bluesattack Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Εγω προτεινω να επιβληθουν καμερες σε ολα τα μαγαζια με υπολογιστες , και να δινεται το video της επισκευης στον πελατη , ωστε να ειναι σιγουρος οτι ο πραγματικος τεχνικος δεν ψαχνει και αυτος με την σειρα του στο ιντερνετ ,και οτι δεν εχασε χρονο 'ουτε για καφε ' που λεμε .Και κοριους στα τηλεφωνα του , ωστε να ειναι σιγουροι οι πελατες οτι δεν ελαβε ουτε τηλεφωνικη υποστηριξη. . Σε περιπτωσης ''παραβασης'' να υποχρεουται σε μειωση της τιμης κατα 86 % του αρχικου ποσου
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 http://www.insomnia.gr/topic/405686-dell-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7/page__st__20 μετα απο τα δικα σου ποστ και το αλλαζονικο pc expert nickname θα μπορουσα και γω να πω οτι και συ το κανεις με κακο σκοπο ωστε να ερχονται σε σενα αφου ενα φορουμ-user δεν τους βοηθαει οταν το χρειαστουν... να απαγορευτουν και τα βιντεακια στο youtube με δεσιμο/λυσιμο για να μην χασουν δουλειες οι "τεχνικοι" έλα τώρα, λεπτομέρειες
satmen Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 τοση ωρα διαβαζω απο ολους για καποιους ασχετους και νωμιζα οτι αναφερεστερ σε εμενα (πλακα κανω)παντως περα απτη πλακα παιδια και εγω ασχετος ειμαι με υπολογιστες. και πριν ενα χρονο που πηρα το pc ημουνα ακομα πιο ασχετος.σιγ-σιγα μαθενω.αλλα αν εχω καποια στιγμη προβλημα με το pc μου και ειμαι ασχετος να μην ρωτισω?η να ρωτησω και να περιμενω 10 μερες?αμαρτια δεν ειναι?pc expert σε αυτο που λες μπορει να εχεις δικιο αλλα εμεις οι ασχετοι τι φταιμε? απανταω με καθε σεβασμο προς το σχολιο σου
Meredoth Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Και εγω ο νεος και αδαης χρηστης που δεν γουσταρω να μιλαω λεω με το χαζο μου το μυαλο. Αν δεν του δωσει κανεις απαντηση για 10 μερες και τον πλησιασω εγω με PM την 3 μερά και του πω με 50e στο φτιαχνω και μου πει ναι (γιατι δεν εχει βρει απο πουθενα βοηθεια) ποιος κερδίζει. !!!
QQTilt Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δε συμφωνώ ούτε εγώ με τον pc expert, αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο είστε τόσο επιθετικοί μαζί του. Άσχετα με το αν αυτό που λέει είναι σωστά ή όχι είναι ξεκάθαρο ότι το λέει καλοπροαίρετα και για συγκεκριμένο λόγο, για να μην πω ότι έχει παρατηρήσει συγκεκριμένα άτομα, όπως είπε και ο leonaxe.. Παίζουν πολλοί άγριοι στο Insomnia βλέπω..
gnsX Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Πιστεύω είστε υπερβολικοί με τις 10 μέρες. Μια υπεύθυνη δήλωση με χαρτόσημο των 0.50,σκαννάρισμα και ανέβασμα θα ήταν αρκετό.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Σκοπός ενός forum όπως το insomnia είναι να παρέχει βοήθεια. Αν κάποιος έχει την εντύπωση ή την υποψία πως χρήστες που ζητούν βοήθεια το κάνουν για αθέμιτους λόγους, πολύ απλά δεν τους βοηθάει.
giannisko Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο είστε τόσο επιθετικοί μαζί του. Παίζουν πολλοί άγριοι στο Insomnia βλέπω.. Δεν ειμαστε αγριοι,αλλα αν καποιος γράφει παράλογες προτάσεις,που σκοπο εχουν να καθυστερουν απαντησεις προβληματων 10 ημερων στα περισσοτερα μέλη που κανουν ερωτησεις προβληματων,βγαινουμε απο τα ρουχα μας.Πολυ περισσοτερο δέ,αν αυτο το μελος που το προτείνη ειναι και επαγγελματίας του είδους. Και εγω ο νεος και αδαης χρηστης που δεν γουσταρω να μιλαω λεω με το χαζο μου το μυαλο. Αν δεν του δωσει κανεις απαντηση για 10 μερες και τον πλησιασω εγω με PM την 3 μερά και του πω με 50e στο φτιαχνω και μου πει ναι (γιατι δεν εχει βρει απο πουθενα βοηθεια) ποιος κερδίζει. !!! +1000 Ακριβώς έτσι,πιάσε το αυγό και κούρευτο κοινός. για να μην πω ότι έχει παρατηρήσει συγκεκριμένα άτομα, όπως είπε και ο leonaxe.. Και γιατι για τα συγκεκριμενα ατομα να την πληρωσει και η πλειοψηφια τών αδαείς χρηστών,που περιμενουν εναγωνίως μια απαντηση σε ενα προβλημα,που μπορει να ειναι και απλουστατο στην λυση του.
QQTilt Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δεν ξέρω αν το πρόσεξες, αλλά πριν απ όλα αυτά έχω γράψει ότι κι εγώ διαφωνώ με τον pc expert. Αναφέρθηκα απλά στον τρόπο που του απαντούσατε.
giannisko Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Αναφέρθηκα απλά στον τρόπο που του απαντούσατε. Μέ τον αναλογο τροπο που μπορει να καταλαβει καποιος απο τα ιδια του τα γραπτα. Διαβασε την τελευταια παραγραφο του,και το σνόμπ στυλακι που εκπέμπει. pc_expert <<Επειδή έχω την υποψία ότι και μερικά τυπάκια το κάνουν αυτό εδώ προτείνω να δίνουμε συμβουλές μετά το πέρας 10ήμερου. >>
QQTilt Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Το ύφος του αυτό είναι προς τα τυπάκια αυτά που όπως όλοι συμφωνήσαμε κάνουν μαλακία και όχι προς εμάς. Δεν είμαι δικηγόρος του φίλε μου και δεν έχω και κάτι μαζί σου, απλά τον πηράτε λίγο απ τα μαλλιά. Τέσπα έληξε.
kosegdit Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Έχω την εντύπωση ότι μερικοί χρήστες το παίζουν τεχνικοί υπολογιστών και ζητούν λεφτά από ανίδεους για να τους επισκευάσουν το λάπτοπ και επειδή και οι ίδιοι είναι ανίδεοι έρχονται στο insomnia ζητούν βοήθεια πώς να επισκευάσουν το laptop και μετά επωφελούνται. Προτείνω να περνάει ένα διάστημα 10 ημερών και μετά να βοηθούμε τον χρήστη πως να επισκευάσει το λάπτοπ του. Ώστε να διασφαλίσουμε ότι δεν κάνει επισκεύες στην πλάτη κάποιον μελών του Insomnia. Τελευταία με έχουν πάρει κάποιοι τηλέφωνο για service με λίγα λεφτά να τους κοιτάξω λάπτοπ . Αυτά τα τυπάκια είναι αεριτζήδες μεσάζοντες μεταξύ ενός ανίδεου πελάτη και ενός πραγματικού τεχνικού υπολογιστών. Επειδή δεν ξέρουν να επισκευάσουν λάπτοπ το παίζουν φτωχαδάκια πελάτες στους τεχνικούς και ζητούν πολύ φθηνά να γίνει το service λόγω κρίσης και μετά ζητούν τα 5πλάσια από τον πελάτη. Επειδή έχω την υποψία ότι και μερικά τυπάκια το κάνουν αυτό εδώ προτείνω να δίνουμε συμβουλές μετά το πέρας 10ήμερου. Θα ήθελα να ακούσω και την άποψη άλλων