kenmitsakos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δίχως αμφιβολία, η αγαπημένη μου -down to earth- εταιρία αυτοκινήτων είναι η Renault. Η ιδιαίτερη αυτή σχέση ξεκίνησε με το Renault Clio V6, συνεχίστηκε με το Clio RS 182, ακολούθησε το Clio RS R27 και κορυφώθηκε με το Megane R26R. Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης και, όποτε βλέπω ένα από αυτά στον δρόμο, νιώθω κάτι μοναδικό, κάτι που δεν μου προκαλεί ούτε κάποια Ferrari (με εξαίρεση ίσως την 360 Challenge Stradale). Και η Renault, βάλθηκε να δημιουργήσει ξανά ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε λίγους, φανατικούς, petrolheads. Το όνομα αυτού Renault Megane Trophy και φαίνεται ότι έρχεται για να τρομάξει το VW Scirocco R. Σε αντίθεση με το υπάρχον Megane RS των 247 ίππων, το Trophy αποδίδει 261 ίππους και 36 κιλά ροπής. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα στο κοντέρ έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα ακριβώς ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα την ώρα, 254 για την ακρίβεια. Όμως, το Megane Trophy δεν έχει φτιαχτεί για φανάρια και άγριες εκκινήσεις. Σκοπός του είναι να προσφέρει ισχυρές ενέσεις αδρεναλίνης σε όποιον τυχερό βρεθεί πίσω από το τιμόνι του σε κάποια ορεινή διαδρομή. Φυσικά, χρησιμοποιείται το σκληρότερο και πιο απόλυτο Cup Chassis καθώς η άνεση δεν έχει την παραμικρή σημασία όταν οι επιδόσεις είναι το κύριο μέλημα των μηχανικών και των οδηγών που “έστησαν” το νέο Γαλλικό όπλο. Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket καθίσματα της Recaro ενώ την παράσταση κλέβουν οι κίτρινες ζώνες. Εξάλλου, η Renault Sport φημίζεται για τις ιδιαίτερες χρωματικές της επιλογές στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της. Εξωτερικά, θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (κίτρινο, άσπρο, μαύρο, γκρι), οι ζάντες 19 ιντσών θα είναι μαύρες ενώ οι πιο τολμηροί θα μπορούν να βάλουν και τα αυτοκόλλητα της Renault Sport. Οι μόνοι που θα απογοητευτούν από το Megane Trophy είναι αυτοί που περιμένουν έναν άξιο διάδοχο του, σπαρτιάτικου, R26R. Παρόλο που δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε κάποια τέτοια έκδοση, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Το Renault Megane Trophy θα κοστίζει στην Γαλλία 35.500€ και οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Δευτέρα. Δυστυχώς, δεν θα εισαχθεί επίσημα στην χώρα μας αλλά, ελπίζω, να δούμε κάποιο από τα 500 Megane Trophy στους Ελληνικούς δρόμους. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E22S3XH82Fw ΠΗΓΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
imr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δηλαδη δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης αφου θα κυκολοφορησει σε 500 κομματια , σαν το focus rs500 ενα πραγμα. Τι το τρομερο εχει δηλαδη για να ειναι περιορισμενης παραγωγης? 14 αλογα παραπανω?
kage Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 http://topgearnew.blogspot.com/2011/06/renault-unleashes-hotter-megane-rs.html μεγαλυτερη πιεση αρα διαφορετικη χαρτογραφηση,αλλους προφυλακτηρες κτλ.,μειωσαν βαρος.το θεμα ειναι αν αλλαξαν και αναρτηση. αν η τιμη φτασει τα 40χιλ γιατι να μην παρει καποιος το s3?το scirocco r γραφει οτι εχει πιο κατω απο 33χιλ
kanesaxo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2011 μη συγκρίνεις σχεδον αγωνιστικά αυτοκίνητα με γερμανικές θεωρίες αυτοκινησης... Το κλιο 182 και το μεγκαν ρς ειναι σχεδον αγωνιστικα αυτοκινητα,απλά χωρις κλουβι και πυρόσβεση. Παντως μετά το R26R νομίζω πως ολα τα υπολοιπα είναι το χάος.Ακομη και αυτή η έκδοση του μεγκαν που δεν ειναι δα και τπτ το τρομακτικό συγκριτικά με το "κανονικο". Ενας οδηγός που εχει χομπυ την οδηγηση δε θα αγοραζε ποτε σιροκο,ή σ3.(εκτος αν θελει κοντρες,εκει παω πασο).
