Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και παλι οχι. Δεν λεω για οικονομικη ισοτητα - δηλαδη ολοι να εχουν τα ιδια φραγκα. Αλλα να υπαρχει ενα μαξιμουμ στο ευρος πλουσιοτερου - φτωχοτερου.Μπορει καποιος να εχει δηλαδη πχ μια πολυκατοικια και ο αλλος ενα δυαρι, αλλα ειναι απαραδεκτο να εχει ο αλλος 30(!!) σπιτια και ο αλλος να ναι αστεγος.

 

Έστω, σχετική ισότητα λοιπόν =ρ

 

Όταν μιλάς για αταξική κοινωνία, η βάση της ιδέας είναι στην ισότητα. Παρεμπιπτόντως και να έκλεινε η ψαλίδα, εαν υπήρχαν κάποιοι με περισσότερα και κάποιοι με λιγότερα, ακόμα κι αν ήταν ενα penny παραπάνω, πάλι τα ίδια προβλήματα θα προέκυπταν. Και αυτό το penny θα είχε αξία ενος εκ. ευρώ ξερω 'γω.

Δημοσ.

Έστω, σχετική ισότητα λοιπόν =ρ

 

Όταν μιλάς για αταξική κοινωνία, η βάση της ιδέας είναι στην ισότητα. Παρεμπιπτόντως και να έκλεινε η ψαλίδα, εαν υπήρχαν κάποιοι με περισσότερα και κάποιοι με λιγότερα, ακόμα κι αν ήταν ενα penny παραπάνω, πάλι τα ίδια προβλήματα θα προέκυπταν. Και αυτό το penny θα είχε αξία ενος εκ. ευρώ ξερω 'γω.

 

Το παραδειγμα της αταξικης κοινωνιας το εφερα για τις πρωτογονες κοινωνιες. Στο τελευταιο που λες δεν σε πιανω :S

Δημοσ.

Το παραδειγμα της αταξικης κοινωνιας το εφερα για τις πρωτογονες κοινωνιες. Στο τελευταιο που λες δεν σε πιανω :S

 

Αυτά τα λίγα παραπάνω ρε παιδί μου που θα βγάζει ο ψ και δεν θα βγάζεις εσύ ή εγώ, πάλι θα είναι αντικείμενο διαμάχης.

 

Εκτός αυτού, απ'όσο γνωρίζω ο πληθωρισμός και η ανεργία λειτουργούν αντιστρόφως ανάλογα, πράγμα που κάνει τη σχετική ισότητα για την οποία μιλάς ψιλοαδύνατη (όχι ότι μ'αρέσει αυτό).

Δημοσ.

Αυτά τα λίγα παραπάνω ρε παιδί μου που θα βγάζει ο ψ και δεν θα βγάζεις εσύ ή εγώ, πάλι θα είναι αντικείμενο διαμάχης.

 

Δε νομιζω, ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας. Αν την παλευω αξιοπρεπως εγω δεν με ενδιαφερει αν υπαρχει καποιος που εχει παραπανω. Με ενδιαφερει ομως να ειναι ολοι σε θεση να την παλευουν αξιοπρεπως.

 

Εκτός αυτού, απ'όσο γνωρίζω ο πληθωρισμός και η ανεργία λειτουργούν αντιστρόφως ανάλογα, πράγμα που κάνει τη σχετική ισότητα για την οποία μιλάς ψιλοαδύνατη (όχι ότι μ'αρέσει αυτό).

 

Καλα τα οικονομικα δεν τα θεωρω σοβαρη επιστημη. Επισης δεν αναφερομαι σε αγριο καπιταλιστικο συστημα.

Δημοσ.

Δε νομιζω, ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας. Αν την παλευω αξιοπρεπως εγω δεν με ενδιαφερει αν υπαρχει καποιος που εχει παραπανω. Με ενδιαφερει ομως να ειναι ολοι σε θεση να την παλευουν αξιοπρεπως.

 

 

 

Καλα τα οικονομικα δεν τα θεωρω σοβαρη επιστημη. Επισης δεν αναφερομαι σε αγριο καπιταλιστικο συστημα.

 

Ναι οκ δεν διαφωνώ "να την παλεύουν αξιοπρεπώς" κι εγώ πολύ το θέλω, αλλά σου ξαναλέω, αυτά είναι προσωπικές σου αντιλήψεις και υποθέτεις -με κάποια αφέλεια, αν μου επιτρέπεται- ότι θα σκέφτεται αντίστοιχα όλος ο κόσμος. Αυτό δεν παίζει. Για την ακρίβεια είμαι ψιλοσίγουρη ότι στις σπηλιές οι χόμο ερέκτους πλακώνονταν επειδή κάποιος έκλεψε μια μπανάνα. Δυστυχώς η καλή θέληση που περιγράφεις δεν μπορεί να επιβληθεί σε όλους χωρίς να μετατραπεί (έστω σταδιακά) σε ολοκληρωτικό καθεστώς. Πολύ απλά, επειδή αυτό που λες προϋποθέτει ότι όλοι θα σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, κανείς δεν θα θέλει το κάτιτις παραπάνω κ.ο.κ. Πράγμα που είναι κάπως ουτοπικό κατ'εμέ.

Δημοσ.

Ναι οκ δεν διαφωνώ "να την παλεύουν αξιοπρεπώς" κι εγώ πολύ το θέλω, αλλά σου ξαναλέω, αυτά είναι προσωπικές σου αντιλήψεις και υποθέτεις -με κάποια αφέλεια, αν μου επιτρέπεται- ότι θα σκέφτεται αντίστοιχα όλος ο κόσμος. Αυτό δεν παίζει. Για την ακρίβεια είμαι ψιλοσίγουρη ότι στις σπηλιές οι χόμο ερέκτους πλακώνονταν επειδή κάποιος έκλεψε μια μπανάνα. Δυστυχώς η καλή θέληση που περιγράφεις δεν μπορεί να επιβληθεί σε όλους χωρίς να μετατραπεί (έστω σταδιακά) σε ολοκληρωτικό καθεστώς. Πολύ απλά, επειδή αυτό που λες προϋποθέτει ότι όλοι θα σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, κανείς δεν θα θέλει το κάτιτις παραπάνω κ.ο.κ. Πράγμα που είναι κάπως ουτοπικό κατ'εμέ.

 

Αν θελει καποιος το παραπανω θα μπορει να το εχει - μεχρι ενος οριου ομως.

ΤΗν ουτοπια δεν την φτανεις ποτε, αλλα στο ταξιδι σου να την φτασεις προχωρας μπροστα.

Δημοσ.

Αν θελει καποιος το παραπανω θα μπορει να το εχει - μεχρι ενος οριου ομως.

ΤΗν ουτοπια δεν την φτανεις ποτε, αλλα στο ταξιδι σου να την φτασεις προχωρας μπροστα.

 

Λοιπόν, καταπληκτική η κουβέντα μας για το άσυλο, αλλά εγώ τώρα πάω να διαβάσω κοινωνιολογία. ΓΕΙΑ. =ρ

Δημοσ.

Λοιπόν, καταπληκτική η κουβέντα μας για το άσυλο, αλλά εγώ τώρα πάω να διαβάσω κοινωνιολογία. ΓΕΙΑ. =ρ

 

Εγω διαβαζω παραλληλα. φορουμ ΜΣΝ μουσικη & διαβασμα Multi-taskin' =P

Δημοσ.

Γίναμε Ζιμπάμπουε και επίσημα.Είναι που είναι οίκοι ανοχής τα πανεπιστήμια με ρουσφέτια,παρατάξεις,ψήφοι παρατάξεων,θέσεις βολεμένων,περασμένα μαθήματα με χαρτάκια από παρατάξεις,καθηγητές που δεν τους κουνάει κανένας και για κανένα λόγο ότι και να κάνουν.Τώρα δεν θα έχουν ούτε τους φοιτητές να φοβούνται.

