Porg Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Ο ταξικός αγώνας δεν μπορεί να περιμένει, άσε που τα σαββατοκύριακα πάμε καμιά βόλτα να αλλάξουμε παραστάσεις 3
Cossutius. Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Μεθαύριο πχ. Ή σάββατο και κυριακή. Ή εφόσον απεργούν, μπορούν να μαζευτούν κατά τις 6 το απόγευμα Οι "αγανακτισμένοι" Κυριακές μαζεύονταν μετά τις 6. Οπως θυμάσαι ενοχλουσαν μάλλον. Οι σχολικοί φύλακες είχαν πάει Σάββατο έξω από το υπουργείο που θα γινόταν μια συνεδρίαση. Επίσης τους διώξανε. Οπως έγραψα και νωρίτερα, ο τραμπουκισμός προέρχεται απο 2 πλευρές. Και το γράφω, έχοντας πιαστεί στα χέρια προ 4ετίας με απεργό φαρμακοποιό (καλή ώρα )
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Άσε με σε παρακαλώ με τους χωρισμένους σε στρατόπεδα "Αγανακτισμένους". Κομματικοί στρατοί σε πλήρη δράση (και μην το προχωρήσουμε, γιατί για κάθε "οι κύριοι που μας κυβερνούν" έχω να σου πω ποιος και γιατί κατέβαζε κάμποσους από εκείνους τους "αυθόρμητους" που είχαν στρατοπεδεύσει κιόλας εκεί χάμω). Οι σχολικοί φύλακες, ξεκίνησαν ως εθελοντές. Και, μάντεψε, ζητάνε μονιμοποίηση. Οι άνθρωποι που από την καλή τους την καρδιά υποτίθεται πως παρείχαν μια υπηρεσία στις σχολικές κοινότητες και τους γονείς, βρήκαν παραθυράκι να τρουπώσουν στο μήνα που τρέφει τους έντεκα. Όσο για τους φαρμακοποιούς, όταν πάψουν να πουλάνε οδοντόβουρτσες, καλλυντικά και παντόφλες στα μαγαζιά τους, θα δω με περισσότερη συμπάθεια τον αγώνα τους να μην πουλάνε τα σούπερ μάρκετ ασπιρίνες. 5
tolis_01 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Άμα απεργούν οι ναυτεργάτες ποιοι θα "δουλεύουν" στα καράβια; Οι εφοπλιστές; Γιατί οκ, δεκτό το να μην κλείνουν το λιμάνι, αλλά δεν έχει καμία διαφορά έτσι και αλλιώς.
Cossutius. Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με τη συζήτηση η οποία έχει να κάνει με τον τρόπο απεργίας και τους τραμπουκισμούς οι λόγοι για τους οποιους απεργεί κάποιος ή κάνει μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Σκοπος ειναι να μην ενοχλείται ο άλλος σωστά? Ουτε οι αγανακτισμένοι ενοχλουσαν, ουτε οι σχολικοι φυλακες το Σαββατο το πρωί έξω απ το υπουργείο. Αυτο έχει σημασία.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Mε συγχωρείς, δεν πάει καθόλου έτσι. Τα πλοία είχαν δέσει στο λιμάνι, ναυτεργάτες υπήρχαν (και τραμπουκίζονταν για να μη δουλέψουν) και ο κόσμος στα πλοία περίμενε να κατέβει. Συνδικαλιστές συγκεκριμένου χώρου τους εμπόδισαν. Αυτοαποκαλούμενοι "προοδευτικοί". Είπαμε, δε μιλάμε, δε μιλάμε, αλλά όχι να γίνει και η νύχτα-μέρα. Χοντρός τσαμπουκάς έπεσε και με το έτσι θέλω υποχρέωσαν επιχειρηματίες να χάσουν χρήματα. Και, όχι, δεν εννοώ μονάχα τους κακούς εφοπλιστές που η ταξική μας συνείδηση μας υποχρεώνει να μισούμε γιατί είναι πλούσιοι, αλλά και για μαγαζιά στον Πειραιά και παραέξω που περίμεναν τα κρουαζιερόπλοια για να κάνουν λίγο τζίρο. Και, τέλος πάντων αυτά