petritis31 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 τους καταστηματάρχες κ τους υπάλληλους που δεν τους πληρώνει το eshop k όχι μονο τους σκέφτηκαν άραγε οι υπερασπιστές της ενλογο εταιριας?
TakisStathis Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2012 αυτό πρακτικά για τους καταναλωτές τι σημαίνει; θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά το κατάστημα; όχι απόλυτα, θα συνεχίσει να λειτουργεί, αλλά κάποιοι προμηθευτές δεν θα παραδίδουν ή θα συνεργάζονται κατ'αποκοπή.
bill@ki Δημοσ. 4 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2012 Κατά τύχη έπεσε το ποστ στα χέρια μου και ομολογώ ότι διάβασα και τις 27 σελίδες. Ισως από περιέργεια πείτε.. Διαβάζοντας κάποιες απαντήσεις δεν το κρύβω πως απογοητεύτικα. Πως γίνεται να χαιρόμαστε με το "κλείσιμο" ενός μαγαζιού (που το απεύχομαι), όταν αφήνει στο δρόμο τόσους εργαζόμενους? Για τον ευχαριστημένο καταστηματάρχη πραγματικά δεν έχω λόγια. Εγω αν ήμουν στη θέση του, θα με απασχολούσε το γεγονός αν το επόμενο μαγαζί που θα έκλεινε θα ήταν το δικό μου. Με τέτοια μυαλά δεν θα δει άσπρη μέρα όχι αν κλείσει μόνο το e-shop, αλλά και άλλα δέκα σαν αυτό. Θα πρέπει να μας ανησυχεί το γεγονός όταν περπατάμε ένα τετράγωνο και από τα δέκα μαγαζιά τα πέντε έχουν "ενοικιάζεται" ή "πωλείται". Αλλά μάλλον η χαρά μερικών είναι μεγαλύτερη, γιατί γι αυτούς μπορεί να μειώνεται ο ανταγωνισμός. Δυστωχώς η σκέψη μερικών μέχρι εκεί φτάνει. Κλείνοντας θέλω να πω πως οι αγορές μου μειώθηκαν στο ελάχιστο όχι μόνο από το συγκεκριμένο μαγαζί, αλλά από όλα τα τελευταια δύο χρόνια. Αυτό είναι που κρατάω!
petritis31 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2012 Κατά τύχη έπεσε το ποστ στα χέρια μου και ομολογώ ότι διάβασα και τις 27 σελίδες. Ισως από περιέργεια πείτε.. Διαβάζοντας κάποιες απαντήσεις δεν το κρύβω πως απογοητεύτικα. Πως γίνεται να χαιρόμαστε με το "κλείσιμο" ενός μαγαζιού (που το απεύχομαι), όταν αφήνει στο δρόμο τόσους εργαζόμενους? Για τον ευχαριστημένο καταστηματάρχη πραγματικά δεν έχω λόγια. Εγω αν ήμουν στη θέση του, θα με απασχολούσε το γεγονός αν το επόμενο μαγαζί που θα έκλεινε θα ήταν το δικό μου. Με τέτοια μυαλά δεν θα δει άσπρη μέρα όχι αν κλείσει μόνο το e-shop, αλλά και άλλα δέκα σαν αυτό. Θα πρέπει να μας ανησυχεί το γεγονός όταν περπατάμε ένα τετράγωνο και από τα δέκα μαγαζιά τα πέντε έχουν "ενοικιάζεται" ή "πωλείται". Αλλά μάλλον η χαρά μερικών είναι μεγαλύτερη, γιατί γι αυτούς μπορεί να μειώνεται ο ανταγωνισμός. Δυστωχώς η σκέψη μερικών μέχρι εκεί φτάνει. Κλείνοντας θέλω να πω πως οι αγορές μου μειώθηκαν στο ελάχιστο όχι μόνο από το συγκεκριμένο μαγαζί, αλλά από όλα τα τελευταια δύο χρόνια. Αυτό είναι που κρατάω! Το θέμα δεν είναι μόνο υπάλληλοι αλλά και οι καταστηματάρχες που τους χρωστάνε ενοίκια και παρόλο που τους έχουν κάνει έξωση και έχουν δικαιωθεί το e-hop με διάφορα ένδικα μέσα όχι μόνο δεν φεύγει από το κατάστημα αλλά εξακολουθεί να μην πληρώνει όχι μόνο αυτά που χρωστά αλλά και τα επόμενα.
