Προς το περιεχόμενο

eBay Note: This user is no longer registered on eBay.


spyros83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά εκπέμπω S.O.S...!!! Θα ήθελα τις γνώμες σας πάνω στο θέμα .

Είναι η 2 Μακακία που μου γίνεται μέσω e-bay και μάλλον δεν το έχω το θέμα αγορών απο εκεί δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά.

 

Στο πρόβλημα τώρα... αγόρασα 2 αντικείμενα από πωλητή στα 70$ περίπου το καθένα.

Ο πωλητής είχε γύρο στις 1000 συναλλαγές με 99% positive feedback!!!

Μετά απο 30 μέρες δεν έχω λάβει τίποτα και αποφασίζω να δώ τι γίνεται... μπαίνω στο profil του πωλητή και βλέπω αυτό το μήνυμα : " eBay Note: This user is no longer registered on eBay. " Πρώτη φλασιά!!! Μετά πάω να δώ το feedback του και τις τελευταίες μέρες έχει τρελαθεί στα αρνητικά feedback με σχόλια του τύπου fake προϊόντα η το προϊόν δεν έφτασε ποτέ στον παραλήπτη!!! Δεύτερη φλασιά!!!

 

Άνοιξα στο Resolution Center στα cases τα δύο αντικείμενα και περιμένω να δώ τι θα γίνει... προφανώς ο πωλητής βάρεσε πιστόλα σε όλους και το έκλεισε το μαγαζάκι!!! Αρνητική κριτική δεν του έχω κάνει δεν ξέρω και αν μπορώ κιόλας αφού δεν είναι πλέων ενεργός...

 

Τι άλλο μπορώ να κάνω? Τα έχω χάσει τα χρήματά μου? :(

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πωω!! Τρελη μ@λ@κι@..!! Δεν ειμαι expert επι του θεματος, που και που καμια θηκη για κανα κινητο αγοραζω απο eBay και μικροπραγματα αλλα... μαλλον την εκατσες.. fear.png προσπαθησε να επικοινωνησεις με κανεναν του eBay εκει στο resolution center. Λογικα θα χουν κρατησει στοιχεια του "1000 συναλλαγες" πωλητη τους και μεσω αυτου ισως γινει κατι..αλλα το ποσο θα σου καθυστερησει η ολη ιστορια...δεν θελω καν να το σκεφτομαι. Κουράγιο!

Δημοσ.

Πωω!! Τρελη μ@λ@κι@..!! Δεν ειμαι expert επι του θεματος, που και που καμια θηκη για κανα κινητο αγοραζω απο eBay και μικροπραγματα αλλα... μαλλον την εκατσες.. fear.png προσπαθησε να επικοινωνησεις με κανεναν του eBay εκει στο resolution center. Λογικα θα χουν κρατησει στοιχεια του "1000 συναλλαγες" πωλητη τους και μεσω αυτου ισως γινει κατι..αλλα το ποσο θα σου καθυστερησει η ολη ιστορια...δεν θελω καν να το σκεφτομαι. Κουράγιο!

 

 

Τι να πω ρε συ...και πόσο υπομονή να κάνω ποια... Θέλω να δω τι προστασία παρέχουν στον εκάστοτε αγοραστή ... γιατί το κάθε ΚΙΝΕΖΑΚΙ αποφάσισε να βαρέσει διάλυση !!!

Δημοσ.

δοκιμασε να ξεκινησεις διαδικασία claim μέσω paypal γιατι απο ebay resolution center αν τον εχουν διαγραψει δε νομιζω να καταφερεις κατι. Την ειχα πάθει και εγω μια φορά με ενα προιόν των 5-6€ όμως και τα πήρα μεσω paypal.

Δημοσ.

Μου απάντησε παιδιά :

 

Sorry for the inconvenience, we just receive your case, what could we do for you and why you want to open the case with us? any thing you could conatct us by the email

thanks very much and hope we could assit you to fix it anything, thanks very much.

 

Τώρα τι να του πώ? Να κάνω και claim απο το paypal ενώ τον έχω και σε case απο το ebay γιατί μου έστειλε και το μήνυμα?

 

δοκιμασε να ξεκινησεις διαδικασία claim μέσω paypal γιατι απο ebay resolution center αν τον εχουν διαγραψει δε νομιζω να καταφερεις κατι. Την ειχα πάθει και εγω μια φορά με ενα προιόν των 5-6€ όμως και τα πήρα μεσω paypal.

 

Από το paypal θα με αφήσει να το κάνω αφού ήδη έχω κάνει αναφορά απο το ebay?

Δημοσ.

απο το ebay σου απαντησαν?

ε τι να θες refund!

ebay+paypal ειναι το ιδιο μαγαζι αλλα οχι στο ιδιο γραφειο οποτε δεν παει να πει οτι επειδη το ξερει ο ενας το ξερει και ο αλλος

Δημοσ.

απο το ebay σου απαντησαν?

ε τι να θες refund!

ebay+paypal ειναι το ιδιο μαγαζι αλλα οχι στο ιδιο γραφειο οποτε δεν παει να πει οτι επειδη το ξερει ο ενας το ξερει και ο αλλος

 

 

όχι το μόνο μήνυμα που είχα ήταν αυτό από τον πωλητή.. του απάντησα γιατί δεν είναι πλέων χρήστης και γιατί ενώ είχε πολύ καλές αξιολογήσεις τελευταία γίνεται ο κακός χαμός από αρνητικές και να μου δώσει κάποιο tracking ώστε να δω που είναι η παραγγελία μου.. Βασικά πιστεύω ότι τον " κλείδωσε " το ίδιο το ebay γιατί τον πήραν πρέφα!!! Τώρα με τα χρήματα και τι θα γίνει περιμένω να δώ και εγώ...

 

προσπάθησα να κάνω dispute και απο paypal και δεν με αφήνει ... επειδής το άνοιξα στο ebay

 

We're sorry there's a problem with your purchase. You already opened a case regarding this item. Please go to the eBay Resolution Center to review the program details for information on what to do next.
Δημοσ.
Dear spyros83,

 

We are sorry you are having an issue with the item you purchased. As a follow up on your eBay Buyer Protection case, we wanted to explain what you can expect from the process.

 

Important things to know :

 

The seller has been notified that you have not received your item and have opened a case in the Resolutions Center. Here are the next steps:

 

The seller has a maximum of 7 days to respond to the case. Most sellers will respond with shipping status information or issue you a refund.

 

If you are not able to work out a resolution with the seller, you need to escalate the case to eBay customer support to make a final decision.

For most items you can expect a final decision, and if we find in your favour, a refund within 14 days from today.

 

Your case will time out in 30 days from when it was filed, if we do not hear from you. Please return to the Resolutions Center before that to let us know that you and the seller worked things out or that you need eBay customer support to make a decision.

 

Action Required from you :

 

If you are unable to work things out with the seller or do not hear back from them in 7 days, please respond to your case in the Resolution Center and choose the "Escalate" option.

 

What incentive is there for the seller to resolve your issue :

 

Sellers have a strong incentive to fix your issue. eBay takes eBay Buyer Protection cases very seriously. Sellers who are found to cause repeated problems on the eBay site will be negatively impacted in their seller standings and possibly suspended.

 

eBay's Buyer Protection Team

 

Παιδιά μόλις μου απάντησαν από το ebay , επειδής δεν είμαι καλώς κάτοχος της αγγλικής μπορείτε να μου πείτε τι μου ζητάει να κάνω?

Δημοσ.

Σου λέει ότι του ρίξανε σύρμα να ανταποκριθεί. Έχει 7 μέρες να σου δώσει πληροφορίες αποστολής (tracking number κτλ) ή να σου επιστρέψει χρήματα ή τέλος πάντων να κάνει κάτι που θεωρείς πως αποτελεί συνεννόηση. Αν μετά τις 7 μέρες δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο, ξαναπάς στο Resolution center και πατάς Escalate.

Δημοσ.

Σου λέει ότι του ρίξανε σύρμα να ανταποκριθεί. Έχει 7 μέρες να σου δώσει πληροφορίες αποστολής (tracking number κτλ) ή να σου επιστρέψει χρήματα ή τέλος πάντων να κάνει κάτι που θεωρείς πως αποτελεί συνεννόηση. Αν μετά τις 7 μέρες δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο, ξαναπάς στο Resolution center και πατάς Escalate.

 

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ " Lucifer " ας ελπίσουμε να μην βγω χαμένος πάλι από την όλη φάση ... :unsure:

Δημοσ.

Στο τέλος πάντως πιστεύω οτι στην χειρότερη αν δεν έρθει ποτέ αυτο που παράγειλες θα πάρεις refund εστω και λίγο αργά.

Δημοσ.

Στο τέλος πάντως πιστεύω οτι στην χειρότερη αν δεν έρθει ποτέ αυτο που παράγειλες θα πάρεις refund εστω και λίγο αργά.

 

 

Φίλε έχεις πήρα στις αγορές απο ebay και το λες? Μακάρι να είναι ...

Δημοσ.

Φίλε έχεις πήρα στις αγορές απο ebay και το λες? Μακάρι να είναι ...

 

Ψωνίζω αρκετά χρόνια απο το ebay, βέβαια δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο αλλα διαβάζοντας απο αλλους και ξέρωντας και απο φίλους για παρόμοιες περιπτώσεις που ειχαν να κάνουν με το ebay πήραν τα χρήματα τους πίσω.

 

Τώρα απο εκει και πέρα τίποτα δεν ειναι σίγουρο ειναι ανάλογα την περίπτωση.

Δημοσ.

Ιδού και η απάντηση του πωλητή :

 

Hi, sorry for the inconvenience, today, we receive the Post return package, due to thte Post mistake, them pickup your package to another side, so, how could we do for your deal, 1, we could refund to you,

2, please close the case, and we will resend you the item and tell you the tracking number also with the package photo,

await your result, for the more item, you also could review our website: www.sosobay.com

thanks very much.

 

Δεν μπορεί να του επέστρεψαν και καλά και τα 2 πακέτα!!! Από λάθος... μην τρελαθούμε τελείως θα του ζητήσω πλήρη επιστροφή χρημάτων!!!

Βασικά αυτό δεν λέει... και τι πρέπει να κάνω τώρα εγώ?

 

ΕΡΕ ΠΟΥ ΈΜΠΛΕΞΑ ΠΆΛΙ!!!

Δημοσ.

Ναι ζητα επιστροφή να ξεμπερδευεις μαζί του...ο τύπος το πάει για αναβολή σε αναβολή ώστε να χάσεις το δικαίωμα για claim. Χώρια που αν κλείσεις το case, δεν έχεις δικαίωμα να ξανανοιξεις σε περίπτωση που δεν σου έρθει το δήθεν resend.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...