panagiwths1987 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 suzuki swift αν θες κατι πραγματικα αξιοπιστο (εχω μοντελο του 1998 το εχω ξεπατωσει και δεν καταλαβαινει χριστο) 1200 κυβικα 94 αλογα και καταναλωση 5,1 lt /100 χλμ (νομιζω κοστιζει καπου 12000) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2011 Μια παρένθεση,καλό είναι να προτείνουμε κάτι απο προσωπική εμπειρία και όχι κάνοντας εικασίες. Πχ το Suzuki Swift του '98 μπορεί να βγήκε σκυλί,άλλα έχουν περάσει σχεδόν 14 χρόνια οπότε δέν μιλάμε για το ίδιο όχημα.Με την ίδια λογική αγόρασα Civic ...και φυσικά την πάτησα.Ο νοών νοείτω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiwths1987 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 σου εβγαλε τιποτα ελλατωματικο το civic? παντως για το swift απο γνωστους που εχουν μοντελα απο 2005 και μετα εχω ακουσει τα καλυτερα . ο φιλος θελει οικονομια στο καυσιμο . γι'αυτο του το προτεινω . και ειναι και αξιοπιστο , οπως και ολα τα γιαπωνεζικα αλλωστε . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 3 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2011 σου εβγαλε τιποτα ελλατωματικο το civic? παντως για το swift απο γνωστους που εχουν μοντελα απο 2005 και μετα εχω ακουσει τα καλυτερα . ο φιλος θελει οικονομια στο καυσιμο . γι'αυτο του το προτεινω . και ειναι και αξιοπιστο , οπως και ολα τα γιαπωνεζικα αλλωστε . Αν και δέν είναι εκεί η ουσία,το αυτοκίνητο ποτέ δέν ήταν σε optimal κατάσταση.Υπάρχουν πολλές ατέλειες (α.κ.α κατασκευαστικά λάθη) απο το εργοστάσιο,τα οποία δέν έχουν διορθώσει απο το 2006 που κυκλοφορεί το αμάξι είτε επειδή δέν θέλουν/έχει μεγάλο κόστος...είτε επειδή δέν θέλουν/τους "συμφέρει" γιατι στην πορεία θα σου πουλήσουν ανταλλακτικά. Δέν θα αναφερθώ στην ακαμψία του αμαξώματος και για το πώς οι πόρτες δυσκολεύονται να κλείσουν όταν βρίσκεσαι πάνω σε πεζοδρόμιο.Είναι κάτι γνωστό εδώ και χρόνια για τα περισσότερα μοντέλα της Honda. Ούτε στην απαράδεκτη ανάρτηση, που ώς αποτέλεσμα της τρίζει ολοκαίνουριο όχημα με 60km on the clock καθώς και κάποιες ατέλειες στο σύστημα διεύθυνσης που δυσκολεύει αφάνταστα την ευθυγράμμιση ή προκαλεί ασύμετρη φθορά στα ελαστικά (πρόβλημα το οποίο διορθώνεται με ένα set καμπερoίβιδες btw) και τέλος ούτε και στην -σχεδόν- ανύπαρκτη ηχομόνωση/θερμομόνωση. Αυτά που παρατήρησα εγώ ήταν: -Η ποιότητα του χρώματος είναι απλά απαράδεκτη και φεύγουν ολόκληρα κομμάτια (chipping) όταν κάποιο μικροσκοπικό πετραδάκι σε βρεί.Λένε οτι αυτό οφείλεται στην αεροδυναμική του οχήματος και στα υδατοδυαλιτά χρώματα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον.Αλήθεια,όταν ο φανοποιός της γειτονιάς περάσει ένα χέρι με προσοχή, με το ίδιο χρώμα της Honda,γιατι δέν υφίσταται αυτό το φαινόμενο; -Το ίδιο το αμάξωμα,όπου η παραμικρή επαφή θα αφήσει βαθούλωμα. -Το ΟΕΜ radiocd που κάνει διακοπές και έχει κακή λήψη σήματος. -Η τάπα βενζίνης που δέν άνοιγε. -Η πόρτα του πόρτ μπαγκάζ είναι τοποθετημένη στην τύχη,στην κυριολεξία.Δέν εξηγείται διαφορετικά ο λόγος που ενώ απο την μία μερια έχει κενό 2cm,στην άλλη υπάρχει 3,5cm+.Ευτυχώς νερά δέν πήρε στις βροχές,ίσως γιατι οι τσιμούχες ήταν ακόμα καινούριες. -Το συναγερμός που μερικές φορές δέν έπιανε,πιθανότατα για τον λόγο που αναφέρθηκε παραπάνω. -Τα πλαστικά στο εσωτερικό,εκτός απο κακή συναρμογή,είναι και κακής ποιότητας αφού μπορείς να τα γρατσουνίσει με το παραμικρό.Μάλιστα επειδή δέν έγινε σωστή μελέτη για τις ζώνες ασφαλείας,αυτές "παίζουν" και χτυπάνε πάνω στα πλαστικά προκαλώντας εκδορές. -Το πλαστικό καντράν των οργάνων επίσης έχει θέμα με τις γρατσουνιές και θα πρέπει να το καθαρίζεις με πανάκι μικροινών και πολύ προσοχή.Με νερό θαμπώνει (λογικό αφου η μπίχλα είναι ακόμα κολλημένη πάνω) -Το πλαστικό περίβλημα επίσης είχε πρόβλημα με τις γρατσουνιές,κάτι το οποίο διόρθωσαν εν έτη 2010...πώς;Απλά βάζοντας το αντίστοιχο του Type-R (αφού υπάρχει έτοιμη λύση,γιατι να σκοτωνόμαστε) -Το απίστευτα λεπτό τζάμι στους προβολείς ομίχλης,που πραγματικά είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα σπάσει απο πετραδάκι.Την έπαθα στα 1200km,μέσα στην πόλη και κόστος 250euro (ευτυχώς έσπασε μόνο το ένα) -Την απαράδεκτη συναρμογή των πλαστικών και στο εξωτερικό και κυρίως στους προφυλακτήρες που ξεκουμπώνουν/παραμορφόνονται,όπως επίσης και τα πλαστικά των θόλων. -Την υγρασία που μπαίνει στα πίσω φανάρια (σε μερικούς στα μπροστά) και μέσα στο ταμπελάκι του VIN στο παμπρίζ κάτι που υποδεικνύει ελλειμματική στεγανοποίηση. -Η πεταλιέρα και η τρόμπα συμπλέκτη,τα οποία τρίζουν και σπάνε κάποια πλαστικά πιαστράκια.Αλλάχτηκε στην εγγύηση με βελτιωμένη έκδοση (υποτίθεται),άρχισε να τρίζει πάλι μέσα στο 10ήμερο. -Το χερούλι της πόρτας έχει την τάση να σπάει στις βάσεις τους.Τώρα αν αυτό οφείλεται στο σχήμα ή σε κακή ποιότητα υλικού μόνο η Honda ξέρει.Για την ιστορία,πάει 90 euro το κομμάτι -Ίχνη σκουριάς κάτω απο τις τσιμούχες των παραθύρων και κυρίως πάνω στις συγκολλήσεις.So much η 12 ετής εγγύηση πάνω σε αυτόν τον τομέα,σε ένα όχημα που είχα στην κατοχή μου για 18μήνες... Θα μου πείς: "Ρε φίλε,αυτά είναι πταίσματα!" και θα συμφωνούσα...άν εκλάμβανα το αυτοκίνητο μόνο σάν κινητήρα και όχι σάν σύνολο.Γιατι κακά τα ψέματα,ποσώς με ενδιαφέρει αν το Honda civic είναι ένα γρήγορο και μουράτο n/a 1.8lt hatchback ,όταν το αμάξι κοντεύει να σκορπίσει.Απο την άλλη δέν θέλω μετά το πέρας της 3ετούς εγγύησης να με υποδέχονται με ανοιχτές αγκάλες ζητώντας μου 300αριές,επειδή χάλασε κάτι το οποίο εκ των πραγμάτων είναι προβληματικό. Τώρα αν κάποιος γουστάρει να σκάσει 25K σε κάτι το οποίο είναι καλαίσθητο και ντιζαινάτο (που είναι) και να ρίχνει "στ'αυτια" μέχρι και σε 2λιτρα των 150ίππων,χωρίς να τον απασχολεί τίποτα άλλο, με γειά του με χαρά του.Να είναι σίγουρος οτι η μηχανή θα κρατήσει για πολλά χρόνια,είναι οικονομικότατη και έχει δυνατότητες παρ'όλο που δέν είναι τέρας επιδόσεων.Δέν μπορώ να εγγυηθώ για το υπόλοιπο αμάξι όμως... Αυτό που στοιχειώνει το Civic είναι οι ποιοτικές "περικοπές" που έχει κάνει η Honda με σκοπό το κέρδους,οπότε δέν θέλω να κατηγορήσω το Civic σάν όχημα ("Το Civic είναι χάλια αμάξι") άλλα την Honda ("Η Honda βγάζει χάλια αμάξια" -πλέον-) Κάποια γιαπωνεζικά δέν κατασκευάζονται κάν στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου,οπότε κάπου εκεί ξεκινάνε και τα προβλήματα.Για την ιστορία,το 3θυρο/5θυρο Civic κατασκευάζεται στην Αγγλία και το 4θυρο sedan στην Τουρκία (παραδόξως είναι και πιο ποιοτικό). Απο την στιγμή λοιπόν που γίνεται τέτοιος εμπαιγμός είς βάρος μου σάν καταναλωτής (γιατι περι αυτού πρόκειται),καιρός είναι να τα βάλω κάτω και να δώ ποιες είναι οι πραγματικές μου ανάγκες: -Πόσα χιλιόμετρα διανύω; -Πόσο με ενδιαφέρει η άνεση; -Πόσο οι χώροι; -Τι επιδόσεις πραγματικά χρειάζομαι; -Πόσο εύκολα βρίσκω ανταλλακτικά και με τί κόστος; Παλιά χλεύαζα τα Κορεάτικα ώς παρωχημένα και αναξιόπιστα.Ίσως και να ήταν έτσι τα πράγματα πρίν 10 χρόνια,άλλα πλέον βλέπω τι άλματα έχουν κάνει σε όλους τους τομείς.Πραγματικά πιστεύω οτι είναι τα πιο τίμια αυτοκίνητα για τα χρήματα που ζητάνε,οπότε αν μου διδόταν η ευκαιρία να αγοράσω ένα μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή θα κοίταγα για Kia Ceed/Hyundai i30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.