Kain Origin Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Όχι μόνο δεν πληρώνει τους υπαλλήλους, αλλά μας περνά και για χαζούς το e-shop. Ο υπεύθυνος μισθοδοσίας μένει στο σκοτάδι για τη μισθοδοσία, και ο μόνος που μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες είναι ο Area manager που καλή τύχη αν καίγεσαι για κάτι και τον ψάχνεις, δεν βρίσκεται ποτέ στο γραφείο του. Να μου χρωστάνε μισθούς και να μου βγαίνει η πίστη για να πάρω 100 € που χρειαζόμουν οπωσδήποτε. Και να μου λένε πως δεν έχουν, λες και είμαστε στραβοί και δεν βλέπουμε τι ταμεία κάνουμε. Τότε με το Diablo 3 11 χιλιάρικα κάναμε σε δύο μόλις μέρες, και δεν μας έδωσαν ούτε Ευρώ από τα χρωστούμενα. Λες και δεν έχουμε λογαριασμούς που πρέπει να πληρώσουμε, λες και έχουμε το μαγικό ψυγεία που εμφανίζει μαγικά φαγητό. Και παρ'όλα αυτά το τηλεφωνικό εξακολουθεί να λέει ό,τι βλακεία του κατέβει στο κεφάλι, και οι πελάτες μετά να κατηγορούν εμάς όταν έρχονται τζάμπα στο μαγαζί, να φέρνουν απόθεμα από βλακείες που δεν θα αγοράσει κανένας αλλά ποτέ να μην φέρνουν πράγματα που ζητάει και αγοράζει ο κόσμος, να προσπαθούμε εμείς να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη και οι από πάνω όχι μόνο να μην βοηθούν αλλά και να μας δυσκολεύουν, και γενικά ένα απίστευτο μπάχαλο. Και επειδή αυτοί είναι ανίκανοι να διοικήσουν ένα κατάστημα, πόσο μάλλον ολόκληρη αλυσίδα, ποιός την πληρώνει τη νύφη; Εμείς, οι υπάλληλοι φυσικά. Γιατί είμαι 100 % σίγουρος πως ο Area manager και οι από πάνω του Μαυροειδής και Σία έχουν στο σπίτι τους πληρωμένους τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού και του νερού, και δεν ανησυχούν για το αν θα πάρουν κανά μισθό πριν τους αδειάσει το ψυγείο. Για να μην πω μάλιστα πως θα πάνε και τις διακοπούλες τους όπως πέρισυ που μας χρώσταγαν από τότε ένα σωρό και στο Facebook πόσταραν την ίδια στιγμή φωτογραφίες από τις διακοπές τους. Και ο συνάδελφος που τους πήγε πριν από κανά χρόνο στα δικαστήρια επειδή τον έβαλαν να δουλεύει μια μέρα την εβδομάδα γιατί είχε το θράσος να ζητήσει να του δώσουν τους μισθούς που του χρωστάνε επειδή τους χρειάζεται; Ακόμα τρέχει στα δικαστήρια και αν τελικά πάρει τους μισθούς του οι μισοί θα πάνε στους δικηγόρους. Θέλουν εχθρούς λοιπόν τους υπαλλήλους τους; Θα τους έχουν. Συγγνώμη για αυτό το ξέσπασμα, αλλά ήθελα πάρα πολύ να πω κι εγώ τον πόνο μου. Η κατάσταση είναι τραγική και η βλακεία των πελατάκων που νομίζουν πως πάνε στο μαγαζάκι του κυρ-Βασίλη που θα τους εξυπηρετήσει το αφεντικό που έχει δικαιοδοσία να κάνει ό,τι θέλει και απαιτούν παράλογα πράγματα βγάζοντας σε εμάς τα κόμπλεξ και τα νεύρα τους, πραγματικά δεν βοηθά.
panos2171 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 To eshop είναι πλέον γνωστό πως πάει κατά διαόλου, δε νομίζω να χρωστάει μόνο στους υπαλλήλους αλλά και σε άλλους τομείς. Επίσης δεν μπορεί να φέρει στοκ απόθεμα γιατί δεν μπορεί να αγοράσει με πίστωση, λογικό βέβαια, ποιός θα εμπιστευόταν πίστωση σε μια χρεωμένη εταιρία. Για αλλού γιατί δεν κοιτάς??
argirisparxas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Πολύ κρίμα...Δεν περίμενα ποτέ να φτάσει ώς εκεί..
