chill Δημοσ. 4 Απριλίου 2010 Δημοσ. 4 Απριλίου 2010 Αυτοί που δουλεύουν στο Πλαίσιο περνάνε και από συνέντευξη ? Δηλαδή αν δεν υπήρχε και η συνέντευξη ποιος θα δούλευε στο Πλαίσιο, όπου ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν γνωρίζει που παν τα τέσσερα (για πωλητές μιλάω, το service όσες φορές το χρειάστηκα ήταν μια χαρά)?
nickmorfane Δημοσ. 4 Απριλίου 2010 Δημοσ. 4 Απριλίου 2010 Εργασιακός μεσαίωνας Η ξαδέρφη μου δούλευε εκεί για ένα χρόνο. 680 το μήνα και άπειρη πίεση. Θα σου πρότεινα να πας και αμα δείς τίποτα μ...ες κοπάνα την
SlimData Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Αυτοί που δουλεύουν στο Πλαίσιο περνάνε και από συνέντευξη ? Δηλαδή αν δεν υπήρχε και η συνέντευξη ποιος θα δούλευε στο Πλαίσιο, όπου ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν γνωρίζει που παν τα τέσσερα (για πωλητές μιλάω, το service όσες φορές το χρειάστηκα ήταν μια χαρά)? Αρκετές φορές ισχύει αυτό που λες αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, κάπου κάπου ξεφεύγει η κριτική για τους πωλητές. Σίγουρα έχω δει κι εγώ με τα μάτια μου τραγικά λάθη αλλά να σου πω κάτι, περιμένεις από έναν άνθρωπο που αμοίβεται με τον βασικό μισθό να έχει εξειδικευμένες γνώσεις?? Μόνο αν το έχει χομπι...... ---------- Προσθήκη στις 00:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:05 ---------- Εργασιακός μεσαίωναςΗ ξαδέρφη μου δούλευε εκεί για ένα χρόνο. 680 το μήνα και άπειρη πίεση. 680€ πρέπει να έπαιρνε πριν 3 χρόνια. Ισχύει όμως αυτό που λες για την πίεση. Καμία σχέση στη δουλειά, στην πίεση και το άγχος ο πωλητής του πλαισίου με πωλητές media markt, multirama, e-shop κτλ.... Καμία σύγκριση...
black_widow Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Έχω ένα γνωστό που θα ήταν άριστος πωλητής στο Πλαίσιο αν ήτανε ανθρώπινες οι συνθήκες εργασίας εκεί και οι μισθοί. Μιλάμε για gadgetakia, μας περιέγραφε και έδειχνε το τελευταίο gadget που αγόρασε και ξαφνικά όλοι θέλαμε να το αγοράσουμε, μεγάλο ταλέντο. Φυσικά αν και θα του άρεσε τέτοια δουλειά δεν πάει Πλαίσιο με την καμία! Λογικό είναι ο υπάλληλος βασικού με μία απλή εισαγωγική εκπαίδευση να μη μπορεί να μας εξυπηρετήσει σωστά.
gbras Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι να πεις. Παντως οι υπαλληλοι συνηθως ειναι πολυ καλοι και εξυπηρετικοι...
antonisid Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι να πεις. Παντως οι υπαλληλοι συνηθως ειναι πολυ καλοι και εξυπηρετικοι... αυτο ξαναπες το...και ευγενεστατοι!!!!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι να πεις. Παντως οι υπαλληλοι συνηθως ειναι πολυ καλοι και εξυπηρετικοι... Πραγματικα ειναι απτα λιγα καταστηματα στην χωρα μας, που μπαινεις και ξεχνας οτι βρισκεσαι στην Ελλαδα. Τετοια ευγενεια και εξυπηρετικοτητα και "καλη διαθεση" δεν την βρισκεις ευκολα στους Ελληναρες υπαλληλους αλλων καταστηματων. Μπραβο τους, παρολη την υπερεργασια και εξοντωση που τους υποναλλουν για εναν ψωρομισθο. Το ιδιο δεν ισχυει ομως αν μπεις στο μαγαζι και ως υπαλληλος. Εκει προσγειωνεσαι στην σκληρη ελληνικη πραγματικοτητα αποτι φαινεται. Για να μην πω στην κινεζικη.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Πραγματικα ειναι απτα λιγα καταστηματα στην χωρα μας, που μπαινεις και ξεχνας οτι βρισκεσαι στην Ελλαδα. Τετοια ευγενεια και εξυπηρετικοτητα και "καλη διαθεση" δεν την βρισκεις ευκολα στους Ελληναρες υπαλληλους αλλων καταστηματων. Μπραβο τους, παρολη την υπερεργασια και εξοντωση που τους υποναλλουν για εναν ψωρομισθο. Το ιδιο δεν ισχυει ομως αν μπεις στο μαγαζι και ως υπαλληλος. Εκει προσγειωνεσαι στην σκληρη ελληνικη πραγματικοτητα αποτι φαινεται. Για να μην πω στην κινεζικη. Καλη η ευγενεια αλλα δεν μου αρεσει που τους βλεπω να τρεχουν σαν Βεγγοι. Προσεξτε, οχι ορεξατοι. Απλα πανικοβλητοι. Αυτο εχει αμεσο αποτελεσμα σε εμενα σαν αγοραστη να τους βλεπω και να νομιζω οτι το μαγαζι θα κλεισει σε λιγο οποτε πρεπει να την κανω χωρια