hackertom Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Παιδιά έχω κάτι προγράμματα γραμμένα σε C++ (cpp) files με το studio 06 αν βάλω το Visual Studio 2010 σε χ64 σύστημα θα τα κάνει compile;
DeltaLover Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Δεν θα αντιμετωπισεις κανενα προβλημα οσον αφορα το OS (32-64) εφοσων ο κωδικας σου ειναι ANSI compliant... Αν μαλιστα χρησιμοποιεις την STL που ερχεται με το VS6 (του Plunger) θα δεις βελτιωση στο performance καθως το VS10 εχει κατα πολυ καλυτερο implementation του STL. Μην ξεχνας οτι η C++ ειναι standard και (θεωρητικα τουλαχιστον!) ο ιδιος κωδικας μπορει να γινει cross - platform compiled (εννοειται φυσικα οτι δεν θα εχει αναφορες σε platform specific libraries οπως MFC για παραδειγμα)... Αν ο C++ κωδικας σου σε VS6 χρησιμοποιει MFC, τοτε μπορει να εχεις ορισμενα προβληματα: πχ η class CString του MFC μετατρεπεται σε template και μπορει να σπασει backward compatibility , αλλα και σε αυτην την περιπτωση ειναι σχετικα ευκολο να κανεις τον κωδικα port στην νεα πλατφορμα....
hackertom Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Δεν θα αντιμετωπισεις κανενα προβλημα οσον αφορα το OS (32-64) εφοσων ο κωδικας σου ειναι ANSI compliant... Αν μαλιστα χρησιμοποιεις την STL που ερχεται με το VS6 (του Plunger) θα δεις βελτιωση στο performance καθως το VS10 εχει κατα πολυ καλυτερο implementation του STL. Μην ξεχνας οτι η C++ ειναι standard και (θεωρητικα τουλαχιστον!) ο ιδιος κωδικας μπορει να γινει cross - platform compiled (εννοειται φυσικα οτι δεν θα εχει αναφορες σε platform specific libraries οπως MFC για παραδειγμα)... Αν ο C++ κωδικας σου σε VS6 χρησιμοποιει MFC, τοτε μπορει να εχεις ορισμενα προβληματα: πχ η class CString του MFC μετατρεπεται σε template και μπορει να σπασει backward compatibility , αλλα και σε αυτην την περιπτωση ειναι σχετικα ευκολο να κανεις τον κωδικα port στην νεα πλατφορμα.... Ευχαριστώ DeltaLover!!! +1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.