Sotosgl Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Αγορασα απο τα Multirama 2*37LH7030 Η μια ηταν αψογη χωρις σπασιματα επαιζε τα παντα απο το USB Stick γενικα υπερευχαριστημενος η δευτερη τωρα ειναι αλλη ιστορια... Με το που την βαζω στην πριζα κατι ασπρες τελειες εκαναν βολτες στην πανω μερια του Panel καπακια την παω στο LG Service του Ηρακλειου Κρητης και ο τεχνικος με την μια λεει προβλημα στο Mainboard. Μου λεει τα βασικα για τις κινησεις που μπορω να κανω Αντικατασταση-Πιστωτικο-Επισκευη. Πρωτη μου επιλογη φυσικα αντικατασταση με καινουργια αλλα με ενημερωσε οτι επειδη ειναι παλιο μοντελο δεν παιζει με την καμια τον ρωτησα για αυτο που κανουν οι σωστες εταιριες με αντικατασταση με παρομοιο μοντελο με ιδια χαρακτηριστικα μου λεει τα εκοψαν αυτα Πιστωτικο δεν ηθελα σε καμια περιπτωση μιας και με αυτα τα χρηματα δεν επαιρνα 37αρα με τετοια χαρακτηριστικα αλλα ουτε 32αρα οποτε του δινω το ΟΚ για επισκευη. Περνανε 2 εβδομαδες (με συνεχη μου επικοινωνια με την LG οσο και με τον τεχνικο) και σημερα πεφτει το κορυφαιο. Το ανταλλακτικο θα ερθει τον Αυγουστο και μαλιστα μπορει να ειναι το τελευταιο 10ημερο του Αυγουστου... Μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της LG και μου ελεγαν τα δικα τους. Ναι περιμενετε μεχρι τον Αυγουστο(Να μεινετε χωρις τηλεοραση) ή θα σας κοψουμε πιστωτικο(Να σας ξεφορτωθουμε). Οκ καταλαβαινω οτι ειναι παλιο μοντελο αλλα στην τελικη εγω την αγορασα απο καταστημα πριν 2 εβδομαδες και δεν με απασχολει ποσο καιρο ειναι στην αγορα και αν η LG ειναι ανικανη να εξυπηρετησει τους πελατες της. Οι κινησεις μου τωρα; Να ξαναμιλησω με το τμημα Service ή την "Εξυπηρετηση Πελατων" δεν ειναι λυση. Παραπονα στα Κεντρικα για την Αντιπροσωπο στην Ελλαδα σκεφτομαι σαν επομενο βημα αλλα δεν βρισκω ενα τηλεφωνο ή ενα Email καπου ψηλα για να κανω τα παραπονα μου.. Καμια προταση-βοηθεια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 τα λεφτά πίσω, ούτε πιστωτικά ούτε τπτ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Αυτό εννοώ με πιστωτικό τρελέ Insomniac Θεέ των posts (χωρις ειρωνικο υφος) Απλα επειδη η δευτερη Tv πηγε στην κοπελα μου $%#@%@ και ειναι τελεια θελω την ιδια ή τουλαχιστον μια με παρομοια χαρακτηριστικα μιας και η τωρινη μου 37αρα θα παει στο πατρικο... Απλα θελω να πιεσω καταστασεις πριν παρω την τελικη μου αποφαση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 το να περιμένεις μέχρι τον Αύγουστο είναι εξωφρενικό, οπότε κάτι μου λέει ότι τα λεφτά σου πίσω είναι η μόνη οδός... το να τους πείσεις να σου δώσουν τηλεόραση με παρόμοια χαρακτηριστικά θέλει πολύ δουλειά πιστεύω, αν έχεις όρεξη go for it... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Angeldust Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Γι'αυτό αγοράζω πάντα Samsung. 2 φορές αντιμετώπισα πρόβλημα και τις 2 φορές έγινε επι τόπου αντικατάσταση με νεότερο μοντέλο. Για το service της LG είχα ακούσει καλά λόγια παλαιότερα, χάλασαν και αυτοί μάλλον.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 καλά η Samsung κι αν έχει GTPK service στην Ελλάδα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Σε συνομιλια μου με τον τεχνικο (εξυπηρετικοτατος και ειχε και ορεξη για κουβεντουλα) του ειπα ακριβως τα ιδια πραγματα οτι αλλες εταιριες αλλαζουν τηλεορασεις εκτος εγγυησης και αντικαθιστουν και παλια μοντελα με νεοτερα για να κρατησουν τους πελατες και αν θυμαμαι καλα τα ιδια εκανε και η LG στο παρελθον. Μου ειπε αλλαξαν παρα πολλα απο τοτε και μου εδειξε το υπολοιπο του Service που ηταν γεματο με ΤΕΡΑΤΑ τηλεορασεις 60+ Inches αφου ολα τα ξενοδοχεια στην Κρητη παιρνουν LG Οποτε απο την στιγμη που η LG εγινε πρωτη σε πωλησεις σε LCD οθονες (Διορθωστε με αν κανω λαθος) γραφει κανονικοτατα τον απλο καταναλωτη. Αυτο με τον Αυγουστο πιο πολυ σαν μεσο πιεσης μου φαινεται για να παρω τα χρηματα μου πισω και να τελειωνει εκει το θεμα παρα οτι το ανταλλακτικο θα ερθει με ενα Zastava απο την Κορεα και θα παρει 2 μηνες. Εν το μεταξυ ψαχνω και ξαναψαχνω για Complaints Email σε ολα τους τα Sites και τιποτα.. Περιμενω και απο εναν ξαδελφο μου που δουλευει στο Service της LG (ή τεσπα σε μια εταιρια που τους στελνει η LG τις TVs για επιδιορθωση κατι σαν την Astra Service ) να δω τι θα μου πει και αυτος.. Ενημερωση: Μιλησα μολις τωρα με τον τεχνικο και μου ειπε να μιλησω παλι με την εξυπηρετηση και να τους πω να προωθησουν αιτημα για αντικατασταση με αλλο μοντελο με τα ιδια χαρακτηριστικα και να δουμε τι θα μου πουν παλι. οποτε μιλαω παλι μαζι τους και σας ενημερωνω Ενημερωση Νο 2: Εστειλα το παρακατω Email στην εξυπηρετηση πελατων και αναμενω απαντηση Καλησπέρα σας αγόρασα στις 16/06/2011 μια 37LH7030 με σειριακό αριθμό ..................................... Από την πρώτη στιγμή λειτουργιάς της διαπίστωσα πρόβλημα στην εικόνα της ,αφού την πήγα αμέσως στο επίσημο Service της LG στο Ηράκλειο Κρήτης ο τεχνικός διαπίστωσε πρόβλημα στο Mainboard. Αφού περίμενα 2 εβδομάδες να έρθει το ανταλλακτικό και με συνεχή επικοινωνία από την πλευρά μου και με το τμήμα εξυπηρέτησης αλλά και με τον τεχνικό με ενημέρωσαν σήμερα 01/07/2011 ότι το ανταλλακτικό θα έρθει τον Αύγουστο και μάλιστα το τελευταίο 10ημερο. Ήδη έχω ταλαιπωρηθεί 2 εβδομάδες με αυτό το θέμα και είμαι χωρίς τηλεόραση. Μου προτάθηκε πιστωτικό που δεν μπορώ να δεχτώ μιας και με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη τηλεόραση με αυτά τα χαρακτηριστικά. Θα ήθελα να προβώ σε αίτημα αντικατάστασης αν όχι με την ίδια τηλεόραση με μια με ίδια χαρακτηριστικά. Έχω ενημερώσει τις διαδικτυακές κοινότητες για το συγκεκριμένο θέμα (www.insomnia.gr και www.avclub.gr) και ελπίζω να βρεθεί λύση άμεσα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Ενημερωση Νο3 και ελπιζω τελευταια: Το προβλημα λυθηκε ευτυχως μετα απο το Email που εστειλα πιο πανω. Μολις επικοινωνησε τηλεφωνικα ενας εκπροσωπος απο το τμημα εξυπηρετησης και μου ειπε οτι το ανταλλακτικο υπαρχει στην Ελλαδα τελικα και απο λαθος του τεχνικου και της εξυπηρετησης παραπληροφορηθηκα. Περιμενω απο Δευτερα να επιδιορθωθει και θα σας ενημερωσω αν ολα πηγαν καλα. Thresh i went for it και κατι εγινε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 και ο θεός βοηθός να μην αρχίζει να βγάζει προβλήματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Από το στόμα σου και..... κατσε να δουμε τι θα γινει απο εβδομαδα. Παντως απο την Polaroid μου την περιμενα απο την LG μου ηρθε αχ ρε Κορεατη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 Λοιπον την παρελαβα πριν λιγο (ρυθμιζω τα καναλια τωρα) Τελικα αλλαχτηκε η οθονη (Αρα ξαναγυρναμε στις 0 ωρες) Αν και ταλαιπωρηθηκα λιγο η LG εκανε το χρεος της τελικα. Μεγια μου δηλαδη και χωρις αλλα τρεξιματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciddream Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 εγώ απο αυτά που έγραψες κατάλαβα οτι το service της LG είναι άψογο πάντως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 εγώ απο αυτά που έγραψες κατάλαβα οτι το service της LG είναι άψογο πάντως... Απο ποιο κομματι ακριβως; Απο την ταλαιπωρια 3 εβδομαδων; Απο το γεγονος οτι θα περιμενα μεχρι τον Αυγουστο αν δεν πιεζα εξυπηρετησεις τεχνικους και Forums; Εκαναν το χρεος τους ειπα στο τελος,οχι τους υπερευχαριστω και μου εκαναν τεραστια χαρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2011 εγώ απο αυτά που έγραψες κατάλαβα οτι το service της LG είναι άψογο πάντως... lol όμως? αν δλδ του τα έκαναν αυτά από την 1η μέρα τότε τι θα ήταν? βύσμα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciddream Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Απο την πρώτη μέρα του είπαν να του δώσουν τα λεφτά πίσω. δεν τον κοροιδέψαν σε κάτι. Ζήτησε επισκευή. όταν ζητάς επισκευή στο οτιδήποτε, είτε είναι αμάξι είτε τηλεόραση, για να στο επισκευάσουν πρέπει να υπάρχει και το κομμάτι που έχει χαλάσει. το οτι ο Sotosgl δεν θεωρεί πρόβλημα το οτι είναι πολύ παλιά τηλεόραση δεν σημαίνει οτι δεν είναι κιόλας πρόβλημα. δεν ξέρω που είναι τα εργοστάσια/αποθήκες της LG αλλα πιστεύω οτι θα είναι αρκετά μακρια απο Ελλάδα, και για συγκεκριμένους λόγους (οικονομικους λογικά) οι παραγγελίες/αποστολές θα γίνονται κάθε μήνα. τελικά υπήρχε κομμάτι και του φτιάξαν την τηλεόραση. δεν του αρνήθηκαν να πάρει τα λεφτά του πίσω, δεν του αρνήθηκαν με τα ίδια χρήματα να αγοράσει καινούρια τηλεόραση ακόμα και άλλης εταιρίας, δεν του αρνήθηκαν να την επισκευάσουν. το "Τοσο πολύ έχει χαλάσει το service της LG" επειδή δεν είχαν κάποιο κομάτι διαθέσιμο το θεωρώ τελείως άκυρο... και το ευχαριστώ θα έπρεπε να το έλεγες, τουλάχιστον αν όχι στην LG, στα άτομα που έτρεξαν για να σε εξυπηρετήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.