leukonas Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα σε όλους, Έχω ένα iphone 4 αγορασμένο πρό 5 μηνών. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας είχε πρόβλημα με το κουμπί αύξησης φωνής το οποίο δεν πατιόταν σωστά. Δυστυχώς λόγο υποχρεώσεων το πήγα τώρα στη vodafone όπου μου είπαν πως δεν γίνεται επισκευή, παρά μόνο αντικατάσταση με καινούριο και χρέωση 200e. Σε παλαιότερη επικοινωνία με τη vodafone με είχαν ενημερώσει από το ίδιο κατάστημα ότι γίνεται επισκευή και όχι αντικατάσταση (εννοείται πάντα χωρίς χρέωση μιας και το τηλέφωνο είναι σε άριστη κατάσταση). Τελικά τι ισχύει και που να απευθυνθώ?
telcomfreak Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Βαση της νομοθεσίας ολα τα ηλεκτρονικά είδη έχουν υποχρεωτικά 2 χρόνια Εγγύηση. Υποχρεούνται να στο φτιάξουν ή να στο αντικαταστήσουν ΔΩΡΕΑΝ. Αν δεν βγάζεις ακρη με την Vodafone κανε μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ http://www.inka.gr/ και πηγαινε το προς επισκευη στην αντιπροσοπεια με την απόδειξη αγοράς ή επιδοτησης.
leukonas Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Ε εντάξει τελικά σε αυτή τη χώρα μόνο με καυγά-καταγγελίες φωνές κάνεις δουλειά αλλιώς σε πηδάνε.
TheELF Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Αν είναι να πιστέψεις τους ευρωπαϊκούς νόμους EUROPA > European Commission > DG Health and Consumers > Consumer Affairs > Information for consumers τότε ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ – ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 Η έλλειψη συμμόρφωσης, η οποία εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του αγαθού, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης (άρθρο 5 παράγραφος 3). Τα περισσότερα κράτη μέλη έχουν μεταφέρει σωστά την εν λόγω διάταξη. Ορισμένα έχουν χρησιμοποιήσει τη ρήτρα ελάχιστης εναρμόνισης και έχει εισαγάγει παραλλαγές προς όφελος των καταναλωτών. Η Πορτογαλία παρέτεινε την περίοδο μαχητού τεκμηρίου από 6 μήνες σε 2 έτη· στο Λουξεμβούργο, την Πολωνία και τη Σλοβενία το τεκμήριο εφαρμόζεται σε περιπτώσεις όπου είναι ασυμβίβαστο με τη φύση των αγαθών ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης. Η Λιθουανία δεν έχει διαβιβάσει κανένα μέτρο για τη μεταφορά της εν λόγω διάταξης. Οπότε θεωρητικά πρέπει να το δεχτούν ότι σου δώσανε ελαττωματικό προϊών και να σου το αλλάξουν. Βέβαια το τι σημαίνει το «εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης» ο θεός και η ψυχή του.
disqualified Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Βαση της νομοθεσίας ολα τα ηλεκτρονικά είδη έχουν υποχρεωτικά 2 χρόνια Εγγύηση. Υποχρεούνται να στο φτιάξουν ή να στο αντικαταστήσουν ΔΩΡΕΑΝ. Αν δεν βγάζεις ακρη με την Vodafone κανε μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ http://www.inka.gr/ και πηγαινε το προς επισκευη στην αντιπροσοπεια με την απόδειξη αγοράς ή επιδοτησης. Βαση της νομοθεσίας δεν ισχύει κάτι τέτοιο (2χρονια εγγύηση δηλαδή). Αυτό που ισχύει όμως είναι ότι το πρόβλημα που έχεις θεωρείται ότι υπήρχε από την αρχή και ο πωλητης είνα υποχρεωμένος να στο αντικαταστήσει ή να σου δώσει το αντίτιμο πίσω
basilis5 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 φιλος ειχε προβλημα στο home button τους πηρε τηλ,ηρθε κουριερ του εφερε ενα 3g για 3 μερες μεχρι να ελεγξουν το 4ρι του,και τελικα του εκαναν αντικατασταση. δεν πληρωσε τπτ αυτο πριν 3 μερες
poulinos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 200 ευρω για ενα κουμπι.ελεοςςςςςςςςςςςςς αυτο εχω να πω μονο
xristoforos89 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δεν καταλαβα κατι.. Εισαι στην εγγυηση και σου εβγαλε προβλημα και για να στο αντικαταστησουν θελουν 200ευρω;; Και ολα αυτα μεσα στην εγγυηση;;
poulinos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2011 μαλλον επειδη ειναι πληκτρο σου λενε το χαλασες εσυ αλλιως θα το ειχες φερει απο την αρχη οποτε το πιανουν οτι το εκανες εσυ αρα 0 εγγυηση.
