημόσιος υπάλληλος η εισοδηματίας..??

Δημοσ.

Παμε αλλη μια γιατι το Thread εχει 2 μπορει και 3ς αελιδες (θα κοιταξω μετα.) και οχι μονο το τελευταιο post που ειπα οτι μου την εφτιαξαν

 

Παω στον τεχνικο Πεμπτη μου λεει Δευτερα θα ερθει το ανταλλακτικο Τριτη θα ειναι ετοιμη (ωραια λεω μπραβο LG)

 

Παιρνω την Δευτερα μου λεει δεν μου ηρθε θα σε παρω εγω τηλεφωνο (Οκ λεω υπομονη)

 

Περνανε 2 εβδομαδες μεχρι να με ενημερωσουν οτι το ανταλλακτικο θα ερθει τον Αυγουστο (Αρα δεν ειμαι ο κλασσικος σπαστικος πελατης που ζαλιζει τους αλλους με το παραμικρο ουτε πρακτορας της Samsung που θελω να ζημιωσω την LG ειμαι ενας καταναλωτης που πηρα ενα DOA προιον και περιμενω να δω τι θα γινει)

 

Ειπα οτι η μια TV ηταν αψογη και αν ηθελα να γινω πιο δραματικος δεν θα το ανεφερα καν.

 

Σε καθε μου επικοινωνια δες και το email που εστειλα ανεφερα οτι ο Τεχνικος του επισημου Service της LG ηταν ευγενικοτατος και εξυπηρετικοτατος (δεν φταιει ο ανθρωπος αν τα κεντρικα ειναι μπαχαλο)

 

Οσο για τις καταγγελιες και τα Forums εκει κανεις λαθος,πολλες φορες (δες Thread Γερμανου,Multirama) δικαιωθηκα για πατατιες που μου εχουν κανει και αποζημιωθηκα εστω και ηθικα σαν καταναλωτης εχω δικαιωματα αλλα και μεσα πιεσης.

 

και πιστεψε με ο Υπευθυνος της εξυπηρετησης πελατων που μου μιλησε,ανεφερε 2 TVs και οχι μια οπως εγραψα στο Email αρα τους νοιαζει να ειναι ευχαριστημενος ενας πελατης και τι λεγεται στα Forums.

 

Σε πληροφορω οτι δεν στεναχωρηθηκα στιγμη,απελπιστηκα και απογοητευτηκα απο την ολη διαδικασια 1 εβδομαδα να το καταλαβω 2 αντε να παει στην ευχη 3ς ομως παραειναι.

 

 

Οσο για το τι κανω στην ζωη μου;

 

Εχω δουλεψει απο Ηλεκτρολογος σε οικοδομη,να βαζω ηλιακους,σε χρωματοπωλειο,κλειδαραδικο,υπαλληλος σε Carefour,υπευθυνος σε μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες Videogames της καλης εποχης (Cyberstores αν ξερεις) οπου εκανα μεχρι και εκτελωνισεις για τον βασικο μισθο και οχι δεν ηταν εταιριες ή δοολειες συγγενων φιλων κλπ

 

Επισης τωρα τελειωσα ενα ΙΕΚ (Τεχνικος Τεχνολογιας Internet) ενα ΤΕΙ Ηλεκτρολογιας και τωρα Δευτερο πτυχιο Πολιτικων Δομικων Εργων και δουλευω χωρις ασφαλιση σε μια καφετερια για να βγαζω το ενοικιο μου και τα εξοδα μου.

 

Αν θες με πιστευεις εγω τα γεγονοτα παρουσιαζω.

 

Και οντως το LGdream ακουγεται ωραιο ;).

 

Δημοσ.

και το καταλαβαίνω απόλυτα, αλλα χρειάζεται σωστή αντιμετώπιση και απο εμάς σε τέτοιες περιπτώσεις. το να αρχίσουμε τις καταγγελίες κτλπ είναι το πιο εύκολο αλλα ίσως έτσι ταλαιπωρηθούμε εμείς. μπορείς να "πιέσεις" χωρίς να φανείς "ο κλασσικός σπαστικός πελάτης". επειδή έχεις κάνει τόσες δουλειές (και μπράβο σου γιατι δεν ειναι ευκολο) θα πρέπει να ξέρεις πως να το χειριστείς το θέμα. ας έπαιρνες και 10 τηλέφωνα παραπάνω.. νομίζω θα είχες εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα. τέλος πάντων το θέμα έχει τελειώσει αφου στην φτιάξαν, απλά δεν μου άρεσε τόσο ο τίτλος του θέματος γιαυτο και απάντησα..

