Novas Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Πρέπει να αποφεύγουμε να μιλάμε στο κινητό όταν είμαστε στον Ηλεκτρικό, στο Μετρό και γενικότερα ίσως σε όχημα που κινείται με μεγάλη ταχύτητα λόγω των συνεχόμενων handover ή handoff που λαμβάνουν χώρα. Το handover ή handoff, είναι εν ολίγοις η εναλλαγή μιας κλήσης σε εξέλιξη, σε διαφορετικό κανάλι ή κυψέλη με σκοπό τη διατήρηση της σύνδεσης ή τη διατήρηση της αποδεκτής ποιότητας της σύνδεσης ή για να παρασχεθεί καλύτερη υπηρεσία. Τα συνεχόμενα handover λαμβάνουν χώρα λόγω ότι ο χρήστης αλλάζει συνεχώς κυψέλη και ειδικά στο Μετρό η ισχύς του λαμβανόμενου σήματος υποβιβάζεται (αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρχικά την αύξηση την ισχύς του κινητού μέχρι κάποιο σημείο και ακολούθως το handover). Τα συνεχόμενα handover δημιουργούν αυξημένη σηματοδοσία που έχει ως αποτέλεσμα εκτός από τη μεγαλύτερη κατανάλωση της μπαταρίας και το "κάψιμο" της περιοχής του αυτιού μας (αυτό προκαλείται και από αύξηση την ισχύς του κινητού μέχρι κάποιο σημείο στην περίπτωση του Μετρό που η ισχύς του λαμβανόμενου σήματος υποβιβάζεται). Υ.Γ. Παρακαλούμε πολύ, όποιος προσπαθήσει να αντικρούσει τα προαναφερθέντα να το κάνει τεκμηριώνοντας την απάντησή του. http://clopyandpaste.blogspot.com/2011/06/blog-post_18.html
Tompgr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Και στο αυτοκίνητο δεν ισχυεί το ίδιο? Καλά κάνεις και ενημερώνεις, αλλά εγω προσωπικά έχω βαρεθεί όλα αυτά με τα κινητά, οχι το κινητό στ' αυτί όχι το ένα όχι τα άλλο ακτινοβολίες κλπ κλπ... Όποις δεν το θέλει επιλογή του είναι να μην το χρησιμοποιήσει, όχι μόνο στο μετρό αλλά γενικά. Φιλικά πάντα.
ThanosA Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 πολυ καλη ενημερωση και τεκμηριωση.εγω γενικα προσεχω...στο κατω κατω δεν εχεις να χασεις και τιποτα αν τα εφαρμοζεις παραμονο να κερδισεις..Ασε που εχεις και μερικες καλες δικαιολογιες για τα πολυωρα τηλεφωνηματα της κοπελας
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 το προβλημα ειναι οταν το σημα της κεραιας ειναι ασθενες και δουλευει στο φουλ το κινητο.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 πολυ καλη ενημερωση και τεκμηριωση Συγμώμη βρε πατριώτη, αλλά την τεκμηρίωση που την είδες;
gs20309 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Γιατί κάνει να μιλάμε στο κινητό όταν είμαστε στο Αεροπλάνο.. Γιατί λόγω ταχύτητας δεν αντιλαμβάνεται από ποια κυψέλη μπορεί να πάρει σήμα ή μέσω ποιας εταιρίας και δεν μπορεί να μας χρεώσει την κλήση... dont try this at home lol
isay Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Η χρήση του κινητού (ομιλία πάντα) σε κλειστούς χώρους οπου υπάρχουν και άλλοι άγνωστοι συνάνθρωποι πρέπει να ακολουθεί τους άγραφους κανόνες ευγένειας και άλλων φυσικών μας αναγκών (πορδή, φτάρνισμα, ρέψιμο,κλπ), δηλαδή μη φωνάζεις και μη χαχανίζεις χωρίς λόγο για να δείξεις οτι εχεις κινητό και κάποιον/κάποια που δε στο κλείνει στη μούρη. Από εκεί και πέρα το άρθρο δεν λεει κάτι καινούργιο ή κάτι άγνωστο. Όταν δεν έχεις σήμα αυξάνεται το SAR και η κατανάλωση μπαταρίας και αυτό γίνεται παντού και οχι μόνο μέσα στο μετρό.
firewalker Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Έχω την εντύπωση πως στο μετρό όπως και στα μεγάλα tunnel υπάρχουν πολλές κεραίες/κυματοδηγοί χαμηλής ισχύος και το σήμα παραμένει σχεδόν σταθερό. Επίσης από αυτά που γνωρίζω το handover σε πόλεις δίνει την δυνατότητα στο κινητό να εκπέμπει με μικρότερη ισχύ, αφού κριτήριο για την αλλαγή κυψέλης είναι και η εκπεμπόμενη ισχύς.
Novas Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Έχω την εντύπωση πως στο μετρό όπως και στα μεγάλα tunnel υπάρχουν πολλές κεραίες/κυματοδηγοί χαμηλής ισχύος και το σήμα παραμένει σχεδόν σταθερό. Επίσης από αυτά που γνωρίζω το handover σε πόλεις δίνει την δυνατότητα στο κινητό να εκπέμπει με μικρότερη ισχύ, αφού κριτήριο για την αλλαγή κυψέλης είναι και η εκπεμπόμενη ισχύς. @firewalker Το τελευταίο που έγραψες με τη μικρότερη ισχύ δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα. Θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο σαφής;
gaig Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Το καθε base station ρυθμιζει ολους τους συνδεδεμενους χρηστες να τους "ακουει' περιπου με την ιδια σταθμη σηματος. Οποτε, αναλογα, τα κινητα αυξομειωνουν την ενταση τους. Οταν το BS ακουει χαμηλα καποιον χρηστη του δινει εντολη να αυξησει την ενταση. Παρολα αυτα, μεσα στις πολεις δεν ειναι μεγαλο το προβλημα... Γιατι οι κυψελες ειναι αρκετα πυκνες οποτε και η μεση ισχυ των BS κρατιεται σχετικα χαμηλα και επισης σπανια βρισκεσαι σε καποιο σημειο που να εχει τοσο κακη καλυψη ετσι ωστε να πρεπει να ανεβασει το κινητο full ισχυ. Το handover (ειτε εντος κυψελης ειτε αναμεσα σε διαφορετικες κυψελες) δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο μεσα στις πολεις. Το προβλημα ειναι οταν βρισκεσαι καπου με κακη καλυψη οποτε το κινητο δινει αγωνα να κλειδωσει σε καποια κυψελη ή να υπερνικησει τα doppler shifts για να μην πεσει εντελως η ποιοτητα της συνδεσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.