qsis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 μη συγκρίνεις σχεδον αγωνιστικά αυτοκίνητα με γερμανικές θεωρίες αυτοκινησης... Το κλιο 182 και το μεγκαν ρς ειναι σχεδον αγωνιστικα αυτοκινητα,απλά χωρις κλουβι και πυρόσβεση. Παντως μετά το R26R νομίζω πως ολα τα υπολοιπα είναι το χάος.Ακομη και αυτή η έκδοση του μεγκαν που δεν ειναι δα και τπτ το τρομακτικό συγκριτικά με το "κανονικο". Ενας οδηγός που εχει χομπυ την οδηγηση δε θα αγοραζε ποτε σιροκο,ή σ3.(εκτος αν θελει κοντρες,εκει παω πασο). ναι σωστα τι να μας πουν απο οδηγηση οι γερμανικοι κουβαδες.. μονο για κοντρες και ευθειες ειναι.. οχι σαν τα αγωνιστικα γαλλικα ε ρε τι διαβαζουμε... (σε παραπεμπω και στην υπογραφη σου) ΥΓ εχω χομπι την οδηγηση (ειναι βασικα το κυριο μου χομπι) , αλλα τη βρισκω με τους γερμανικους κουβαδες που περιγραφεις παραπανω , μαλλον ειμαι σχιζοφρενης αν η τιμη φτασει τα 40χιλ γιατι να μην παρει καποιος το s3?το scirocco r γραφει οτι εχει πιο κατω απο 33χιλ οι πωλησεις μιλουν απο μονες τους.. αλλα βλεπεις στο internet εχουμε πηξει απο θεωρητικους που "θα επαιρναν" (σε ενα οποιοδηποτε σχετικο φορουμ μπορεις ανετα να το διαπιστωσεις) , αλλα αυτοι που τελικα παιρνουν δε πανε να δωσουν τοσα λεφτα για τα οδηγοκεντρικα και αγωνιστικα "τερατα" σαν το megane rs. αναρωτιεμαι γιατι...?
kage Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 εννοειται ειναι λιγο δηθεν το θεμα γρηγορη οδηγηση ,θελω σουπερ αυτοκινητο κτλ. ειτε εχεις ενα φτηνο ειτε πολυ ακριβο παλι δεν θα το σπας γιατι δεν θα σου περισσευουν σε οποια κατηγορια και να εισαι! τωρα απο κει και περα ενας καλος τροπος για να δουμε ποσο καλα ειναι τα megane,type r κτλ. ειναι οι χρονοι στις γνωστες πιστες.το δοκιμασαν καπου?