 

και εγώ έχω περάσει τέτοιες καταστάσεις απο διάφορες εταιρίες, πρώτη και καλύτερη ο ΟΤΕ. όταν πριν πολλά χρόνια μπλόκαρε με το έτσι θέλω τις ιδιωτικές εταιρίες παροχής internet και όλος ο κόσμος αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω στον ΟΤΕ. εγώ έκανα υπομονή 8 μήνες, δεν ακύρωσα την αίτηση μου όπως πολύς κόσμος, και τις τελευταίες μέρες άρχισα τα τηλέφωνα στον ΟΤΕ. παντού. σε υπέυθυνους, σε τμήματα εξυπηρέτησης, σε τεχνικούς, παίζει να είχα μιλήσει με όλες τις κοπέλες στα τηλέφωνα του ΟΤΕ. στο προτελευταίο τηλεφώνημα βγήκε ένας "κύριος" και προσπαθούσε να με πείσει οτι το πρόβλημα ήταν στην εταιρία που ήθελα να πάω (vivodi), και οτι πιέζω τον ΟΤΕ χωρίς λόγο. έφαγε τα καντηλάκια του και αυτός. μετά απο 5 λεπτά ξαφνικά επικοινώνησε μια κοπέλα μαζί μου για να μου πεί οτι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην γραμμή και οτι απο αύριο θα είμαι στην vivodi. και έτσι και έγινε.. είχα πλεόν για πολύ καιρό 21mbit όταν το 90% στην Ελλάδα με το ζόρι φτάναν τα 2. Άλλη ιστορία τελείως, αλλα στην τελική εγώ βγήκα κερδισμένος και αυτό πρέπει να μας ενδιαφέρει :rolleyes:

Δημοσ.

Κοιτα ο τιτλος δεν ειναι λαθος κατ`εμε.

 

Ειχα χρειαστει την LG ξανα στο παρελθον επειδη η παλια μου οθονη τα επαιξε και η αλλαγη εγινε αμεσα.

 

Ηταν σχετικα καινουργιο μοντελο;Υπηρχαν πολλα κομματια; Δεν ξερω και δεν με νοιαζει πια.

 

Το θεμα ειναι οτι αυτη την φορα ταλαιπωρηθηκα αρα οντως για εμενα το Service της LG εχει χαλασει και ηθελα να δω αν ειμαι ο μονος.

 

Πιεσα οσο χρειαστηκε οχι τοσο τον τεχνικο αλλα τα κεντρικα (τμημα εξυπηρετησης).

 

Απλα το απο μερα σε μερα με κουρασε αφανταστα,χιλιες φορες να μου ελεγαν σε 2 εβδομαδες θα το εχετε σπιτι σας παρα....Αυριο,την Τριτη,την Αλλη εβδομαδα τον Αυγουστο :o .

 

Κοιτα θελω οπως εγω ειμαι σωστος και ακουμπαω τα λεφτακια μου ζεστα ζεστα απο την πρωτη μερα σε μια εταιρια χωρις παζαρια και την στηριζω ετσι και αυτη να φερθει με τον αναλογο τροπο.

 

Τα Multirama καθυστερησαν να μου φερουν την TV 2 εβδομαδες πιεσα και πηρα δωροεπιταγη (οχι τοσο για τα 20€ που ουσιαστικα ηταν οι βενζινες μου πηγαινελα αλλα για το γαμωτο)

 

H LG το μονο που εκανε ηταν να με παρει παλι με ευγενικοτατη φωνη ενας υπευθυνος απο το τμημα εξυπηρετησης και να μου πει εγινε λαθος στελνουμε το ανταλλακτικο την Δευτερα και για ολη την κατασταση εφταιξαν αυτοι αυτοι αυτοι συγνωμη.

 

Οκ καλα εκανε ο ανθρωπος και βγαλαμε μια ακρη αλλα αμα επαιρνα εγω την TV και τους ελεγα τα λεφτα θα σας τα φερω την Τριτη,την Τριτη τους ελεγα την αλλη εβδομαδα επειδη κατι μου ετυχε ή τον Αυγουστο γιατι θα παω διακοπες Jamaica και δεν θα εχω φραγκο πως θα τους φαινοταν; (Τραβηγμενο i know αλλα αν το καλοσκεφτεις ειχα δωσει καποια χρηματα και αυτα ηταν στον αερα)

 

Τεσπα ελπιζω να μην τους ξαναχρειαστω ποτε και την επομενη φορα που θελω κατι απο την LG θα παω στο γενικο αντιπροσωπο Κρητης και Νησιων Αιγαιου που ειναι και φιλαρακι.

 

Τελος και απο εμενα θα σας ενημερωσω οταν παρω το μπρελοκ μου :devil:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...