Προς το περιεχόμενο

Suzuki Swift - μικρά αυτοκίνητα και ασφάλεια


ΠάρηςΓ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχθές το βραδυ καθως γυριζα απο Σαρωνίδα προς Σταυρό , βρέθηκα κοντά σε τροχαίο.Απο οτι καταλαβα ήταν ενας με Mercediko την καινουργια CLK και ήταν μεθυσμένος και το παραδεχόταν. Και απο οτι ειδα επεσε πανω σε ενα swift το καινουργιο μοντελο πρεπει να ηταν... Και επειτα χτυπησε και ενα αλλο αμαξι audi νομιζω πως ηταν το οποιο εγινε κιμας μπροστα η μηχανη ειχαν κοπει τα σιδερα ακομα κ η μπαταρια ειχε πεσει στο δρομο..αλλα μέσα δεν στραβωσε τίποτα στο audi..

Η μερσέντα δεν μπορώ να περιγράψω πως ήταν.. σαν το κοκκινο λίγο καλύτερα http://emptydb.blogsome.com/images/DSC00542.JPG μπρος πίσω! Τα πισω καθισματα ειχαν γινει ενα με τα μπροστα.. Για να τον βγαλουν επρεπε να ερθει η πυροσβεστική.

Κ τελος το swift ειχε ερθει το πισω ψαλίδι μεχρι τη μεση του αυτοκινητου και η ροδα ηταν ακριβως κάθετα με το δρόμο δλδ 90 μοιρες στραβωμα προς τα κατω.Πισω θεσεις ειχαν γινει ενα με τις μπροστά...

 

Το ζητούμενο ομως πιο είναι;; Οτι στο suzuki σκοτώθηκε η συνοδηγός.. Λέγαν ολοι πως φορούσε ζωνη κτλ που ηταν εκεί. Οι θέσεις οι μπροστά ειχαν πέσει προς τα πίσω σαν να τις ειχαν βαλει τερμα κάτω... που δε το πιστευω..Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να φύγει απο τη θέση και να χτυπήσει το κεφαλι στο πισω μέρος του αυτοκινήτου (πισω δεξία τζαμι) με αποτελεσμα ακαριαιο θανατο και πολλά αίματα...

 

Και ερωτώ.. Επιτρεπεται τα καθίσματα να φευγουν απο την κάθετη θεση και να οριζοντιόνται;;; Δεν πρεπει η ζωνη ή κατι τελος παντως να κρατάνε τον επιβατη εκει;Παντως δεν ειδα να εχει σκασει τπτ απο τα καθίσματα κτλ..Ακομα κ η δικια μου μπακατέλα 10 ετίας οταν ειχε σκάσει λεοφωρίο δίπατο πίσω ενώ οδηγουσε ο πατέρας μου τα καθίσματα καναν κάτι σαν βυθιση και οι προεντατήρες στις ζώνες ,σφίξαν τις ζώνες..

 

Η απορία μου ειναι εφτεγε το αμάξι;;; Πιστευω πως αν ηταν κάποιο πιο σουλουπωμένο δε θα γινόταν αυτο....

Ο οδηγος ηταν σε σοκ τα ειχε παιξει γυρω στα ~25 -σε αντιθεση με τον μερσεντακια που ηταν cool- και παρακαλούσε μια μαρτυρα να πει ολη την αληθεια και να μην αφησουν το μερσεντακια τον πλουσιο... Δεν του ειχε πει κανεις ομως την αληθεια οτι ειχε πεθάνει η κοπέλα του γιατι μπορει να τον σκοτωνε τον μερσεντακια..

  • Moderators
Δημοσ.

Ανατριχιαξα.

 

Επειτα θυμηθηκα και το δικο μου http://i240.photobucket.com/albums/ff23/GeorgeMan/DSC00121.jpg

 

Ανατριχιαξα διπλα.