δεν έχουν σχέση -άμεσα- με το Πανεπιστημιακό άσυλο, πέρα από την ευκολία που διαπιστώνω ορισμένες μορφές τραμπουκισμού να δικαιολογούνται γιατί "δεν έχει καμία διαφορά έτσι κι αλλιώς". (Και μιλάμε για χώρους που σε αυτό το άτιμο πράγμα που ονομάζεται εκλογές και που εκεί όπου επικράτησαν οι ιδέες τους δεν υπήρχε καν, πέρνουν ποσοστά από νικοτίνη σε λάιτ τσιγάρο μέχρι, στο τσακίρ κέφι, μονοψήφια, αλλά έχουν μια μεγάλη άνεση να μιλούν εξ ονόματος του "λαού".) Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι και ο Μανδραβέλης τραμπουκίστηκε στην Πάτρα και μετά του έσπασαν το αυτοκίνητο, επειδή δε γούσταραν αυτά που έλεγε. Και προφανώς, για να μη χάσουν τελείως οι λέξεις το όποιο νόημα μπορεί να διατηρούν ακόμη, δεν το καταδίκασαν "όλοι". Άλλωστε, εντάξει, "μνημονιακός" είναι ο Μανδραβέλης, δεν πειράζει. Η δουλειά είναι να διαφυλάξουμε το δικαίωμα του κάθε εργάτη να κλείνει τα λιμάνια. 6
saya Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Η απεργια καμια φορα γινεται πιο πιεστικη. Εγω δεν συμφωνω με τις ακροτητες.. αλλα καποιες φορες γινεται και τσαμπουκας.
MovingShadow Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Ειχαν καθε δικαιωμα να διαμαρτυρηθουν. Οι χρυσαυγιτες απειλουσαν το κοινο με ξυλοδαρμο. Εκει υπηρχε βια. Αυτη ηταν η διαφορα. Ρε saya μας δουλέυεις δηλαδή ή μας τρολλάρεις? Άλλο βίντεο είδες? Δεν πήγανε να βαρέσουνε τον Watson? Ποιος είσαι εσύ που μπαίνεις μέσα και τραμπουκίζεις και προπυλακίζεις τον Watson και εμένα προσωπικά που έχω πάει εκει? Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα? Γιατί μπήκες να διακόψεις την διάλεξη δηλαδή? Ποιος ο σκοπός σου , ποια η αιτία σου? Θα τρελαθούμε εδώ μέσα...........
tolis_01 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Ξέρω, έτσι είναι. Όταν ο επιχειρηματίας πιέζει για μισθούς 200 ευρώ στους εργάτες είναι στα πλαίσια του νόμου και της ανάπτυξης. Όταν ο εργάτης αντιστέκεται είναι αντιδημοκρατικός και παρεμποδίζει την ανάπτυξη. 2
Cossutius. Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Snoob αν δεν κατάλαβες αυτο που υποστήριξα ειναι πως ο τραμπουκισμός έρχεται και απο τις 2 πλευρές. Και απο τους απεργους αλλά και από το ίδιο το κράτος σε αυτους. Μου έβαλες διάφορα παραδείγματα τραμπουκισμου απεργών, σου έβαλα και εγω με τη σειρά μου κάποια απο τη μεριά του κράτους προς φιλήσηχους απεργους ή συγκεντρωμένους. Μου το γύρισες απευθείας στους κακούς (κατά την άποψή σου) λόγους που απέργησαν ή διαδήλωσαν. Σου εξηγώ οτι οι λόγοι δεν έχουν σχέση με τη παρουσα κουβέντα αλλά ο τρόπος της απεργίας ή της διαδήλωσης. Συμφωνεις ή διαφωνείς πως ο τραμπουκισμός δεν ειναι μονόπλευρος? Εγω συμφωνω μαζί σου για ναυτεργάτες και ότι άλλους θες. Σαφως και δε πρέπει να τραμπουκίζουν ή να ενοχλουν ακόμα και τη κινηση.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Όχι, δε συμφωνώ. Κατ' αρχάς θεωρείς ότι οι Αγανακτισμένοι ήταν μια αθώα συγκέντρωση πολιτών. Διαφωνούμε τελείως και, όταν με το καλό επιτραπούν οι πολιτικές συζητήσεις, θα σου εξηγήσω και το γιατί. Δεν αμφιβάλλω ότι ανάμεσά σε αυτούς που μαζεύτηκαν εκεί υπήρχαν και αφελείς που πίστεψαν ότι μας είχαν καλέσει οι Ισπανοί Αγανακτισμένοι να "ξυπνήσουμε" (μούφα, ένα ακόμη παράδειγμα της έφεσης που εμφανίζουν οι Έλληνες στο να βαυκαλίζονται ότι, στα πάνω και στα κάτω μας, όλος ο πλανήτης με εμάς ασχολείται) αλλά η αλήθεια είναι πως η πλατεία ήταν χωρισμένη σε πολιτικούς χώρους και υπήρχε η ελπίδα πως αυτά που δε βγάζει η κάλπη θα τα βγάλει η αναμπουμπούλα. Κατά τα άλλα, όχι. Εγώ θέλω να περάσω από το Σύνταγμα. Τα τσαντίρια αλλού. Και απορώ, αφού συμφωνείς ότι μια διαμαρτυρία δεν πρέπει να εμποδίζει την κίνηση, πώς είσαι εντάξει με τις σκηνές στο Σύνταγμα ή με αυτούς που παρατάσσονται μπροστά από εισόδους και δεν επιτρέπουν την είσοδο ή την έξοδο; Ξαναλέω, αυτά δεν έχουν να κάνουν με το Πανεπιστημιακό άσυλο -άμεσα. Όταν, όμως, το Ιταλικό (χειμώνα του '92) αποφάσισε κατάληψη στο ΑΠΘ και κλείδωσαν την πόρτα όλου του κτιρίου (ώστε και αυτοί που καταψήφισαν τις καταλήψεις να μην μπορούν να κάνουν μάθημα) αυτό ήταν "αντίσταση" στο μυαλό ορισμένων. Γι' αυτό κατάντησε το άσυλο "φούλια" των διαφόρων "αγωνιστών" (ή, όταν δεν δικαιολογούνται με τίποτε οι ενέργειές τους, αυτών που βαφτίζονται "προβοκάτορες") και χώρος για να μπαίνει ο κάθε "δημοκράτης" να αφαιρεί το λόγο από όποιον λέει κάτι που δεν του γουστάρει. Αυτό το ξεχείλωμα εννοιών και συνειδήσεων δεν παλεύεται. Και, βασικά, κακώς μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις, αλλά όταν διαβάζω πως είναι δικαίωμα του κάθε εργάτη να κλείνει τα λιμάνια, είναι φορές που δεν αντέχω. 7
Cossutius. Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Και απορώ, αφού συμφωνείς ότι μια διαμαρτυρία δεν πρέπει να εμποδίζει την κίνηση, πώς είσαι εντάξει με τις σκηνές στο Σύνταγμα οι με αυτούς που παρατάσσονται μπροστά από εισόδους και δεν επιτρέπουν την είσοδο ή την έξοδο; Επειδη 'λοιπόν ημουν απο τους αφελής που δεν έκατσα σπιτι μου και θεωρησα οτι έπρεπε να διαμαρτυρηθώ ειρηνικά, δεν ειδα να εμποδίζεται κάποια είσοδος στην πλατεία Συντάγματος, ούτε τα τσαντίρια να ενοχλουν πουθενά. Ούτε ενοχλήθηκε στη Κυριακατικη συγκέντρωση κάποια εισοδος ή κατεφέτερια καταστήματος. (το αν αργοτερα τα έσπασαν οι γνωστοι, αυτο δεν ειχε καμια σχέση με το κίνημα) Ειδα οτι πάλι υποννοεις για μη αθώες πολιτικές συγκεντρωσεις. Δεν με ενδιαφέρει αν ειναι πολιτικές η μη. Με ενδιαφέρει εαν τραμπουκισαν. Και δεν τραμπουκισαν. Ουτε οι σχολικοι φυλακες εκλεισαν εισοδους, ούτε τα τσαντίρια των αγανακτισμένων ενόχλησαν στη πλατεία, περισσότερο απ όσο με ενοχλεί ένα μηχανάκι παρκαρισμένο σε ένα πεζοδρόμιο, ή οι ποδαρές ενος τυπου που πίνει καφέ και φτάνουν στο πεζοδρόμιο. Εκτος και αν ήθελες να πας να αράξεις στο χορτο της πλατείας οπότε εκει θα ενοχλουσες εσυ... Άλλοι έκαναν τραμπουκισμούς. Όλοι η Ελλάδα τα είδε. Άλλοι βάραγαν παππούδες και συνταξιούχους που τόλμησαν να διαμαρτυρηθουν στη κυβέρνηση. Αυτο λεγεται τραμπουκισμος. Οχι ο σχολικος φυλακας που κάθεται έξω απ το υπουργείο. Και σαφως και αυτο του ναυτεργάτη και του εκάστοτε που ντε και καλά πρεπει με βιαιο τροπο να περάσει το δικιο του.