που δεν μου αρεσει να βλεπω υπαλληλους να με εξυπηρετουν σαν να τους εχει βαλει καποιος πιστολι στον κροταφο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Καλη η ευγενεια αλλα δεν μου αρεσει που τους βλεπω να τρεχουν σαν Βεγγοι. Προσεξτε, οχι ορεξατοι. Απλα πανικοβλητοι. Αυτο εχει αμεσο αποτελεσμα σε εμενα σαν αγοραστη να τους βλεπω και να νομιζω οτι το μαγαζι θα κλεισει σε λιγο οποτε πρεπει να την κανω χωρια που δεν μου αρεσει να βλεπω υπαλληλους να με εξυπηρετουν σαν να τους εχει βαλει καποιος πιστολι στον κροταφο. Θα σου πω για μενα ποια ειναι η αντιφαση στο ολο θεμα. Μπαινοντας στο μαγαζι ειναι ολοι με το χαμογελο, ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοτατοι. Αυτη ειναι η μια οψη του νομισματος και φυσικα σαν πελατη σε κανει να νιωθεις οτι μπηκες σε ενα εξαιρετικο καταστημα, "high class" για να απολαυσεις αγορες, εξυπηρετηση, service κλπ κλπ. Δεν χρειαζονται πολλα δευτερολεπτα ομως για να καταλαβεις οτι πισω απο ολη αυτην την φαινομενικη καλη διαθεση και ευγενεια, υπαρχει απιστευτη κοπωση, εξοντωση και απελπισια. Αρκει να περασεις μπροστα απο το τεχνικο τμημα, η απο το ταμειο για να διαπιστωσεις οτι οι υπαλληλοι ειναι σχεδον λαχανισμενοι, δεν προλαβαινουν να εξυπηρετουν πελατες/τηλεφωνα/ανωτερους κλπ κλπ. Ετσι λοιπον η πολυ καλη εικονα που σου δημιουργειται απτη μια, καταστρεφεται πολυ ευκολα, οταν διαπιστωνεις οτι ολο αυτο ειναι η βιτρινα, ενα φαινομενο που προσπαθει να σε απατησει απλως. ΠΙΣΩ απο ολα αυτα κρυβεται μια αλλη πραγματικοτητα για το καταστημα. H πιο απλα. Πηγα πριν καποιες μερες (αλλα και το χειμωνα το ειχα παρατηρησει αυτο) το pc μου κατα τις 9 το πρωι για επισκευη, και πηγα να το παραλαβω την ιδια μερα 8:30 το βραδι. Ο υπαλληλος στο τεχνικο τμημα ο ιδιος. Το παληκαρι δουλευε 11:30 ωρες (!) στα κοκκινα κανοντας ταυτοχρονα τα εξης: Επισκευη pc, εξυπηρετηση-συνομιλια με πελατες που πηγαιναν εκει να πουν το προβλημα τους, τηλεφωνικη εξυπηρετηση στο τηλεφωνο που χτυπαγε ανα 1 λεπτο. Ε να το χεσω που τον εχουν βαλει να χαμογελαει με το ζορι υπο αυτες τις συνθηκες. Με δυσαρεστησε αυτη η εικονα ως πελατη. Οχι του υπαλληλου, αλλα του μαγαζιου απεναντι στον υπαλληλο.
aledjo Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 9 το πρωι για επισκευη, και πηγα να το παραλαβω την ιδια μερα 8:30 το βραδι. Ο υπαλληλος στο τεχνικο τμημα ο ιδιος. Το παληκαρι δουλευε 11:30 ωρες (!) ε τα παραλες τωρα! το αν εσυ τον ειδες στις 9 το πρωι και μετα στις 8:30 το βραδυ, δε σημαινει οτι δουλευε ολες αυτες τις ωρες. μπορει να πηγε και για κατουρημα...... μπορει να εφαγε και κατι ο ανθρωπος. τελοσπαντων να εκανε και διαλειμα!
The_Judas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Μπα... οι τεχνικοί στο πλαίσιο συνήθως τέτοιο ωράριο έχουν.... μπορεί και χειρότερο. Εχω και γνωστούς που δουλεύουν εκεί.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Νομίζω ότι το έχουν παρακάνει με την ευγένια και οι κακόμοιροι πωλητές έχουν γίνει ρομποτάκια. Ναι μεν η ευγένια είναι σωστή και απαραίτητη αλλά πρέπει να περαστεί ως κουλτούρα και όχι απλά σαν "ποιηματάκι". Είναι σαν να γίνεσαι και συ ρομπότ στη τελική. Προσωπικά νιώθω πολύ άβολα με αυτή τη Ρομποτική ευγένεια.
Massiv0r Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι ευγενεια, και 10 χρονων παιδι καταλαβαινει οτι οι περισσοτεροι πωλητες προσπαθουν να εκμεταλευτουν τους πελατες και να τους πεισουν να αγορασουνε τα πιο ακριβα προιοντα.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι ευγενεια, και 10 χρονων παιδι καταλαβαινει οτι οι περισσοτεροι πωλητες προσπαθουν να εκμεταλευτουν τους πελατες και να τους πεισουν να αγορασουνε τα πιο ακριβα προιοντα. Δεν θα κατηγορούσα τους πωλητές. Είναι "γραμμή" του μάνατζμεντ και είναι μέρος του "ποιηματακίου". Είναι όπως όταν πας στα Goodys και λές "θέλω ένα κλάμπ και μια κόκα κόλα" και σου απαντάνε "πάτατες θέλετε;".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.