 

Τα καθισματα σε μενα ειχαν μετακινηθει, --> http://i240.photobucket.com/albums/ff23/GeorgeMan/HPIM2210.jpg

Του οδηγου μπρος και αριστερα. Και ευτυχως, γιατι αμα ειχε μεινει στη θεση του, το κεφαλι μου θα ειχε ανοιξει σαν καρπουζι :fear: :fear: :fear: --> http://i240.photobucket.com/albums/ff23/GeorgeMan/12032010051.jpg

 

Αρα μηπως:

α) ειναι σχεδιασμενα ετσι?

β) απλα υποχωρουν μαζι με το σασι του αυτοκινητου?

Δημοσ.

ΦΙλε μου απο οτι καταλαβαινω μετωπική ήταν ;;; Το δικο σου ειναι ΤΖΑΜΙ μπροστα σε αυτο που ειδα.Αλλα πως βουλιαξε απο πάνω;;;

Εσενα οι πλατες των καθισματων ειναι καθετες. Στο suzuki ειχαν πεσει κατω...Αλλα εσενα ειναι μετωπική στο suziki απο πίσω.

Στο suzuki πισω δεν ειχε μείνει καθολου χώρος.Σκέψου την πλάτη του καθισματος να εχει κατεβει τοσο πολυ ωστε να τιναχτείς απο δεξια με το κεφαλι εξω απο το πισω παραθυρο...(πορτπαγκαζ)

Δημοσ.

www.euroncap.com/home.aspx

το θεμα με τα αστερια ειναι οτι απευθυνονται για την κατηγορια τους.δηλ.5 αστερια στην mini κατηγορια ειναι διαφορετικα απο τα 5αστερια στην μεγαλη κατηγορια!

το σουιφτ εμπλεξε αναμεσα στα καλα αστερια της μεγαλης κατηγοριας.

υπαρχει ενα βιντεο που το παλιο σμαρτ εχει μετωπικη με το παλιο s class και τα πηγε πολυ καλα.αν δεις το νεο σμαρτ με την νεα s αλλαζει το θεμα!πολυ απλα για η s και η σειρα 7 ειναι αυτες που οριζουν τον δρομο στο θεμα ασφαλεια...ενεργητικη-παθητικη.

 

μετα απο μετωπικες ή πιο θανατηφορες καταστασεις ειναι οταν χτυπας στην κολoνα του αυτοκινητου οπως στο παραπανω punto

Δημοσ.

www.euroncap.com/home.aspx

το θεμα με τα αστερια ειναι οτι απευθυνονται για την κατηγορια τους.δηλ.5 αστερια στην mini κατηγορια ειναι διαφορετικα απο τα 5αστερια στην μεγαλη κατηγορια!

 

ισχυει κατι τετοιο? δε το νομιζω και δεν εχει σχεση η κατηγορια με την ασφαλεια, ενα πιο μεγαλο αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα πιο ασφαλες , ισα ισα που λογω επιπλεον βαρους μπορει να ειναι πιο επικινδυνο

 

πλεονεκτημα το μεγαλο εχει μονο οταν συγκρουστει με καποιο μικροτερο (και αυτο επειδη θα το εμβολισει οχι απαραιτητα επειδη θα παραμορφωθει λιγοτερο)

 

 

 

Και ερωτώ.. Επιτρεπεται τα καθίσματα να φευγουν απο την κάθετη θεση και να οριζοντιόνται;;; Δεν πρεπει η ζωνη ή κατι τελος παντως να κρατάνε τον επιβατη εκει;Παντως δεν ειδα να εχει σκασει τπτ απο τα καθίσματα κτλ..Ακομα κ η δικια μου μπακατέλα 10 ετίας οταν ειχε σκάσει λεοφωρίο δίπατο πίσω ενώ οδηγουσε ο πατέρας μου τα καθίσματα καναν κάτι σαν βυθιση και οι προεντατήρες στις ζώνες ,σφίξαν τις ζώνες..

 

 

οχι δεν ειναι φυσιολογικο , σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι γτπ ή οτι η συγκρουση ηταν τρομερα σφοδρη

 

 

εχω διαλυσει 2 αυτοκινητα τελειως και ποτε δε μου συνεβη αυτο το πραγμα (ευτυχως)

μονο στο πρωτο που ηταν παλιο εφυγε το καθισμα των πισω και ηρθε πανω μας, αλλα τα εμπρος παρεμειναν κανονικα στη θεση τους

στο 2ο δεν κουνηθηκε τιποτα , καταστραφηκε η μουρη , αλλα η καμπινα εμεινε αθικτη

 

@georgeman

 

πώς δηλαδη "καταλαβε" το αυτοκινητο οτι θα σε απειλουσε η οροφη (απαραδεκτο να παραμορφωθει η οροφη btw ) και μετακινηθηκε?

