Προς το περιεχόμενο

Megane RS των 247 ίππων


kenmitsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Εχει μεγάλη διαφορά να αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για να θές να ευχαριστηθείς οδήγηση και όταν εννοώ οδήγηση εγώ εννοώ στρίψιμο, συμμετοχή του οδηγού σε αυτό και όχι του εσπ, όπως πχ πληθώρας γαλλικών (οχι όλων), πισωκίνητων γιαπωνέζικων όπως μχ5,σ2000 κτλ απο ένα αυτοκίνητο στυλ γκολφ ή πολο που θαρρώ πως είσια κάτοχος.

Αυτό διότι το ένα αυτοκίνητο δεν ειναι fun to drive,η συμπεριφορά του είναι απλώς ουδέτερη και ουδεμία σχέση έχει με ΣΠΟΡ.

 

Αυτή είναι η διαφορά μας.Αν δε το καταλαβαίνεις δε μπορώ να το πώ πιο απλά.

 

Και οι 2 εχετε δικιο αλλα εγω θα σταθω στο παραπανω μονο και θα του βαλω ενα +1.....

Δημοσ.

Δηλαδη δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης αφου θα κυκολοφορησει σε 500 κομματια , σαν το focus rs500 ενα πραγμα.

 

Τι το τρομερο εχει δηλαδη για να ειναι περιορισμενης παραγωγης? 14 αλογα παραπανω?

Έχει πως δεν έχει.

Κίτρινες ζώνες.Είδες πουθενά αλλού;Εγώ όχι

Επίσης θα παίρνει και τα τρομερά αυτοκόλητα της Renault Sport για τους πάρα πολύ τολμηρούς.

Άρα είναι περιορισμένης παραγωγής και μπορεί να γίνει και συλλεκτικό,ανάλογα τα αυτοκόλητα που θα βάλεις,και που θα πρέπει να πάνε ασορτί με τις μαύρες ζάντες

Δημοσ.

Δυστυχώς δε μπορώ να συγκρατήσω πολλά απ'το σεντόνι που έγραψες και καλύτερα γιατι θα απαντήσω κι εγώ με σεντόνι!

 

Απλώς να προσθεσω τα εξης: η κατηγορία αυτών των αυτοκινήτων είναι σπορ για μας που δεν μπορούμε να αγοράσουμε σουπερκαρς.Κι επίσης εγώ είμαι της άποψης πως ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ να μπορώ να οδηγήσω μια cayman s (παράδειγμα φθηνού σουπερκαρ) οπότε και να είχα χρήματα ΔΕΝ θα την αγόραζα.

Τα αυτοκίνητα σαν το κλιο, είναι φτιαγμένα για ορεινές ή παρεμφερής διαδρομές.Σε τέτοιο κοινό απευθύνεται, ουτε σε πιστάκηδες,ούτε και σε τύπους που θα κινούνται με 250χλμ/ώρα.

Οχι επειδή δεν έχουμε δρόμους,απλώς επειδή δεν έχει νοημα.

 

Εγώ βρίσκω ευχαρίστηση σε ορεινές και μόνο διαδρομές τις οποίες επισκέπτομαι τακτικά με ανάλογο φυσικά εξοπλισμό πάντα με σεβασμό προς τον απέναντι.

Τα ρενό είναι τρανταχτά παραδείγματα πως με ΤΟΣΑ αλογα σε μπρος κίνηση είναι περισσότερο ευκολοδήγητα απο αντίστοιχα άλλα,λόγω φυσικά ανάρτησης.

Πάλι σου μιλώ εκ πείρας, διότι πάρε για παράδειγμα ένα άστρα οπισι με μια 2α ταχύτητα και στριψε μια στροφή κλειστη...θα ψάχνεις τα μουτρα κάπου απέναντι.(το χει φίλος καλός,άθλιο για στροφές,για κόντρες ότι πρέπει).

Και πάρα πολλά παραδείγματα ακόμη.

 

Τα έβο πάλι που ανέφερες,αυτά κι αν είναι σουπερκαρς προσιτά.Εχουν το θετικό πως μπορεί να τα οδηγήσει γρήγορα ο καθένας.Φυσικά όμως και να βγεί απ'το δρόμο αν το παρακάνει,παρόλο που σε σώζει το αυτ/το απο μόνο του.

Για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που ανεφερε οπως πχ μχ5,σ2000, ακόμη και ρχ8 που είπες εσύ, αυτά κι αν είναι για ελάχιστο κοινό.Διότι χρειάζονται χέρια για να το οδηγήσεις οριακά.

Προσωπικά δεν εχω τις καλύτερες σχέσεις με πισωκίνητα παρόλο που χω οδηγήσει τα 2 πρώτα και έμεινα εκπληκτος απο τιμόνι,σαζμαν,αίσθηση.Αλλα είναι διαφορετικής σχολής.

 

Αυτο που θέλω να καταλήξω είναι πως συγκεκριμμένα αυτ/τα φτιάχτηκα για περιορισμένο κοινό.Δε γίνεται να μοσχοπουλήσουν,πώς να το κάνουμε;

Φίλος κολλητός ήταν ένας απτους 5-10 πρωτους που αγόρασαν κλιο 182 καπ, να ταξινομήθηκαν όλο κι όλο 200 στην Ελλάδα; πολλά είπα.

Αυτό είναι το κοινό όμως για αυτά τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα πάντα,διότι στο εξωτερικό είναι διαφορετικά τα πράγματα.

Πραγματικά σέβομαι τις εταιρίες αυτές που παράγουν τέτοια αυτοκίνητα,για όσο τα παράγουν φυσικα, μιας και οσο περνούν τα χρόνια καταλήγουν σε πιο fool-proof αυτ/τα γερμανικής φιλοσοφίας.

Με αυτό εννοώ, πως η γερμανική φιλοσοφία των "κοινων" αυτοκινητων είναι η άνεση του οδηγού να οδηγήσει μεν γρήγορα,αλλά να μην περιμένει τίποτε άλλο,ούτε να "παιξει",ούτε να αγχωθεί για το πως θα το κάνει.

Εμένα λοιπόν αυτή η μή συμμετοχή δε μ'αρέσει.

 

Εσένα μπορεί να μη σου αρέσει πχ το σ2000 το οποίο αν δεν έχεις το μυαλό σου συνέχεια στην οδήγηση μπορει να βρεθείς αγκαλια με μια κολώνα...Η πλειοψηφία όμως, τα αγοράζει επειδή τους αρέσει η αίσθηση αυτή, μιας και έτσι γίνεσαι και καλύτερος οδηγός,(το γενικεύω λίγο λάθος,μιας και στο γραπτό λόγο δεν μπορώ να το αναλύσω).Φυσικά οι υπερβολές έχουν οδηγησει στα τροπέτα που ανέφερες...Αυτά γίνονται ειτε οδηγείς ματιζ,είτε φεράρι 430.

 

Για να το απλοποιήσω κιόλας, χρησιμοποιώ ένα παράδειγμα που το φέρνω και σε διαφορες κουβέντες.Εαν μπορούσα να κάνω μια ορεινή διαδρομή με το σαξο,ή το κλιό σε 10 λεπτά και με ένα γκολφ (που δεν παίζει :-D ) σε 9 λεπτά, πάλι το σαξο/κλιο θα αγόραζα λόγω αίσθησης.

Το θέμα είναι πως όσο περνάει ο καιρός, οι εταιρίες "μαλακώνουν" τη χαρντκοριά των αυτ/των τους,ακόμη και των σπορ.Το ζώ καθημερινά.

 

Με λίγα λόγια καταλαβαίνεις γιατί έχω κρατήσει το σαξό και έχω και την Ε. Το οτι δεν αγόρασα ένα μεγκάν ρς, είναι θέμα τελείως πρακτικό.

Δε μπορείς σε μια οικογένεια να έχεις αυτοκίνητα μόνο για μαλακίες. Γι'αυτό σου είπα, το καθένα έχει θετικά αρνητικά/χρήση.

 

Αυτά.

Δημοσ.

 

πρακτικα συμφωνουμε οτι διαφωνουμε. υπαρχει μια διασταση αποψεων η οποια οφειλεται σε διαφορετικη αντιληψη καποιων πραγματων, ομως τελικα συμφωνουμε στο οτι καποιες φορες μπαινει μεσα η πρακτικοτητα και ο ρεαλισμος.

 

εγω δε θελω ενα αυτοκινητο με τοσα αλογα που οταν βρεχει δε θα μπορω να το πατησω (ακομα και με τα 4 μπορεις να εχεις υδρολισθηση ξερεις) . ετσι απλα. δε θελω ουτε να με τρομαζει ουτε να κινδυνευω να το σπασω εξ'αιτιας του σαπουνιου που εδω στην ελλαδα αποκαλουμε "δρομο" . θελω οταν προκειται να κανω ενα ταξιδι να μη βγαινω εξω με πιασμενη τη μεση μου κτλ κτλ..

 

επειδη δεν εχουμε ολοι το περιθωριο να εχουμε και ενα δευτερο αυτοκινητο να παιζουμε (οπως εσυ το σαξο) , καποιες φορες πρεπει να εχουμε ενα που να τα κανει ολα.

 

το ποιο θα ειναι αυτο ειναι προσωπικο θεμα του καθενος και εχει να κανει με τις αναγκες του, τις ικανοτητες του και τα οικονομικα του βεβαιως.

 

οσο για τα s2000 και τις υπερβολες/τροπετα δυστυχως δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις.. κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν πολυ περισσοτερα απο οτι ειναι στη πραγματικοτητα οι οδηγοι που μπορουν να τα πανε :rolleyes:

 

οσο για το αν θα προτιμουσες το πιο "αισθαντικο" απο το πιο γρηγορο, ειναι φυσικα γουστο σου, οπως ειναι και γουστο του αλλου που γουσταρει μονο 4κινηση , μονο ατμοσφαιρα κτλ..

επειδη εχω κανει 100αδες τετοιες συζητησεις οι οποιες ποτε δεν κατεληξαν πουθενα , σεβομαι απλα την αποψη σου αλλα πρεπει να σεβαστεις κι εσυ τη δικη μου.

 

εγω δεν ειμαι το ατομο που θελω να κουραζομαι και να ιδρωνω και μου αρεσει να ακολουθω τη προοδο..δε θελω παλιο υπολογιστη, δε θελω παλια τηλεοραση, δε θελω παλιο κινητο..

σε οτιδηποτε βρω λυσεις που μου κανουν τη ζωη πιο ευκολη θα τις προτιμησω. δε θα κανω εξαιρεση στα αυτοκινητα , ειδικα αν κανουν λεφτα και θελω να προστατευται η περιουσια μου

 

σημερα για παραδειγμα οδηγουσα ολη μερα το κλιο 2 μας και εβριζα για το ανουσια βαρυ τιμονι :lol: (το οποιο δεν ειναι και απο τα "βαρια" εδω που τα λεμε, απλα ειναι βαρυτερο απο τα vag , αν και πολυ χειροτερο σαν αισθηση )

σε καποιους αρεσουν τα βαρια τιμονια, αλλα εγω θελω απλα να γυριζει εκει που του λεω γρηγορα κι οχι να μου τα ζαλιζει με το τεχνητο του βαρος..

 

επισης μην εισαι τοσο απολυτος με τα ηλεκτρονικα κτλ.. περα απο το οτι σωζουν ζωες , αρκετα απο αυτα σου επιτρεπουν να κινηθεις πιο γρηγορα , πχ σημερα θεωρειται απαραδεκτο να μην εχεις abs (βοηθημα ειναι κι αυτο :P ) και σιγα σιγα αρχιζει να ισχυει και το ιδιο για το esp το οποιο μαλιστα εχει αρχισει να μη σου "κοβει" επιδοσεις οπως παλιοτερα..

 

επισης σκεψου οτι χαρη στα ηλεκτρονικα καποια αυτοκινητα οπως οι συγχρονες φερραρι μπορουν να εχουν ενα σκασμο αλογα και να κινουνται με αρκετη ασφαλεια στους δημοσιους δρομους , γιατι ειναι γνωστο οτι αν τους τα κλεισεις θα σκοτωθεις

 

δεν εχουν βεβαια ολα τα αυτοκινητα ηλεκτρονικα επιπεδου ferrari, ομως δεν ηταν και ολα τα παλιοτερα αυτοκινητα vts και rallye..

οποτε αναλογιζομενος το επικινδυνο renault 19 που οδηγησα σαν πρωτο αυτοκινητο (πραγματικα δολοφονικα κακοστημενο ), αισθανομαι τη προοδο των σημερινων αυτοκινητων οπου και το τελευταιο κουραδαμαξο εχει αξιοπρεπη ενεργητικη ασφαλεια και δε κινδυνευεις να σε στειλει στον αλλο κοσμο.

 

το οτι τα διαφορα hot hatch εγιναν πιο πολιτισμενα ηταν αναποφευκτο να συμβει για αυτο κι εγω προτιμω την εταιρεια που εδω και χρονια ακολουθει αυτη τη τακτικη χωρις να προσπαθει να το παιξει "hardcore" .

και αμα το καλοσκεφτεις δεν ειναι και τοσο κακη ιδεα να μπορεις να βαλεις τα παιδια σου στο σημερινο megane rs και να πας σχετικα ανθρωπινα μια εκδρομη , αυτο στο κατω κατω ειναι που θελει ο κοσμος..

 

τo hardcore παει πεθανε.. (χαρακτηριστικο παραδειγμα το focus rs mk1 το οποιο κατεληξε μαζικα στις μαντρες επειδη δε το αντεχαν οι κατοχοι και ο διαδοχος του ηταν πολυ πιο "καθημερινο" αυτοκινητο)

μπορει να βγαινουν περιορισμενες καποιες εκδοσεις για τους νοσταλγους , μπορει και καποιες εταιρειες να εχουν καποια επιπλεον ζμπορ στοιχεια σε σχεση με αλλες σε καποια αυτοκινητα τους (γιατι τα renault δεν ειναι σπορτιφ αυτοκινητα στο συνολο τους οπως ειναι πχ οι bmw) , αλλα οσο προχωραμε στο μελλον τοσο πιο fool proof θα γινονται και καλα θα κανουν

 

αυτο εμενα δε με εμποδιζει να απολαυσω πολλα πραγματα ταυτοχρονα.. οπως για παραδειγμα το να πηγαινω χαλαρα και πολιτισμενα τη βολτα μου με την κοπελα μου οταν θελω και να μπορω να παω του σκοτωμου επισης οταν το θελω

αυτος ο διπλος (ή all around οπως συνηθιζεται να λεγεται απο τους νεοελληνες) χαρακτηρας ειναι για πολλους το ζητουμενο και στο κατω κατω κανενα αυτοκινητο δε στριβει μονο του.

τα συγχρονα "βοηθηματα" θα σε πανε μεχρι ενα σημειο, αλλα για να εκμεταλλευτεις τις δυνατοτητες ενος σημερινου αυτοκινητου, οσο φιλικο κι αν ειναι συνεχιζεις να θες ΧΕΡΙΑ! ;)

 

στο παλιοτερο μπορει να ηταν αθλος να πας με τη ταχυτητα που πας σημερα χωρις πολλη προσπαθεια σε ενα συγχρονο αυτοκινητο, το σημερινο ομως εχει κατα κανονα πολυ μεγαλυτερα περιθωρια οποτε παλι αθλο καλεισαι να φερεις εις περας αν προσπαθησεις να το πας στα ορια του , ειναι πολυ απλα τα πραγματα.. :-)

 

 

 

Απλώς να προσθεσω τα εξης: η κατηγορία αυτών των αυτοκινήτων είναι σπορ για μας που δεν μπορούμε να αγοράσουμε σουπερκαρς.Κι επίσης εγώ είμαι της άποψης πως ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ να μπορώ να οδηγήσω μια cayman s (παράδειγμα φθηνού σουπερκαρ) οπότε και να είχα χρήματα ΔΕΝ θα την αγόραζα.

Τα αυτοκίνητα σαν το κλιο, είναι φτιαγμένα για ορεινές ή παρεμφερής διαδρομές.Σε τέτοιο κοινό απευθύνεται, ουτε σε πιστάκηδες,ούτε και σε τύπους που θα κινούνται με 250χλμ/ώρα.

Οχι επειδή δεν έχουμε δρόμους,απλώς επειδή δεν έχει νοημα.

 

 

αν ειχα χρηματα και cayman θα επαιρνα και lamborghini θα επαιρνα και οτιδηποτε θα επαιρνα αν θα μου αρεσε..

βασικα ονειρευομαι ενα R8 V10 :wub:

δεν εχει σημασια αν θα μπορουσα να το οδηγησω γρηγορα, αλλα αν θα μου αρεσε

 

ουτε και το τωρινο μου αυτοκινητο μπορω να το παω οσο μπορει να παει αυτο δε με εμποδιζει να το χαιρομαι.

 

οσο για το υπολοιπο κομματι της παραγραφου σου, το τι εχει νοημα για τον καθενα ειναι δικο του θεμα..

εμενα μου αρεσει παρα πολυ να πηγαινω με 200αρες+ (εχω μεινει και 2 φορες χωρις διπλωμα <_< ) , θα κανω και τη κοντρα μου στο φαναρι θα τρεξω και στη στροφοδιαδρομη (ειδικα αν ειμαι μονος μου στο δρομο σε ακυρη ωρα ειναι η καλυτερη μου B) )

 

ολα μου αρεσουν και ολα θα τα κανω

 

σε καποιους αλλους τους αρεσει να τα παρκαρουν εξω απο μπουζουκια καφετεριες ή να πουλανε μουρη στα καγκουροστεκια. εμενα δε μου αρεσουν τα παραπανω αλλα γουστο του και καπελο του το πώς τη βρισκει ο καθενας

 

 

Πάλι σου μιλώ εκ πείρας, διότι πάρε για παράδειγμα ένα άστρα οπισι με μια 2α ταχύτητα και στριψε μια στροφή κλειστη...θα ψάχνεις τα μουτρα κάπου απέναντι.(το χει φίλος καλός,άθλιο για στροφές,για κόντρες ότι πρέπει).

Και πάρα πολλά παραδείγματα ακόμη.

 

 

λιγο ατυχες αυτο το παραδειγμα.. τα οπελ αν και δε τα αντιπαθω , δε θα ελεγα οτι τα συμπαθω κιολας.. καταλαβαινω τι εννοεις, παρολα αυτα μπορουν να κινηθουν αρκετα γρηγορα δεν ειναι και τοοοσο χαλια..

 

ουτε και για κοντρες παντως ειναι οτι πρεπει, αρκετα αδυναμος κινητηρας για 2λιτρος τουρμπο (χανει ανετα απο s2000) και με μικρα περιθωρια βελτιωσης

 

τα οπελ εχουν το κοινο τους για διαφορους λογους , αλλα δε θα μπορουσα ποτε να ανηκω σε αυτο..

μου χει μεινει ψυχικο τραυμα η υποστροφη μεχρι αηδιας του vectra που ειχαμε :cry:

 

 

 

Δημοσ.

tl;dr

 

skipperas ωραίο βιντεάκι! Τα incar από το Νurburgring είναι ακριβώς το είδος του car porn που με φτιάχνει!

Πρέπει να συμφωνήσεις ότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για αεκτζήδες!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...