Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καθορίζω την ηθική μου με βάση τους ταλαίπωρους εξαρτημένους που βλέπω στη γωνία έξω από το σπίτι μου κάθε μέρα, οι οποίοι δεν έγιναν έτσι από ουρσους. Υπό προϋποθέσεις θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου για τη βάση κάποιων νόμων (σε ένα άλλο thread ίσως γιατί εδώ θα βγούμε εκτός), αλλα μην τα ισοπεδώνεις κι όλας.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μόνο 2-3, όσα θες. Να ρίξω και σε σένα κάνα δυο όμως ε.

Κοιτα Λουσι αυτος ο δεσμος δεν εχει μελλονβ το καταλαβαινεις .Δεν μπορουν να με ρωτανε οι αλλοι πως λενε το αγορι που μιλαμε στο ιντερνετ και να τους λεω Λουσι.Θα με παρεξηγησουν το καταλαβαινεις .Οχι εμενα μονο αυτους.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Manuel, υπάρχει στην Ελλάδα νόμος, με βάση τον οποίο να μπορείς να διωχθείς επειδή είπες κάτι για οποιοδήποτε θέμα (με εξαίρεση την εξύβριση);

 

Δεν το γνωρίζω. Υπάρχουν, όμως, απ' όσο γνωρίζω νόμοι που να κηρύττουν τις απεργίες παράνομες και καταχρηστικές, που να απαγορεύουν τις διαδηλώσεις σε κάποιες "ζώνες" (όπου χρειάζονται δηλαδή) και πιθανόν και άλλοι.

 

Επίσης, υπάρχουν τρόποι (και εφαρμόζονται) να διωχθείς και παράνομα. Δεν είναι δα και κάτι πρωτόγνωρο. Εδώ συλλαμβάνονται άσχετοι και δικάζονται σε δίκες-παρωδίες με κοινό αποκλειστικά δημοσιογράφους (!!!), ούτε καν γονείς, και οι οποίες, φυσικά, δεν προβάλλονται ποτέ από τα ΜΜΕ (οπότε απλά υποθέτουμε όλοι ότι "Τι απέγιναν εκείνοι οι τύποι; Θα καταδικάστηκαν προφανώς."

 

Επίσης, όταν είμαστε σε μια εποχή, όπου συντονίζονται επαναστάσεις μέσω facebook και κινητών σε χώρες με δικτατορικά καθεστώτα, πιστεύει κανείς ότι το πανεπιστημιακό άσυλο έχει κάποια ουσία;

 

Καμία επανάσταση δε συντονίστηκε/συντονίζεται μέσω Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων, για πολλούς λόγους. Ενδεικτικά:

http://www.cracked.com/article_19225_5-reasons-twitter-isnt-actually-overthrowing-governments_p2.html

 

Αν δεν υπάρχει, τι ακριβώς προστετεύει το πανεπιστημιακό άσυλο;

 

Περίγραψέ μου μια υποθετική, αλλά ρεαλιστική κατάσταση, όπου το πανεπιστημιακό άσυλο θα έχει μία χρησιμότητα.

 

Απάντησέ μου εσύ, γιατί χρησιμοποιούν προβοκάτορες για να το υποβαθμίσουν και τελικά να το καταργήσουν, αφού δε χρησιμεύει σε τίποτα; Εντωμεταξύ είναι standard τακτική. Πρώτη φορά τη βλέπετε; Υποβαθμίζεις κάτι (το κράτος, τον ΟΤΕ, τη δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση κτλ κτλ) ώστε όταν τα καταστρέφεις να μην έχει κανένας αντίρρηση. Τα αποτελέσματα, βέβαια, θα τα μάθουμε αργότερα, όταν θα είναι πια αργά.