qsis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 τα πιο γρηγορα hot hatch ευρειας παραγωγης με βαση τα γυρολογια ειναι το τωρινο megane rs και το scirocco r (με διαφορα απο τα υπολοιπα) και μεταξυ των 2 υπερεχει με μικρη διαφορα, αλλα υπερεχει οπως και να χει, το renault (με μπλοκε νομιζω) με βαση την ελληνικη πραγματικοτητα το scirocco ειναι αισθητα πιο φθηνο , οποτε οι μικροδιαφορες σε γυρολογια δεν ειναι τοσο σημαντικες για αυτο και πουλαει (για τα δεδομενα της εποχης ) περισσοτερο με βαση παντως παλι την ελληνικη πραγματικοτητα , εγω δε θα επαιρνα κανενα απο τα 2 γιατι οι δρομοι δεν ειναι πιστες και τα 250-260 μπροστα για μενα ειναι παρα πολλα για την ελληνικη ασφαλτο ο,τι βοηθηματα κι αν εχεις (αλλα αυτο ειναι και προσωπικη αποψη, αλλοι δεν εχουν προβλημα) απο αποψη τιμης παντως το scirocco ειναι το πιο συμφερον hot hatch γενικα σε αυτη τη κατηγορια χρηματων και επιδοσεων ΥΓ οσο για τις πιστες μην τις θεοποιουμε, στις πιστες αυτα ριχνουν και σε evo οπου η 4κινηση ειναι ψιλοαχρηστη, στο δρομο ομως δε θα το πλησιαζαν ουτε στον υπνο τους, αν μιλαμε παντα για αναλογης δυναμικοτητας οδηγους
kanesaxo Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Aστο φίλε qsis. Είναι μια κουβέντα που δυστυχώς λόγω αυτοκινήτου δε μπορείς να εκφέρεις άποψη. Πάρε σε παρακαλώ σβάρνα τους αγώνες ανά τον κόσμο, βρές μου τα γερμανικά αυτοκίνητα που παίρνουν ομολογκασιόν για αγώνες και έλα να συζητήσουμε. Οπότε θα σε παρακαλούσα,να αφήσεις το στρίψιμο για συγκεκριμμένα αυτοκίνητα και τις κοντρες,πουλ μουρ, στάτους νεόπλουτου τα υπόλοιπα...και δή τα γερμανικά. Υ.Γ. για το θεαθήναι, το μεγκαν ρς ειναι το γρηγορότερο προσθιοκίνητο αυτ/το παραγωγής στο ρίγνκ...Αν λέει κάτι αυτό Υ.Γ.2., όσο για τις πωλήσεις προφανώς,αστιεύεσαι. Τέτοια αυτοκίνητα δεν ειναι για όλο το κοσμάκη που πιάνει τιμόνι.Διότι με τη λογική σου...τι να μας πει ένα κλιο ΙΙΙ ρς που κανει 30.000ε όταν το γκολ GTI κάνει τα ίδια και εχει πουλήσει 10 φορές παραπάνω; Διότι οπως προείπα,δεν είναι όλοι ίδιοι.Αλλοι είναι της μάζας και άλλοι όχι. Αλλά πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί... Δυστυχώς οι πωλήσεις δε κάνουν τη διαφορά.
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Aστο φίλε qsis. Είναι μια κουβέντα που δυστυχώς λόγω αυτοκινήτου δε μπορείς να εκφέρεις άποψη. κι εσυ μπορεις να εκφερεις αποψη γιατι... ? αυτα που γραφεις περιεχουν μεγαλες δοσεις παραλογισμου, αλλα δεν ειναι δουλεια μου να σου αλλαξω γνωμη πιστευε αν θες οτι τα γαλλικα καρα ειναι σχεδον αγωνιστικα και εχουν τεχνολογια απο F1 αμα λαχει
kanesaxo Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 διότι είμαι ιδιοκτήτης γαλλικού και γερμανικού αυτοκινήτου και λόγο χώρου έχω οδηγήσει αγωνιστικά διαφόρων τύπων πάντοτε γαλλικών. (οχι όμως σε επίσημο αγώνα). Σε καλύπτω; Και μου έβαλες τη φωτό του diffuser του κλιό ρς ΙΙΙ για να μου δείξεις τι; Που βλέπεις το περίεργο πως η τεχνολογία Φ1 σε μικρές δόσεις περνάει στα πολιτικά; μήπως ξεχνάς πως το DSG κιβώτιο απο που προήλθε; Δυστυχώς είσαι αμαθής, μάλλον ημιμαθής, διότι αν γνώριζες 5 πράγματα δε με έλεγες...παράλογο. Κάνε υπομονή μεχρι του χρόνου,θα δείς και πολο wrc.
