Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομιζω οτι λεει ξεκαθαρα, πως τα αλλαζαν για να αποφυγουν "την ασχημη e-διαφημιση" που τους εκανε ο καθε ασχετος, μαγκια τους κ εχει κ βαση...

Παντως κ εγω οσες φορες χρειαστηκα το service, δεν μπορω να πω οτι ειχα παραπονο...

Κριμα για τους εργαζομενους παντως... Παιδια μην σκατε, ελατε να γινουμε πολλοι! Κ οταν δεν μεινει τπτ να χασουμε, καπου θα τους πετυχουμε ;)

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπορώ να εξαργυρώσω τώρα την πίστωση που μου έχουν δώσει;;

 

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει;;

Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει;;

Ε γιατί να μην μπορείς;

 

Πριν 3 βδομάδες έφαγα ένα πιστωτικό των 475€.

 

Μόνο σε είδος ε. Δεν έχει cash κ τέτοια.

Δημοσ.

Δεν είναι το στοκ του αυτο, αλλά μεταχειρισμένα προϊόντα που είναι από επιστροφές/επισκευές. Για αυτό και οι χαμηλές τιμές και οι 6άμηνες εγγυήσεις.

 

 

ευχαριστώ για την ενημέρωση, δεν το ήξερα

 

 

Δημοσ.

Κατά καιρούς έχουν ακουστεί διάφορα για τον "περίεργο" τρόπο με τον οποίο το e-Shop αντιμετώπιζε τον ανταγωνισμό, κατεβάζοντας τις τιμές κάτω από το κόστος. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως μια επιχείρηση, που διαφημίζει στην ιστοσελίδας της "Το 2008 η εταιρεία πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 112 εκ ευρώ και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 400 υπαλλήλους.", και με τίτλους όπως "ηλεκτρονικό κατάστημα της χρονιάς 2011", "Strongest Companies in Greece" και "e-shop της χρονιάς στα Tech Awards" καταφέρνει να χρωστάει τόσα πολλά λεφτά. Μου φαίνεται ότι μαζί τα φάγανε... :P

 

ειναι παρα πολυ απλο φιλε μου, ολα αυτα τα awards ειναι κενα και πληρωμένες καταχωρήσεις. προφανως το προβλημα υπάρχει εδω και χρόνια γιατι θυμαμαι πριν 1-2 χρονια λεγανε οτι κανανε αναδιαρθρωση της εταιρίας κτλπ.

 

επίσης αυτο συμβαίνει οταν πας να αναπτυχθεις υπέρογκα με δανεικά και οχι ιδια κεφάλαια - στις καλές εποχές μπορεί να την γλυτώσεις - στις κακές χλωμό...

Δημοσ.

Αν και ήμουν από τους πρώτους που ψωνίζαν από εκεί, δε με νοιάζει καθόλου να κλείσει. Η εξυπηρέτηση τόσο στο κατάστημα Ηρακλείου (πρίν πάει εκεί που είναι τώρα...) και πολύ περισσότερο στο κατάστημα Χανίων ήταν απαράδεκτη και ενώ έπικοινώνησα με το "κεντρικό" απλά με αγνοήσανε. Φτηνοί έχουν πάψει εδώ και χρόνια να είναι, υποστήριξη και εξυπηρέτηση δεν έχουν, ε αν κλείσουν τι έγινε; Οι εργαζόμενοι μόνο είναι το πρόβλημα, αλλά τεσπα.

Δημοσ.

Αυτα παθαινει κανεις οταν "πηδαει" την αγορα...

και συνεχιζει οπως βλεπω...και με κακη διαχειριση

τα συλλυπητηρια μου στους εργαζομενους...

Δημοσ.

δεν μπορω να βλεπω παιδακια 17 χρονων να κανουν επιχειρηματικες αναλυσεις

1.τα e-shop points που εχουν ανοιξει ειναι με την μεθοδο franchise οποιος ηθελε μπορουσε εναντι αντιτιμου να υποβαλλει αιτηση για να ανοιξει στην πολη του το συγκεκριμενο καταστημα.Εφοσον η εγκριση δοθει τα λειτουργικα εξοδα της επιχειρησης βαραινουν τον επιχειρηματια και οχι την μαμα εταιρια.

