Προς το περιεχόμενο

Εκπωσεις εως και 50% στο Multirama


gavros10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πολύ καλές προτάσεις και οι 2.Σε ευχαριστώ.

Απλά ξέχασα να πω πως δεν θέλω μπαταρίες ΑΑ αλλά επαναφορτιζόμενη λιθίου..

Υπάρχει καμμία άλλη με αυτά τα χαρακτηριστικά;

http://www.getitnow.gr/prod/digital-cameras/cameras/digital-compact-cameras/panasonic-lumix-dmc-s1-121mp-roz/prod1150394pp/

πολυ καλη με αξιολογα χαρακτηριστικα ,την εχω δουλεψει με αρκετα καλα αποτελεσματα... ;)

με μπαταρια λιθιου...

Δημοσ.

Multirama ή αλλιως πως να γραφεις στα παλια σου τα παπουτσια τους πελατες σου χωρις να ζητας καν συγγνωμη...

 

Κανω το λαθος και παραγγελνω τηλεφωνικα την τηλεοραση Samsung C650 τη Παρασκευη το μεσημερι για λογαριασμο ενος φιλου.Η παραγγελια εγινε τηλεφωνικα προκειμενου,εχοντας πλεον εμπειρια εδω μεσα απο παρομοια περιστατικα,να μην υπαρχουν δικαιολογιες τυπου ξερετε ειχε εξαντληθει και δεν προλαβαμε να ενημερωσουμε το συστημα.

 

Δινω τα στοιχεια του φιλου μου και ο κυριος στο τηλ με ενημερωνει οτι θα παραλαβω τη Τριτη,χθες δηλαδη,μεσω Γενικης Μεταφορικης.

 

Με το που κλεινω το τηλ 20 λεπτα μετα η τηλεοραση εξαφανιζεται απο το σαιτ...με ζωνουν ηδη τα πρωτα φιδια.

 

Φτανει η Τριτη και στο ενδιαμεσο δεν μου εχει σταλει mail και δεν με εχουν παρει τηλ απο το καταστημα οτι υπαρχει καποιο προβλημα.Παιρνω λοιπον τη μεταφορικη για να μαθω οτι δεν εχουν καμμια τηλεοραση για παραδοση.

 

Αμεσως τηλ στα Multirama για να μιλησω με καποιον Φραγκια ο οποιος δεν μπορει να καταλαβει γιατι δεν μου ηρθε η τηλεοραση και δωστε μου 3 λεπτα να σας απαντησω.Τα 3 λεπτα γινανε 1 ωρα και ο Φραγκιας πουθενα οποτε ξαναπαιρνω τηλ για να ξαναμιλησω με τον ιδιο ο οποιος με ενημερωνει οτι περιμενει κατι "απαντησεις" και θα με παρει εκεινος σε μιση ωρα!!!Τρεις ωρες μετα παλι μπουχος ο Φραγκιας οποτε ξαναπαιρνουμε για να ενημερωθουμε οτι δεν του εχουν απαντησει ακομα και πως οπωσδηποτε την ιδια μερα θα μας ενημερωσει για το τι εχει γινει.

 

Φυσικα η μερα περασε χωρις να μας ενημερωσει για να φτασουμε στη σημερινη μερα οπου μετα απο 2 τηλεφωνηματα παλι δικα μας τελικα αξιωθηκε ο κος Φραγκιας να μας πει οτι τηλεοραση δεν υπαρχει και δεν μπορουν να καταλαβουν τι απεγινε και μηπως θα θελατε καμμια αλλη που εχουμε;

 

Συνοψιζοντας λοιπον παραγγειλαμε κατι για το οποιο δεν μας ενημερωσαν ποτε ουτε τηλεφωνικως ουτε μεσω mail οτι δεν υπαρχει,χρειαστηκε να κανουμε 5 τηλεφωνηματα για να μας πει οτι δεν υπαρχει,δεν μας ζητησε καν συγγνωμη και μαλιστα στο τελος ειχε και το θρασος ο κυριος αυτος να μας ζητησει να αγορασουμε αλλη τηλεοραση χωρις καν να μας κανει καποια εκπτωση για την ολη ταλαιπωρια μας.

 

Multirama how to write your customers to your balls...

Δημοσ.

Εαν πλεον και οι τηλεφωνικες πωλησεις βγαινουν "off" δεν υπαρχει καμια δικαιολογια. Μεγαλο (μα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ) φαουλ.

Τοσο καιρο μας ελεγαν "καλυτερα καντε τηλεφωνικες παραγγελιες γιατι υπαρχει αμεση ενημερωση για το αποθεμα".

Θα προτεινα μποϊκοταζ αλλα επειδη "μας ξερω" μολις βγει καμια τρελη προσφορα παλι θα πεσουμε σαν τις μυγες... αν και τωρα που το ξανακοιταω εκεινα τα ΧΒΟΧ (εκθεσιακα αραγε-προφανως?) ακομα υπαρχουν (ή μηπως απλα αυτοι ξεχασαν να ενημερωσουν?)!

Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι δεν κυνηγατε τα δικαιωματα σας;

ΙΝΚΑ ΓΓΚ υπαρχουν για αυτες ακριβως τις περιπτωσεις.

Αν και με τις τηλεφωνικες παραγγελιες υπαρχει το προβλημα οτι ειναι ο λογος σου εναντιον του δικου τους.

Εγω που εκανα online παραγγελια και μου σκαει το πρωτο email με ακυρωση της παραγγελιας σας και ας εδειχνε διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας τους ενημερωσα για τις κινησεις μου σε ΓΓΚ και τους αρμοδιους φορεις και ως εκ θαυματος βρεθηκε λυση.

Και στα multi μου την εχουν κανει με παραγγελια στο καταστημα και αντι για 2 κομματια ηρθε μονο το ενα αλλα παλι με την ιδια πιεση πηρα δωροεπιταγη.

Μην το αφηνετε στην τυχη του.

 

(Εκει που δεν εχω βγαλει ποτε ακρη ειναι το Πλαισιο δεν ξερω τι πλατες εχουν οι τυποι αλλα ποτε μα ποτε δεν δικαιωθηκα για τις απατεωνιες τους αλλα ουτε ιδρωνει το αυτακι τους και εχω μαζεψει 4 γραμματα απο την ΓΓΚ και ακομα περιμενω απαντηση απο το Πλαισιο)

 

Δημοσ.

Μερικοι λενε οτι αν κανεις τηλεφωνικα ή ακομα καλυτερα απο το καταστημα την παραγγελια ειναι πιο ασφαλες απο τις Online ας το ξανασκεφτουν τωρα.Βολευει αν θες να δεσμευσεις κομματια που υπαρχουν ηδη στα καταστηματα οπως εγω πριν κανεναν μηνα ενα Nod Docking Station..

Αλλα στο τηλεφωνικο παιζει και οτι μπορει να σε ακυρωσουν ευκολοτατα λεγοντας σου οτι οι προσφορες ειχαν την ενδειξη Web Offers και αφορουσαν παραγγελιες μονο απο το Site.

Τεσπα πρεπει να εχεις τεραστια υπομονη με τα ελληνικα Eshops

Δημοσ.

Και ξαφνικα λιγες ωρες μετα το ποστ στο Insomnia βρεθηκε η τηλεοραση εστω και εκθεσιακη οπως με ενημερωσε η ευγενεστατη κυρια πριν απο λιγο στο τηλ και θα τη στειλουν τη Παρασκευη.

 

Η πλακα ποια ειναι;Οτι στις συνομηλιες που ειχα μεσω τηλ δεν ειχα αναφερει ποτε το ονοματεπωνυμο μου και ειχα δωσει μονο τα στοιχεια του φιλου μου.Παρολαυτα οταν πηρε η εν λογω κυρια στο κιν μου ηξερε το επιθετο μου και μαλιστα μου ζητησε συγγνωμη για την ταλαιπωρια.

 

Προφανεστατα λοιπον διαβασανε το κειμενο μου στο insomnia...φαινεται λοιπον η ολη υποθεση εστω και με αυτον τον χαρακτηριστικο Ελληνικο τροπο να εχει καλο τελος.

Δημοσ.

Για όποιον δεν το ξέρει διαβάζουν ινσομνια όπως και αλλα φόρουμ. Απλά έχουν το ελάττωμα πως δεν έχουν online αποθήκη, σε αυτο είναι λίγο πίσω.

Δημοσ.

Κάποια στιγμή πριν καιρό, μετά από επικοινωνία που είχα με υπεύθυνους από την εξυπηρέτηση πελατών/marketing ή κάτι αντίστοιχο, εξέφρασα παράπονα, αναλυτικά, με πολλές λεπτομέρειες για τα καταστήματα και προβλήματα που έχω δει στα Multirama κατά καιρούς. Έλαβα απάντηση μετά από αυτό, και μου προσέφεραν δωροεπιταγή των 50 ευρώ για αγορά από τα Multirama. Για ηθικούς λόγους, δεν την δέχτηκα, και απάντησα πως τους ευχαριστώ για την προσφορά.

 

Δεν το έκανα για να πάρω χρήματα, το έκανα για να τους δείξω αυτά που με ενοχλούν και να τους τονίσω τα λάθη που γίνονται από τους πωλητές οι οποίοι αρκετές φορές είναι... άσχετοι!

Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι δεν κυνηγατε τα δικαιωματα σας;

ΙΝΚΑ ΓΓΚ υπαρχουν για αυτες ακριβως τις περιπτωσεις.

Αν και με τις τηλεφωνικες παραγγελιες υπαρχει το προβλημα οτι ειναι ο λογος σου εναντιον του δικου τους.

Εγω που εκανα online παραγγελια και μου σκαει το πρωτο email με ακυρωση της παραγγελιας σας και ας εδειχνε διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας τους ενημερωσα για τις κινησεις μου σε ΓΓΚ και τους αρμοδιους φορεις και ως εκ θαυματος βρεθηκε λυση.

Και στα multi μου την εχουν κανει με παραγγελια στο καταστημα και αντι για 2 κομματια ηρθε μονο το ενα αλλα παλι με την ιδια πιεση πηρα δωροεπιταγη.

Μην το αφηνετε στην τυχη του.

 

(Εκει που δεν εχω βγαλει ποτε ακρη ειναι το Πλαισιο δεν ξερω τι πλατες εχουν οι τυποι αλλα ποτε μα ποτε δεν δικαιωθηκα για τις απατεωνιες τους αλλα ουτε ιδρωνει το αυτακι τους και εχω μαζεψει 4 γραμματα απο την ΓΓΚ και ακομα περιμενω απαντη

ση απο το Πλαισιο)

 

χωρις να θελω να κανω τον συνηγορο του διαβολου και απο προοσωπικη εμπειρια οσες φορες κατεφηγα σαυτου του ειδους καταγγελιες δεν εγινε τιποτα ουσιαστικο περα απο μια απλη ενημερωση με email,μαλιστα σε προσφατη τηλ.συζητηση που ειχα με καποιο υπαλληλο γνωστης αλυσιδας εκφραζοντας τα παραπονα μου για την απαραδεχτη τακτικη τους και δηλωνοντας βεβαια οτι θα καταφυγω στις νομοτυπες διαδικασιες των καταγγελιων μου απαντησε πως ειναι δικαιωμα μου να το κανω και πως αν βγει κατι να του το πω να ξερει γιατι και ο ιδιος ποτε δεν βρηκε ακρη ,βεβαια δεν μπορουσα να τον καταγγειλω γιατι δεν ειχα ακουστικο υλικο,δυστυχως τι λειτουργει σωστα σαυτην την ταλαιπωριμενη χωρα ?...... δυστυχως υπαρχει μια τρομερη ανοχη και ελευθερια στην παραβατικοτητα απο τους φορες που επρεπε να αντιμετωπιζουν με υπευθυνοτητα τις καταστασεις και να κανουν σωστα την δουλεια τους....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...