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Διότι οπως προείπα,δεν είναι όλοι ίδιοι.Αλλοι είναι της μάζας και άλλοι όχι. Αλλά πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί... Δυστυχώς οι πωλήσεις δε κάνουν τη διαφορά. ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης βγαινει για να πουλησει και οταν δεν πουλαει σημαινει οτι ειναι αποτυχημενο.. το τι κανει στο ring και τις λοιπες πιστες δε με ενδιαφερει (δεν ειμαι οδηγος πιστα αλλα ΔΡΟΜΟΥ) , οπως και δε με ενδιαφερει το marketing της renault η οποια προσπαθει με τα γρηγορα μοντελα της (χωρις πισω καθισματα καμια φορα ) να μας πεισει για το οτι ειναι μεγαλη εταιρεια και να πλασαρει τα μετρια κατα τα αλλα αμαξακια της στον κοσμακι που ψαρωνει
kanesaxo Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης βγαινει για να πουλησει και οταν δεν πουλαει σημαινει οτι ειναι αποτυχημενο.. το τι κανει στο ring και τις λοιπες πιστες δε με ενδιαφερει (δεν ειμαι οδηγος πιστα αλλα ΔΡΟΜΟΥ) , οπως και δε με ενδιαφερει το marketing της renault η οποια προσπαθει με τα γρηγορα μοντελα της (χωρις πισω καθισματα καμια φορα ) να μας πεισει για το οτι ειναι μεγαλη εταιρεια και να πλασαρει τα μετρια κατα τα αλλα αμαξακια της στον κοσμακι που ψαρωνει Δυστυχώς είσαι τελείως άσχετος, αλλα δε σημαίνει τίποτε αυτό. Το επίπεδο των περισσοτέρων είναι για ένα πόλο,άντε κάνα γκολφ ή σεατ και μέχρι εκεί. Διότι όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και φαίνεται το επίπεδο της κουβέντας,τη στιγμή που βρήκες έναν άνθρωπο μέσα σε αγώνες και αγωνιστικά και συνεχίζεις να αερολογείς. Αντε λοιπόν να αλλάξεις καμμια ζαντούλα,κάνα φαρδύ λαστιχάκι και κάνα πρόγραμμα στο τυχόν τσι των 1.200 κυβικών και φυσικά στο...VW motorsport φόρουμ. Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι! δεν εννοω φυσικά πως είμαι κανένας πιλότος, απλώς ασχολούμαι με την αυτοκίνηση και δεν έχω μείνει στην εποχή του μπαμπά μου "είναι ιταλικό,έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικα,είναι γιαπωνέζικο δε χαλάει". Αυτά.
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 διότι είμαι ιδιοκτήτης γαλλικού και γερμανικού αυτοκινήτου και λόγο χώρου έχω οδηγήσει αγωνιστικά διαφόρων τύπων πάντοτε γαλλικών. (οχι όμως σε επίσημο αγώνα). Σε καλύπτω; Και μου έβαλες τη φωτό του diffuser του κλιό ρς ΙΙΙ για να μου δείξεις τι; Που βλέπεις το περίεργο πως η τεχνολογία Φ1 σε μικρές δόσεις περνάει στα πολιτικά; μήπως ξεχνάς πως το DSG κιβώτιο απο που προήλθε; Δυστυχώς είσαι αμαθής, μάλλον ημιμαθείς, διότι αν γνώριζες 5 πράγματα δε με έλεγες...παράλογο. Κάνε υπομονή μεχρι του χρόνου,θα δείς και πολο wrc. εσυ εισαι ημιμαθης επειδη πιστευεις οτι αυτη η βλακεια εχει σχεση με την f1 το dsg προηλθε απο τη borg warner , ακομα και η φιατ που φτιαχνει τα διπλου συμπλεκτη στα εργοστασια της ως fpt απο αυτους παιρνει τα εξαρτηματα.. το οτι εχεις οδηγησει καποια αγωνιστικα και οτι τρεχεις στα βουνα για να δεις την "ανωτατη καστα" των ελληνων πλουσιοπαιδων να κανει το χομπι της, δε μου λεει κατι για τα αυτοκινητα δρομου ΥΓ ειμαι και ημουν ιδιοκτητης γαλλικων και γερμανικου και καταλαβα οτι ενα ζωηρο τιμονι και μια πιο συμμετοχικη ουρα δεν κανει ενα αυτοκινητο καλυτερο απο το αλλο.. το να κατακρινεις ετσι οσους αγοραζουν γερμανικα χαρακτηριζοντας τους νεοπλουτους, ψωνια και κοντρακηδες ειναι τουλαχιστον αφελες.. Δυστυχώς είσαι τελείως άσχετος, αλλα δε σημαίνει τίποτε αυτό. Το επίπεδο των περισσοτέρων είναι για ένα πόλο,άντε κάνα γκολφ ή σεατ και μέχρι εκεί. Διότι όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και φαίνεται το επίπεδο της κουβέντας,τη στιγμή που βρήκες έναν άνθρωπο μέσα σε αγώνες και αγωνιστικά και συνεχίζεις να αερολογείς. Αντε λοιπόν να αλλάξεις καμμια ζαντούλα,κάνα φαρδύ λαστιχάκι και κάνα πρόγραμμα στο τυχόν τσι των 1.200 κυβικών και φυσικά στο...VW motorsport φόρουμ. Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι! δεν εννοω φυσικά πως είμαι κανένας πιλότος, απλώς ασχολούμαι με την αυτοκίνηση και δεν έχω μείνει στην εποχή του μπαμπά μου "είναι ιταλικό,έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικα,είναι γιαπωνέζικο δε χαλάει". Αυτά. μου αρεσει η εργοστασιακη μου ζαντουλα , τα λαστιχα μου τα ελιωσα και τα 4 αλλα εβαλα ιδιες διαστασεις , προγραμματακι δε βαζω γιατι χεστηκα να ανοιγω στα φαναρια ασε τα επιχειρηματα περι ελληνικων αγωνων εμενα δε με αγγιζουν ιδιαιτερα αυτα(εως καθολου) .. ουτε συγκινηθηκα ωστε να σκασω λεφτα στον αθανασουλα για τον "εθνικο" μας αγωνα κανα σοβαρο επιχειρημα εχεις να μου πεις, ή το πιο σοβαρο σου επιχειμα ειναι οτι οι vag-εληδες ειμαστε κοντρακηδες και οσοι παιρνουν γαλλικα λιωνουν στις στριφτερες διαδρομες? ΥΓ αυτο με τα κρεμασταρια δεν καταλαβαινω πού κολλαει.. αλλα εσυ θα ξερεις καλυτερα δεν έχω μείνει στην εποχή του μπαμπά μου "είναι ιταλικό,έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικα,είναι γιαπωνέζικο δε χαλάει". Αυτά. αν ειχα μεινει στην εποχη του μπαμπα μου θα ειχα ακομα γαλλικο οπως κι αυτος οσο για τις ζημιες μη μου τα λες εμενα, δεν εχω προκαταληψεις ολα χαλανε.. (με τα shitroen μονο εχω ενα προσωπικο μισος σαν κατοχος , αλλα αυτο ειναι ασχετο) δεν ειναι αυτο το κριτηριο επιλογης μου, ειναι θεμα προσωπικου γουστου ουτε εγω λεω οτι ειμαι πιλοτος, λεω απλα οτι μου αρεσει η οδηγηση και προτιμω τα γερμανικα απο τα γαλλικα για διαφορους λογους σου φαινεται εξωπραγματικο? τι να κανουμε γινεται κι αυτο.. δεχομαι και την αντιθετη αποψη, εσυ εισαι αυτος που τσουβαλιαζεις ατομα που δεν ξερεις καν
