kage Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 να ξαναγραψω οτι τα αστερια ncap δεινονται για την κατηγορια τους. δηλ.αλλη ασφαλεια εχει το μεγαλο με τα 5αστερια και αλλο το σουπερ μινι.
qsis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 να ξαναγραψω οτι τα αστερια ncap δεινονται για την κατηγορια τους. δηλ.αλλη ασφαλεια εχει το μεγαλο με τα 5αστερια και αλλο το σουπερ μινι. εχεις καποιο λινκ για αυτο? γιατι πραγματικα δε νομιζω να ισχυει.. (δε το χω ακουσει ποτε και πουθενα δηλαδη , δεν το αποκλειω, αλλα τοσα χρονια ολο και καπου θα το ειχα ακουσει )
SOCRATIS1000 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Εγω θα συμφωνησω με ενα παιδι που σου ειπε για μτχ.18 χρονων χωρις εμπειρια.Να παρεις νεο αμαξι να το τρακαρεις και κατευθειαν να χασει την αξια του.Οτι θες κανεις ,αλλα σκεψου το.
BritGreek Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Εγω θα συμφωνησω με ενα παιδι που σου ειπε για μτχ.18 χρονων χωρις εμπειρια.Να παρεις νεο αμαξι να το τρακαρεις και κατευθειαν να χασει την αξια του.Οτι θες κανεις ,αλλα σκεψου το. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα σήμερα, τα πάντα έχουν χάσει την αξία τους. Επειδή κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να ψηφίσουν μεθαύριο, εγώ θα κοίταζα τα λίγα κυβικά και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τα μεταχειρισμένα έχουν πέσει σε εξευτελιστικές τιμές από ιδιώτες που πουλάνε. Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι πριν από 2 εβδομάδες βγήκε στο car Suzuki Jimny 6 μηνών με 7500 ευρώ, όταν η τιμή του με πινακίδες είναι περίπου 16000. Φυσικά πουλήθηκε μέσα σε 2 ώρες. Πολλοί ιδιώτες έχουν ανάγκη από ρευστό και πωλούν σε ΠΟΛΥ χαμηλές τιμές αυτοκίνητα λίγων μόνο μηνών για ελάχιστα χρήματα (μετρητά πάντα).
qsis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 οι ρυποι δεν επηρεαζουν τα παλιοτερα αυτοκινητα, γιατι αν τα επηρεαζαν θα εβλεπες τερατα με τα euro 3 και κατω, αφου παλιοτερα 1600αρια βγαζουν αρκετους περισσοτερους ρυπους απο συγχρονα 2λιτρα+
Haldol Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Βέβαια όταν έχεις βλαμμένους ιθύνοντες δε μπορείς να ποντάρεις σε τίποτα. Γι αυτό διαλέγουμε αυτοκίνητο με μικρό κυβισμό, λίγα καυσαέρια, λίγη δύναμη και μικρή αξία. Του χρόνου μπορεί να θέλουν να πάνε τα τέλη βάση της ιπποδύναμης.
qsis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 καλα σιγουρα.. αυτοι πανε να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι, βεβαια ειναι τοσο βλακες που τα μετρα τους δεν αποδιδουν , πολυ απλα γιατι λεφτα δεν υπαρχουν
eSATA Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 εχεις καποιο λινκ για αυτο? γιατι πραγματικα δε νομιζω να ισχυει.. (δε το χω ακουσει ποτε και πουθενα δηλαδη , δεν το αποκλειω, αλλα τοσα χρονια ολο και καπου θα το ειχα ακουσει ) Εμένα λογικό μου φαίνεται.
qsis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 εμενα παλι οχι , για διαφορους λογους, με πιο βασικους οτι η επιπλεον μαζα δεν ειναι κατι καλο οταν στουκαρεις με τοιχο και οτι καλως ή κακως τα τεστ αυτα ειναι ξεπερασμενα και πλεον ειναι πανευκολο και τα μικρα αμαξακια να πιανουν τα 5 αστερια δεν αμφιβαλλω οτι καποιο μεγαλο αυτοκινητο θα μπορουσε να ειναι πιο ασφαλες , αλλα με βαση τις μετρησεις που γινονται δεν μπορει να ξεχωρισει ο καλυτερος, τα 5 αστερια πλεον τα χουν ολοι παρολα αυτα δεν ειδα πουθενα στο site της ncap να διαχωριζουν τα αστερια σε κατηγοριες επισης οταν βλεπω σε ενα μεγαλο αυτοκινητο ο επιβατης να εχει χειροτερο σκορ απο οτι σε ενα μικρο δεν αποφασιζω μονος μου αυθαιρετα οτι η κουκλα ειναι διαφορετικη (γιατι αυτο δεν παιζει για κανενα λογο ), ή οτι το φτωχαδακι που θα παρει το μικρο αμαξακι εχει πιο ανθεκτικα ποδια απο τον πλουσιο για αυτο και τα δικα του ειναι πρασινα , ενω του πλουσιου κιτρινα δεν εχει καμια απολυτως λογικη, αν δουμε το τι παθαινουν οι κουκλες, γιατι οι κουκλες ειναι σταθερος παραγοντας για πολλους το να βλεπουν ογκο και μεγαλη μουρη αποτελει ενδειξη ασφαλειας, αλλα δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα, πχ κοιτα τι γινοταν σε παλιοτερα αυτοκινητα που ο κοσμος θεωρουσε ασφαλη http://www.youtube.com/watch?v=6nXYES5MW88 1000 φορες ενα συγχρονο μικρο αμαξακι
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Εγω θα συμφωνησω με ενα παιδι που σου ειπε για μτχ.18 χρονων χωρις εμπειρια.Να παρεις νεο αμαξι να το τρακαρεις και κατευθειαν να χασει την αξια του.Οτι θες κανεις ,αλλα σκεψου το. εγω θα προτιμουσα να τρακαρω με ενα αυτοκινητο καινουριο με 32 αεροσακους και 7200 εξτρα προστατευτικα συστηματα παρα με το λαντα σαμαρα που εχει και θωρακιση απο Τ-34 και κοστιζει οσο μια μπαλα στο πακισταν
Thanos1972 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Εγω παλι δεν θα προτιμουσα να τρακαρω καθολου.και εαν ηταν τετοια περιπτωση (χτυπα ξυλο) θα προτιμουσα μεσα στην πολη να τρακαρω με το samara που λες με την καλη την θωρακιση ομως παρα με το καινουριο με τους 32 αεροσακους...