THEMACHINE Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Είναι πραγματικά κρίμα που δεν έχουμε apple store στην Ελλάδα. Εγώ όταν πήγα στο Παρίσι πριν κανά μήνα για δουλειά έκλεισα ραντεβού με το genius bar στο apple store και τους είπα για ένα πρόβλημα που είχα στο iPhone 4 και χωρίς καν να το ελέγξουν μου έδωσαν καινούριο ( refurbished ). Επίσης μου άλλαξαν και τον φορτιστή του που είχε χαλάσει ενώ στην Ελλάδα 100% θα μου λέγανε ότι τα καλώδια έχουν μόνο 2 μήνες εγγύηση και άλλες τέτοιες βλακείες. Δυστυχώς η apple έχει απίστευτο after sales support αλλά μόνο στα apple stores.
telcomfreak Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Βαση της νομοθεσίας δεν ισχύει κάτι τέτοιο (2χρονια εγγύηση δηλαδή). Αυτό που ισχύει όμως είναι ότι το πρόβλημα που έχεις θεωρείται ότι υπήρχε από την αρχή και ο πωλητης είνα υποχρεωμένος να στο αντικαταστήσει ή να σου δώσει το αντίτιμο πίσω Ο νόμος ορίζει το εξής : Συγκεκριμμένα: Μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών (31999L0044) η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 (71999L0044). Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Άρθρο 554 Παραγραφή Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. Άρθρο 555 Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα. Με βάση αυτον τον νόμο μου επισκευάσανε τηλεόραση plasma που δίνανε 1 ετος εγγυηση. Μπορεις να βρείς ολη την σχετικη νομοθεσία στο site της Γενική Γραματείας καταναλωτη.
haHa Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Ο νόμος ορίζει το εξής : Συγκεκριμμένα: Μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών (31999L0044) η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 (71999L0044). Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Άρθρο 554 Παραγραφή Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. Άρθρο 555 Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα. Με βάση αυτον τον νόμο μου επισκευάσανε τηλεόραση plasma που δίνανε 1 ετος εγγυηση. Μπορεις να βρείς ολη την σχετικη νομοθεσία στο site της Γενική Γραματείας καταναλωτη. Φιλε telcomfreak, αν διαβασεις προσεκτικα το νομο που παρεθεσες θα εβλεπες οτι δεν γραφει πουθενα για ΕΓΓΥΗΣΗ. Αλλη εννοια ειναι "τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας" και αλλη η ΕΓΓΥΗΣΗ. Μαλιστα στον ιδιο νομο που παρεθεσες γραφει χαρακτηριστικα για την ΕΓΓΥΗΣΗ σε αλλο αρθρο, στο αρθρο 3: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=download&id=5&chk=b13089cd535530ee02d9c4b00de2ea98&no_html=1 Άρθρο 3 3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προίόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προίόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προίόντος. Ειδικά για τα προίόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Μπορεις να βρείς ολη την σχετικη νομοθεσία στο site της Γενική Γραματείας καταναλωτη. Μαλιστα αν πηγαινες στο site της Γενική Γραματείας καταναλωτη που προτεινεις θα εβλεπες να γραφει για την ΕΓΓΥΗΣΗ τα εξης: http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html "Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού; Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος…" Κατι που δυστυχως ειναι τελειως ασαφες.. Το καλο ειναι οτι πολλοι κατασκευαστες που δινουν μονο 1 χρονο εγγυηση αν τους πιεσει ο πελατης, τοτε καμμια φορα επισκευαζουν το προιον δωρεαν ακομα και οταν ειναι στο 2ο χρονο , παρολο που ο νομος δεν τους υποχρεωνει για κατι τετοιο. Επαναλαμβανω: Ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα η ΕΓΓΥΗΣΗ και εντελως διαφορετικο πραγμα το δικαιωμα του καταναλωτη να υπαναχωρησει απο την συμβαση για εξαρχης υπαρχον ελαττωμα ή ελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας. Εγγυηση:Θα λειτουργει πχ επι 1 χρονο.Αν προκυψει κατι στο επισκευαζω ή στο αλλαζω. Πραγματικο ελαττωμα: Πχ αγοραζω ενα λαπτοπ και εχει εξ αρχης 3 κουμπια πληκτρολογίου που λειπουν ή 50 καμμενα πιξελ. Ε, αυτο το δικαιωμα,δηλαδη να παω να πω στον πωλητη "παρτο πισω,η οθονη και το πληκτρολογιο ειναι ελαττωματικα εξαρχης" το εχω επι 2 χρονια. Εδω δεν ενεργοποιω την εγγυηση καν, η οποια ειναι εντελως διαφορετικο δικαιωμα μου. Ελλειψη συμφωνημενης ιδιοτητας:Το λαπτοπ λειτουργει κανονικοτατα αλλα εχει 2 gb ram αντι για 4gb που διαφημιζε ή μου ειπε ο πωλητης. Εχω περιθωριο 2 χρονια να προβαλω αυτο το δικαιωμα μου.Και παλι δεν προκειται περι εγγυησης εδω,δηλαδη εχω αυτο το δικαιωμα ακομη κι αν το λαπτοπ λειτουργει κανονικοτατα.
disqualified Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 telcomfreak το θεμα το εχω ψαξει εδω και πολυ καιρο εχω διαβάσει το νόμο πολλές φορές εχω μιλήσει με δικηγόρο και με τη ΓΓΚΑ τηλεφωνικά. Ο νομος δεν υποχρεωνει κανεναν για 2 χρονια εγγύηση. Ο νόμος δε λεει κατι τετοιο. Το έγραψε και πιο αναλυτικά ο haHa πάνω από μένα Δεν εχω κανένα λόγο να πιστεύω ότι δεν επισκεύασαντην τηλεόραση σου. Μπορεί να ήταν κάποιο γνωστό προβλημα που υπηρχε ισως με τη συγκεκριμένη τηλεόραση (πραγματικό ελάττωμα) στο οποίο και αναφέρεται ο συγκεκριμένος νόμος και εσυ είχες τη δυνατότητα να διεκδικήσεις το δικαίωμα που σου δίνει ο νόμος μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά. (αυτό δε σημαίνει εγγύηση 2 ετών και αφορά τον πωλητή). Ή να είχαν αρχίσει να δίνουν πλέον 2 χρόνια εγγύηση ενώ όταν την αγόρασες εσυ να έδιναν ένα. Πάντως καλά έκανες και το κυνήγησες και έτσι θα πρέπει να κάνουμε
poulinos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2011 Ο νομος λεει πολλα οι ελληνικες εταιρειες λενε αλλα και η apple στην ελλαδα λεει αλλα επειδη ειναι στην ελλαδα.
leukonas Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Τελικά στη Vodafone δεν ξέρουν τι τους γίνεται (κάποιοι υπάλληλοι), οπότε πήγα, παρέλαβα το κινητό και το πήγα προσωπικά στην Arvato και σε 3 μέρες αλλάχτηκε με καινούριο το Iphone.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.