Δημοσ.

Manuel απαντάω με συντομία σ'εσένα:

Καμία επανάσταση δε συντονίστηκε/συντονίζεται μέσω Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων, για πολλούς λόγους.

Το νόημα αυτού που είπα ήταν ότι η δύναμη σήμερα βρίσκεται στο ίντερνετ. Μια ιδέα που θα διατυπωθεί σε ένα αμφιθέατρο θα επηρεάσει 200, 400, 1000 άτομα. Αν το γράψει κάποιος σε ένα μπλογκ ή στο facebook, θα το διαβάσουν εκατοντάδες χιλιάδες. Ο ρόλος του πανεπιστημίου, ως χώρου, έχει γίνει πλέον ασήμαντος, σε σύγκριση με το 1970 και το 1980.

 

Απάντησέ μου εσύ, γιατί χρησιμοποιούν προβοκάτορες για να το υποβαθμίσουν και τελικά να το καταργήσουν, αφού δε χρησιμεύει σε τίποτα; Εντωμεταξύ είναι standard τακτική. Πρώτη φορά τη βλέπετε; Υποβαθμίζεις κάτι (το κράτος, τον ΟΤΕ, τη δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση κτλ κτλ) ώστε όταν τα καταστρέφεις να μην έχει κανένας αντίρρηση. Τα αποτελέσματα, βέβαια, θα τα μάθουμε αργότερα, όταν θα είναι πια αργά.

Δηλαδή το επιχείρημά σου για τη χρησιμότητα του ασύλου είναι η προσπάθεια της πολιτείας να το καταργήσει; Με το ίδιο σκεπτικό, η ειδική φορολογική μεταχείριση των οδηγών ταξί, οι προκλητικές αμοιβές των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, η ανυπαρξία κτηματολογίου και χίλια δυο άλλα θα έπρεπε να διατηρηθούν, γιατί η πολιτεία προσπαθούσε και προσπαθεί επίμονα να τα αλλάξει. Το άσυλο καθιερώθηκε μια εποχή που πιθανώς να είχε νόημα. Τώρα δεν έχει. Τόσο απλά.

 

Επίσης, το πανεπιστημιακό άσυλο αποτελεί μια ειδική εξαίρεση. Σε όλη τη χώρα η αστυνομία έχει δικαιοδοσία να επέμβει, εκτός από το πανεπιστήμιο. Σαν να λέμε, όλοι φορολογούνται, εκτός από τους ταξιτζήδες. Αυτό που χρειάζεται σε μια συζήτηση είναι να δικαιολογηθεί η εξαίρεση. Εγώ λέω ότι πρέπει στο πανεπιστήμιο να ισχύει ό,τι και σε όλα τα άλλα μέρη της χώρας. Περιμένω να μου πεις σε τι εξυπηρετεί η εξαίρεση.

 

Τέλος, θέλω να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πανεπιστημιακό άσυλο υποτίθεται ότι προστατεύει την ελευθερία των ιδεών και της σκέψης. Οι ιδέες και οι σκέψεις είναι ελεύθερες στην σημερινή ελληνική κοινωνία. Όχι τυπικά, ΕΙΝΑΙ ελεύθερες. Απόδειξη το ότι κανείς δεν σε διώκει αν πεις ότι ο πρωθυπουργός είναι άχρηστος, οι παπάδες υποκριτές, ότι μας ψεκάζουν ή ότι είμαστε απόγονοι των Ελ. Άρα, δεν υπάρχει λόγος ειδικής εξαίρεσης.

Υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα στην Ελλάδα. Παράνομες συλλήψεις; Αστυνομική αυθαιρεσία; Άδικο δικαστικό σύστημα; Ό,τι θες πες. Αλλά αυτό τι σχέση έχει με το πανεπιστημιακό άσυλο; Εγώ λέω να καθιερωθεί και νομικά το εκκλησιαστικό άσυλο και όλοι αυτοί οι διωκόμενοι να κρύβονται στις εκκλησίες, που ο ρόλος τους είναι να βοηθάνε τους έχοντες ανάγκη. Το πανεπιστήμιο έχει ρόλο στο πνευματικό πεδίο κι εκεί ευτυχώς δεν έχουμε διώξεις.

Δημοσ.

Manuel απαντάω με συντομία σ'εσένα:

 

Το νόημα αυτού που είπα ήταν ότι η δύναμη σήμερα βρίσκεται στο ίντερνετ. Μια ιδέα που θα διατυπωθεί σε ένα αμφιθέατρο θα επηρεάσει 200, 400, 1000 άτομα. Αν το γράψει κάποιος σε ένα μπλογκ ή στο facebook, θα το διαβάσουν εκατοντάδες χιλιάδες. Ο ρόλος του πανεπιστημίου, ως χώρου, έχει γίνει πλέον ασήμαντος, σε σύγκριση με το 1970 και το 1980.

 

 

Δηλαδή το επιχείρημά σου για τη χρησιμότητα του ασύλου είναι η προσπάθεια της πολιτείας να το καταργήσει; Με το ίδιο σκεπτικό, η ειδική φορολογική μεταχείριση των οδηγών ταξί, οι προκλητικές αμοιβές των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, η ανυπαρξία κτηματολογίου και χίλια δυο άλλα θα έπρεπε να διατηρηθούν, γιατί η πολιτεία προσπαθούσε και προσπαθεί επίμονα να τα αλλάξει. Το άσυλο καθιερώθηκε μια εποχή που πιθανώς να είχε νόημα. Τώρα δεν έχει. Τόσο απλά.

 

Επίσης, το πανεπιστημιακό άσυλο αποτελεί μια ειδική εξαίρεση. Σε όλη τη χώρα η αστυνομία έχει δικαιοδοσία να επέμβει, εκτός από το πανεπιστήμιο. Σαν να λέμε, όλοι φορολογούνται, εκτός από τους ταξιτζήδες. Αυτό που χρειάζεται σε μια συζήτηση είναι να δικαιολογηθεί η εξαίρεση. Εγώ λέω ότι πρέπει στο πανεπιστήμιο να ισχύει ό,τι και σε όλα τα άλλα μέρη της χώρας. Περιμένω να μου πεις σε τι εξυπηρετεί η εξαίρεση.

 

Τέλος, θέλω να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πανεπιστημιακό άσυλο υποτίθεται ότι προστατεύει την ελευθερία των ιδεών και της σκέψης. Οι ιδέες και οι σκέψεις είναι ελεύθερες στην σημερινή ελληνική κοινωνία. Όχι τυπικά, ΕΙΝΑΙ ελεύθερες. Απόδειξη το ότι κανείς δεν σε διώκει αν πεις ότι ο πρωθυπουργός είναι άχρηστος, οι παπάδες υποκριτές, ότι μας ψεκάζουν ή ότι είμαστε απόγονοι των Ελ. Άρα, δεν υπάρχει λόγος ειδικής εξαίρεσης.

Υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα στην Ελλάδα. Παράνομες συλλήψεις; Αστυνομική αυθαιρεσία; Άδικο δικαστικό σύστημα; Ό,τι θες πες. Αλλά αυτό τι σχέση έχει με το πανεπιστημιακό άσυλο; Εγώ λέω να καθιερωθεί και νομικά το εκκλησιαστικό άσυλο και όλοι αυτοί οι διωκόμενοι να κρύβονται στις εκκλησίες, που ο ρόλος τους είναι να βοηθάνε τους έχοντες ανάγκη. Το πανεπιστήμιο έχει ρόλο στο πνευματικό πεδίο κι εκεί ευτυχώς δεν έχουμε διώξεις.