stavrakas92 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Ρε παιδια γιατι πρεπει να τρακαρει δηλαδη καποιος νεος οδηγος... Εγω προσωπικά οσο καιρο οδηγαω (πανω απο χρονο εχω το αμαξι συνεχεια εγω)θεσσαλονικη-ξανθη,ουτε εχω ακουμπησει.....
kage Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 εχεις καποιο λινκ για αυτο? γιατι πραγματικα δε νομιζω να ισχυει.. (δε το χω ακουσει ποτε και πουθενα δηλαδη , δεν το αποκλειω, αλλα τοσα χρονια ολο και καπου θα το ειχα ακουσει ) εσυ εισουν που τα λεγαμε και στο ποστ με ενα τρακαρισμα? <<Ακόμα και η ίδια η EuroNCAP αναφέρει ότι η βαθμολόγηση γίνεται με βάση την κατηγορία του αμαξιού. Άλλωστε και το αντίστοιχο site μας λέει ότι όσο αυξάνει το ύψος και το βάρος ενός αμαξιού τόσο αποκτάει πλεονέκτημα όσον αφορά την ασφάλεια έναντι των άλλων πιο ελαφριών/χαμηλών αυτοκινήτων σε συγκρούσεις μεταξύ τους. >> Are large cars safer than small cars? In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter, lower cars. As it is not possible to simulate the influence of mass in a test against a fixed barrier, Euro NCAP recommends comparison only between cars which are of a similar mass (+/- 150kg) and in the same category. Such comparisons allow the relative safety performance of cars to be judged accurately. Can results be compared between groups? Accurate comparisons can only be made between cars in the same group. The frontal test mirrors a crash between two cars of similar size. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes. http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/f795b985-edb5-4fd6-ac45-1afc92ca6610/buying-your-car.aspx
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Εγω παλι δεν θα προτιμουσα να τρακαρω καθολου.και εαν ηταν τετοια περιπτωση (χτυπα ξυλο) θα προτιμουσα μεσα στην πολη να τρακαρω με το samara που λες με την καλη την θωρακιση ομως παρα με το καινουριο με τους 32 αεροσακους... νο οφενς,αλλα εχεις την νοοτροπια θειτσας και γερου μαζι που λενε οτι ειναι γαματοι οδηγοι και δεν εχουν τρακαρει ποτε κια δε θα τρακαρουν ποτε,λες και εχουν κανει συμφωνια με τον διαβολο. φυσικα αγνοουν ολους τους νομους της φυσικης,γι αυτο θεωρουν οτι τα παλια αυτοκινητα με τη χοντρη λαμαρινα και τα πολλα σιδερα ειναι ασφαλεστερα... καπως ετσι σκεφτοντουσαν και πανω στον τιτανικο,και βουλιαξανε απο ενα χοντρο παγακι...
qsis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2011 εσυ εισουν που τα λεγαμε και στο ποστ με ενα τρακαρισμα? .... εγω ημουν .. αλλα ολα αυτα που παραθετεις εχουν να κανουν οταν τρακαρουν μεταξυ τους (και μετωπικα) αυτοκινητα διαφορετικων κατηγοριων εκει συνηθως θα υπερισχυσει (αν και αυτο ειναι σχετικο ) αυτος με τον περισσοτερο ογκο ομως αυτο δεν εχει να κανει με το συνολικο σκορ που δινεται στα crash test , και σιγουρα δεν εχει να κανει με τους τοιχους/δεντρα/κολωνες , εκει ο ογκος ειναι κατι αρνητικο και οταν μιλουν για τραυματισμους επιβατων στον τοιχο με τα 60 χλμ/ω οι κουκλες ειναι ιδιες και η βαθμολογιες γινονται με τα ιδια κριτηρια Εγω παλι δεν θα προτιμουσα να τρακαρω καθολου.και εαν ηταν τετοια περιπτωση (χτυπα ξυλο) θα προτιμουσα μεσα στην πολη να τρακαρω με το samara που λες με την καλη την θωρακιση ομως παρα με το καινουριο με τους 32 αεροσακους... εγω παλι προτιμησα που τρακαρα με τους αεροσακους και βγηκα εξω αθικτος.. και ας μην ειχα τεραστια μουρη αν καταφερεις να επιζησεις σε στουκα με γυρω στα 100 χλμ/ω πλαγια σε αγροτικο με το samara, ελα να μιλησουμε ΥΓ ξαναδες αλλη μια φορα τη επαθε η μερκα στο video που παρεθεσα, εχω κι αλλα παραδειγματα με "πολλη λαμαρινα" το σημαντικο ειναι να εχουν φροντισει τις ζωνες παραμορφωσης (και φυσικα να μην παραμορφωθει στο ελαχιστο η καμπινα ), οχι να εχουν βαρος και ογκο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.