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Εσύ δεν είδες. Εγώ είδα. Και απειλές για ντου είδα, και απόπειρες για ντου, και υψωμένες κρεμάλες, και "να καεί το μπουρδέλο η Βουλή". Δεν ξέρω πώς τα έχεις ωραιοποιήσει στο μυαλό σου, πάντως αυτό το συνονθύλευμα δεν ήταν μερικοί χιλιάδες αθώοι που διαμαρτύρονταν. Το ότι υπήρχαν άνθρωποι που νόμιζαν πως κάτι κάνουν εκεί, είναι σίγουρο. Η διαφωνία μας είναι στην ερμηνεία του τι νόμιζαν ότι κάνουν. Και το ότι δεν μπορούσες να περάσεις είναι επίσης δεδομένο. Εσύ βρίσκεις ότι δεν ενοχλούσαν. Οι σπασμένες πλάκες και ο αποκλεισμός των ενοίκων του Μεγάλη Βρετανία σε διαψεύδουν. Εντωμεταξύ, έχει ενδιαφέρον να διαβάζω να γράφεις πως οι σχολικοί φύλακες που "κάθονται" έξω από το υπουργείο δεν εμπόδιζαν. Όχι τίποτε άλλο, αλλά χτες αθωώθηκαν 9 για αυτή την κατηγορία. Και πριν πεις "να η απόδειξη πως δεν έγινε τίποτε", δεν αθωώθηκαν γιατί δεν μπούκαραν στο υπουργείο κάποιοι, αλλά γιατί οι συγκεκριμένοι δεν ήταν βέβαιο ότι μπούκαραν. Άρα κάποιοι μπούκαραν. Αποχωρώντας από αυτή τη συζήτηση, θα σου ευχηθώ να μη ζήσεις ποτέ την αίσθηση να βρίσκονται δεκάδες τύποι έξω από ένα κτίριο και να τραντάζουν την πόρτα, βρίζοντας και απειλώντας, να μη σου επιτρέπουν να αποχωρήσεις, να σου ζητάνε το λόγο για ποιο λόγο βρίσκεσαι σε ένα κτίριο. Γιατί, αν τα ζήσεις αυτά, ίσως αναθεωρήσεις λίγο το τι, ακριβώς, σημαίνει τραμπουκισμός αυτών που "κάθονται" έξω από ένα κτίριο. 3
Cossutius. Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Γιατί, αν τα ζήσεις αυτά, ίσως αναθεωρήσεις λίγο το τι, ακριβώς, σημαίνει τραμπουκισμός αυτών που "κάθονται" έξω από ένα κτίριο. Ευχαριστώ για την ευχη αλλά έχει τυχει να βρεθω σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις οντας εργαζόμενος στο κέντρο. Και έχω απειληθεί απο μαιόμενους διαδηλωτές. Και αν περίμενα την αγαπημένη κυβέρνηση να με σωσει...αλλά ξέχασα. Ειχαν καλυτερη δουλειά. Κάποιος θα ειχε κόψιμο και θα τον τρέχανε στη βασιλική του τουαλέτα. Παρεμπιπτόντως το σκηνικό με τους σχολικους φύλακες έγινε μπροστά μου. Δεν θυμάμαι να υπήρχαν κάμερες. Οι άνθρωποι έκατσαν 1 ωρα και τους έδιωξαν κλοτσιδων γιατι φωναζαν και επάνω υπηρχε "συνεδριαση". Κάτι παρόμοιο συνεβει και πέρσι τον Μάρτιο έξω απ το υπουργειο οικονομικων από τους εργαζόμενους στις 3 κυπριακές τράπεζες (τους τελευταίους δε τους έδιωξαν τελικά αν και έκαναν κινηση...ειχαν κατέβει βλέπεις με κοστουμια :-P )
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2014 Να σε σώσει, πώς; Απομακρύνοντάς τους; Δηλαδή, να τους τραμπουκίσει; Τς, τς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα