Jimie Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Λοιπόν έχω έναν Pentium Dual Core E6300 overclocked στα 3.5 GHz απο τα 2.8 GHz με Voltage στα 1.392. Το θέμα είναι ότι idle είναι στους 30 βαθμούς Celciu πάνω-κάτω σε full-load φτάνει περίπου 55~60(max) βαθμούς πάνω έχω την stock ψύκτρα. Είναι κανονικές οι θερμοκρασίες αυτές και αν όχι σκέφτομαι για ψύκτρα αυτή: http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/CPU-Coolers/CoolerMaster-Hyper-101-CPU-Cooler-RR-H101-30PK-RU.htm Ακούω γνώμες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karmen1983 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Ε στους 30 και τέτοια εποχή και Overclock (είμαι και άσχετη με αυτό το θέμα) είναι μια χαρά θα έλεγα.... Οπως και σε Load... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciddream Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Λοιπόν έχω έναν Pentium Dual Core E6300 overclocked στα 3.5 GHz απο τα 2.8 GHz με Voltage στα 1.392. Το θέμα είναι ότι idle είναι στους 30 βαθμούς Celciu πάνω-κάτω σε full-load φτάνει περίπου 55~60(max) βαθμούς πάνω έχω την stock ψύκτρα. Είναι κανονικές οι θερμοκρασίες αυτές και αν όχι σκέφτομαι για ψύκτρα αυτή: http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/CPU-Coolers/CoolerMaster-Hyper-101-CPU-Cooler-RR-H101-30PK-RU.htm Ακούω γνώμες... με ποιο πρόγραμμα μετράς τις θερμοκρασίες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimie Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Με AIDA64 ( ) θερμοκρασία δωματίου 27 βαθμοί κελσίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές