Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η κατρακυλα ξεκινησε οταν αρχισανε τις γυφτιες με τα rma.

καλα να παθουνε,δε θα μας λειψει καθολου

οσο για τον ανταγωνισμο,αστειο...

ιδιες τιμες μεχρι τελευταιου cent με το καρτελ πλαισιο-μουλτιραμα-eshop.

ευτυχως υπαρχουν και αλλα αξιολογα μαγαζια στην ελλαδα και το amazon

  • Απαντ. 272
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

καιρός να ξεφορτωνόμαστε προϊόντα που έχουμε αγοράσει από εκεί? :devil:

Δημοσ.

Επισημοποιηθηκε λοιπον.. Γιατι εδω και πολλους μηνες η διαθεσιμοτητα των προϊοντων ηταν υπο του μηδενος. Ολα σε "2-3 εργασιμες" που σημαινε οτι επρεπε να κανουν παραγγελια που σημαινε οτι η παραγγελια θα ολοκληρωνοταν μαζι με τη Δευτερα Παρουσια.

 

Δυστυχως ουτε οι πρωτοι ουτε οι τελευταιοι ειναι.

Δημοσ.

ε, ρε παιδιά πως να μην χρεοκοπήσει το e-shop, όταν βγάζει δε βγάζει 10 ευρώ στο PC, και έχει και ένα κάρο μαλ#$ες να κράζουν ;

 

Και με τα e-shop points δεν ξέρω τι κατάφεραν, αφού ήταν ουσιαστικά αποθήκες διακίνησης και όχι καταστήματα. Ούτε τις αλυσίδες ανταγωνιζόταν, και φορτωνόταν και πάγια..

 

Το μοντέλο λειτουργίας του e-shop ήταν ΤΖΙΡΟΣ - ΤΖΙΡΟΣ - ΤΖΙΡΟΣ με ελάχιστα ή και καθόλου κέρδη..

 

Με την κάθετη πτώση του τζίρου τα τελευταία 2 χρόνια η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη..

 

Κάτι ξέρει ο Γεράρδος που δεν προσπάθησε ποτέ να ανταγωνιστεί με βάση τις τιμές ..

 

Όσοι το δοκίμασαν είδαμε που πήγαν ( megamarket, perfectshop κλπ.)

Δημοσ.

Μου αρεσει που λεει οτι οι προσφορες δεν σταματουν ποτε στη αρχικη σελιδα!Μωρε οι προσφορες δεν σταματουν,το e-shop θα σταματισει...

Δημοσ.

Η δύναμη του e-shop ήταν το internet, αυτο ήταν που έκανε τη διαφορά. 'Οσο για το φίλο που λέει ότι πουλώντας σιντι, μελάνια και στικάκια κρατάς μαγαζί με ενοίκιο στο θεό και υπάλληλο με 2χιλιάρικα κόστος το μήνα, πλανάται ταμάλα. Η γνωστή πετυχημένη συνταγή του e-shop εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία σε πολλά μαγαζάκια της γειτονιάς. Ιντερνετομάγαζο-βιτρίνα, καθόλου στοκ και παραγγελία προϊόντων αυθημερόν και αποστολή την επόμενη και προπάντων τιμές πάτωμα και με περιθώρια κέρδους. 'Εχετε δεί στο σκρούτζ τί γίνεται.

Δημοσ.

Η δύναμη του e-shop ήταν το internet, αυτο ήταν που έκανε τη διαφορά. 'Οσο για το φίλο που λέει ότι πουλώντας σιντι, μελάνια και στικάκια κρατάς μαγαζί με ενοίκιο στο θεό και υπάλληλο με 2χιλιάρικα κόστος το μήνα, πλανάται ταμάλα. Η γνωστή πετυχημένη συνταγή του e-shop εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία σε πολλά μαγαζάκια της γειτονιάς. Ιντερνετομάγαζο-βιτρίνα, καθόλου στοκ και παραγγελία προϊόντων αυθημερόν και αποστολή την επόμενη και προπάντων τιμές πάτωμα και με περιθώρια κέρδους. 'Εχετε δεί στο σκρούτζ τί γίνεται.

Νομιζω οτι αυτο τους εφαγε πλεον ο κοσμος μπαινει στο skroutz και ψαχνει να βρει το πιο φθηνω και δεν μιλαμε για λιγα ευρω πολλες φορες μιλαμε και 100+ ευρω διαφορα !

Δημοσ.

Καλα πανε για λουκετο και ακομα ανοιγουνε νεα καταστηματα?

 

Κριμα καποτε σε μια μερα ερχοντανε οτι και αν παραγγελνες τωρα εξω απο το σπιτι μου που εχω e-shop οτι εχει τυχη να παρω (usb, homecinema, screens) κανει πανω απο 5 μερες.

Δημοσ.

Πάντως, αν και το νέο δε σημαίνει ότι πάει για κλείσιμο το e-shop (τουλάχιστον για την ώρα), μην ξεχνάμε ότι η αγορά αυτορυθμίζεται και τυχόν κενά θα τα γεμίσει από μόνη της.Δεν υπάρχει λόγος να κλαίμε για κανένα κατάστημα με άλλα λόγια.Αν υπάρχει από την αγορά μια Χ ανάγκη για κάτι και δεν καλύπτεται από τα υπάρχοντα καταστήματα, τότε ως φυσικό επόμενο θα ανοίξει και άλλο κατάστημα ή θα αυξήσει τον κύκλο εργασιών του κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα.

 

Ούτε αναθέματα χρειάζονται βέβαια, καθώς ποικιλία καλό είναι να υπάρχει και από εκεί και πέρα ένας ενημερωμένος καταναλωτής έχει την πολυτέλεια της επιλογής.

Δημοσ.

Μου κάνατε τη καρδιά περιβόλι βραδιάτικα...

 

Αρχές του χρόνου έφτιαξα ένα τουρμπέλι. Είχα μητρική με το «προβληματικό» Chipset P67. Την προηγούμενη Πέμπτη, και μετά από ατελείωτες πιέσεις και τηλεφωνήματα ( μήνες ολάκερους ), μου είπαν ότι μου έστειλαν την αναβαθμισμένη ( Revision B3 ).

 

Πήγα στο κατάστημα Σταυρούπολης ( Θεσσαλονίκη ) το μηχάνημα και ενώ μου είπαν σε 1-2 εργάσιμες μέρες, έχουν περάσει 7. Ακόμη τίποτε...

 

Εντωμεταξύ, είδα το κουτί της «καινούργιας». Υποτίθεται σφραγισμένο, καινούργιο κτλ. Δεν το έλεγξα εκτενώς. Προχθές τους πήρα να ρωτήσω και με έβγαλε Αθήνα. Θεσσαλονίκη, ούτε καν δουλεύουν τα τηλέφωνα...

 

Μου είπε -διστακτικά- ότι η νέα μητρική ήταν προβληματική ( Dead on arrival μάλλον ). Τι να πω... Αύριο ούτε τηλέφωνα ούτε τίποτα.

 

Πάω εκεί.

 

Και τα άκουγα για την εξυπηρέτηση και όλα αυτά αλλά ο ηλίθιος λόγω του ότι ήθελα ASuS μητρική ( ξέρετε για το Καρτέλ Πλαίσιο-Eshop και συγκεκριμένες συμφωνίες μέσω εταιρειών ), πήρα από εκεί... Τράβηξα ζόρι σε όλες τις πτυχές. Για να μη πω αρχικώς που τους μιλούσα για το προβληματικό Chipset, ενώ ο κόσμος όλος είχε βουήξει, αυτοί με ρωτούσαν "τι πρόβλημα; η δικιά σου λειτουργεί;"

 

Πως να το κάνουμε ρε αδελφέ... Δε γίνεται η Intel να βγάζει ανακοίνωση και ν΄ανακαλεί εκατομμύρια κομμάτια και εσύ να μένεις στο «τι πρόβλημα»! Και να λέει σε πρώτο χέρι πως αναλαμβάνει και τα έξοδα, ακόμη και αποστολής...

 

Εγώ παίδες συγνώμη, αλλά, δε θα λυπηθώ για κανένα Καρτέλ. Βέβαια το αγόρι που το έχει, ο μπαμπάς έχει λεφτά, δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, μόνο οι εργαζόμενοι... αλλά... Παράπλευρες απώλειες, συμβαίνουν. Και πολλές φορές συναινούν στο χάλι για διάφορους λόγους ή απλά κλείνουν τα μάτια. Όπως συμβαίνει και με τα παρασιτικά Μ.Μ.Ε. Δε μπορείτε να πείτε πως πολλοί «δημοσιογράφοι» της κακιάς ώρα δε φταίνε απολύτως σε τίποτε...

 

Μη μιλήσω τώρα για τις δυο εταιρείες που κάνουν κουμάντο και πουλάνε με ολόιδιες τιμές, οι οποίες απέχουν 100ρια ευρώ και πάνω σε σχέση μου του εξωτερικού τις τιμές. Αρκετά. Δούλεψα σε μια από τις δυο και τα είδα εκ των έσω.

Δημοσ.

Και εγω ποτε των ποτών δεν είχα πρόβλημα με το μαγαζί,όλα ρολόι !

Ελπίζω για ότι καλύτερο μπορούν να καταφέρουν,και να τα ξεπηδήσουν .

 

Κάτι να ρωτήσω..για σερβις αν παω τα ακουστικά,υποχρεούνται να μου τα φτιάξουν/ἄλλάξουν ε;; Και κάτι χρήματα που είναι πιστωμένα στον λογαριασμό μου,μπορώ να τα χρησιμοποιήσω έτσι;;

(ακόμα και αν κλείσει;; αλλά ας μην λέμε μεγάλες κουβέντες) .

Δημοσ.

Κρίμα πολύ κρίμα το αγαπημένο μου κατάστημα να κλείσει... :cry: :cry: Από εκεί και πέρα σκέφτεσαι... Αν κλείνουν και τέτοια καταστήματα κολοσσοί που οδηγούμαστε;;;!!! Έχουμε μέλλον; Δε το βλέπω... :fear: :fear:

Δημοσ.

Καλησπερα,

 

ως πρωην εργαζομενος του eshop και φυσικα απολυμενος λογω αρνησης παρανομης μειωσης μισθου (θελανε να δεχτουμε προφορικη μειωση μισθου χωρις υπογραφη καινουριας συμβασης) αυτα τα νεα καθε αλλο παρα νεα ειναι για εμενα και για ολους του απολυμενους και μη της εν λογω εταιριας. Για να μην αναρωτιεστε λοιπον τι εγινε να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.

 

Οι μισθοι σε αυτη την εταιρια ηταν τραγελαφικα χαμηλοι και μιλαμε για τις εποχες που ηταν στα καλα της και που κραυγαζε για τα ρεκορ παραγγελιων της. Μισθοι πωλητων κυμαινοντουσαν καθαρα απο 697 ευρω εως 750 ευρω βαρια. Υπευθυνοι παιρνανε 900 ευρω + τα μπονους απο τους τζιρους τους. Φυσικα υπηρχε και η κλασσικη κλικα απο φιλαρακια/σογια αφεντικων που παιρνανε παχυλους μισθους. Υπερωριες πληρωνοντουσαν μαυρες, μπονους μαυρα κτλ. Φακελακια λες και καναμε εγχειρηση στο δημοσιο. Το προβλημα λοιπον ειναι οτι οταν ηρθαν τα σκουρα η εταιρια προσπαθησε να μοιρασει τις ζημιες της στους εργαζομενους της. Οι μειωσεις που εγιναν ηταν απο 16-20%. Αν αφαιρεσετε τα ποσοστα αυτα απο τα νουμερακια που γραφω παραπανω θα καταλαβετε οτι μιλαμε για μισθους της πεινας. Με τι σκεπτικο μια εταιρια λοιπον που δεν μοιραστηκε τα καλα να εχει την απαιτηση να θελει ο εργαζομενος να μοιραστει τα κακα; Και εδω ακριβως ερχομαστε στο τι ακριβως εγινε και απετυχε παταγωδως η εταιρια των ρεκορ.

 

Ειναι απλα τα πραγματα. Η διοικηση δεν κανει. Σπασμωδικες κινησεις, καμια επαφη με την αγορα, καμια επαφη με τους εργαζομενους τους (πλην της ελιτ γλυφτων που τους περιτριγυριζαν) και φυσικα καμια επαφη μεταξυ τους αφου τα αφεντικα δεν μιλιοντουσαν για μηνες.

 

Δευτερον, το οτι η εταιρια ξεκινησε ως low cost e-shop δεν σημαινει οτι εμεινε κ εκει. Δεν μπορεις να χαρακτηρισεις μια εταιρια ως χαμηλου κοστους οταν απασχολεις 500 εργαζομενους και εχεις 70 καταστηματα/κεντρα διανομης. Αυτη η νοοτροπια οδηγησε στο κατα την γνωμη μου νουμερο 1 λογo αποτυχιας της εν λογω εταιριας και δεν ειναι αλλος απο την επιλογη προσωπικου. Εταιρια τετοιου μεγεθους δεν ειχε τμημα προσωπικου. Οι προσληψεις που γινονται ηταν καθαρα "φερε τον φιλο σου, τον ξαδερφο σου, τον μπατζανακη σου" και φυσικα οσο λιγοτερα προσοντα τοσο καλυτερα μιας και αυτο σημαινει χαμηλοτερο μισθο. Οταν λοιπον γεμιζεις μια εταιρια με αγραμματους, αμορφωτους και γενικα ακαταλληλους ανθρωπους και σε πολλους αναθέτεις καιρια ποστα που μπορει να επηρρεασουν το μελλον της εταιριας σου...τοτε παιδες συγνωμη αλλα εισαι αξιος της μοιρας σου.

 

Η επιτυχια ερχεται ευκολα οταν κοβεις τα περιθωρια κερδους σου στο ελαχιστο εκμεταλλευομενος το χαμηλο σου κοστος. Ετσι, αναγκαζεις την αγορα να ακολουθησει και φυσικα κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης. Το θεμα ειναι να εχεις το σθενος και πιο πολυ το μυαλο να πετυχεις μακροπροθεσμα στην αγορα..κατι που φυσικα δεν μπορεις να κανεις ειδικα οταν παρουν τα μυαλα σου αερα.

 

Καλο κουραγιο λοιπον στα παιδια που μεινανε πισω και ειναι απληρωτα 4 μηνες και τους χρωστανε υπερωριες απο περυσι και καλο κουραγιο σε εμας που περιμενουμε στον ΟΑΕΔ καθε πρωτη του μηνα για το επιδομα. Ετσι μας καταντησανε...

 

 

ΥΓ οικος αξιολογησης σου λεει ICAP...τρανταχτο παραδειγμα της αντικειμενικοτητας του μονοπωλιου τους. Οπου εχουν συμφερον, η οποιος τα χωσει μοιραζουν αξιολογησεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...