το να υποχωρησε με το σασι ειναι μια εξηγηση , αλλα και παλι υποδηλωνει κακο αμαξωμα (αναλογα και το ατυχημα βεβαια)

 

απλα ησουν τρομερα κωλοφαρδος

 

υπαρχουν και περιπτωσεις οπου η ζωνη θα σκοτωνε καποιους οδηγους αν τη φορουσαν , αυτο δε σημαινει οτι γενικα δε πρεπει να τη φοραμε

 

και παρολο που η περιπτωση σου ειναι διαφορετικη απο αυτη που περιγραφεται , το σημαντικο ειναι ενα:

οτι τα καθισματα δεν πρεπει να μετακινουνται ή να αλλαζουν σχημα , υποτιθεται οτι εχουν φτιαχτει για να αντεχουν στις συγκουσεις και να σε κρατανε ακινητο ωστε οι ζωνες παραμορφωσης να απορροφησουν τους κραδασμους και να φτασει σε σενα οσο το δυνατον λιγοτερη δυναμη.

το να μην ειναι σταθερα τα καθισματα σημαινει οτι αρχιζεις κι εσυ να κινεισαι και κανεις δε ξερει πού μπορει να καταληξεις..

μπορει να εισαι τυχερος (οπως εσυ), μπορει να την παθεις οπως η κοπελα

Δημοσ.

-δεν γινεται να βγαλουμε πορισμα αφου δεν ξερουμε με ποσα πηγαιναν και πως χτυπησαν κτλ!

-δες τις διαφημισεις αυτοκινητων που λενε "το ασφαλεστερο αυτοκινητο στην κατηγορια/κλαση του"

Δημοσ.

-δεν γινεται να βγαλουμε πορισμα αφου δεν ξερουμε με ποσα πηγαιναν και πως χτυπησαν κτλ!

-δες τις διαφημισεις αυτοκινητων που λενε "το ασφαλεστερο αυτοκινητο στην κατηγορια/κλαση του"

ναι σιγουρα δε μπορουμε να βγαλουμε πορισμα, παιζουν πολλα πραγματα ρολο

 

ομως τα καθισματα οπως και να το κανουμε δεν πρεπει να φευγουν απο τη θεση τους

 

οσο για το ασφαλεστερο της κατηγοριας, δε νομιζω οτι εχει να κανει με διαφορετικο τροπο βαθμολογισης

 

η βαθμολογια ειναι η ιδια για ολους, απλα συνηθως ενα αυτοκινητο μικροτερης κατηγοριας δεν μπορει να παιξει στα ισια με ενα της μεγαλυτερης και συνηθως αυτο που ενδιαφερει τον αγοραστη ειναι τι κανει σε σχεση με αλλα της κατηγοριας του

(το ρεκορ παντως στο ncap δε νομιζω οτι το εχει καποιο μεγαλο αυτοκινητο , πχ το Qashqai εχει πολυ μεγαλο σκορ , απο πολλα μεγαλυτερα )

 

επισης δες τη συγκεκριμενη περιπτωση , οπου η giuletta "ριχνει" στη 5αρα ;)

http://www.euroncap.com/results/bmw/5_series/2010/401.aspx

http://www.euroncap.com/results/alfa_romeo/giulietta/2010/400.aspx

 

στον πεζο χανει, αλλα οι επιβατες ειναι εξισου (και λιγο καλυτερα) προστατευμενοι

 

 

παντως το θεμα ειναι οτι παιζουν πολλα πραγματα ρολο και σε μετωπικες με αυτοκινητα που ερχοντα αντιθετα σχεδον τιποτα δε μπορει να σε προστατεψει απο μια ταχυτητα και πανω

μιας και ξεθαψα το τελευταιο μου ατυχημα αν δεις στη φωτο (την εψαχνα απο το παλιο μου κινητο) , η καμπινα ειχε μεινει αθικτη τη γλιτωσα με μικροτραυματισμους δεδομενου οτι πηγαινα με καμια 100αρα την ωρα της συγκουσης (και οτι δε φορουσα ζωνη , οσο και να προσπαθησα να αντισταθω τελικα στραβωσα το τιμονι με το κεφαλι μου :rolleyes: η δυναμη που μου ασκηθηκε ηταν τρομακτικα πολλη ) , ειχα ομως την "τυχη" να τρακαρω με ζωο που μου βγηκε καθετα και τον εστειλα 10+ μετρα μακρια γιατι αν ερχοταν αντιθετα και δε διοχετευοταν ενεργεια με το τροπο που διοχετευηκε τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα για ολους

 

 

http://dl.dropbox.com/u/17446443/picture019.jpg

  • Moderators
Δημοσ.

Just for the record, δεν ηταν μετωπικη, σε δεντρο στο πλάι στουκαρα εγω, γιαυτο τσακισε εκει. (και προφανως τσακισε και απο κατω, γιαυτο μετακινηθηκε κατα τυχη το καθισμα και δεν εσπασα κι εγω μαζι του).

Αν δε τη φοραγα τη ζωνη παντως, μαζι με τη πιρουετα του αυτοκινητου στον αερα, θα ειχα φυγει εκει που πηγαν και τα φαναρια μαλλον. Δηλαδη καμια δεκαρια μετρα παραπερα... Αφου ουσιαστικα αυτη με κρατησε στο στραβο καθισμα.

 

Και να φανταστεις το Grande Punto ειναι πεντάστερο στη κατηγορια του.

 

Οσο για το swift, απλα αδυνατω να φανταστω πως στην ευχη ειχε γινει.

Δημοσ.
αι οτι δε φορουσα ζωνη , οσο και να προσπαθησα να αντισταθω τελικα στραβωσα το τιμονι με το κεφαλι μου

Αυτο πρεπει να πόνεσε...

 

Επισης να τονίσω οτι δεν μετακινηθηκαν τα μπροστά καθισματα μόνο οι πλάτες τους ειχαν πέσει και του οδηγου ειχε στραβωσει κιολας.

Δημοσ.

Just for the record, δεν ηταν μετωπικη, σε δεντρο στο πλάι στουκαρα εγω, γιαυτο τσακισε εκει. (και προφανως τσακισε και απο κατω, γιαυτο μετακινηθηκε κατα τυχη το καθισμα και δεν εσπασα κι εγω μαζι του).

Αν δε τη φοραγα τη ζωνη παντως, μαζι με τη πιρουετα του αυτοκινητου στον αερα, θα ειχα φυγει εκει που πηγαν και τα φαναρια μαλλον. Δηλαδη καμια δεκαρια μετρα παραπερα... Αφου ουσιαστικα αυτη με κρατησε στο στραβο καθισμα.

 

Και να φανταστεις το Grande Punto ειναι πεντάστερο στη κατηγορια του.

 

Οσο για το swift, απλα αδυνατω να φανταστω πως στην ευχη ειχε γινει.

ηταν παραξενη η περιπτωση, παλι καλα να λες που δεν επαθες κατι χειροτερο γιατι απο το πλαι οι αντοχες δεν ειναι οι ιδιες

 

εχω δει πχ yaris που εχει χτυπησει με το πλαι σε κολωνα να εχει "τυλιχτει" γυρω της

 

η θεση του συνοδηγου (με αυτη τη μερια χτυπησε απο οτι θυμαμαι) δεν υπηρχε και πρακτικα η κολωνα ειχε φτασει και μεχρι τη θεση του οδηγου

 

(οι 2 επιβατες πεθαναν)

 

ευτυχως την ωρα που περασα ειχαν βαλει παραβαν οι της πυροσβεστικης..

 

Αυτο πρεπει να πόνεσε...

 

Επισης να τονίσω οτι δεν μετακινηθηκαν τα μπροστά καθισματα μόνο οι πλάτες τους ειχαν πέσει και του οδηγου ειχε στραβωσει κιολας.

 

ειναι καποιο κατασκευαστικο λαθος, αυτα τα πραγματα δε γινονται..

ελπιζω να γινουν μηνυσεις και να τους σκισουν του δολοφονους :mad:

 

 

οσο για το δικο μου, ναι ειχα μια κοκκινη σταμπα στο κουτελο καποιο καιρο για να βαλω μυαλο και να μαθω να φοραω ζωνη , αλλα κυριως πονουσα στα ποδια μου, αυτα ουσιαστικα με συγκρατησαν και προλαβα να κρατηθω μεχρι να πεταχτει ο αεροσακος και να μη μου σκασει στη μαπα

(το ταμπλω ψιλοεφυγε απο τη θεση του )

 

η δυναμη ηταν παντως φοβερη πιεζα με ολο μου το σωμα να μεινω στη θεση μου αλλα δε γινοταν να αντισταθω , με το που ακινητοποιηθηκε το αυτοκινητο και ευτυχως ειχε αρχισει να ξεφουσκωνει ο αεροσακος απο την αδρανεια εσκασα πανω στο τιμονι

 

επισης ευτυχως που δεν ειχα τεντωμενα τα χερια , αλλιως θα εσπαγα αγκωνες..

γενικα τη γλιτωσα πολυ κωλοφαρδα , μονο κατι βαθουλωματακια εχω στα καλαμια μου, τα οποια φαινονται στο φως υπο γωνια για να θυμαμαι το περιστατικο

 

και απο τοτε παντα ζωνη, καλυτερα να σπασω καμια κλειδα , παρα να ξαναπερασω αυτο

δε μπορουσα να καταλαβω ποσο φοβερες ειναι οι δυναμεις που ασκουνται μεχρι να ζησω αυτο

 

Δημοσ.

Οι αξιολογήσεις τού Euroncap γίνονται σέ ελεγχόμενες συνθήκες καί υπό προυποθέσεις καί είναι κοινές γιά τά οχήματα,όλων τών κατηγοριών καί τύπων.Στήν πραγματική ζωή ή σύγκρουση δέν γίνεται ούτε σέ ελεγχόμενες συνθήκες,ούτε υπό προυποθέσεις καί γι'αυτό τά ατυχήματα καταλήγουν σέ δυστυχήματα.Οποιοδήποτε όχημα συγκρουστεί μέ ταχύτητα άνω τών 100χλμ ανά ώρα,δέν προσφέρει στούς επιβάτες του καμμία προστασία.Είναι λάθος ή νοοτροπία "εχω ασφαλές αυτοκίνητο καί δέν φοβάμα".Η καλύτερη προστασία γιά όλους μας είναι ή γνώση καί ή σύνεση.

Δημοσ.

Οι αξιολογήσεις τού Euroncap γίνονται σέ ελεγχόμενες συνθήκες καί υπό προυποθέσεις καί είναι κοινές γιά τά οχήματα,όλων τών κατηγοριών καί τύπων.Στήν πραγματική ζωή ή σύγκρουση δέν γίνεται ούτε σέ ελεγχόμενες συνθήκες,ούτε υπό προυποθέσεις καί γι'αυτό τά ατυχήματα καταλήγουν σέ δυστυχήματα.Οποιοδήποτε όχημα συγκρουστεί μέ ταχύτητα άνω τών 100χλμ ανά ώρα,δέν προσφέρει στούς επιβάτες του καμμία προστασία.Είναι λάθος ή νοοτροπία "εχω ασφαλές αυτοκίνητο καί δέν φοβάμα".Η καλύτερη προστασία γιά όλους μας είναι ή γνώση καί ή σύνεση.

σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου, ομως και τα αστερια και τα ελεγχομενα τεστ κατι υποδηλωνουν

 

οταν βλεπεις ενα αυτοκινητο να μην τα πηγαινει καλα σε τοιχο με 60 , τοτε δε μπορεις να περιμενεις πολλα σε μια πιο δυνατη συγκρουση :rolleyes:

 

οσο για τα 100+ χλμ ειναι και παλι σχετικο..αν μιλας για 100 με δεντρο/κολωνα/τοιχο τοτε ναι δε θα μεινει τιποτα για ο,τι κι αν μιλαμε (εκτος αν μιλαμε για ανθρακονηματινο μονοθεσιο f1 σε μπαριερα πιστας ) , αν μιλαμε για 100 μετωπικα με αλλον που επισης πηγαινει με 100 ακομα χειροτερα (ειναι σα να μιλαμε με 200 σε τοιχο :fear: )

αν ομως μιλαμε με 100 οπως ετυχε σε μενα πλαγια σε αλλο οχημα που ειχε πχ καθετη κατευθυνση απο τη δικη μου, τοτε μπορει και να τη γλιτωσεις αν εχεις σχετικα ασφαλες αμαξακι ;)

 

αν γυρισεις πισω και δεις τη φωτο του δικου μου θα δεις οτι οι ζωνες παραμορφωσης δουλεψαν αψογα, γιατι αυτο ηταν ενα "ιδανικο" τρακαρισμα , χτυπησα καθαρα με το εμπρος μερο και στην ουσια ηταν λιγο λιγοτερο (ή το πολυ εξισου) σφοδρο απο αυτο του ncap , αφου τα χλμ ηταν περισσοτερα, αλλα οχι σε αμετακινητο εμποδιο ωστε να μου επιστρεψει ολη τη δυναμη

 

οταν ομως βλεπεις αυτοκινητα ακομα και στα 60 του ncap να στραβωνουν οροφες , τοτε σε ενα δυνατο ατυχημα δε μπορεις να περιμενεις πολλα

 

οποτε ναι μεν δεν κανουμε ευαγγελιο τα test του ncap , αλλα δεν ειναι και πολυ σωστο να μην τους δινουμε και καμια σημασια

 

ΥΓ επισης μην ξεχναμε και την ενεργητικη ασφαλεια, ενα αυτοκινητο με καλα φρενα και λαστιχα μπορει ναι μεν να μην σε κανει να αποφυγεις το ατυχημα, αλλα μπορει να το κανει πολυ λιγοτερο καταστροφικο με ενα απλο πατημα του φρενου

Δημοσ.

Εχθές το βραδυ καθως γυριζα απο Σαρωνίδα προς Σταυρό , βρέθηκα κοντά σε τροχαίο.Απο οτι καταλαβα ήταν ενας με Mercediko την καινουργια CLK και ήταν μεθυσμένος και το παραδεχόταν. Και απο οτι ειδα επεσε πανω σε ενα swift το καινουργιο μοντελο πρεπει να ηταν... Και επειτα χτυπησε και ενα αλλο αμαξι audi νομιζω πως ηταν το οποιο εγινε κιμας μπροστα η μηχανη ειχαν κοπει τα σιδερα ακομα κ η μπαταρια ειχε πεσει στο δρομο..αλλα μέσα δεν στραβωσε τίποτα στο audi..

Η μερσέντα δεν μπορώ να περιγράψω πως ήταν.. σαν το κοκκινο λίγο καλύτερα http://emptydb.blogsome.com/images/DSC00542.JPG μπρος πίσω! Τα πισω καθισματα ειχαν γινει ενα με τα μπροστα.. Για να τον βγαλουν επρεπε να ερθει η πυροσβεστική.

Κ τελος το swift ειχε ερθει το πισω ψαλίδι μεχρι τη μεση του αυτοκινητου και η ροδα ηταν ακριβως κάθετα με το δρόμο δλδ 90 μοιρες στραβωμα προς τα κατω.Πισω θεσεις ειχαν γινει ενα με τις μπροστά...

 

Το ζητούμενο ομως πιο είναι;; Οτι στο suzuki σκοτώθηκε η συνοδηγός.. Λέγαν ολοι πως φορούσε ζωνη κτλ που ηταν εκεί. Οι θέσεις οι μπροστά ειχαν πέσει προς τα πίσω σαν να τις ειχαν βαλει τερμα κάτω... που δε το πιστευω..Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να φύγει απο τη θέση και να χτυπήσει το κεφαλι στο πισω μέρος του αυτοκινήτου (πισω δεξία τζαμι) με αποτελεσμα ακαριαιο θανατο και πολλά αίματα...

 

Και ερωτώ.. Επιτρεπεται τα καθίσματα να φευγουν απο την κάθετη θεση και να οριζοντιόνται;;; Δεν πρεπει η ζωνη ή κατι τελος παντως να κρατάνε τον επιβατη εκει;Παντως δεν ειδα να εχει σκασει τπτ απο τα καθίσματα κτλ..Ακομα κ η δικια μου μπακατέλα 10 ετίας οταν ειχε σκάσει λεοφωρίο δίπατο πίσω ενώ οδηγουσε ο πατέρας μου τα καθίσματα καναν κάτι σαν βυθιση και οι προεντατήρες στις ζώνες ,σφίξαν τις ζώνες..

 

Η απορία μου ειναι εφτεγε το αμάξι;;; Πιστευω πως αν ηταν κάποιο πιο σουλουπωμένο δε θα γινόταν αυτο....

Ο οδηγος ηταν σε σοκ τα ειχε παιξει γυρω στα ~25 -σε αντιθεση με τον μερσεντακια που ηταν cool- και παρακαλούσε μια μαρτυρα να πει ολη την αληθεια και να μην αφησουν το μερσεντακια τον πλουσιο... Δεν του ειχε πει κανεις ομως την αληθεια οτι ειχε πεθάνει η κοπέλα του γιατι μπορει να τον σκοτωνε τον μερσεντακια..

 

Γεια σου Παρη,

ειμαι ο αδερφος του οδηγου του swift που ειδες να ειναι σε κατασταση σοκ. Θα σε περακαλουσα να πας να καταθεσεις οσα ειδες στην τροχαια κερατεας (οτι δηλαδη ηταν σουρωμενος και το παραδεχοτανε) γιατι απο εναν πλουσιο που θα βαλει λιτους και δεμενους να βγει λαδι οπως καταλαβαινεις και οι τοξικολογικες αναλυσεις ισως παραποιηθουν. Μην κοιταζεις το θεμα απο αποσταση, ποιο αμαξι ειναι πιο γερο. Ευαισθητοποιησου! Χασαμε ενα λουλουδι 29 ετων, ( ο αδερφος μου ειναι 30 και ηταν 10 χρονια μαζι) πρεπει επιτελους να αρχισουν να λειτουργουν οι νομοι στη χωρα μας και σε τετοια κραυγαλεα περιστατικα οι η δικαιοσυνη να αποδιδεται αμεσα.

Δημοσ.

ilana76 ,δεν ειχα προβλημα να καταθέσω αλλα δεν εχω κατι ουσιαστικό να πω..Οι τοξικολογικές εξετάσεις δεν ξερω ποσο ευκολα παραποιούνται,δε ξερω ποσοι γιατροι θα ρισκαραν με την υπογραφή τους...

Λογικά εσυ θα ξερεις καλύτερα τι εγινε αν βγηκε λαδι κ σε τι κατασταση ειναι.Απο οτι ακουσα, δεν ξερω αν ισχυει, κάλεσε ιδιωτικό ασθενοφόρο.

Ελπίζω να ειναι καλά ο αδερφος σ τώρα οσο γινεται.. ηταν δυνατο χτυπημα οτι κ να πω ειναι περιττό

Δυστυχως σε αυτο το δρομο γινονται πολλα τροχαια τα Σαββατοκύριακα..

Επισης ηταν ενα ζευγαρι που ηταν εκει μολις εγινε το ατυχημα αλλά δεν θελαν να καταθεσουν, δε ξερω τι καναν τελικά..(δεν το ειδαν ηταν στη παραλια αλλα πηγαν πρωτοι),η καταθεση τους θα ηταν σημαντική πιστευω παντως ,δεν ξερω τι καναν τελικα.

Δημοσ.

μια απλη μαρτυρια να λεμε και την αληθεια δεν λεει και πολλα.βαζουν τυχαιους και την κανουν μαρτυρια.ποιος θα δωσει τοσο βαση σε αυτη?

τελικα την φωτο θα την δουμε?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...