Προς το περιεχόμενο

service των 30.000 σε VW polo 1.2tsi


torq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εμενα παντως δεν με εβαλαν ποτε να να υπογραψω τιποτα, μονο μια φορα σημειωσε ενας "λαδια πελατη" στο βιβλιαρακι και ο επομενος απορουσε :rolleyes:

 

και απο καλυψη εγγυησης δεν μου ειπαν ποτε τιποτα, ακομα και σε μηχανικα (N75/σκαστρα/πολλαπλασιαστες εχω αλλαξει με εγγυηση , δεν εχουν βεβαια αμεση σχεση με το λαδι, αλλα ειναι μερη της μηχανης)

 

το μονο που τους ενδιεφερε να δουν ειναι αν ειχα παρει το σωστο λαδι

Δημοσ.

castrol edge 5w 30 βαζουν και ειναι πολυ καλο λαδι και απο αποψη θερμοκρασιων , αλλα και "καταναλωσης" (γιατι μερικα tfsi τσιμπανε το λαδακι τους :rolleyes: )

 

ειναι στανταρ καλο λαδι για ολους αυτους τους κινητηρες και για 12 ευρω που κανει στο νετ δεν αξιζει να βαζεις αλλο απο αυτο που προτεινει αλλωστε και ο κατασκευαστης

 

ναι το castrol προτείνει η VW.

και πολλοί βάζουν ή castrol Edge ή mobil 1 ESP τα οποία είναι επίσης πολύ καλά.

απλά εγώ έβαλα rheinol επειδή μου τα πρότεινε άτομο που εργάζεται σε κατάστημα με λιπαντικά και έχει αυτοκίνητο VW tsi.

και πράγματι μέχρι πριν κάποια χιλιόμετρα που το έλεγξα δεν είχε κάψει σταγόνα.

Δημοσ.

ενταξει εσυ λογικα δε θα καψεις ποτε τιποτα.. συνηθως τα διλιτρα καινε και τα τουρμποκομπρεσσορατα

 

τα 1.4 122 και τα 1.8 πχ συνηθως δεν καινε σταγονα

 

ειχα δοκιμασει και τα aral σε καποια φαση , αλλα περα απο μεγαλυτερη καταναλωση ειχα και σαφως μεγαλυτερες θερμοκρασιες λαδιου

 

το "ρεκορ" με τετοια το ειχα κανει (116 βαθμοι :shock: )

 

mobil βαζουν καποιοι φιλοι μου και ειναι αρκετα ευχαριστημενοι

Δημοσ.

Castrol λέει η VW επειδή με αυτήν έχει οικονομικές συμφωνίες, όχι επειδή είναι το καλύτερο λάδι.

 

Εγώ την τελευταία φορά έβαλα Mobil-1 5W-30 (υπέρ-ευχαριστημένος), την επόμενη που πλησιάζει θα δοκιμάσω και τα Amsoil.

Δημοσ.

ναι σιγουρα δεν ειναι τα καλυτερα (καλυτερα γενικως θεωρουνται τα mobil), αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλα λαδια (ακομα και σε τουρμπο οπου υπαρχει μια μικρη κολαση :devil: ) και σιγουρα ειναι καταλληλα και δοκιμασμενα στα αυτοκινητα μας , επιπλεον δεν υπαρχει καποια διαφορα στη τιμη σε σχεση με τα υπολοιπα

 

οι συμφωνιες εννοειται πως γινονται, στη φορντ απο οτι θυμαμαι προτεινουν τα aral που ανεφερα πριν, οταν φιλος μου αποφασισε να δοκιμασει κι αυτος castrol στο focus ειδε επισης σημαντικα λιγοτερη καταναλωση λαδιου οποτε κι εμεινε σε αυτα, ασχετως τι λεει η ford

 

στη τελικη ολες οι γνωστες εταιρειες καλες ειναι, αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια ειναι να αλλαζεις καθε 10000 χλμ το πολυ ή πανω στο χρονο

(και ΠΑΝΤΑ φιλτρο)

Δημοσ.

στη τελικη ολες οι γνωστες εταιρειες καλες ειναι, αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια ειναι να αλλαζεις καθε 10000 χλμ το πολυ ή πανω στο χρονο

(και ΠΑΝΤΑ φιλτρο)

Πολύ σωστά τα παραπάνω.

 

Τώρα επειδή στα service κάθε αντιπροσωπία-συνεργείο έχει τις δικές της τιμές κυρίως στα εργατικά (τα ανταλλακτικά: φίλτρα κτλ. έχουν στάνταρ τιμές) με μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ τους ακόμα και της τάξης των 20Ε ανά ώρα, πάρε τηλέφωνο σε όσες περισσότερες μπορείς, μάθε τιμές και αποφάσισε ανάλογα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...