 

 

Ρε κάντε ένα διάλειμμα ΠΛΗΖ. πρέπει να διαβάσω το πιο βαρετό μάθημα του κόζμου και πάει το χέρι μου στο ρηφρες από μόνο του =ρ

Δημοσ.

Manuel απαντάω με συντομία σ'εσένα:

 

Το νόημα αυτού που είπα ήταν ότι η δύναμη σήμερα βρίσκεται στο ίντερνετ. Μια ιδέα που θα διατυπωθεί σε ένα αμφιθέατρο θα επηρεάσει 200, 400, 1000 άτομα. Αν το γράψει κάποιος σε ένα μπλογκ ή στο facebook, θα το διαβάσουν εκατοντάδες χιλιάδες. Ο ρόλος του πανεπιστημίου, ως χώρου, έχει γίνει πλέον ασήμαντος, σε σύγκριση με το 1970 και το 1980.

 

 

Δηλαδή το επιχείρημά σου για τη χρησιμότητα του ασύλου είναι η προσπάθεια της πολιτείας να το καταργήσει; Με το ίδιο σκεπτικό, η ειδική φορολογική μεταχείριση των οδηγών ταξί, οι προκλητικές αμοιβές των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, η ανυπαρξία κτηματολογίου και χίλια δυο άλλα θα έπρεπε να διατηρηθούν, γιατί η πολιτεία προσπαθούσε και προσπαθεί επίμονα να τα αλλάξει. Το άσυλο καθιερώθηκε μια εποχή που πιθανώς να είχε νόημα. Τώρα δεν έχει. Τόσο απλά.

 

Επίσης, το πανεπιστημιακό άσυλο αποτελεί μια ειδική εξαίρεση. Σε όλη τη χώρα η αστυνομία έχει δικαιοδοσία να επέμβει, εκτός από το πανεπιστήμιο. Σαν να λέμε, όλοι φορολογούνται, εκτός από τους ταξιτζήδες. Αυτό που χρειάζεται σε μια συζήτηση είναι να δικαιολογηθεί η εξαίρεση. Εγώ λέω ότι πρέπει στο πανεπιστήμιο να ισχύει ό,τι και σε όλα τα άλλα μέρη της χώρας. Περιμένω να μου πεις σε τι εξυπηρετεί η εξαίρεση.

 

Τέλος, θέλω να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πανεπιστημιακό άσυλο υποτίθεται ότι προστατεύει την ελευθερία των ιδεών και της σκέψης. Οι ιδέες και οι σκέψεις είναι ελεύθερες στην σημερινή ελληνική κοινωνία. Όχι τυπικά, ΕΙΝΑΙ ελεύθερες. Απόδειξη το ότι κανείς δεν σε διώκει αν πεις ότι ο πρωθυπουργός είναι άχρηστος, οι παπάδες υποκριτές, ότι μας ψεκάζουν ή ότι είμαστε απόγονοι των Ελ. Άρα, δεν υπάρχει λόγος ειδικής εξαίρεσης.

Υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα στην Ελλάδα. Παράνομες συλλήψεις; Αστυνομική αυθαιρεσία; Άδικο δικαστικό σύστημα; Ό,τι θες πες. Αλλά αυτό τι σχέση έχει με το πανεπιστημιακό άσυλο; Εγώ λέω να καθιερωθεί και νομικά το εκκλησιαστικό άσυλο και όλοι αυτοί οι διωκόμενοι να κρύβονται στις εκκλησίες, που ο ρόλος τους είναι να βοηθάνε τους έχοντες ανάγκη. Το πανεπιστήμιο έχει ρόλο στο πνευματικό πεδίο κι εκεί ευτυχώς δεν έχουμε διώξεις.

 

Aσυλο σημαινει οτι αν ο κοσμος διαμαρτυρεται κατι που συμβαινει εξω ,δεν μπαινει η αστυνομια μεσα.Γιατι η αστυνομια δεν διωκει ποτε διαδηλωτες;

Δημοσ.