ο επιχειρηματιας αμοιβεται με προμηθεια που κοβει το κεντρικο προς το υποκαταστημα...τελος

2.Το e-shop απο το 2003 εως το 2008 απαιτησε απο εισαγωγικες εταιριες να ερθουν προιοντα στην ελλαδα που αν δεν ηταν αυτο θα τα βλεπατε ακομη και σημερα μονο απο το ιντερνετ και θα ψαχνατε σαν τρελα να τα βρειτε

3.Γραψτε στο google προβλημα με e-shop και γραψτε μπραβο στο e-shop δειτε τα αποτελεσματα...ενα σωρο ασχετοι μεταχοιριζονται προιοντα που δεν εχουν ιδεα πως δουλευουν και ποιες ειναι οι ιδανικες συνθηκες για να ανταποκρινετε σωστα ενα προιον

Αποτελεσμα τα προιοντα να χαλανε και να ζητανε ρεστα και εξηγησεις στο ε σοπ (το ε σοπ εχει αντικαταστησει το 85% των απαιτησεων)προκειμενου να μην γεμιζει το νετ με ενα σωρο ασχετα 12χρονα που γραφουν οτι θελουν

4.μεγαλος ανταγωνισμος σιγουρα ταπο το 03 εως το 07 επαιζε μονο του και κερδιζε μετα η πιττα μοιραστηκε

γενικα θελω να πω και αλλα αλλα δεν θελω να κουραζω πολυ

εν ταχει δεν ειναι καλο που κλεινει ενα τετοιο μαγαζι δεν ειναι καλο ο αντιπαλοσ να μενει και να πεζει μονος

καλα ηρεμησε ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΓΚΑ και μαθε να ακους κατι οταν μπαινεις σε καποια σελιδα που ο οποιοσδηποτε εκφραζει την γνωμη του. δεν ξερεις τι σου γινεται και ειδικα με το e-shop το πατατομαγαζο.

kallias1986 +1 απο εμενα αδερφε γιατι ειπες ΛΙΓΑ και σωστα πραγματα απο τα οποια αμφιβαλλω αν καταλαβανε οι fan του e-shop εδω και μερικες σελιδες :)

Δημοσ.

Αυτα παθαινει κανεις οταν "πηδαει" την αγορα...

και συνεχιζει οπως βλεπω...και με κακη διαχειριση

τα συλλυπητηρια μου στους εργαζομενους...

Σωστός. Το e-shop παίζει δίκαια.

Το μόνο που κοίταξε ήταν να αυξήσει τις πωλήσεις. Με πλάτες άλλων βέβαια.

Σοβαρές μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις δε μπορούσαν να το κάνουν βγαίνοντας και κλέφτες στη τελική στα μάτια του καταναλωτή.

Αντίθετα με τους εργαζομένους έχω να πω "καλά να πάθετε" στους προμηθευτές (στους περισσότερους τουλάχιστον).

Δημοσ.

Κριμα αν κλεισιε,μπορει να ειχα προβλημα με καποια προιοντα αλλα παντα βρισκοταν λυση!Μακαρι να μην κλεισει,διοτι ηταν απο τα πιο αξιοπιστα και γρηγορα μαγαζια!

Δημοσ.

Καλησπερα,

 

ως πρωην εργαζομενος του eshop και φυσικα απολυμενος λογω αρνησης παρανομης μειωσης μισθου (θελανε να δεχτουμε προφορικη μειωση μισθου χωρις υπογραφη καινουριας συμβασης) αυτα τα νεα καθε αλλο παρα νεα ειναι για εμενα και για ολους του απολυμενους και μη της εν λογω εταιριας. Για να μην αναρωτιεστε λοιπον τι εγινε να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.

 

Οι μισθοι σε αυτη την εταιρια ηταν τραγελαφικα χαμηλοι και μιλαμε για τις εποχες που ηταν στα καλα της και που κραυγαζε για τα ρεκορ παραγγελιων της. Μισθοι πωλητων κυμαινοντουσαν καθαρα απο 697 ευρω εως 750 ευρω βαρια. Υπευθυνοι παιρνανε 900 ευρω + τα μπονους απο τους τζιρους τους. Φυσικα υπηρχε και η κλασσικη κλικα απο φιλαρακια/σογια αφεντικων που παιρνανε παχυλους μισθους. Υπερωριες πληρωνοντουσαν μαυρες, μπονους μαυρα κτλ. Φακελακια λες και καναμε εγχειρηση στο δημοσιο. Το προβλημα λοιπον ειναι οτι οταν ηρθαν τα σκουρα η εταιρια προσπαθησε να μοιρασει τις ζημιες της στους εργαζομενους της. Οι μειωσεις που εγιναν ηταν απο 16-20%. Αν αφαιρεσετε τα ποσοστα αυτα απο τα νουμερακια που γραφω παραπανω θα καταλαβετε οτι μιλαμε για μισθους της πεινας. Με τι σκεπτικο μια εταιρια λοιπον που δεν μοιραστηκε τα καλα να εχει την απαιτηση να θελει ο εργαζομενος να μοιραστει τα κακα; Και εδω ακριβως ερχομαστε στο τι ακριβως εγινε και απετυχε παταγωδως η εταιρια των ρεκορ.

 

Ειναι απλα τα πραγματα. Η διοικηση δεν κανει. Σπασμωδικες κινησεις, καμια επαφη με την αγορα, καμια επαφη με τους εργαζομενους τους (πλην της ελιτ γλυφτων που τους περιτριγυριζαν) και φυσικα καμια επαφη μεταξυ τους αφου τα αφεντικα δεν μιλιοντουσαν για μηνες.

 

Δευτερον, το οτι η εταιρια ξεκινησε ως low cost e-shop δεν σημαινει οτι εμεινε κ εκει. Δεν μπορεις να χαρακτηρισεις μια εταιρια ως χαμηλου κοστους οταν απασχολεις 500 εργαζομενους και εχεις 70 καταστηματα/κεντρα διανομης. Αυτη η νοοτροπια οδηγησε στο κατα την γνωμη μου νουμερο 1 λογo αποτυχιας της εν λογω εταιριας και δεν ειναι αλλος απο την επιλογη προσωπικου. Εταιρια τετοιου μεγεθους δεν ειχε τμημα προσωπικου. Οι προσληψεις που γινονται ηταν καθαρα "φερε τον φιλο σου, τον ξαδερφο σου, τον μπατζανακη σου" και φυσικα οσο λιγοτερα προσοντα τοσο καλυτερα μιας και αυτο σημαινει χαμηλοτερο μισθο. Οταν λοιπον γεμιζεις μια εταιρια με αγραμματους, αμορφωτους και γενικα ακαταλληλους ανθρωπους και σε πολλους αναθέτεις καιρια ποστα που μπορει να επηρρεασουν το μελλον της εταιριας σου...τοτε παιδες συγνωμη αλλα εισαι αξιος της μοιρας σου.

 

Η επιτυχια ερχεται ευκολα οταν κοβεις τα περιθωρια κερδους σου στο ελαχιστο εκμεταλλευομενος το χαμηλο σου κοστος. Ετσι, αναγκαζεις την αγορα να ακολουθησει και φυσικα κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης. Το θεμα ειναι να εχεις το σθενος και πιο πολυ το μυαλο να πετυχεις μακροπροθεσμα στην αγορα..κατι που φυσικα δεν μπορεις να κανεις ειδικα οταν παρουν τα μυαλα σου αερα.

 

Καλο κουραγιο λοιπον στα παιδια που μεινανε πισω και ειναι απληρωτα 4 μηνες και τους χρωστανε υπερωριες απο περυσι και καλο κουραγιο σε εμας που περιμενουμε στον ΟΑΕΔ καθε πρωτη του μηνα για το επιδομα. Ετσι μας καταντησανε...

 

 

ΥΓ οικος αξιολογησης σου λεει ICAP...τρανταχτο παραδειγμα της αντικειμενικοτητας του μονοπωλιου τους. Οπου εχουν συμφερον, η οποιος τα χωσει μοιραζουν αξιολογησεις.

 

επειδή δούλευα και εγώ για ένα χρόνο (2008) στο τμήμα συναρμολόγησης είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει ο φίλος Noobios..

η οικονομική κρίση απλώς επιτάχυνε την προδιαγραμμένη πορεία που θα ακολουθούσε το e-shop...