 

Επίσης, τα παιδάκια-σκλάβοι πού κολλάνε στη συζήτηση; Για την Ελλάδα μιλάμε. Το ότι στο Σουδάν βιάζουν αβέρτα αλλάζει το γεγονός ότι στη Σουηδία οι γυναίκες έχουν κατακτήσει την ισοτιμία με τους άνδρες;

 

Η Ελλάδα ζει σε μια οικονομία που εξαρτάται από αυτούς τους σκλάβους. Δεν είμαστε άσχετοι με αυτούς. Αν δεν υπήρχαν αυτοί, θα ήμασταν εμείς οι σκλάβοι. Το αναφέρω γιατί θέλω να εξηγήσω πως αυτά τα δικαιώματα δε μας δόθηκαν επειδή αλλάξαν οι εποχές σε σχέση με το Μεσαίωνα και είμαστε πιο πολιτισμένοι, αλλά επειδή απλά δεν ανήκουμε στους σκλάβους. Αυτό που άλλαξε είναι ότι πλέον η σκλαβιά αφορά ένα παγκόσμιο επίπεδο, όχι ένα τοπικό.

 

Πώς ακριβώς συνδέεται το πανεπιστημιακό άσυλο με τα παιδάκια;

 

Επίσης η κατάργηση του ασύλου τη στιγμη που καταπατά τα δικαιώματα που υπερασπίζεσαι, αντί να τα υποστηρίζει πώς ακριβώς βλάπτει τα παιδάκια;

 

Καλά όλα αυτά για δεδομένα ή μη δεδομένα δικαιώματα, αλλά σορρυ, εκεί που τελειώνουν του άλλου ξεκινούν τα δικά μου. Το όριο έχει ξεπεραστει προ πολλού και ανάθεμα αν οι γενιές που εξασφάλισαν το άσυλο αγωνιστηκαν για τον τραμπουκισμό που υποθάλπτει σήμερα.

 

Και εν πάση περιπτώσει πως νιώθεις ως φορολογούμενος που καταστρέφονται εργαστήρια και δημόσια κτήρια για πλάκα; Το δικαίωμα να πληρώνεις και να μην πάνε τα λεφτά σου στα σκουπίδια χάριν βανδαλισμού δεν στο έχουν αφαιρέσει;

 

Σόρρυ, αλλά έχουμε ήδη δει πόσο αυτονόητα είναι τα δικαιώματά μας.

 

Νομίζω ότι έχω απαντήσει σε όλα τα παραπάνω.

Δημοσ.

Καθορίζω την ηθική μου με βάση τους ταλαίπωρους εξαρτημένους που βλέπω στη γωνία έξω από το σπίτι μου κάθε μέρα, οι οποίοι δεν έγιναν έτσι από ουρσους. Υπό προϋποθέσεις θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου για τη βάση κάποιων νόμων (σε ένα άλλο thread ίσως γιατί εδ΄ψ θα βγούμε εκτός), αλλα μην τα ισοπεδώνεις κι όλας.

 

Οκ ξεφευγουμε ( αν και δεν το θεωρω κακο, πχ σε μια real life συζητηση σπανια συζηταει κανεις 1 ωρα στα αυστηρα πλαισια του αρχικου θεματος).

Οι εξαρτημενοι που βλεπεις δνε εγιναν ετσι ουτε απο την κανναβη, τα εξτασυ η το ελ ες ντι. εγιναν ετσι απο την πρεζα.

 

Και εν πάση περιπτώσει πως νιώθεις ως φορολογούμενος που καταστρέφονται εργαστήρια και δημόσια κτήρια για πλάκα; Το δικαίωμα να πληρώνεις και να μην πάνε τα λεφτά σου στα σκουπίδια χάριν βανδαλισμού δεν στο έχουν αφαιρέσει;

 

Yin αυτο εχει συμβει λιγες φορες απο κατι ανεγκεφαλους. Επισης τετοια σκηνικα εχουν συμβει πχ και σε σχολεια οπου δεν υπαρχει ασυλο. Θα πεταξω κλισε παλι -δυστυχως- : Οποιος θυσιαζει την ελευθερια του στο βωμο της ασφαλειας, καταληγει να μην εχει τιποτα απο τα δυο.

Δημοσ.

Κοιτα Λουσι αυτος ο δεσμος δεν εχει μελλονβ το καταλαβαινεις .Δεν μπορουν να με ρωτανε οι αλλοι πως λενε το αγορι που μιλαμε στο ιντερνετ και να τους λεω Λουσι.Θα με παρεξηγησουν το καταλαβαινεις .Οχι εμενα μονο αυτους.

 

Καλά τι 70'ς σκεπτικό είναι αυτό; Με τι άτομα κάνεις παρέα; Δηλαδή δε μπορούμε να εκφραστούμε όπως θέλουμε; Εγώ έχω κάνει την καρδιά μου άσυλο να 'ρθεις να μου τη σπάσεις, να με χτίσεις μέσα στο πάθος μου και τέτοια, κι εσύ μου λες για τους άλλους;

Δημοσ.

Οκ ξεφευγουμε ( αν και δεν το θεωρω κακο, πχ σε μια real life συζητηση σπανια συζηταει κανεις 1 ωρα στα αυστηρα πλαισια του αρχικου θεματος).

Οι εξαρτημενοι που βλεπεις δνε εγιναν ετσι ουτε απο την κανναβη, τα εξτασυ η το ελ ες ντι. εγιναν ετσι απο την πρεζα.

 

 

Μα για πρέζα μιλάω κι εγώ! Λες να κόπηκα αν σε ένα πάρτυ στο πανεπιστήμιο κουβάλησε κάποιος ένα γάρο;;;

 

Δημοσ.

Καλά τι 70'ς σκεπτικό είναι αυτό; Με τι άτομα κάνεις παρέα; Δηλαδή δε μπορούμε να εκφραστούμε όπως θέλουμε; Εγώ έχω κάνει την καρδιά μου άσυλο να 'ρθεις να μου τη σπάσεις, να με χτίσεις μέσα στο πάθος μου και τέτοια, κι εσύ μου λες για τους άλλους;

Ναι

Δημοσ.

 

Μα για πρέζα μιλάω κι εγώ! Λες να κόπηκα αν σε ένα πάρτυ στο πανεπιστήμιο κουβάλησε κάποιος ένα γάρο;;;

 

 

 

Ε αρα το προβλημα σου ειναι στην πρεζα και οχι στις υπολοιπες παρανομες ουσιες.

 

Δημοσ.

Να ακόμη ένα καλό που μας έφερε η κατάργηση του ασύλου.ρε saya μην πετάς έτσι την αγάπη του lucifer...δεν έχεις καρδιά;

Δημοσ.

Σιγά μην έχει καρδιά, εγώ της ανοίγω τη δική μου και αυτή μπαίνει, της πετάει λουκέτο και φεύγει.

Ούτε για κατάληψη δε την έχει.

Δημοσ.

ην πρεζα.

 

 

 

Yin αυτο εχει συμβει λιγες φορες απο κατι ανεγκεφαλους. Επισης τετοια σκηνικα εχουν συμβει πχ και σε σχολεια οπου δεν υπαρχει ασυλο. Θα πεταξω κλισε παλι -δυστυχως- : Οποιος θυσιαζει την ελευθερια του στο βωμο της ασφαλειας, καταληγει να μην εχει τιποτα απο τα δυο.

 

 

Άλλο ασυδοσία, άλλο ελευθερία. Το δεύτερο το θέλουμε το πρώτο όχι. Και σόρρυ, δεν έχει γίνει λίγες φορές -κάψιμο εργαστηρίων, κλοπές, βανδαλισμοί, συνέχεια γίνονται αυτά. Αλλα ας πούμε ότι έτσι συνέβαινε, είναι επιχείρημα αυτό; "Έλα μωρε μια φορά έκαψαν τη μαρφιν και τρεις ανθρώπους" φάση;

 

Εντιτ: το ότι γίνεται στα σχολεία κάνει τη συνέχιση τους στο πανεπιστήμιο θεμιτή; Δεν είμαι υπερ ούτε του ενός ούτε του άλλου.

Δημοσ.

Να ακόμη ένα καλό που μας έφερε η κατάργηση του ασύλου.ρε saya μην πετάς έτσι την αγάπη του lucifer...δεν έχεις καρδιά;

Οχι..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...