SlimData Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2010 1. Ναι θα σε πάρουν 2. Μερική απασχόληση θα είσαι 4ωρος και όχι 6ωρος. 99% συνεχές χωρίς να αποκλείεται να στο σπάσουν μια φορά ή να σου ζητήσουν να κάτσεις παραπάνω 3. Επίσης μπορείς να τους πεις ότι παρασκευή-σάββατο δεν θέλεις ρεπό αλλά ούτε αυτό θα είναι απόλυτο. 4. Σαν φοιτητής να πάρεις τη φοιτητική σου άδεια
Ballerond Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Να αναφέρω κι εγώ την εμπειρία μου στο Πλαίσιο σαν εκπαιδευόμενος πωλητής καθώς σύμφωνα με τα "στάνταρ" της εταιρείας δεν τους ήμουν αρκετός για να προχωρήσω και με σταματήσανε στην μέση της εκπαίδευσης. Δεν θα κάτσω ούτε να κράξω, ούτε να κλαφτώ που δεν με πήρανε τελικά. Αλλά αλλιώς είναι να τα βλέπεις σαν πελάτης κι αλλιώς από μέσα έστω και σε μικρό χρονικό διάστημα. Η συνέντευξη ναι είναι κυρίως για γέλια. Τα ίδια και τα ίδια συνέχεια, σημειώνουν πάνω στο βιογραφικό στοιχεία που απαντάς λες και έχει σημασία και δεν σε ρωτάνε κάτι ουσιαστικό. Ρομποτικές ερωτήσεις, ρομποτικές απαντήσεις. Αυτό που πραγματικά με ξενέρωσε ήταν ότι με είχαν στο περίμενε από τις αρχές Αυγούστου για να ξεκινήσω τελικά μέσα Σεπτέμβρη. Δηλαδή ότι άλλο αν έψαχνα παράλληλα έριχνα άκυρο γιατί περίμενα από το Πλαίσιο. (λάθος μου τελικά αλλά δεν βαριέσαι...) Στην θεωρητική εκπαίδευση τώρα, διάλεξα το κομμάτι των υπολογιστών γιατί ήταν και η σχολή μου πάνω σε αυτό και νόμιζα ότι το κατείχα. Τελικά χρειάζεται αρκετές γνώσεις και σου πασάρουν ένα manual 200 σελίδων να το μάθεις σε 3 μέρες. Αν δεν ξέρεις τίποτα, δεν παίζει να το μάθεις. Κατά τα άλλα διαδικασίες πώλησης, τρόπους συμπεριφοράς και άλλα τέτοια τα οποία δεν ισχύουν ποτέ στο κατάστημα. ΕΙδικά τα videakia τα οποία μας έδειξαν με παραδειγματικές πωλήσεις, στα περισσότερα τουλάχιστον, φαίνεται ότι είναι στημένα κι αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν κι άλλοι εκπαιδευόμενοι. Στην πρακτική εκπαίδευση λοιπόν, στην οποία και δεν τα κατάφερα, ξεκίνησα στον τομέα της αναβάθμισης. Πολύ πίεση, πολύ τρέξιμο, σου ζητάνε να κάνεις πράγματα που δεν σου έχουν μάθει και πρέπει να τα μάθεις εκείνη την στιγμή. Λίγοι πωλητές για τις εκρεμμότητες που πρέπει να τακτοποιήσουν (πωλήσεις, παραγγελίες, κρατήσεις, αποθέματα, BTO κτλ.) και φυσικά το κράξιμο το τρώνε οι εκπαιδευόμενοι οι οποίοι και δεν "ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας". Μου ζητούσαν χαμόγελο και διάθεση όταν αυτοί πουλούσαν σκληρούς δίσκους και ούτε καν κοιτούσαν τον πελάτη. Μου ζητούσαν εγρήγορση και ταχύτητα όταν έπρεπε να κολλήσω καρτελάκια τιμών και να καθετοποιήσω συσκευασίες και το μαγαζί ήταν γεμάτο από πελάτες που κάνανε μισή ώρα για να επιλέξουν ένα usb stick. Δεν τα κατάφερα και μου είπανε ότι λήγει η συνεργασία μας. Συμβουλή σε όσους επιχειρήσουν να πάνε για δουλειά εκεί: Αν δεν έχετε σκοπό να σκύψετε το κεφάλι και να κάνετε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ σας ζητήσουν και ΟΠΩΣ σας το ζητήσουν μην πάτε καν. Μπορεί να πουλάτε σαν τρελοί αλλά αν δουν 1-2 πράγματα που δεν τους αρέσουν μπορεί και να πάρετε πόδι. Και κάτι για την κοπελιά που έγραψε ότι της τα πλήρωσαν όλα (μεταφορικά, φαγητό, διαμονή κτλ.) για την εκπαίδευση. Πόσο λες να τους κόστισαν 5 μπύρες και 2 σουβλάκια που έφαγες σε σχέση με το κενό που κάλυψες στην εκπαίδευση σαν πωλητής? Υπολόγισε τα και πες μου.
Physics_Rulez Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Να σας ξαναπώ ότι περίοδος εκπαίδευσης χωρίς να υπάρχει πρόσληψη και ασφάλιση δεν υπάρχει. Να τους καταγγείλετε.
ikaruga24 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Καλα σε ολες τις δουλειες υπαρχει κατι τετοιο στα μουλοχτα (και χωρις απολαβες) αλλα στην περιπτωση του Πλαισιου ναι να τους σκισετε τους #$%#$%.
Ballerond Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Να πω ότι με πλήρωσαν κανονικά για τις μέρες που "δούλεψα" εκεί, η πρόσληψη έγινε από την πρώτη μέρα και η απόλυση 10 μέρες μετά
black_widow Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Να σας ξαναπώ ότι περίοδος εκπαίδευσης χωρίς να υπάρχει πρόσληψη και ασφάλιση δεν υπάρχει. Να τους καταγγείλετε. Mου έχει τύχει σε πάρα πολλές εταιρείες που έχω πάει το τελευταίο καιρό να μου λένε κάτι για ένα μήνα δοκιμαστικά και δύο μήνες , μπορώ όμως να τους καταγγείλω χωρίς να έχω δουλέψει ποτέ εκεί ; Φυσικά δεν έχει τύχει μόνο σε μένα αλλά σε πάρα πολλούς συνομίληκους - ες . Όταν τους έλεγα φυσικά ότι δεν υπάρχει δοκιμαστική περίοδος και ότι ψάχνουν για κορόιδα μου λέγανε ότι θέλουνε να είναι σίγουροι ότι δε θα τους φύγει ο υπάλληλος ενώ έχουν κάνει τις διαδικασίες για πρόσληψη και διάφορα τέτοια. Αν μπορώ να τους καταγγείλω χωρίς να έχω δουλέψει πείτε μου τι να κάνω και που , θα φτιάξω μία μεγάλη λίστα
steve62742 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 φιλε Ballerond μπορεις να δωσεις καμια παραπανω πληροφωρια για την εκπαιδευση?που γινοτανε και περιπου τι καλυπτε?
Ballerond Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Η εκπαίδευση γινότανε στα κεντρικά τους στην Μαγούλα. Εκεί πας είτε από Προαστιακό είτε με αυτοκίνητο. Τώρα για όσους είναι εκτός Αθηνών και τους στέλνουν εκεί δεν ξέρω τι καλύπτουν και τι όχι από έξοδα. Η εκπαίδευση είναι 5 μέρες θεωρητική πάνω σε γνώσεις για τον τομέα όπου και θα πουλάς (το πιο απαιτητικό νομίζω είναι Υπολογιστές/αναβάθμιση από θέμα γνώσεων. Μετά κινητή φαντάζομαι). Εκεί σου πετάνε ένα manual 200-300 σελίδων όπου και πρέπει να το μάθεις για να δώσεις τα 3 τεστ αξιολόγησης τα οποία είναι κάθε μέρα. Ούτε πανελληνίες δηλαδή να ήτανε... Μετά σου δείχνουν τρόπους πώλησης, συμπεριφοράς για τον πελάτη, μυστικά της εταιρείας και διάφορες τέτοιες σάλτσες. Στον πρακτικό τομέα τώρα είναι που γίνεται και η σφαγή. Εκεί αποφασίζουν ποιους θα κρατήσουν και πραγματικά πιστέυω ότι τουλάχιστον οι μισοί κόβονται. Καλύπτουν κάποια κενά στις πωλήσεις και όσοι δεν είναι τύπος και υπογραμμός στο τι θέλουν τους διώχνουν με 350 ευρώ μισθό και τέλος. Αυτά πάνω κάτω. Αν νομίζεις ότι στις πωλήσεις το έχεις, δοκίμασε το. Αλλά μην ενθουσιαστείς από όλα τα ωραία τα οποία θα σου πλασάρουν ότι έχει η εταιρεία. Πρέπει να καταναλώσεις πολύ σάλιο για να μπεις στο πετσί τους και να απολαύσεις αυτά που σου δίνουν. Εγώ δεν μπόρεσα και καλύτερα τώρα που το σκέφτομαι...
skipperas Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Πάντως όσοι δουλεύετε στο φανταστικό και τρομερό Πλαίσιο...Καλό θα ήταν να μάθετε να αλλάζετε και τις τιμές στα ράφια,όταν αυτές αλλάζουν!! Χθές πήγα να πάρω ένα μαραφέτι..18 στο ράφι..28 στο ταμείο! Άντε γειά!Και η απάντηση τους...ξεχάσαμε να το αλλάξουμε!
SlimData Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Δεν είναι τόσο απλό.. Άντε να σου δίνουν εσένα κάθε πρωί να αλλάζεις τιμές σε 30, 50, 100+ προιόντα και άλλα τόσα διάσπαρτα στη διάρκεια της μέρας.. Δεν θα σου ξεφύγει κάτι?? Πάντως συνήθως η πολιτική είναι αν έχει γίνει λάθος να πληρώνεις την τιμή που είδες στο ράφι... Αλλιώς μπορείς να κάνεις καταγγελία.. Τώρα αν εσύ δεν το διεκδίκησες καν, ε, το εκμεταλλεύτηκαν..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2010 κανονικά έπρεπε να απαιτήσεις να πληρώσεις στην τιμή ραφιού, αλλιώς καταγγελία...
skipperas Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 κανονικά έπρεπε να απαιτήσεις να πληρώσεις στην τιμή ραφιού, αλλιώς καταγγελία... εννοείται ότι δεν το πλήρωσα..μόλις μου λέει 28 στο ταμείο,λέω οπ εδώ είμαστε! έφαγαν ένα καλό χώσιμο..άρχισαν να μου λένε για πιστωτικά υπόλοιπα και πράσινα άλογα.. και άντε γειά!Πήγα αλλού και έκανα τη δουλειά μου άνετα και ώραια! Δεν του έχω και ανάγκη..
strat92man Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Να ρωτήσω κάτι που είπατε...γινεται η εκπαιδευση στα κεντρικά στην Μαγούλα,οταν π.χ ενα κατάστημα θέλει να προσλάβει ατομα περιμένει να ειναι αρκετα ωστα να κανει στην εκπαιδευση σε όλους ή ακομη και 1 να εχει ανάγκη τον καλει..Επιπλέον ποσο καιρο διαρκεις; και πόσες ώρες την ημέρα ειναι ; Ευχαριστω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.