να σημειώσω ότι τουλάχιστον όσο ήμουνα εγώ εκεί απασχολούσε και πολλούς παράνομους μετανάστες φυσικά χαμηλόμισθους και χωρίς ΙΚΑ...

κάπως έτσι έμεναν χαμηλές οι τιμές...

Δημοσ.

επειδή δούλευα και εγώ για ένα χρόνο (2008) στο τμήμα συναρμολόγησης είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει ο φίλος Noobios..

η οικονομική κρίση απλώς επιτάχυνε την προδιαγραμμένη πορεία που θα ακολουθούσε το e-shop...

να σημειώσω ότι τουλάχιστον όσο ήμουνα εγώ εκεί απασχολούσε και πολλούς παράνομους μετανάστες φυσικά χαμηλόμισθους και χωρίς ΙΚΑ...

κάπως έτσι έμεναν χαμηλές οι τιμές...

ασχετα με τις βλακειες που εκανε στις συνθήκες εργασιας το e-shop συνεχιζε να κρατα χαμηλες τις τιμες τους και πολυ καλη την εξυπηρέτηση του. τωρα που ο μισος πληθυσμός της ελλαδας δεν εχει δουλεια, δεν πιστευω να χαλαει τοσο πολυ τους αλλοδαπούς που δεν τους κολλανε ενσημα. βεβαια δεν λεω πως ετσι πρεπει να γινεται αλλα απο το να μην ειχε ουτε δουλεια, ουτε εισόδημα, ουτε ενσημα τωρα καλυτερα ειναι να εχει τουλαχιστον δουλεια και εισόδημα... αυτο ηθελα να πω!

Δημοσ.

και παλι οι τιμες απο την στιγμη που ηταν χαμηλες, και γενικα το καταστημα γρηγορο δεν παιζει ρολο ποιους απασχολουσε και αν τους κολλαγε ένσημα! τη δουλεια του την εκανε και πολυ καλα μαλιστα. ελπιζω να ξαναγινει ετσι οπως ηταν παλια!

 

ορίστε...??

γιατί δεν πας εσύ να δουλέψεις για 500-600 ευρώ το μήνα χωρίς ΙΚΑ...??

δηλαδή θα στηρίζουμε τέτοιες εταιρείες για να γυρίσουνε μπούμερανγκ σε όλους μας...

όλοι εργαζόμενοι είμαστε...

Δημοσ.

ορίστε...??

γιατί δεν πας εσύ να δουλέψεις για 500-600 ευρώ το μήνα χωρίς ΙΚΑ...??

δηλαδή θα στηρίζουμε τέτοιες εταιρείες για να γυρίσουνε μπούμερανγκ σε όλους μας...

όλοι εργαζόμενοι είμαστε...

πιστευω πως δεν καταλαβες τι ειπα. ειπα πως περαν του οτι δεν κολλαγε ενσημα, συνεχιζε να κραταει χαμηλες τις τιμες!

Δημοσ.

και παλι οι τιμες απο την στιγμη που ηταν χαμηλες, και γενικα το καταστημα γρηγορο ασχετα με το τι εκανε και ποιους απασχολουσε και αν τους κολλαγε ένσημα! τη δουλεια του την εκανε και πολυ καλα μαλιστα. ελπιζω να ξαναγινει ετσι οπως ηταν παλια!

 

Κάτι τέτοια διαβάζω και σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει σωτηρία.

Στην Κίνα και Ινδία βάζουν οκτάχρονα και δεκάχρονα να δουλεύουν 10 ώρες, φυσικά χωρίς ένσημα, για να πετύχουν χαμηλές τιμές έτσι ώστε ο κάθε Dbzakias2 να αγοράζει φτηνά και να αδιαφορεί για τις συνθήκες των εργαζομένων. Και καλά θα μου πει κάποιος, εκεί είναι Κίνα και δε μ' ενδιαφέρει, αλλά όταν αυτό συμβαίνει στην ίδια την πόλη μας και ίσως σε φίλους και γνωστούς μας, είναι λίγο αστείο να εξακολουθούμε να κοιτάμε μόνο την τσέπη μας.

 

Εύχομαι να μην συμβεί κάτι τέτοιο σε σένα ή στα παιδιά σου, γιατί τότε αμφιβάλω αν θα έχεις τις ίδιες απόψεις....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...