kanesaxo Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Μάλλον τα λέω στο βρόντο ή καταλαβαίνεις δυστυχώς ή ευτυχώς για σένα ότι θέλεις να καταλάβεις. Δεν είπα πως το diffuser του κλιο ή τος DSG των κουβάδων είναι Φ1 "ανταλλακτικά". Είναι όμως τεχνολογία που προήλθε απο την Φ1 και μπηκε σε πολιτικά αυτοκίνητα παραγωγής ώστε να αποκομίσουν κάποια οφέλη απο αυτό, βλέπε downforce και σειριακά σαζμάν ή πολυπίστονα φρένα ή ή ή, έιναι ένα σωρό. Αυτό έλειπε να μεταφέρουν αμιγώς τεχνολογία Φ1 σε αυτά που αγοράζουμε.(το κάνουν,αλλα σε οχήματα που δε θα αγοράσουμε ποτε,βλ.σουπερκαρς). Εχει μεγάλη διαφορά να αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για να θές να ευχαριστηθείς οδήγηση και όταν εννοώ οδήγηση εγώ εννοώ στρίψιμο, συμμετοχή του οδηγού σε αυτό και όχι του εσπ, όπως πχ πληθώρας γαλλικών (οχι όλων), πισωκίνητων γιαπωνέζικων όπως μχ5,σ2000 κτλ απο ένα αυτοκίνητο στυλ γκολφ ή πολο που θαρρώ πως είσια κάτοχος. Αυτό διότι το ένα αυτοκίνητο δεν ειναι fun to drive,η συμπεριφορά του είναι απλώς ουδέτερη και ουδεμία σχέση έχει με ΣΠΟΡ. Αυτή είναι η διαφορά μας.Αν δε το καταλαβαίνεις δε μπορώ να το πώ πιο απλά. Τώρα τα υπόλοιπα περί αθανάσσουλα,νεοπλουτων αγωνιζόμενων κτλ, φαίνεται τα ξέρεις πολυ καλά για να τα λές...Δεν έχω να προσθέσω κάτι σ'αυτα. (πέρα του ότι κακώς ζήτησε χρήματα ο αθανάσσουλας απο τον κόσμο για τρέξει ένα WRC.Την ματαιοδοξία του ο καθείς να την πληρώνει μόνους του). Αλλά καλό θα είναι για να εκφέρεις γνώμη να έχεις ιδία άποψη και οχι οτινανισμούς. Οπως γνωρίζω το γιατί αγόρασα σιτροέν σαξό,γιατί το βελτίωσα σε τομείς με κόστος ενός μικρού αυτοκινήτου έξτρα, με τα θετικά και αρνητικά που έχει έτσι και με ένα μερσεντές Ε200 με τα θετικά και αρνητικά που έχει. Οπότε καταλαβαίνεις φίλε qsis (αν θες φυσικά) πως γνωρίζω απο πρώτο χέρι τι θετικά και τι αρνητικά έχει ένα αυτοκίνητο των 15.000 (τοτε το 2000) και των 45.000 (πριν 2 χρόνια), διότι πλήρωσα το καθένα για το λόγο που έχουν δημιουργηθεί... Αυτά απο μένα. Υ.Γ. όσο για το ποιός τσουβαλιάζει το "γερμανικές θεωρίες αυτοκίνησης" δεν ειναι ίδιο με το "ναι σωστα τι να μας πουν απο οδηγηση οι γερμανικοι κουβαδες.. μονο για κοντρες και ευθειες ειναι.. οχι σαν τα αγωνιστικα γαλλικα ε ρε τι διαβαζουμε..." , θαρρώ...
