Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

[..] και ομορφο site με ωραια παρουσιαση προιοντων κτλπ! [..]

 

Ε όχι και όμορφο site ρε αδερφέ, έχουν να το αναβαθμίσουν μια δεκαετία, πραγματικά δε μπορώ να θυμηθώ πιο άσχημο site υψηλής επισκεψιμότητας.

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ρωτησω κι εγω κατι μετην σειρα μου

 

ειχα αγορασει ενα laptop της Acer πριν 1,5 χρονο το οποιο καλυπτεται απο το καταστημα με 2ετη εγγυηση αντικαταστασης σε περιπτωση βλαβης hardware,πραγμα το οποιο προεκυψε.

 

Το laptop μου εχει επιστραφει εδω και μια βδομαδα στο καταστημα και περιμενω να διαπιστωσουν και οι ιδιοι την βλαβη,προκειμενου να μου το αντικαταστησουν ή πιο πιθανον (λογω καταργησης του μοντελου) να μου εκδωσουν καποιο πιστωτικο χρηματων.

 

Εχει καποιος αναλογη εμπειρια?

Τωρα με αυτες τις εξελιξεις,Πρεπει να ανυσηχω για κατι ?

Δημοσ.

Εμένα πιο πολύ για κίνηση τακτικής μου κάνει όλο αυτό. Tο άρθρο είναι ευνοϊκό και όποιος υπάγεται εκεί

έχει επιπλέον ευκολίες. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι όσοι θα ενταχτούν κινδυνεύουν με πτώχευση, ο νοών νοείτω ;)

Δημοσ.

Καλησπερα,

 

ως πρωην εργαζομενος του eshop και φυσικα απολυμενος λογω αρνησης παρανομης μειωσης μισθου (θελανε να δεχτουμε προφορικη μειωση μισθου χωρις υπογραφη καινουριας συμβασης) αυτα τα νεα καθε αλλο παρα νεα ειναι για εμενα και για ολους του απολυμενους και μη της εν λογω εταιριας. Για να μην αναρωτιεστε λοιπον τι εγινε να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.

 

Οι μισθοι σε αυτη την εταιρια ηταν τραγελαφικα χαμηλοι και μιλαμε για τις εποχες που ηταν στα καλα της και που κραυγαζε για τα ρεκορ παραγγελιων της. Μισθοι πωλητων κυμαινοντουσαν καθαρα απο 697 ευρω εως 750 ευρω βαρια. Υπευθυνοι παιρνανε 900 ευρω + τα μπονους απο τους τζιρους τους. Φυσικα υπηρχε και η κλασσικη κλικα απο φιλαρακια/σογια αφεντικων που παιρνανε παχυλους μισθους. Υπερωριες πληρωνοντουσαν μαυρες, μπονους μαυρα κτλ. Φακελακια λες και καναμε εγχειρηση στο δημοσιο. Το προβλημα λοιπον ειναι οτι οταν ηρθαν τα σκουρα η εταιρια προσπαθησε να μοιρασει τις ζημιες της στους εργαζομενους της. Οι μειωσεις που εγιναν ηταν απο 16-20%. Αν αφαιρεσετε τα ποσοστα αυτα απο τα νουμερακια που γραφω παραπανω θα καταλαβετε οτι μιλαμε για μισθους της πεινας. Με τι σκεπτικο μια εταιρια λοιπον που δεν μοιραστηκε τα καλα να εχει την απαιτηση να θελει ο εργαζομενος να μοιραστει τα κακα; Και εδω ακριβως ερχομαστε στο τι ακριβως εγινε και απετυχε παταγωδως η εταιρια των ρεκορ.

 

Ειναι απλα τα πραγματα. Η διοικηση δεν κανει. Σπασμωδικες κινησεις, καμια επαφη με την αγορα, καμια επαφη με τους εργαζομενους τους (πλην της ελιτ γλυφτων που τους περιτριγυριζαν) και φυσικα καμια επαφη μεταξυ τους αφου τα αφεντικα δεν μιλιοντουσαν για μηνες.

 

Δευτερον, το οτι η εταιρια ξεκινησε ως low cost e-shop δεν σημαινει οτι εμεινε κ εκει. Δεν μπορεις να χαρακτηρισεις μια εταιρια ως χαμηλου κοστους οταν απασχολεις 500 εργαζομενους και εχεις 70 καταστηματα/κεντρα διανομης. Αυτη η νοοτροπια οδηγησε στο κατα την γνωμη μου νουμερο 1 λογo αποτυχιας της εν λογω εταιριας και δεν ειναι αλλος απο την επιλογη προσωπικου. Εταιρια τετοιου μεγεθους δεν ειχε τμημα προσωπικου. Οι προσληψεις που γινονται ηταν καθαρα "φερε τον φιλο σου, τον ξαδερφο σου, τον μπατζανακη σου" και φυσικα οσο λιγοτερα προσοντα τοσο καλυτερα μιας και αυτο σημαινει χαμηλοτερο μισθο. Οταν λοιπον γεμιζεις μια εταιρια με αγραμματους, αμορφωτους και γενικα ακαταλληλους ανθρωπους και σε πολλους αναθέτεις καιρια ποστα που μπορει να επηρρεασουν το μελλον της εταιριας σου...τοτε παιδες συγνωμη αλλα εισαι αξιος της μοιρας σου.

 

Η επιτυχια ερχεται ευκολα οταν κοβεις τα περιθωρια κερδους σου στο ελαχιστο εκμεταλλευομενος το χαμηλο σου κοστος. Ετσι, αναγκαζεις την αγορα να ακολουθησει και φυσικα κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης. Το θεμα ειναι να εχεις το σθενος και πιο πολυ το μυαλο να πετυχεις μακροπροθεσμα στην αγορα..κατι που φυσικα δεν μπορεις να κανεις ειδικα οταν παρουν τα μυαλα σου αερα.

 

Καλο κουραγιο λοιπον στα παιδια που μεινανε πισω και ειναι απληρωτα 4 μηνες και τους χρωστανε υπερωριες απο περυσι και καλο κουραγιο σε εμας που περιμενουμε στον ΟΑΕΔ καθε πρωτη του μηνα για το επιδομα. Ετσι μας καταντησανε...

 

 

ΥΓ οικος αξιολογησης σου λεει ICAP...τρανταχτο παραδειγμα της αντικειμενικοτητας του μονοπωλιου τους. Οπου εχουν συμφερον, η οποιος τα χωσει μοιραζουν αξιολογησεις.

 

 

Ο κύριος που ήταν μέσα το περιέγραψε σαφέστατα. Το e-shop έπρεπε να παραμείνει ένα ιντερνετικό πολυκατάστημα και τα αφεντικά του να κάνουν καλή οικονομική διαχείριση, τίποτα από τα 2 δεν έγινε με αποτέλεσμα το μοιραίο.

Δημοσ.

μονοι τους εφτασαν ως εδω με τις αστειες ''προσφορες'' των crazy sundays, τα προβληματα με την εγγυηση και τη γενικοτερη συμπεριφορα τους ως εταιρεια....η συμπεριφορα απεναντι στον καταναλωτη γυριζει μπουμερανγκ.παντα!

Δημοσ.

στο πλαίσιο θα τρίβουν τα χέρια τους, και τα πόδια τους μαζί.

 

Μπα το e-shop είχε σταματήσει να ανταγωνίζεται το πλαίσιο εδώ και 2 χρόνια περίπου.

Από την άλλη ήδη τη θέση του e-shop την έχει πάρει το getitnow και συμφωνώ με ένα παιδί που είπε πιο πριν ότι η αγορά αυτορυθμίζεται.

Εκτός όμως των εγχώριων υπάρχει και ένα amazon...

Δημοσ.

Και με ένα ΠΟΥΦ άλλη μια φούσκα της e-εποχής έσκασε.... Καιρός να αναλάβει τα ηνία το i-shop!

Κατά τα άλλα ουδέν παράπονο, καλές τιμές, καλοί χρόνοι, μια φορά που χρειάστηκα το service ήταν OK. Καλή δύναμη στα παιδιά που θα μείνουν ή ήδη έμειναν στο δρόμο.

 

Και ένα γεγονός: Πριν ένα μήνα περίπου, Κυριακή, βλέπω φορτηγά να μεταφέρουν πράγματα από το e-shop της Στουρνάρη. Πάει και το e-shop σκέφτομαι. Από Δευτέρα είχαν κατέβει και οι ταμπέλες. Παίρνω στο τηλ. κέντρο και ρωτάω και μου απαντούν για το συγκεκριμένο κατάστημα: 'κλειστό λόγω ανακαίνισης'. Το έπιασα το υπονοούμενο.

Δημοσ.

μερικοι εδω μεσα δε ξερετε τι σας γινεται μαγκες.

εγω απο την αλλη αν κλεισει το e-shop δε θα μπορω να φαω :( πωωω πωωω τι θα κανω θεε μου :(

ΑΝΟΙΞΤΕ τα ματια σας και σας λεω απο πρωτο χερι οτι ΟΛΑ σχεδον τα προιοντα του e-shop ειναι κακης εως αρκετα κακης ποιοτητας.οτι προιον εχω παρει ειχε παντα μια γρατζουνια η 2ης κατηγοριας υλικα.ποτε δεν ημουν ικανοποιημενος απο το εν λογω 'μαγαζι'

ακομα και τωρα που ειναι σε δυσκολους καιρους ειχα παραγγειλει 2 ssd και ακομα μου τους στελνουνε....