john_avlakiotis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Τελικά τι γίνεται; Πτώχευσε; Ακόμα το βλέπω μια χαρά
panos2171 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2012 Kαι δυο τρομάρες. Περίπου μισό μήνα κάνουν για να σου φέρουν κάτι.
orck Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Εκανα μια παραγγελια για ενα δισκο και ηταν κατι παραπανω απο συνεπεις, φυσικα πληρωσα μετρητα. Ετσι και αλλιως εαν υπαρξει προβλημα με το προιον ξερω οτι με την αντιπροσωπια θα μπλεξω απευθειας, εδω ειναι Ελλαδα.
darredevvil Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2012 πολύ κρίμα...καλές τιμές και εξυπηρετικότατοι....
symbios Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 ολες οι εταιριες ετσι ειναι.εμαθα οτι επενδυσανε σε φωτοβολταικα και την πατησαν ισχιει?
kostas_dr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 ολες οι εταιριες ετσι ειναι.εμαθα οτι επενδυσανε σε φωτοβολταικα και την πατησαν ισχιει? Φωτοβολταϊκά από το e-shop.gr 7 Φεβρουαρίου, 2011 H e-shop.gr παρέχει πλέον στους πελάτες της ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών εξοπλισμού και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών. eshop energy logoΑπό την 1η Ιουλίου του 2009 ισχύει ένα νέο, πρωτοποριακό πρόγραμμα εγκατάστασης μικρών φωτοβολταϊκών συστημάτων στον οικιακό – κτιριακό τομέα και στην χώρα μας. Οι οικιακοί καταναλωτές αλλά και οι μικρές επιχειρήσεις, μπορούν πλέον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκά συστήματα ισχύος έως 10 κιλοβάτ σε ταράτσες, στέγες κτιρίων και άλλων χώρων και να επωφεληθούν από την πώληση της παραγόμενης ενέργειας στην ΔΕΗ, στην ενισχυμένη σταθερή τιμή των 0,55€/kWh που ισχύει για όσους υπογράψουν μέχρι το τέλος του 2011. Με τον τρόπο αυτό οι οικιακοί καταναλωτές μπορούν να εξασφαλίσουν εγγυημένα και αφορολόγητα έσοδα ύψους ως και 7.500€ ετησίως, για 25 χρόνια, ενώ αν επιλέξουν να καλύψουν μέσω τραπεζικού δανείου την αρχική επένδυση, μπορούν να πετύχουν έσοδα της τάξης των 4500 ευρω χωρίς να ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ και με το δάνειο να αποπληρώνεται αυτόματα από τα έσοδα του έργου! Πρόκειται για ένα σημαντικό πρόγραμμα αντίστοιχο με αυτά που έχουν τρέξει σε αρκετές άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα προηγούμενα χρόνια και δίνει δυνατότητα ενίσχυσης του εισοδήματος στην σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία. Η e-shop.gr αναλαμβάνει όλα τα στάδια της διαδικασίας εξετάζοντας κάθε περίπτωση ξεχωριστά ώστε να προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση. Στο site του e-shop.gr έχει αναρτηθεί αναλυτικά όλη η απαραίτητη πληροφόρηση ενώ έχει δημιουργηθεί ένας ειδικός οδηγός, που δίνει άμεσα στον καταναλωτή την δυνατότητα εκτίμησης των προσδοκόμενων εσόδων, εισάγοντας τα δεδομένα της επιφάνειας που ενδιαφέρεται να καλύψει. Το άρτια καταρτισμένο προσωπικό του νεοσύστατου και ειδικά διαμορφωμένου τμήματος “e-shop energy” έχει όλες τις γνώσεις και την εμπειρία για να καλύψει κάθε απορία μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 211 500 550, ενώ όλη η ενημέρωση είναι διαθέσιμη και σε οποιοδήποτε από τα 70 eshop points σε ολόκληρη την Ελλάδα.
SOADNICK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Νομιζω οτι αυτο τους εφαγε πλεον ο κοσμος μπαινει στο skroutz και ψαχνει να βρει το πιο φθηνω και δεν μιλαμε για λιγα ευρω πολλες φορες μιλαμε και 100+ ευρω διαφορα ! Ναι ισχυει αυτο, θυμαμαι ενα τροφοδοτικο (Thermaltake Toughpower 1500 -νομιζω-) 250 στο e-shop 130 στο skroutz. Παντος εμενα μου βρομαγε το e-shop απο τοτε που εβαζαν κατι e-shop deals e-shop specials τρυπανια καταβιδια φωτοβολταικα κτλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις