Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ας πουμε πιο καλα για τον αλλον που δεν ηξερε τι ειναι "εξω" και πηγε ο αλλος να του δειξει...

Σου ειπα δεν ειχα δει καλα το βιντεο και μπερδεψα τους καθηγητες μην μ το πρηζεις με αυτο τωρα .Μου το χτυπησες 300 φορες.Αντε πανε βρες τον Παπαδοπουλο να τον ρωτησεις εγω .Θα ξαναδω το βιντεο να το εμπεδωσω.

 

Ζω για τη στιγμή που δεν θα ποστάρει κανείς για 6-7 ώρες και η saya θα κάνει παράθεση στον εαυτό της

Σταματηστε να ποσταρετε να το δοκιμασουμε;

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν ξερω .Ζει ακομη να τον ρωτησουμε;Τι ρωτας και εσυ τωρα;Ψυχολογια δικτατορα θα αναλυσουμε τωρα;

 

Αυτό είναι το πρόβλημά σου?

Εδώ έχεις κάνει ολόκληρα σενάρια με την αστυνομία να διαλύει ομιλία για την προστασία της καρέτα καρέτα μέσα στο πανεπιστήμιο επειδή κάποιοι θα έχουν συμφέροντα (?)

αλλά κατά τ' άλλα, τα τανκς θα σέβονταν το άσυλο?

Δημοσ.

Αυτό είναι το πρόβλημά σου?

Εδώ έχεις κάνει ολόκληρα σενάρια με την αστυνομία να διαλύει συγκέντρωση μέσα στο πανεπιστήμιο για την προστασία της καρέτα καρέτα επειδή κάποιοι θα έχουν συμφέροντα (?)

αλλά κατά τ' άλλα, τα τανκς θα σέβονταν το άσυλο?

Ε αφου τα εκανα τα σεναρια ,σου λεω οτι μπορει να το σεβοταν.

Δημοσ.

Ε αφου τα εκανα τα σεναρια ,σου λεω οτι μπορει να το σεβοταν.

 

Ναι, αν μη τι άλλο, αυτός ο σεβασμός στους νόμους είναι το κύριο χαρακτηριστικό μιας χούντας.

Δημοσ.

Δε νομίζω πως πήρε θέση για το άσυλο ο frenzy, απλά ανέφερε πως τα πανεπιστήμια ήταν ανέκαθεν χώροι διαμαρτυρίας.

Αυτό πρώτα απ' όλα. Η γνώμη μου για το άσυλο είναι πάνω σε αυτή τη βάση: Δεν θα έπρεπε να ρυθμίζουμε την κοινωνία με μπούσουλα τους ανόητους. Τους μεν ή τους δε.

Σε κανενα απο αυτα ομως, δεν ηταν θεσμοθετημενο με νομο το ασυλο.

Απ΄ την αλλη, και να υπηρχε νομος για ασυλο, θεωρεις οτι σε καποια απο αυτες τις τρεις περιπτωσεις, δε θα καταπατουνταν; Θα ενοιαζε το '73 τον Παπαδοπουλο το ασυλο για να μη ριξει μεσα τα τανκς;

Εκτός του οτι κάνεις κωλοτούμπα σε δύο αράδες, δεν έχει λογική το επιχείρημα. Και τον Μάνσον δεν τον ένοιαζε η κατηγορία του φόνου κατά συρροή, να καταργήσουμε αυτόν τον νόμο;

 

Επισης frenzy μιλαμε για εντελως αλλες εποχες που ευτυχως δεν ζησαμε οι πιο πολλοι. Το να εχουμε εναν νομο σε ισχη απλα για παραδοση ειναι το ιδιο με το να εχουμε θανατικες ποινες και επισημα θρησκευματα. Παραλογοι αναχρονιστικοι νομοι.

Πρώτα απ' όλα δεν είναι παράδοση, είναι δικαίωμα που κατακτήθηκε με αίμα. Το αν είναι αναχρονιστικός ο νόμος μένει ακόμη να το αποδείξεις με επιχειρήματα, αυτό είναι και η ουσία του θρεντ. Χρειάζεται να υπάρχει άσυλο σε μια εποχή που διψάμε για ριζικές αλλαγές;

 

Έτσι θέτω το ερώτημα στον εαυτό μου.

Δημοσ.

Χρειάζεται να υπάρχει άσυλο σε μια εποχή που διψάμε για παιδεία και πολιτική συνείδηση και αυτό έχει καταλήξει να συνεισφέρει στην καταπάτησή των δύο αντί για το ανάποδο; Οι ιδέες που κατακτήθηκαν με αίμα πρεσβεύονται σήμερα από το άσυλο; Τις προστατεύει;

 

Εαν δεν θα έπρεπε να ρυθμίζουμε την κοινωνία με μπούσουλα τους ανόητους, δεν θα χρειαζόμασταν και νόμους. Γιατί θα ζούσαμε σε μια γαμάτη κοινωνία χωρίς ανόητους, χωρίς παραβάσεις κ.ο.κ.

Δημοσ.

Χρειάζεται να υπάρχει άσυλο σε μια εποχή που διψάμε για παιδεία και πολιτική συνείδηση και αυτό έχει καταλήξει να συνεισφέρει στην καταπάτησή των δύο αντί για το ανάποδο; Οι ιδέες που κατακτήθηκαν με αίμα πρεσβεύονται σήμερα από το άσυλο; Τις προστατεύει;

Την παιδεία πρώτα απ' όλα την καταπατά η έλλειψη ενδιαφέροντος και όρχεων των ενδιαφερομένων. Την πολιτική συνείδηση την καταπατούν τα κόμματα κι οι παρατρεχάμενοι στις σχολές. Γνώμη μου είναι πως το άσυλο δεν έχει να κάνει και τόσο πολύ, εκτός αν αρχίσουμε τα logistics του πράγματος.

Εαν δεν θα έπρεπε να ρυθμίζουμε την κοινωνία με μπούσουλα τους ανόητους, δεν θα χρειαζόμασταν και νόμους. Γιατί θα ζούσαμε σε μια γαμάτη κοινωνία χωρίς ανόητους, χωρίς παραβάσεις κ.ο.κ.

Θεωρείς πως εξισώνω την παραβατικότητα με την ανοησία, κάνεις λάθος.

Δημοσ.

Αυτό πρώτα απ' όλα. Η γνώμη μου για το άσυλο είναι πάνω σε αυτή τη βάση: Δεν θα έπρεπε να ρυθμίζουμε την κοινωνία με μπούσουλα τους ανόητους. Τους μεν ή τους δε.

 

Εκτός του οτι κάνεις κωλοτούμπα σε δύο αράδες, δεν έχει λογική το επιχείρημα. Και τον Μάνσον δεν τον ένοιαζε η κατηγορία του φόνου κατά συρροή, να καταργήσουμε αυτόν τον νόμο;

 

 

Πρώτα απ' όλα δεν είναι παράδοση, είναι δικαίωμα που κατακτήθηκε με αίμα. Το αν είναι αναχρονιστικός ο νόμος μένει ακόμη να το αποδείξεις με επιχειρήματα, αυτό είναι και η ουσία του θρεντ. Χρειάζεται να υπάρχει άσυλο σε μια εποχή που διψάμε για ριζικές αλλαγές;

 

Έτσι θέτω το ερώτημα στον εαυτό μου.

 

Την κωλοτουμπα δεν τη βλεπω ακριβως που ειναι αλλα τεσπα. Οσο για το δικο σου παραδειγμα, ναι, αν ο νομος για φονο ισχυε μονο σε συγκεκριμενες μικρες περιοχες, ενω σε ολη την υπολοιπη χωρα δεν υπηρχε, προφανως και σωστα θα επρεπε να τον καταργησουμε.

Δημοσ.

Την παιδεία πρώτα απ' όλα την καταπατά η έλλειψη ενδιαφέροντος και όρχεων των ενδιαφερομένων. Την πολιτική συνείδηση την καταπατούν τα κόμματα κι οι παρατρεχάμενοι στις σχολές. Γνώμη μου είναι πως το άσυλο δεν έχει να κάνει και τόσο πολύ, εκτός αν αρχίσουμε τα logistics του πράγματος.

 

 

Tην παιδεία την καταπατούν πολλά, μεταξύ αυτών και αυτά που αναφέρεις. Αλλά θα σου φέρω ένα παράδειγμα που έχω ξαναγράψει εδώ:

 

Στη σχολή μου έχουμε ένα ολόκληρο κτήριο σε κατάληψη από αναρχοαυτόνομους, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί χώροι για διδασκαλία. Επίσης πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχουν φορές που γράφουμε μαθήματα με φοιτητές έξω απο την τάξη (επειδή δεν χωράνε) να ακουμπούν τις κόλλες τους στους τοίχους για να γράψουν. Επίσης στη σχολή μου έχουν βάλει φωτιά σε εργαστήριο κατα τη διάρκεια μαθήματος με αποτέλεσμα να κοντέψουν να καούν φοιτητές και καθηγητής. Μερικά τυχαία περιστατικά, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν χειρότερα.

 

Το εκπαιδευτικό έχει προβλήματα.

Η αστυνομία έχει προβλήματα.

Οι και καλά ιδεολογίες και τα κόμματα στην τριτοβάθμια δημιουργούν επίσης προβλήματα.

 

Και σε ΟΛΑ αυτά δίνουμε την δυνατότητα της δικαιολογίας του ασύλου. Λοιπόν ναι, πρέπει να αλλάξουν όλα αυτά, αλλά για να αλλάξουν όλα αυτά πρέπει -μεταξύ άλλων - να τελειώσουν οι (νομοθετημένες) δικαιολογίες. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε τρύπες μέσα στις οποίες καλλιεργούμε το χάος και οι μεν να λένε "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε γιατί υπάρχει η τρύπα" οι δε "δεν φταίει η τρύπα φταίνε οι κοινωνικες και πολιτικές δομές".

Δημοσ.

Τα ξέρω τα προβλήματα, (μίλησα για logistics) αλλά οι όρχεις που έλεγα σου επιβάλλουν να τα λύσεις ως μέλος της κοινότητας. Εκεί είναι και η πολιτική βούληση και συνείδηση που αποζητάς. Η πράξη, όχι ένα ξερό "έχω άποψη". Εσύ επιλέγεις την άρση του ασύλου, εγώ λέω "δεν ξέρω, το συζητάω όμως" κι η σάγια λεει "άσυλο άσυλο (κατά το sanctuary, sanctuary) είστε τρολλς". Και ξέρεις πως είναι οι γνώμες...

Δημοσ.

Tην παιδεία την καταπατούν πολλά, μεταξύ αυτών και αυτά που αναφέρεις. Αλλά θα σου φέρω ένα παράδειγμα που έχω ξαναγράψει εδώ:

 

Στη σχολή μου έχουμε ένα ολόκληρο κτήριο σε κατάληψη από αναρχοαυτόνομους, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί χώροι για διδασκαλία. Επίσης πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχουν φορές που γράφουμε μαθήματα με φοιτητές έξω απο την τάξη (επειδή δεν χωράνε) να ακουμπούν τις κόλλες τους στους τοίχους για να γράψουν. Επίσης στη σχολή μου έχουν βάλει φωτιά σε εργαστήριο κατα τη διάρκεια μαθήματος με αποτέλεσμα να κοντέψουν να καούν φοιτητές και καθηγητής. Μερικά τυχαία περιστατικά, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν χειρότερα.

 

Το εκπαιδευτικό έχει προβλήματα.

Η αστυνομία έχει προβλήματα.

Οι και καλά ιδεολογίες και τα κόμματα στην τριτοβάθμια δημιουργούν επίσης προβλήματα.

 

Και σε ΟΛΑ αυτά δίνουμε την δυνατότητα της δικαιολογίας του ασύλου. Λοιπόν ναι, πρέπει να αλλάξουν όλα αυτά, αλλά για να αλλάξουν όλα αυτά πρέπει -μεταξύ άλλων - να τελειώσουν οι (νομοθετημένες) δικαιολογίες. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε τρύπες μέσα στις οποίες καλλιεργούμε το χάος και οι μεν να λένε "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε γιατί υπάρχει η τρύπα" οι δε "δεν φταίει η τρύπα φταίνε οι κοινωνικες και πολιτικές δομές".

Tι λες παιδι μου καλο ;Ποιο ασυλο;Αν μπηκε φωτια μεσα και κοντεψε να καει ανθρωπος μια χαρα μπορει να μπει η αστυνομια μεσα .Υπαρχει σχολη που εχει καταληψη ενα κτιριο απο αναρχοαυτονομους ;Ποια καλε;

 

Τα ξέρω τα προβλήματα, (μίλησα για logistics) αλλά οι όρχεις που έλεγα σου επιβάλλουν να τα λύσεις ως μέλος της κοινότητας. Εκεί είναι και η πολιτική βούληση και συνείδηση που αποζητάς. Η πράξη, όχι ένα ξερό "έχω άποψη". Εσύ επιλέγεις την άρση του ασύλου, εγώ λέω "δεν ξέρω, το συζητάω όμως" κι η σάγια λεει "άσυλο άσυλο (κατά το sanctuary, sanctuary) είστε τρολλς". Και ξέρεις πως είναι οι γνώμες...

Δεν λεω ασυλο ,ασυλο .Απλως ,ισως εγινα λιγο πιο δεικτικη για να αντιμετωπισω καποιες πιο περιεργες ιδεολογιες που εμφανιστηκαν.

Δημοσ.

οι νόμοι δε θεσπίζονται για να αντιμετωπισθεί η ανοησία.

 

Saya μας έχεις πρήξει τα ούμπαλα και σκέψου ότι είμαι υπερ του ασύλου.

 

Paredwse, κάπου ορίζεται επιτροπή ασύλου, όπου συμμετέχει το πρυτανικό, κάποτε ήθελε ομόφωνη απόφαση, αλλά έχω την εντύπωση πως μετά τη Γιαννάκου χειάζεται πλειοψηφία. Κάνω κάπου λάθος;

Δημοσ.

Τα ξέρω τα προβλήματα, αλλά οι όρχεις που έλεγα σου επιβάλλουν να τα λύσεις ως μέλος της κοινότητας. Εκεί είναι και η πολιτική βούληση και συνείδηση που αποζητάς. Η πράξη, όχι ένα ξερό "έχω άποψη". Εσύ επιλέγεις την άρση του ασύλου, εγώ λέω "δεν ξέρω, το συζητάω όμως" κι η σάγια λεει "άσυλο άσυλο (κατά το sanctuary, sanctuary) είστε τρολλς". Και ξέρεις πως είναι οι γνώμες...

 

Σοβαρά μιλάς;

 

Πρέπει να βρω τα @ρχιδια να τα βάλω με τα @ρχιδια επειδή ο νόμος δεν με καλύπτει εκεί που σπουδάζω;

 

Δηλαδή πόσο διαφέρει αυτό που λες από την αυτοδικία; Γιατί όταν μπαίνουν μια 10αρια μαλάκες στο μάθημα με σκοπό να το διαλύσουν ή να κάψουν εργαστήρια, φοιτητές και καθηγητές μόνο με αυτοδικία λύνεται σε μια περιοχή που έχει άσυλο. Άσε που καλλιεργείται και ο φόβος σε τέτοιες καταστάσεις γιατι έτσι και σε σταμπάρουν δεν ξέρεις που θα φτάσουν.

 

Και ξέχασα να απαντήσω στο θέμα της ανοησίας (μου το θύμισε ο ινσομνιακ όμως): η ανοησία δεν εξισώνεται με την παραβατικότητα αλλά συχνά οδηγεί σε αυτήν.

Δημοσ.

οι νόμοι δε θεσπίζονται για να αντιμετωπισθεί η ανοησία.

 

Saya μας έχεις πρήξει τα ούμπαλα και σκέψου ότι είμαι υπερ του ασύλου.

 

Paredwse, κάπου ορίζεται επιτροπή ασύλου, όπου συμμετέχει το πρυτανικό, κάποτε ήθελε ομόφωνη απόφαση, αλλά έχω την εντύπωση πως μετά τη Γιαννάκου χειάζεται πλειοψηφία. Κάνω κάπου λάθος;

Και εσεις τα δικα μου αλλα δεν θελω να το κανω θεμα .Οι ιδιοι 5,6 ειναι που απαντουν .Θες να σου πω τα ονοματα ;Γιν ,πουρναρας ,ο τουφας ,ο αλλος με την καραφλα;Γιατι ενοχλω μονο εγω ;Ερωτημα ο αλλος με τις φωτος που χαθηκε;Ολη η συζητηση απο 5 ατομα συντηρειται αλλα φταιω εγω .Και ειμαι και το μονο ατομο που κανει συζητηση ,οι αλλοι επαναλαμβανουν τα ιδια.

Δημοσ.

Και εσεις τα δικα μου αλλα δεν θελω να το κανω θεμα .Οι ιδιοι 5,6 ειναι που απαντουν .Θες να σου πω τα ονοματα ;Γιν ,πουρναρας ,ο τουφας ,ο αλλος με την καραφλα;Γιατι ενοχλω μονο εγω ;Ερωτημα ο αλλος με τις φωτος που χαθηκε;Ολη η συζητηση απο 5 ατομα συντηρειται αλλα φταιω εγω .Και ειμαι και το μονο ατομο που κανει συζητηση ,οι αλλοι επαναλαμβανουν τα ιδια.

 

Ο τονος στο δευτερο α. :rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...