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 σου ξαναλεω οτι υπαρχει και το θεμα του προσωπικου γουστου στη μεση.. αυτο που βλεπεις εσυ ως ουδετερο για καποιον αλλον ειναι φιλικο και ευχρηστο επισης η "ευχαριστηση" και η "αισθηση" δεν ειναι για μενα το α και το ω και αυτα ετσι κι αλλιως δεν θα τα συναντησεις ποτε στο 100% σε ενα συγχρονο hot hatch (και κατα πολλους σε ενα συγχρονο αυτοκινητο γενικοτερα) τα αυτοκινητα που συζηταμε εδω περα ειναι απλα γρηγορα σπορτιφ αυτοκινητα, σε καμια περιπτωση δε μπορουν να χαρακτηριστουν σπορ με την εννοια του πραγματικου σπορ (elise, κατερχαμ , φεραρι ) συμφωνω οτι τα vag εχουν λιγοτερα τετοια χαρακτηριστικα , απο την αλλη ομως ειναι πολυ φιλικα για το μεσο οδηγο και ευκολα τον κανουν "μαγκα" η αποτελεσματικοτητα τους δε νομιζω να αμφισβητειται.. οσο για το esp που λες ειναι μεγαλη κουβεντα.. εγω προσωπικα δε το συμπαθω προτιμω να κλεινει, ομως δε μπορω να παραβλεψω τη χρησιμοτητα του στον τομεα της ασφαλειας μιας και μιλαμε για δρομους οπου δεν ειμαστε μονοι.. θεωρω ως πιο ιδανικη λυση το esp που κλεινει , αλλα οταν πρεπει ξανανοιγει (αν πχ χρειαστει να κανεις φρεναρισμα πανικου πανω σε μια στροφη ) και ευτυχως προλαβα τετοιο αυτοκινητο οποτε δεν εχω τον ηλεκτρονικο μπαμπουλα ολη την ωρα να μου οριζει την οδηγηση μου , απο την αλλη εχω γλιτωσει τεραστιο ατυχημα χαρη σε αυτο οσο για το megane που συζηταμε εδω ή ακομα και το scirocco r , εγω προσωπικα δε θα επαιρνα ποτε κανενα απο τα 2 γιατι οπως ειπα και πιο πισω τα αλογα αυτα για το ελληνικο οδοστρωμα ειναι παρα πολλα ακομα κι αν εχεις τα ηλεκτρονικα να κανουν τη βρωμικη δουλεια το τι κανει ενα αυτοκινητο στη πιστα ειναι μεν σημαντικο, αλλα δεν ειναι και το πιο σημαντικο, καθως η πιστα (ελεγχομενο περιβαλλον, καλο οδοστρωμα κτλ..) ειναι ενα μερος της αληθειας οχι ολη η αληθεια παλι ξαναλεω οτι τα 2 παραπανω αυτοκινητα σε πιστα (οπου η 4κινηση ειναι περιττη) ειναι πιο γρηγορα απο evo, ομως σε πραγματικο δρομο με αντιστοιχους οδηγους δε θα το πλησιαζαν καν οποτε η πιστα μου ειναι ψιλοαδιαφορη , αφου αυτα που με νοιαζουν εμενα ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που να ειναι ευκολο στην οδηγηση, σιγουρα αποτελεσματικο και αν μπορει να συνδυαζει ανεση (μεχρι ενα βαθμο βεβαια, δε μπορω να φτασω τα επιπεδα της Ε σου) , ποιοτητα , ηχομονωση με λιγα λογια θελω αυτοκινητο ΔΡΟΜΟΥ και οχι πιστας.. και αυτο ουσιαστικα ειναι που κατηγορω τη renault οτι κανει προσπαθωντας να εντυπωσιασει (και το vag φυσικα με το scirocco r και η ford με το rs που εχει 300 αλογα μπροστα ) ολοι αυτοι το μονο που προσπαθουν ειναι να βγαλουν αυτοκινητα που κανουν καλα γυρολογια για να διαφημιστουν και οχι αυτοκινητα που μπορουν να οδηγηθουν απο ολους σε οσο το δυνατον περισσοτερες συνθηκες ακομα κι εσυ που με κατακρινεις παντως οταν ηταν να δωσεις πολλα φραγκα πηγες σε μερκα.. δεν πηρες καποιο megane rs.. καπως αντιστοιχα σκεφτεται και αρκετος κοσμος που θελει ενα all around σπορτιφ hatch και παει σε gti.. δεν ειναι κατακριτεο ειναι απλα λογικο και δεν ειναι ολοι ηλιθιοι ποζεραδες, απλα ειναι ρεαλιστες για αυτο και πολυ σπανια δινονται μεγαλα ποσα για μικρα γαλλικα πυραυλακια απο την αλλη υπαρχουν και αυτοι που πεφτουν στη παγιδα και αγοραζουν ακριβα ζμπορ αυτοκινητα που δε μπορουν να οδηγησουν (βλεπε s2000) ή αυτοκινητα με ιδιαιτεροτητες (βλεπε rx8 που κατεληξαν στις μαντρες) κλεινω το σεντονι λεγοντας σου αλλη μια φορα οτι δε μπορεις να κρινεις καποιον απο τη μαρκα του αυτοκινητου που παιρνει , ουτε ειναι κανονας οτι με ενα γερμανικο δεν ευχαριστιεσαι οδηγηση. εγω προσωπικα σου λεω οτι ευχαριστιεμαι και πραγματικα απολαμβανω να οδηγω το αυτοκινητο μου και ανυπομονω να το ξαναοδηγησω σχεδον καθε φορα κι ας εχουν περασει 4 χρονια απο τοτε που το πηρα.. μπορει για καποιους να ειναι ευκολο , να ειναι αδιαφορο οδηγικα μπορει χιλια δυο.. χεστηκα ομως τι λενε οι υπολοιποι , εγω τη βρισκω μαζι του και σε ενα τεραστιο ποσοστο ειναι ακριβως αυτο που θελω.. δεν ειναι απαραιτητο να τη βρισκουμε ολοι με τα ιδια πραγματα ( δεν εχουμε κομμουνισμο ) και ουτε θα κατσω να στενοχωρηθω με το αν το καθε megane γυριζει πιο γρηγορα στο ρινγκ (επειδη κατεβασε η ρενω ολοκληρη ομαδα για να γραψει φοβερο χρονο και να εντυπωσιασει, γιατι σε ανεξαρτητες δοκιμες ποτε δεν ηταν πολυ πιο γρηγορο απο το scirocco ) o καθενα ειναι ελευθερος να εχει τις αποψεις του, αλλα δε μπορει να μειωνει με λογικη τσουβαλιασματος τους υπολοιπους και να θεωρει μονο δικο του προνομιο την οδηγικη ευχαριστηση και την αγαπη για τα αυτοκινητα.. ειναι τοσο απλο το πραγμα ΥΓ για την ιστορια ξερω κι εγω τι σημαινει ενα αυτοκινητο των 15Κ, χωρις βελτιωσεις ομως , ξερω τι σημαινει και ενα των 47 επισης χωρις βελτιωσεις. ειχες δικιο γκολφακι εχω ουσιαστικα και το πηρα ξεροντας οτι θελω ενα αυτοκινητο που να μπορει να με εξυπηρετησει σχεδον παντου και παντα και να μπορει να κινηθει αρκετα γρηγορα (και σε στροφες, κατι κανει ειναι η αληθεια ) χωρις να χρειαζεται να ειμαι καποιος τρελος χερας ή να χρειαστει να μπω στο κοπο να το παιξω χερας η αληθεια ειναι οτι αν και βαρετο στην οδηγηση εγω για καποιο παραξενο λογο τη βρισκω μαζι του.. και ολο και καποια αγαπη και ενδιαφερον θα εχω για τα αυτοκινητα ωστε να αγορασω ενα ακριβο golf.. βεβαια μπορει απλα να θελω να βγαινω και στα φαναρια , μαλακια μου ομως γιατι με το πισω διαφορικο κι εμενα μαζι το αυτοκινητο παει 1600 κιλα, ουτε προγραμμα δεν πηγα να του βαλω μπας και πατησω κανεναν στη βουτα ΥΓ2 αν ηθελα να πουλαω μουρη νεοπλουτου θα επαιρνα κανα διθεσιο καμπριο μερσεντικο ή μπεμπα, πιο πολλα γκομενακια θα με κοιτουσαν ετσι, τωρα ουτε ματια δε μου ριχνουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.