πάνω στο θέμα. Να ενημερώσω κι εγώ με την σειρά μου το forum, ότι ο κύριος pc_expert, μου πρότεινε σήμερα λύση σε αυτό το πρόβλημα(το οποίο παρεπιπτόντως έχει λυθεί), έναντι 20 euro. Ειλικρινά λοιπόν ο κύριος θεωρεί πως είμαι κάποιος "ανίδεος", όπως αναφέρει και στο post του, και προσπαθεί να αρπάξει 20 euro για να κάνει download έναν driver. Ακόμα και κάποιος ανίδεος να ήμουν, το πρώτο μέλημα του κύριου pc_expert είναι να αρπάξει 20 euro με τον πιό γελείο τρόπο, παρά να μου πει την άποψή του για το πρόβλημα μου(αν υπήρχε ακόμα πρόβλημα). Αναρωτιέμαι λοιπόν, ποιός είναι ο σκοπός αυτού του forum, να βοηθούμε ο ένας τον άλλο ή να εκμεταλευόμαστε ο ένας τον άλλο;;; Γιατί μόνο εκμετάλευση μπορώ να χαρακτηρίσω αυτήν την "προσφορά" για 20 euro έναν driver!! Η μάλλον δεν αναρωτιέμαι, ξέρω πολύ καλά ποιός είναι ο σκοπός του forum, άλλοι φαίνεται πως τον έχουν ξεχάσει ή παρανοήσει. PS1: Αυτό που με εξόργισε πάνω απ΄όλα είναι το γεγονός πως ο κύριος pc_expert, προσπάθησε καθαρά να κοροιδέψει κάποιον πιθανώς ανίδεο, χαρακτηρίζοντάς μου μάλιστα τα 20 euro ως "κόστος εργασίας". Σιγά μην μας κόψεις και τιμολόγιο. Δηλαδή ρε φιλαράκι το format πόσο πάει, κανά 500άρι; PS2: Μπορώ μετά από αυτό να φανταστώ πόσο pc_expert είσαι... οι δουλειές βλέπω πάνε τόοοοοσο καλά, που προσφέρεις από μόνος σου τις υπηρεσίες σου πριν προλάβουμε καν να σου τις ζητήσουμε. Ορίστε και μία φότο για να μην με περάσετε για τρελό..
Moderators Gi0 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Ωραιος Μεγιστε "pc_expert" εγραψες παλι!
tigergreg Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Προφανως επικρατει η περιρεουσα λογικη "τ αρπαζω απ οπου μπορω και οπου μου κατσουν" που δυστυχως εχουν υιοθετησει αβασανιστα αρκετοι "επαγγελματιες". Κανοντας τζιρο μερικων χιλιαδων ευρω τον χρονο στο "πλαισιο" πηγαμε μια μερα εναν πανακριβο acer ferrari 1100 γιατι σηκωνε υπερβολικη θερμοκρασια και μας αλλαξαν το βιος με κοστος 25 ευρω!!!!!! Στην παρατηρηση μας δε οτι ειναι στην εγγυηση μας ειπε ο "διευθυνων" στην καλιθεα οτι επρεπε να το στειλουμε αντιπροσωπεια! Αυτα απο "επαγγελματιες".
Cham Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Εμένα μ'ενδιαφερει κάποια στιγμή η άποψη ενός κοινωνιολόγου για τα forums γενικότερα.. Το insomnia για εμένα είναι ίσως το καλύτερο που επισκέπτομαι και ένας από τους λόγους είναι ότι κρατάει καλές ισορροπίες.. Η καλύτερη διαφήμιση παραμένει πάντα ο ευχαριστημένος πελάτης. και για να συμβεί αυτό χρειάζεται μεράκι κ αντιμετώπιση σαν να είναι ο δικός σου υπολογιστής.. Τώρα το από που θα αντλήσεις την γνώση σου επί συγκεκριμένου προβλήματος που δεν έχεις ξανά αντιμετωπίσει δεν έχει καμία σημασία αν είναι Pedia h Forum. Όποιος τα ξέρει όλα να μας το πει να ρωτάμε μόνο αυτόν με όνομα κ επίθετο όμως όχι με nickname. και μια κ είπαμε Nickname ένα offtopic Όταν ήρθα εδώ δεν ήξερα αν θα μείνω κ διάλεξα λάθος nickname Αν μπορεί να αλλάξει και να γίνει Moviemaker η MoviemakerGr θα ήμουν ευγνώμων σε κάποιον Admin.
Προτεινόμενες αναρτήσεις