Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μηπως σε τρολλαρω και εγω συμφωνα με τα λεγομενα σου?

Δεν ειπα οτι τρολαρεις αλλα οκ δεν καταλαβαινω .Δεν εγινε και τιποτα.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου όντως ήταν το άσυλο. Συγχαρητήρια, για την αντιληπτική σας ικανότητα. Αν έχετε υπάρξει και φοιτητές πρέπει να συγχαρούμε και το ίδιο το πανεπιστήμιο που διεύρυνε τους πνευματικούς σας ορίζοντες, εξάσκησε την αντιληπτική και εκπαίδευσε την αναλυτική σας ικανότητα.

 

Ω ναι σας ειρωνεύομαι.

 

Για παράδειγμα, ο μιντί ποτέ δε θα καταλάβει πως το μοναδικό προσβλητικό που είπε στο μήνυμα 1087, ήταν η συνένωση δύο διαφορετικών κόσμων σε μία λέξη, αναρχοκομμουνιστές.

 

Η συνέχεια είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, η σύγκριση του ucl με το οπα (Βαξεβάνη άτιμε, άνοιξες σχολή). Pause. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχε δικτατορία η Αγγλία για την αποφυγή του κομμουνιστικού κινδύνου; Πότε είχε εμφύλιο η Αγγλία μεταξύ υποστηρικτών διαφορετικών πολιτικών ιδεολογιών; Πότε είχε απαγορευτεί η ύπαρξη πολιτικού κόμματος στην Αγγλία; Πότε σφαγιάστηκαν οι υποστηρικτές της δημοκρατίας στην Αγγλία;

 

Εγώ τα ερωτήματα αυτά δεν ξέρω να τα απαντήσω, αλλά σίγουρα ξέρω ότι η σύγχρονη ελληνική ιστορία των τελευταίων 60-70 ετών, έχει υπάρξει πολύ πιο περίπλοκη από ότι της αγγλίας για το ίδιο διάστημα. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, ο ρόλος που έχουν διαδραματίσει τα ελληνικά πανεπιστήμια σε αυτό που ονομάζουμε σύγχρονη ελληνική κοινωνία, είναι αρκετά διαφορετικός και πολυεπίπεδος απ' ότι τα αγγλικά, πριν επιχειρηθεί απάντηση αναλογιστείτε μόνο σε ποιες χώρες έχουν σκοτωθεί φοιτητές από τανκ.

 

Σε αυτό το πλαίσιο, έστω και από έθιμο θεωρώ ότι θα έπρεπε το άσυλο να διατηρηθεί, με κάποια πιο απλουστευμένη διαδικασία για την είσοδο μπάτσων στους χώρους των ιδρυμάτων.

 

Για κάποιους το άσυλο ήταν η μοναδική διέξοδος, σε μία όλη και πιο βάναυση αστυνομική συμπεριφορά. Ήταν ο χώρος συγκέντρωσης, συζήτησης, προετοιμασίας συλλογικοτήτων, χωρίς το φόβο του σπιούνου ή του μπάτσου. Ναι, διοργανώθηκαν και βίαιες/παράνομες δράσεις, αλλά διοργανώθηκαν και συλλαλητήρια για όλα τα θέματα που ταλάνισαν και ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία. Και ακόμα οι γερμανικές "επενδύσεις" και οι όροι τους δεν έχουν φτάσει.

 

Σε αυτό το πλαίσιο και ενώ γνωρίζουμε ότι θα επιχειρηθεί ο πρωκτικός βιασμός της ελληνικής κοινωνίας και έχουμε ήδη τα πρώτα δείγματα (πχ μεσοπρόθεσμο), δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια στο προφανές. Ότι είναι μία κίνηση, α. εντυπωσιασμού, β. αποδυνάμωσης του όποιου συγκρουσιακού κινήματος μπορεί να υπήρχε, γ. στέρηση χώρων για συνδιαλλαγή και συλλογισμό, δ. μία ακόμα αλάνα για ζαρντινιέρες της ελας. Με απλά λόγια, οι πολίτες στερούνται το βασικό τους όπλο, το χώρο για ανταλλαγή απόψεων.

 

Και για να γίνει διάλογος, αποδέχομαι πως ζω στη ζώνη της φαντασίας, αλλά έχω μία απορία: η εταιρεία διαχείρισης της πανεπιστημιακής περιουσίας (που νομοθετήθηκε με τον ίδιο νόμο), τι δικαιώματα θα έχει επί των δραστηριοτήτων στους χώρους του πανεπιστημίου και πως θα επιβάλει στους φοιτητές (ας αγνοήσουμε τους εξωπανεπιστημιακούς ) τις αποφάσεις της; Αυτό το ερώτημα, μαζί με όλες τις απούσες πια δικλείδες ασφαλείας για την προάσπιση της ακαδημαϊκής ζωής μου προκαλεί φόβο. Εσάς;

 

Επίσης, φόβο μου προκαλεί και κάτι ακόμα, γενικότερα, που απλά επιβεβαιώνεται και με το συγκεκριμένο νομοθέτημα. Η συνεχής μείωση των δικαιωμάτων που έχουν οι πολίτες. Είναι δυνατόν μετά το μνημόνιο 1, το μεσοπρόθεσμο, εν αναμονή του μνημονίου 2, τη μείωση των δασικών εκτάσεων και την οικονομική διευθέτηση των αυθαιρέτων και πάει λέγοντας, ΝΑ υπάρχουν χειροκροτητές της κατάργησης ενός ακόμα δικαιώματος των πολιτών;;;; Και αυτό επειδή ένα αριστερίστικο μέσω ενημέρωσης φιλοξενείτε στις εγκαταστάσεις τους ενός από τα 40 εκπαιδευτικά ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;;; ΜΑ είναι δυνατόν;

 

Δεν τα γράφω ούτε για να μαλώσω με κανέναν, ούτε για να την πω σε κανέναν, αλλά ρε γαμώτο μην κοιτάμε ο καθένας την πάρτη του. Σκεφτείτε όμως ότι πάνε γύρω στις 6000 χρόνια (ίσως και περισσότερα) που δημιουργήθηκαν οι πρώτες κοινωνίες και πια γυρίζουμε σε καταστάσεις του στυλ: ο καθένας για τον εαυτό και όλοι για κανέναν.

Δημοσ.

Η συνέχεια είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, η σύγκριση του ucl με το οπα (Βαξεβάνη άτιμε, άνοιξες σχολή). Pause. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχε δικτατορία η Αγγλία για την αποφυγή του κομμουνιστικού κινδύνου; Πότε είχε εμφύλιο η Αγγλία μεταξύ υποστηρικτών διαφορετικών πολιτικών ιδεολογιών; Πότε είχε απαγορευτεί η ύπαρξη πολιτικού κόμματος στην Αγγλία; Πότε σφαγιάστηκαν οι υποστηρικτές της δημοκρατίας στην Αγγλία;

 

Εγώ τα ερωτήματα αυτά δεν ξέρω να τα απαντήσω, αλλά σίγουρα ξέρω ότι η σύγχρονη ελληνική ιστορία των τελευταίων 60-70 ετών, έχει υπάρξει πολύ πιο περίπλοκη από ότι της αγγλίας για το ίδιο διάστημα. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, ο ρόλος που έχουν διαδραματίσει τα ελληνικά πανεπιστήμια σε αυτό που ονομάζουμε σύγχρονη ελληνική κοινωνία, είναι αρκετά διαφορετικός και πολυεπίπεδος απ' ότι τα αγγλικά, πριν επιχειρηθεί απάντηση αναλογιστείτε μόνο σε ποιες χώρες έχουν σκοτωθεί φοιτητές από τανκ.

Την άποψή μου την έχω ξαναπεί στο παρόν νήμα και δεν θα κουράσω, αλλά επειδή είναι καλό να μιλάμε επί πραγματικών γεγονότων, ούτε στην Ελλάδα έχουν σκοτωθεί φοιτητές από τανκ. Και μπορεί η Αγγλία να είχε πολύ πιο "ήρεμη" ιστορία τα τελευταία χρόνια, αλλά υπάρχουν πολλά παραδείγματα ευρωπαϊκών χωρών με σκληρά ολοκληρωτικά καθεστώτα, με δικτατορίες κάθε είδους (από Ισπανία και Πορτογαλία ως τις χώρες της Αν. Ευρώπης) σε εποχές όχι μακρινές, οι οποίες δεν χρειάζονται άσυλο για να προστατεύσουν την ελευθερία της σκέψης. Εν πολλοίς αναγκαίοι οι μύθοι για να στηρίζουμε τη δημοκρατία μας, αλλά τουλάχιστον όταν μιλάμε σοβαρά, καλό είναι να μιλάμε για την πραγματικότητα. Αλλιώς, να πω κι εγώ ότι η Ελλάδα έχει 2500 χρόνια δημοκρατικής παράδοσης, οπότε δεν χρειάζεται ειδικούς θεσμούς για να προστατεύσει τη δημοκρατία (που δεν το λέω, γιατί είναι ιδεαλιστική υπερβολή και όχι ρεαλιστική προσέγγιση).

Δημοσ.

Το πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου όντως ήταν το άσυλο. Συγχαρητήρια, για την αντιληπτική σας ικανότητα. Αν έχετε υπάρξει και φοιτητές πρέπει να συγχαρούμε και το ίδιο το πανεπιστήμιο που διεύρυνε τους πνευματικούς σας ορίζοντες, εξάσκησε την αντιληπτική και εκπαίδευσε την αναλυτική σας ικανότητα.

Η γενικευση της γενικευσης. Εγραψα εγω οτι το προβλημα των Πανεπιστημιων ειναι το ασυλο? Ειπα οτι και το ασυλο ηταν ενα θεμα που καλως λυθηκε. Δε σ'αρεσει? Δεν πειραζει παμε παρακατω.

 

Για παράδειγμα, ο μιντί ποτέ δε θα καταλάβει πως το μοναδικό προσβλητικό που είπε στο μήνυμα 1087, ήταν η συνένωση δύο διαφορετικών κόσμων σε μία λέξη, αναρχοκομμουνιστές.

Η συνενωση δυο διαφορετικων πολιτικων κοσμων μεσα στην ιδια λεξη δεν γινεται για να πω οτι ειναι το ιδιο και οι δυο, αλλα και γιατι ΚΑΙ οι δυο μεσα στα ασυλα και τους Πανεπιστημιακους χωρους, τουλαχιστον εκει που σπουδασα εγω, ανεπτυσσαν σε γενικες γραμμες παρομοιες δραστηριοτητες. Κοντρα σε ολα, σπρει σε τοιχους/αιθουσες/εργαστηρια/Η/Υ, δεν σεβονταν τους χωρους του κτιριου, ενιοτε τους βανδαλιζαν κιολας, (αν και εκει δεν υπηρχε τοσο σκληρο πυρηνας οσο συνανταμε σε ΑΣΟΕΕ/Πολυτεχνεια κλπ. Να μη πω για την ιδια εμφανιση/ενδυση και την παρομοια ταση-εφεση προς το μπαχαλο. Νταξει η διαφορα ειναι οτι οι μεν ειχανε μολοτωφ ενω οι δε απλως τα σπαγανε με κονταρια και παιζανε μπουκετα.

 

Υπο αυτην την ενοια τους βαζω σε μια λεξη, χωρις να τους παρουσιαζω ως ιδιους σε ολα και ειδικοτερα στην ιδεολογια.

 

Για κάποιους το άσυλο ήταν η μοναδική διέξοδος, σε μία όλη και πιο βάναυση αστυνομική συμπεριφορά. Ήταν ο χώρος συγκέντρωσης, συζήτησης, προετοιμασίας συλλογικοτήτων, χωρίς το φόβο του σπιούνου ή του μπάτσου. Ναι, διοργανώθηκαν και βίαιες/παράνομες δράσεις, αλλά διοργανώθηκαν και συλλαλητήρια για όλα τα θέματα που ταλάνισαν και ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία. Και ακόμα οι γερμανικές "επενδύσεις" και οι όροι τους δεν έχουν φτάσει.

Τετοιου ειδους συλλαλητηρια διοργανωνονται μια χαρα και χωρις ασυλα. Παραδειγματα? Οσα θες. Δεν καταλαβαινω σε τι χρειαζεται το ασυλο ο ελληνας φοιτητης και δεν καταλαβαινω ποια λογικη λεει οτι θα τους την πεσουνε μπατσοι αν πληροφορηθουν οτι υπαρχει ενας ιδεολογικος (και μονο ιδεολογικος) οργασμος στους χωρους ενος Πανεπιστημιου. Εγω ας πουμε στα 6 χρονια που σπουδασα, το μονο που με βολεψε το ασυλο εμενα και τους συμφοιτητες μου ηταν στο να αγοραζουμε παρανομα/αντιγραμμενα μουσικα cd απο τον αντιστοιχο παγκο και στις συζητησεις μας, να λεμε οτι το τοσο απροκαλυπτο κακουργημα δεν γινεται να τιμωρηθει λογω ασυλου. Ε απο κει και περα οποτε βλεπαμε ζημιες σε εργαστηρια/χωρους του ΤΕΙ κλπ παλι ξεραμε ποιοι τα εχουν κανει, το λεγαν ευθαρσως και μονοι τους εξαλλου, επειδη παλι ειχαν το προστατευτικο συνεφακι του ασυλου.

 

 

Σε αυτό το πλαίσιο και ενώ γνωρίζουμε ότι θα επιχειρηθεί ο πρωκτικός βιασμός της ελληνικής κοινωνίας και έχουμε ήδη τα πρώτα δείγματα (πχ μεσοπρόθεσμο), δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια στο προφανές. Ότι είναι μία κίνηση, α. εντυπωσιασμού, β. αποδυνάμωσης του όποιου συγκρουσιακού κινήματος μπορεί να υπήρχε, γ. στέρηση χώρων για συνδιαλλαγή και συλλογισμό, δ. μία ακόμα αλάνα για ζαρντινιέρες της ελας. Με απλά λόγια, οι πολίτες στερούνται το βασικό τους όπλο, το χώρο για ανταλλαγή απόψεων.

Το α μπορει να ισχυει,ετσι ειναι η πολιτικη δυστυχως. Το προβλημα που πρεπει να εξετασεις ειναι γιατι μια τετοια αποφαση που σε αλλες εποχες θα ξεσηκωνε θυελλα αντιδρασεων απο συσσωμο τον ελληνικο λαο, πλεον χρησιμοποιειται για τον εντυπωσιασμο του. Παει να πει οτι καποιοι διαχειριστηκαν τοσο ασχημα και προκλητικα το ασυλο που τους δοθηκε, με αποτελεσμα "να πουλαει" πολιτικα στο λαο η καταργηση του.

Το β δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο, αν μιλαμε για συγκρουσιακο κινημα τυπου μολοτωφ, βομβες κλπ.

Το γ παλι ειναι αστειο, ειναι σαν να λες οτι μεχρι χθες μονο μεσα στα Πανεπιστημια ειχαμε συνδιαλλαγες και συλλογισμο για πολιτικα θεματα. Η οτι αυτα θα καταργηθουν λογω ασυλου, οτι θα μπουκαρουν ξερω γω και οπου βλεπουν ομαδες "ανω των 3 ατομων" καπνογονα και βια. Καταλαβαινεις οτι αυτο δε θα γινει ποτε, ετσι?

Το δ σε χαλαει τοσο πολυ που απο αλανα στο ελεος των αναρχομπαχαλακηδων θα μετατραπει σε αλανα που θα παιζουν ξυλο γενικοτερα ε? Κατανοητο.

 

Το οτι οι αναρχομπαχαλακηδες δε θα εχουν πλεον τα αναγκαια τους προπυργια για επεισοδια ναι, το παραδεχομαι, αλλα αυτο σαν καλο το βλεπω.

 

 

Και κατι τελευταιο. Το ασυλο καταργειται γιατι δοθηκαν σοβαρα δικαιωματα επανειλημενως για ΧΡΟΝΙΑ! Τοτε ολοι αυτοι "οι διαλογιστες" στο χωρο των πανεπιστημιων δεν ανησυχουνσαν οτι η καταχρηση του ασυλου μπορει να οδηγησει στην καταργηση του. Τωρα που καταργηθηκε, ξαφνικα πεφτουν απτα συννεφα και εχουν σοβαρο προβλημα αυτοι οι διαλογιστες (και για να ειμαστε και λιγο ρεαλιστες, οι ποιοι?).

Δημοσ.

ερώτηση , την οποία ξανα έθεσα σε άλλο φόρουμ αλλα χωρις ανταπόκριση :

 

υπάρχει περίπτωση να μαζευτείς με 5-10 άτομα σε μια ταβέρνα , ετσι για μια ρετσίνα αδερφε , και εκει που λέτε για μουνάκια και πήδουλους του καλοκαιριού αλλάζετε το θέμα και μιλάτε για επανάσταση , αγωνες , τις αντιθέσεις σας με τα τεκτενόμενα της χωρας κλπ , ξαφνικά να εμφανιστεί ενα περιπολικό και να σας πανε στο τμήμα επειδη αυτα που λετε ειναι επικύνδυνα ?

 

Υπάρχει περίπτωση να καθίσετε η παρεα σε καφετερια και ενω βρίζετε τον Jeffrey Mineiko να εμφανισει η ΔΙΑΣ με χειροπέδες ?

Δημοσ.

H Iσπανια ειχε δικατορια του Φρανκο ,εμεις ειχαμε χουντα .Δεν νομιζω οτι ιδεολογικα εχουν καμια σχεση ..ολοι οι δικτατορες δεν ειναι ιδιοι .

 

ερώτηση , την οποία ξανα έθεσα σε άλλο φόρουμ αλλα χωρις ανταπόκριση :

 

υπάρχει περίπτωση να μαζευτείς με 5-10 άτομα σε μια ταβέρνα , ετσι για μια ρετσίνα αδερφε , και εκει που λέτε για μουνάκια και πήδουλους του καλοκαιριού αλλάζετε το θέμα και μιλάτε για επανάσταση , αγωνες , τις αντιθέσεις σας με τα τεκτενόμενα της χωρας κλπ , ξαφνικά να εμφανιστεί ενα περιπολικό και να σας πανε στο τμήμα επειδη αυτα που λετε ειναι επικύνδυνα ?

 

Υπάρχει περίπτωση να καθίσετε η παρεα σε καφετερια και ενω βρίζετε τον Jeffrey Mineiko να εμφανισει η ΔΙΑΣ με χειροπέδες ?

Εσυ τι θεωρεις ;Ειναι η οχι;Λογικα οχι ,αλλα δεν βαζεις και το χερι σου στην φωτια .Αν εισαι στα εξαρχια πχ οτι δεν θα θεωρηθει η φατσα σου περιεργη ..

Δημοσ.

ερώτηση , την οποία ξανα έθεσα σε άλλο φόρουμ αλλα χωρις ανταπόκριση :

 

υπάρχει περίπτωση να μαζευτείς με 5-10 άτομα σε μια ταβέρνα , ετσι για μια ρετσίνα αδερφε , και εκει που λέτε για μουνάκια και πήδουλους του καλοκαιριού αλλάζετε το θέμα και μιλάτε για επανάσταση , αγωνες , τις αντιθέσεις σας με τα τεκτενόμενα της χωρας κλπ , ξαφνικά να εμφανιστεί ενα περιπολικό και να σας πανε στο τμήμα επειδη αυτα που λετε ειναι επικύνδυνα ?

 

Υπάρχει περίπτωση να καθίσετε η παρεα σε καφετερια και ενω βρίζετε τον Jeffrey Mineiko να εμφανισει η ΔΙΑΣ με χειροπέδες ?

να υπερασπιζεστε την θεση σας αλλα μην υποτιματε την νοημοσυνη ορισμενων με τετοιες συγκρισεις...

τι 5-10 ατομα σε μια ταβερνα και πρασινα αλογα

που κολανε αυτα που λες με το ασυλο,τι καθεσαι κ συγκρινεις;;

Δημοσ.

H Iσπανια ειχε δικατορια του Φρανκο ,εμεις ειχαμε χουντα .Δεν νομιζω οτι ιδεολογικα εχουν καμια σχεση ..ολοι οι δικτατορες δεν ειναι ιδιοι .

 

 

Εσυ τι θεωρεις ;Ειναι η οχι;

Ειλικρινα τα θες και τα λες αυτα? Για πηγαινε ρωτα καναν ισπανο να σου πει αν θελει να ξαναεχει κατι σαν τον φρανκο, και παιζει και να φας ξυλο. ~30.000 νεκροι στην ισπανια (χωρις του εμφυλιου), ποσοι εδω? Για ρωτα και καναν ελληνα, το οτι θελουν παλι χουντα παιζει να το ακουσεις ακομα και απο νεαρες ηλικιες.

Δημοσ.

Ειλικρινα τα θες και τα λες αυτα? Για πηγαινε ρωτα καναν ισπανο να σου πει αν θελει να ξαναεχει κατι σαν τον φρανκο, και παιζει και να φας ξυλο. ~30.000 νεκροι στην ισπανια (χωρις του εμφυλιου), ποσοι εδω? Για ρωτα και καναν ελληνα, το οτι θελουν παλι χουντα παιζει να το ακουσεις ακομα και απο νεαρες ηλικιες.

Απλα δεν περιμενα τοσο απλοικη προσεγγιση απο εναν γιατρο .Δεν συγκρινουμε ιστορικα γεγονοτα ετσι .Δικτατορια το ενα ,δικτατορια το αλλο αρα πρεπει και οι 2 χωρες να εχουν την ιδια εξελιξη .Ξερεις η ιστορια δεν ειναι μαθηματικα .Ενα και ενα δυο .Εξεταζουμε διαφορα γεγονοτα και συνθηκες.

Δημοσ.

Παλι εθελοτυφλεις. Σε χωρα που ειχε πιο πολλα προβληματα απο χουντα, δεν εχουν το γαμημενο το ασυλο στα μπουρδελα που καποτε ηταν πανεπιστημια.

Δημοσ.

Παλι εθελοτυφλεις. Σε χωρα που ειχε πιο πολλα προβληματα απο χουντα, δεν εχουν το γαμημενο το ασυλο στα μπουρδελα που καποτε ηταν πανεπιστημια.

Συζητηση για ιστορικα δεδομενα κανουμε τωρα η βριζουμε τα πανεπιστημια;Γιατι και τα 2 μαζι δεν συνδιαζονται .Αν ειναι να συζητησουμε για ιστορικοπολιτικες συνθηκες ,ε να το κανουμε σοβαρα .

 

Οχι ,ο αστυνομικος ειναι οργανο ,το μπουζουκι ειναι οργανο .Αρα ο αστυνομικος ειναι μπουζουκι .Δεν ειναι ..

Δημοσ.

Αρα ο αστυνομικος ειναι μπουζουκι

 

Μερικοί είναι και παραείναι.......έχει κάτι μπαγλαμαδάκια το σώμα άλλο πράγμα :devil:

 

 

Απλα δεν περιμενα τοσο απλοικη προσεγγιση απο εναν γιατρο .

 

 

Κατά τα λοιπά ο τούφας δεν είναι γιατρός. Εκτός και αν τον σεφ τον λες γιατρό του στομαχιού ξέρω εγώ :-D

Δημοσ.

προσπαθώ να καταλάβω την λογική κάποιων οι οποίοι νομίζουν οτι τωρα που δεν θα υπάρχει άσυλο θα φοβούνται να μιλήσουν οπουδήποτε (σε πλατείες , ταβέρνες , καφετέριες κλπ) για το υπάρχον σύστημα , τις αντιθέσεις τους , τις <<<<επαναστατικές>>>> τους ιδέες και παροτρύνσεις , ενω μέχρι τωρα μονο στο πανεπιστήμιο μπορούσαν να τα κάνουν αυτα.

Λες και αν τα έλεγαν εξω απο αυτο θα τους περίμενε ο αστυνομικός στην γωνία.

 

Λες "τι 5-10 άτομα" ε ? Σε κάθε σχολή οι επαναστάτες και ενάντιοι των πάντων δεν ξεπερνουν τους 30-40

Δημοσ.

Παιδιά συγνώμη, αλλά δεν διάβασα από την αρχή το θέμα (1100+ posts) αλλά έχω μια ερώτηση.

 

Τι ακριβώς γινόταν εντός του πανεπιστημίου που χρειαζόταν το άσυλο;

Δημοσ.

προσπαθώ να καταλάβω την λογική κάποιων οι οποίοι νομίζουν οτι τωρα που δεν θα υπάρχει άσυλο θα φοβούνται να μιλήσουν οπουδήποτε (σε πλατείες , ταβέρνες , καφετέριες κλπ) για το υπάρχον σύστημα , τις αντιθέσεις τους , τις <<<<επαναστατικές>>>> τους ιδέες και παροτρύνσεις , ενω μέχρι τωρα μονο στο πανεπιστήμιο μπορούσαν να τα κάνουν αυτα.

Λες και αν τα έλεγαν εξω απο αυτο θα τους περίμενε ο αστυνομικός στην γωνία.

 

Λες "τι 5-10 άτομα" ε ? Σε κάθε σχολή οι επαναστάτες και ενάντιοι των πάντων δεν ξεπερνουν τους 30-40

Α,δλδ ελευθερη διακινηση ιδεων ειναι μονο να μπορεις να μιλησεις κατα εσενα;

 

Παιδιά συγνώμη, αλλά δεν διάβασα από την αρχή το θέμα (1100+ posts) αλλά έχω μια ερώτηση.

 

Τι ακριβώς γινόταν εντός του πανεπιστημίου που χρειαζόταν το άσυλο;

Το ασυλο προστατευε καποιους απο τους πολεμιους τους απο οτι φανηκε..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...