ektor7 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Μια sata συνηθως δεν εχουν τα λαπτοπ; Το λαπτοπ ειναι μοντελο Αμερικης, σωστα; Σιγουρα θα ισχυει η εγγυηση, ή θα κανουν την παπια μετα; Αν ειναι απο Αμερικη,το πιο πιθανο να μην ισχυει η εγγυση!Φυσικα δε ξερω αν αλλαξαν οι οροι της εγγυησης,τα τελευταια 2 χρονια! Ποιο μοντελο ακριβος εχει?
xristoforos89 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Ποιο μοντελο ακριβος εχει? http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900678
ektor7 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900678 Eιναι probook και αυτα ανεκαθεν ειχα διεθνη εγγυηση! Ειναι οκ!
kosegdit Δημοσ. 25 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2011 Λοιπόν κατάφερα να βγάλω άκρη με το αν έχουμε προβληματικά laptop ή όχι. Γιώργο, δες τι θα κάνεις.. θα ανοίξεις το Hp support assistant, και στο κάτω μέρος θα σου εμφανιστεί το serial number του laptop σου, όπως και το product key. "Αν το τέταρτο έως το έκτο ψηφίο του serial number είναι "108" ή μεγαλύτερο, ο φορητός υπολογιστής HP δεν περιλαμβάνει το chipset της Intel που παρουσιάζει πρόβλημα." Αυτό είναι ένα απόσπασμα από το παρακάτω link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02714548&lc=el&dlc=el&cc=gr&destPage=document Αν έχεις πρόβλημα, συνέχισε με τα επόμενα βήματα του link που σου έδωσα. Αυτό το link μου το έστειλε η ίδια η HP ως απάντηση στο mail που τους έστειλα. Εμένα προσωπικά αυτός ο αριθμός είναι 173, οπότε θεωρώ πως είμαι ok.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.