Δημοσ.

για να λεμε κ του στραβου το δικιο......το e-shop (συγκριτικα) εχει μακραν το καλυτερο ηλεκτρονικο συστημα διαθεσιμοτητας προιοντων

Δημοσ.

στο πλαίσιο θα τρίβουν τα χέρια τους, και τα πόδια τους μαζί.

 

Εδω εχουν αρχισει διαφημισεις στο ραδιο και τα σποτακια τελειωνουν με "παραδοση σε 24 ωρες!"

 

Δεν θυμαμαι να εχω ακουσει διαφημηση πλαισιο στο ραδιο ποτε...

 

Ασε που τα newsletters σκανε βροχη! Ουτε spammers να ητανε!

Δημοσ.

Σύμφωνα με ανακοινώσεις το e-Shop εκτελεί ήδη πλάνο αναδιάρθρωσης και ζητάει στο διάστημα αυτό να μην πληρώνει τόκους για παλαιά βάρη.

 

43 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι υποχρεώσεις της εταιρείας από τα οποία τα 25 εκατ.ευρώ είναι οι οφειλές σε τράπεζες και τα υπόλοιπα 18 εκατ.ευρώ σε προμηθευτές.

να μπει στο αρθρο 99 η Ελλαδα:P

ποιο ηταν το κερδος τους τοσα χρονια?γιατι σε λιγο θα μας πουνε να τους λυπηθουμε.(ποιους?αυτους που ανοιξαν καβατζα το plus4you?)

τι κερδος εχουν τωρα και θα δεχτουν να τους βαλουν στο αρθρο 99?

Tέλος ζητώ και γω απο τις τραπεζες 10-20μυρια ευρω για επενδυση.

Δημοσ.

θα φάνε καλά και αυτοί. Αν συνεχίσουν τη τακτική "εσύ το χάλασες, εσύ φταις" θα είναι οι επόμενοι.

 

Προσωπικά αγόραζα πολλά από e-shop και από Πλαίσιο, και τα υπολογιστάκια τα έστηνα μόνος μου. Αλλά με DOA περιφερειακά και οι δύο το έπαιζαν "μάγκες" του στυλ "άντε ρε από δω μας τρως το χρόνο, άσχετε που τολμάς να ζητάς αντικατάσταση" και επειδή δεν είμαι και το ψυχραιμότερο άτομο στο κόσμο και έχω πλακωθεί άσχημα δυο φορές, είπα να κάνω τη μετάβαση. Αγορά "branded" υπολογιστών, έστω και ακριβότερων.

 

Από τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν μόνο DVDs για το 360 σε δαύτους. Τίποτε άλλο. Αγορά Dell laptop και iMac και βρήκα την υγειά μου.

 

Τώρα, που πλησιάζει ο καιρός για αλλαγή του gaming rig σκέφτομαι πολύ σοβαρά το νέο Alienware Aurora μια και στα 42 μου βαρέθηκα να παίζω το κρυφτούλι με "ελληνικές" εταιρείες που δεν ξέρουν που πάνε τα 4.

 

Δεν θα μου λείψει το e-shop ούτε κανένα e-shop. Όπως τα κάνανε να τα λουστούνε.

Δημοσ.

Το θέμα το είχα θίξει σε παλιοτερο σχολιο μου με αφορμη τις εταιρειες τεχνολογιας και εμποριας παροτι ηταν καινοτομος και ουσιαστικα με σχετικα κερδη, απο εκει και περα φαινεται ότι το προβλημα υπήρξε απο την μη σωστη τήρηση των υποχρεωσεων της εταιρειας. Να πω κατι. Μετά τις αλυδσιδες που εκλεισαν και καποιες αλλες που το επαιζαν ειδικοι μου φαινεται οτι ζουμε στην φούσκα των dot com και στην Ελλάδα που μας ήρθαν ετεροχρονισμένα.....

Δημοσ.

Ηταν λογικό να φτάσουν κάποια στιγμή εδώ απο την στιγμή που:

 

  • Ανοιξαν καταστήματα παντού, τα περισσότερα κοντά το ένα με το άλλο, χωρίς καμμια χρησιμότητα και τεράστια λειτουργικά έξοδα
  • Ξεκίνησαν με μελάνια, συνέχισαν με είδη υπολογιστών και γραφική ύλη και έφτασαν στο σημείο να πουλάνε black and decker και φωτοβολταικά. Super market δηλαδή.
  • Το service τους και γενικότερα το after sales ήταν για τα μπάζα εντελώς. Κανένας σεβασμός στον πελάτη.

 

Εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω απο αυτούς εδώ και 2 χρόνια. Παλαιότερα ήμουν φανατικός τους πελάτης.

 

Κρίμα για τους υπαλλήλους, οι οποίοι δεν φταίνε σε τίποτα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...