Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και εγω σκεφτομαι ,ακομα ,αυτην την λυση.αλλα βλεπω οτι δεν συμφερει,ΑΝ δεν γνωριζεις την γλωσσα.γιατι ,αντε,την εναρξη της εταιριας την κανεις με τον λογιστη,μια φορα.700 ευρουλακια.αλλα να ζητανε λογιστικα εξοδα 100 τον μηνα,σημαινει καθε χρονο 1200 ευρουλακια.....αν ειναι να δινω 1200,ποιος ο λογος να μην πληρωσω τα τελη στην ελλαδα?το εχουν παραχεσει και εκει.....κανω μια προσπαθεια να μαθω την γλωσσα,αλλα ειναι πολυ ζορικη.....

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν το γυρισεις σε βουλγαρικες και μετα θες gr πρεπει να πληρωσεις εκτελωνισμο ή να το πουλησεις βουλγαρια...

-------------

http://www.tsig.gr/lang-en/forum/8-ÎαÏαθέÏειÏ-εξÏÏεÏικοÏ/17892-BOYÎÎÎΡÎÎÎΣ-Î ÎÎÎÎÎÎÎΣ-ΣÎ-ÎÎÎÎÎÎÎÎ-ÎΥΤÎÎÎÎÎΤÎ?start=9

 

--------------

νομιζω οτι δεν πρεπει να παιρνεις ενσημα στην ελλαδα...

--------------

Τονίζουν ότι στις περιπτώσεις που η βουλγάρικη εταιρεία δεν έχει ουσιαστικό αντικείμενο δραστηριότητας, δηλαδή δεν εμφανίζει έσοδα από πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά ταυτόχρονα διαθέτει ένα πολυτελές ΙΧ, τότε υπάρχει θέμα παραβίασης της ελληνικής τελωνειακής νομοθεσίας περί λαθρεμπορίου με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όσους «συλλαμβάνονται» να οδηγούν αυτά τα οχήματα.

-------------

αγγελιες σε χε.γρ + car.gr

«Είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές», διευκρινίζουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας και παραθέτουν τον τιμοκατάλογο της «υπηρεσίας»: για τον πρώτο χρόνο οι κάτοχοι αυτοκινήτων από 1.001 έως 2.500 κ. εκ. θα πληρώσουν 1.000 ευρώ. Από 2.501 έως 3.150 κ. εκ. το κόστος ανεβαίνει στα 1.100 ευρώ και για τα άνω των 3.500 κ. εκ. φτάνει στα 1.200 ευρώ.

 

Η ανανέωση γίνεται κάθε χρόνο, αλλά το κόστος πέφτει στα 400, 500 και 550 ευρώ αντίστοιχα μετά τους πρώτους 12 μήνες.

 

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται άδεια παραμονής, άδεια κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, τραπεζικά έξοδα, ασφάλεια (αστική ευθύνη και πράσινη κάρτα), τακτικός μηχανικός έλεγχος (ΚΤΕΟ), τέλη κυκλοφορίας, οικολογικός φόρος και συμβολαιογραφικά.

 

«Δεν υπάρχει κίνδυνος απατεωνιάς, είναι δοκιμασμένο από Ελληνες πελάτες μας, ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων», επιμένουν οι συντάκτες της αγγελίας.

 

Επικοινωνήσαμε μαζί τους ως υποψήφιοι πελάτες. «Το μόνο που πρέπει να έχετε είναι η ταυτότητά σας και η κάρτα ευρωπαϊκής ασφάλισης που παίρνετε από το ασφαλιστικό σας ταμείο.

 

Θα σας βγάλουμε άδεια παραμονής στη Βουλγαρία και θα πάτε για τρεις μέρες στη Σόφια για τα περαιτέρω», μας είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

 

Η άδεια παραμονής δίνει τη δυνατότητα έκδοσης βουλγαρικών πινακίδων, με τις οποίες μπορεί ο κάτοχος να κυκλοφορεί στην Ελλάδα 185 μέρες τον χρόνο.

 

Τι γίνεται, όμως, με τις υπόλοιπες 180; Η απάντηση είναι αφοπλιστική: «Δεν μπορεί κανείς να το ελέγξει, αφού στα σύνορα δεν μπαίνουν σφραγίδες για την ημερομηνία εισόδου-εξόδου.

 

Αλλά ακόμη κι αν υπάρξει πρόβλημα με την Τροχαία, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να σας στείλουμε απόδειξη ότι ήσασταν στη Βουλγαρία πριν από μία εβδομάδα», μας λένε από την εταιρεία.

 

Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ

Η συγκεκριμένη πρακτική, που έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και στην πρωτεύουσα, μπαίνει στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ (Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκήματος), το οποίο στο πρόγραμμα δράσης για το 2011 εστιάζει ιδιαίτερα στους ελέγχους σε αυτοκίνητα με βουλγαρικές πινακίδες.

 

Αυτό ανέφερε με έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου, ύστερα από σχετική ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής Σερρών της ΝΔ Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=108409161

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=108409161

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Όλο και περισσότερα βλέπω με Βουλγάρικες πινακίδες...

Αφού το κράτος δεν ενδιαφέρεται για κανέναν, τι περιμένουμε δλδ ;

Δημοσ.

Καλα κανουνε και θα το κανουμε ολοι στο τελος 

Οταν για αυτοκινητο αξιας 2500-3000 μου ζηταει 1000 το χρονο νταβατζιλικι επειδη κλεβανε καποια κοπροσκυλα ? 

Δημοσ.

Καλησπέρα σας κύριοι,
Έχω κοπέλα από την Βουλγαρία και ζω περισσότερο καιρό εκεί ΠΛΕΟΝ !!!
Όπως το βλέπω δε, έτσι όπως μας πάνε εδώ, μάλλον θα το κάνω προς το περισσότερο μόνιμο.
ΝΑΙ ΝΑΙ ξέρω, το θέμα είναι ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ BG. Να μην το παρατραβήξω με την .... γνωριμία μας.
Η κοπέλα, ΕΧΕΙ εταιρεία εδώ και ξέρει ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ανθρώπους , καταστάσεις και πράγματα, αν και σιγά σιγά μπαίνω στο νόημα  για τα καλά όπως θα δείτε.

ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ θα ήθελε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πληροφορία, μπορεί να ρωτήσει ελεύθερα.

Να σημειώσω

1 – ΔΕΝ χρειάζονται δικηγόροι, εταιρείες, φορολογικές δηλώσεις ….διάφοροι επιτήδειοι και φυσικά ένα σωρό φράγκα !!!!

2 - πως από 1-1-2013, λόγω Ε.Ε. άλλαξαν ορισμένα πράγματα εδώ (βουλγαρία) σχετικά με ΑΚΙΝΗΤΑ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
- (κατά την γνώμη μου έγινε περισσότερο ΕΥΚΟΛΟ και "ΝΟΜΙΜΟ" η απόκτηση πινακίδας BG, αφού άλλαξαν οι προϋποθέσεις απόκτησης και ΔΕΝ εξαρτάσαι πλέον από άλλους). Το ταξίδι το κάνει το αμάξι ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, (Οι βουλγάρικες πινακίδες σφραγίζονται πάνω στο αμάξι !!!)

3-Μπορείς να το συνδυάσεις με την τοποθέτηση Υγραερίου στο αμάξι σε πολύ χαμηλή τιμή, οπότε η αλλαγή πινακίδων θα σου αποφέρει και ΚΕΡΔΟΣ. ΝΑΙ δεν είναι υπερβολή, ΚΕΡΔΟΣ !!! (Οι βούλγαροι χρησιμοποιούν αέριο όταν εμείς ρωτούσαμε τι είναι … )


4 - Για το ΚΤΕΟ που ΠΡΕΠΕΙ να περνά κάθε αυτοκίνητο ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ (και όχι κάθε 2 όπως ειπώθηκε) στην Βουλγαρία !!! (Υπάρχει τρόπος να γίνει μόνο μία φορά … )


5 - Η ¨αγορά¨ ΑΚΙΝΗΤΩΝ είναι λίγο περίεργη θα έλεγα. Ψάξτε ΚΑΛΑ. Υπάρχουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. Μη βιαστείτε !!!
Δικηγόροι και διάφοροι επιτήδειοι είναι για να μας τα παίρνουν και μόνο !!!! Μπορούμε και μόνοι μας.

Έχω κάνει ... 20  και πλέον ταξίδια τον τελευταίο χρόνο, πινακίδες BG, Έλληνας οδηγός. ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ δεν΄με ρώτησε κάποιος. ΟΥΤΕ οι αστυνόμοι - τελωνειακοί - ελεγκτές στα σύνορα (!!!) που είναι οι πλέον αρμόδιοι, ούτε η Ελληνική αστυνομία.

Για ΟΛΑ υπάρχουν λύσεις .... ΝΟΜΙΜΕΣ !!! Αλλά δεν γράφονται πάντα .... λέγονται .... (ο νοών… νοήτω). Μέχρι να «τα ζήσω» , άκουγα τον κάθε μ………α και έτρεμα από τον φόβο μου. Τώρα πια, ούτε που ιδρώνω. Λυπάμαι μόνο που μας θεωρούν όλοι οι αετονύχηδες και κάθε κυβερνώντες για ανοιχτά πορτοφόλια, εύκολη λύση και πρόβατα !!!! 

>>>  Εμείς μένουμε στο VELIKO TARNOBO με μια υπέροχη λίμνη μόλις 30 Χιλ μακριά (Έγινα αισίως 53 ετών πια και "αυτή" είναι η τέλεια απόλαυση μου).


και ΠΡΟΣΟΧΗ στα όρια ταχύτητας στην Βουλγαρία . Αλλιώς ΑΝ είστε τυχεροί να έχετε μαζί σας 10ευρα. ΠΡΕΠΕΙ εντός 2 λεπτών να έχετε ολοκληρώση την "συναλλαγή", αλλιώς είναι άχρηστη καθώς η κλήση πάει αυτόματα από το RADAR στα κεντρικά και έτσι και το 10ευρο χάνετε και η κλήση έρχεται .....


ΕΠΙΣΗΣ κανένας τροχαίος, αστυνόμος κλπ ΔΕΝ έχει δικαίωμα να σας σταματήσει βράδυ ΕΚΤΟΣ κατοικημένης περιοχής. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ αυτό.

ΣΥΓΝΩΜΗ για την πολυλογία, Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, θα ΧΑΡΩ να βοηθήσουμε. (δεν ξέρω αν το forum επιτρέπει να σας δώσω τηλέφωνα, αλλά μπορώ να απαντήσουμε δημόσια). Το πολύ σε καμιά βδομάδα θα είμαστε Αθήνα. Πολύ κρύο εδώ … χαχαχαχαχα B)

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα, να προσθέσω μονο ότι δημιουργείται ένα προβλημα με τις βουλγάρικες... Δικαιωμα να το οδηγήσει στην ελλάδα εχει ΜΟΝΟ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Αυτό δυστυχώς το κρατάνε οι μπάτσοι εδώ και σηκώνει έως και κατασχεση...

Δημοσ.

MSI , ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

γιατί να κάνουν κατάσχεση?

Το αμάξι κυκλοφορεί ΝΟΜΙΜΑ. Εχει ΚΤΕΟ, Αδεια, Πρασινη Κάρτα, Ασφάλεια με υποκ/μα στην Ελλάδα (ΣΗΜ. η ασφάλεια ασφαλίζει το αυτοκίνητο, ΟΧΙ συγκεκριμενο οδηγό αλλά οποιονδήποτε  το οδηγεί).

ΔΕΝ καταγράφεται ΠΟΥΘΕΝΑ είσοδος - έξοδος από την χώρα.

και φυσικά υποτίθεταιι ότι έχουμε και δίπλωμα !!! B)

ΝΑΙ κατάσχεση και πολλα άλλα ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν όταν είναι γραμένο σε εταιρεία "μαιμου", και σωστα τα λές.

Εγώ προσωπικά, αγόρασα αυτοκίνητο τον Δεκεμβριο στην Γερμαν'ια στο όνομα της κοπέλλας μου (βουλγάρα).

Το οδήγησα μέχρι την Βουλγαρίοα όπου και το πουλήσαμε. Οι  τροχαίοι που με έπιασαν 2 φορές επρεπε να μου το κατασχέσουν?

ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ να σκεφτόμαστενα κάνουμε παρανομία. ΣΚΕΦΤΗΤΕ τον ΝΟΜΙΜΟ τρόπο, και δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ να φοβομαστε !!!

Αν εσυ MSI εχεις αυτο που ανήκει σε βουλγααρο και το οδηγείς, να του πείς να σου κανει ΠΛΗΡΗ εξοουσιοδότηση στα Βουλγαρικά και τα Ελληνικά με εεπίσημες  σφραγίδεσ  μετάφρασεις. (υπάρχουν γραφεία επίσημα που θα το κάνουν για 30-50 ευρο

Ευχαριστώ

Δημοσ.

MSI , ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

γιατί να κάνουν κατάσχεση?

Το αμάξι κυκλοφορεί ΝΟΜΙΜΑ. Εχει ΚΤΕΟ, Αδεια, Πρασινη Κάρτα, Ασφάλεια με υποκ/μα στην Ελλάδα (ΣΗΜ. η ασφάλεια ασφαλίζει το αυτοκίνητο, ΟΧΙ συγκεκριμενο οδηγό αλλά οποιονδήποτε  το οδηγεί).

ΔΕΝ καταγράφεται ΠΟΥΘΕΝΑ είσοδος - έξοδος από την χώρα.

και φυσικά υποτίθεταιι ότι έχουμε και δίπλωμα !!! B)

ΝΑΙ κατάσχεση και πολλα άλλα ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν όταν είναι γραμένο σε εταιρεία "μαιμου", και σωστα τα λές.

Εγώ προσωπικά, αγόρασα αυτοκίνητο τον Δεκεμβριο στην Γερμαν'ια στο όνομα της κοπέλλας μου (βουλγάρα).

Το οδήγησα μέχρι την Βουλγαρίοα όπου και το πουλήσαμε. Οι  τροχαίοι που με έπιασαν 2 φορές επρεπε να μου το κατασχέσουν?

ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ να σκεφτόμαστενα κάνουμε παρανομία. ΣΚΕΦΤΗΤΕ τον ΝΟΜΙΜΟ τρόπο, και δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ να φοβομαστε !!!

Αν εσυ MSI εχεις αυτο που ανήκει σε βουλγααρο και το οδηγείς, να του πείς να σου κανει ΠΛΗΡΗ εξοουσιοδότηση στα Βουλγαρικά και τα Ελληνικά με εεπίσημες  σφραγίδεσ  μετάφρασεις. (υπάρχουν γραφεία επίσημα που θα το κάνουν για 30-50 ευρο

Ευχαριστώ

 

 

Κατι δεν καταλαβες καλα (ή το ειπα εγώ λάθος).

Γνωστός έκανε το αυτοκινητο του απο ελληνικο σε βουλγάρικο στο ονομα του πατέρα του που εχει εταιρεία στη βουλγαρία. Τον σταμάτησαν στην Ελλαδα και του είπαν οτι βάσει νόμου απαγόρεύεται να το οδηγεί αυτός και επιτρέπεται να το οδηγεί ΜΟΝΟ ο πατερας του. Το ιδιο ακριβώς συνέβη πριν 3 χρόνια σε φίλο με γερμανικό αυτοκίνητο που ήταν στο ονομα της μητέρας του και στο τσακ τη γλύτωσε και αυτός την κατασχεση. Δε ξερω κατι παραπανω δυστυχώς... Κατα τη γνώμη μου πάντως όποιος έχει 1800+ κυβικα αυτοκίνητο ας το βγάλει εξω... μονο κέρδος θα εχει!

 

Ευχαριστούμε για τη γνώμη σου σε κάθε περίπτωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Κατι δεν καταλαβες καλα (ή το ειπα εγώ λάθος).

Γνωστός έκανε το αυτοκινητο του απο ελληνικο σε βουλγάρικο στο ονομα του πατέρα του που εχει εταιρεία στη βουλγαρία. Τον σταμάτησαν στην Ελλαδα και του είπαν οτι βάσει νόμου απαγόρεύεται να το οδηγεί αυτός και επιτρέπεται να το οδηγεί ΜΟΝΟ ο πατερας του. Το ιδιο ακριβώς συνέβη πριν 3 χρόνια σε φίλο με γερμανικό αυτοκίνητο που ήταν στο ονομα της μητέρας του και στο τσακ τη γλύτωσε και αυτός την κατασχεση. Δε ξερω κατι παραπανω δυστυχώς... Κατα τη γνώμη μου πάντως όποιος έχει 1800+ κυβικα αυτοκίνητο ας το βγάλει εξω... μονο κέρδος θα εχει!

 

Ευχαριστούμε για τη γνώμη σου σε κάθε περίπτωση.

 

Εγώ ήξερα μέχρι πρώτου βαθμού συγγένειας επιτρέπεται.

Άλλαξε αυτό;

Δημοσ.

δεν είναι και πολύ δύσκολο να καταχωρείται το κάθε πότε ελέγχεται ένα όχημα,

 

οπότε και να ελέγχεται το εξάμηνο.

 

Τώρα εσύ μας λες αν κατάλαβα καλά ότι όταν σε σταματάει ο τροχονόμος ξερωγώ ενημερώνει κάποια βάση από το 3G iPAD του ότι έλεγξε το τάδε αυτοκίνητο ???

 

χμ, χλωμό σε κόβω

Δημοσ.

Τώρα εσύ μας λες αν κατάλαβα καλά ότι όταν σε σταματάει ο τροχονόμος ξερωγώ ενημερώνει κάποια βάση από το 3G iPAD του ότι έλεγξε το τάδε αυτοκίνητο ???

 

χμ, χλωμό σε κόβω

 

εε όχι και τώρα.. 2,5 μήνες πριν το είπα.. :P

 

δεν ξέρω πως λειτουργεί η τροχαία

 

απλά μια υπόθεση έκανα γιατί 2-3 φορές που με έχουν σταματήσει οι πολισμάνοι, παίρνουν τα στοιχεία μου, πάνε στο περιπολικό, κάτι κάνουν, και μου τα ξαναφέρνουν..

 

τι κάνουν δεν ξέρω.

 

αν έχεις δει, τα περιπολικά στην κονσόλα έχουν κάτι μπλιμπλίκια.. δεν ξέρω τι σκατά κάνουν αυτά..

 

με ένα γρήγορο γκουκλάρισμα βρήκα αυτό http://www.policenet.gr/portal/arthra-dimosieymata/2011/30042011-4.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...