Ας πω κι εγώ τη μαλακία μου, χωρίς να έχει και πολύ σχέση.

 

Οδός Τοσίτσα

 

Έχοντας μία Α σε κυκλάκι σχέση με το χώρο, γύρισα εκεί που ήξερα πως συντελείται κάτι τόσο καλό όσο στις αρχές του 90. Η Τοσίτσα για όσους δεν ξέρουν είναι ο πεζόδρομος μεταξύ πολυτεχνείου και μουσείου, ο οποίος έχει γεμίσει εκατοντάδες τζανκιά.

 

Και που κολλάει ρε φίλε αυτό με το άσυλο;

 

Λοιπόν, οι ναρκομανείς μεταφέρθηκαν εκεί από την ομόνοια υπό τι οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ. όταν άρχισαν να γίνονται συχνές θεατρικές παραστάσεις και διάφορες άλλες εκδηλώσεις από διάφορους, η συμμετοχή στις συγκεκριμένες εκδηλώσεις όλο και αυξανόταν. Δημιουργώντας μία κυψέλη απελπισμένων/ άρρωστων που έχουν μεγάλες πιθανότητες να βιαιοπραγήσουν, ουσιαστικά διώχνεις τους επισκέπτες/ θεατές εντός του πολυτεχνείου.

 

Έτσι από τις 4-5 εβδομαδιαίες εκδηλώσεις με αρκετά μεγάλη συμμετοχή έφτασαν πάλι στο 3 και ο κούκος. Και η απορία συνεχίζει να υφίσταται, το άσυλο που κολλάει;;;

 

Αυτές οι εκδηλώσεις φιλοξενούνται στο πολυτεχνείο στο πλαίσιο που επιτρέπει ο νόμος για το πανεπιστημιακό άσυλο. Και ναι μεν μπορείς να γράψεις στο facebook την επαναστατική σου διακήρυξη, άλλα τόσο η ελευθερία όσο και η ανάγκη έκφρασης δεν οριοθετούνται μόνο στην πολιτική, αλλά και στο θέατρο και στη μουσική και στην ανταλλαγή απόψεων κατ' ιδίαν. Αυτά τα μέσα έκφρασης, χρειάζονται χώρο, πρέπει υλικά να υπάρξουν. Για παράδειγμα, να γίνουν πρόβες αν μιλάμε για θέατρο, μουσική, χορό ή να φτιαχτούν σκηνικά κλπ... Αυτές λοιπόν οι εκδηλώσεις, γίνονται στα πανεπιστήμια ακριβώς επειδή υπάρχει το άσυλο, λέτε να προτιμούσε κανείς να εξασκείτε κανείς στα ντραμς σε αμφιθέατρο αντί για στούντιο;;; Ε δε νομίζω. Απλά είναι δωρεάν, κανείς δεν μπορεί να τον διώξει ή να του κάνει παρατήρηση ή να φέρει την αστυνομία, συνήθως έχει εύκολη πρόσβαση και με το υπάρχον καθεστώς, το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να του χρεώσει ενοίκιο για παράδειγμα.

 

Για εμένα, πρέπει οι ίδιοι οι φοιτητές να απαιτούν από τους εαυτούς τους την 24ωρη λειτουργία του πανεπιστημίου, το να μπορούν να γίνονται εκδηλώσεις είναι το ίδιο σημαντικό με το να μπορούν να λειτουργούν οι βιβλιοθήκες 24 ώρες, όπως και γίνεται αδιάλειπτα έρευνα και διδασκαλία. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε διαβάσει πως ορίζει ο νόμος το άσυλο, αλλά το ορίζει (με δικά μου λόγια) ως το χώρο που τελείται ακαδημαϊκή λειτουργία, επομένως θα έπρεπε σύμφωνα με το νόμο μέχρι και τα σπίτια των φοιτητών και των ακαδημαϊκών δασκάλων να καλύπτονται από το άσυλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...