Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γιατι αυτοι που πουλανε πραγματα απο το Προσφορες μετα στις αγγελιες

τι ειναι? και σου λενε κιολλας "να μη βγαλω & γω κατι" ?

 

Η τιμη που εσυ αγοραζεις ενα προιον δεν εχει να κανει με την τιμη που το ζηταει η αγορα. Οπως αν τιμη που το ζηταει η αγορα ειναι χαμηλοτερη απο αυτη που το αγορασες θα χασεις λεφτα ομοιως ειναι αν μεγαλυτερη θα κερδισεις. Αν το ιδιο προιον που πουλας υπαρχει καινουριο σε χαμηλοτερη τιμη τοτε αυτο δεν θα ηταν σωστο.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα μπορούσαμε να αξιολογούμε το κάθε μέλος, όστε να κρήνουν οι διαχειριστές για την τύχη του.

Σε ποσοστά % ..... ορθής χρήσης του φόρουμ ή φερεγκιότητας σάν χρήστης..... κάτω απο κάποιο ποσοστό να "τιμορούντε".

Υπάρχουν χρείστες που χριάζοντε πραγματικά βοήθεια και είναι κρήμα να μην τους την δείνουμε - πέρνουμε.

 

Αυτό υπάρχει..!

 

Όταν μπαίνεις στο προφιλ κάποιου μέλους λέει πάνω δεξιά "αξιολόγηση χρήστη"..!

Δημοσ.

Θα μπορούσαμε να αξιολογούμε το κάθε μέλος, όστε να κρήνουν οι διαχειριστές για την τύχη του.

Σε ποσοστά % ..... ορθής χρήσης του φόρουμ ή φερεγκιότητας σάν χρήστης..... κάτω απο κάποιο ποσοστό να "τιμορούντε".

Υπάρχουν χρείστες που χριάζοντε πραγματικά βοήθεια και είναι κρήμα να μην τους την δείνουμε - πέρνουμε.

 

Καλή ιδέα και η δική σου.

Δημοσ.

Θα μπορούσαμε να αξιολογούμε το κάθε μέλος, όστε να κρήνουν οι διαχειριστές για την τύχη του.

Σε ποσοστά % ..... ορθής χρήσης του φόρουμ ή φερεγκιότητας σάν χρήστης..... κάτω απο κάποιο ποσοστό να "τιμορούντε".

Υπάρχουν χρείστες που χριάζοντε πραγματικά βοήθεια και είναι κρήμα να μην τους την δείνουμε - πέρνουμε.

 

 

Καλή ιδέα και η δική σου.

 

 

Και πως θα κρίνουμε για τη φερεγγυότητα κάποιου; Και αν είναι νέο το μέλος τι γίνεται; Θα πρέπει πρώτα να μας αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας και μετά να του λύσουμε το πρόβλημα;

 

Και αν έρθει η δικιά μου σειρά για να κριθώ, τι γίνεται; Που είμαι κυνικός, απότομος και not user friendly!

 

 

Προσέξτε τι θα απαντήσετε!! :P

 

Δημοσ.

 

Να φάει ban ο lexmark τώρααααααα...!!!!!!

 

 

Πέρα απ την πλάκα, η αξιολόγηση σου είναι καλή...!

 

5 αστεράκια έχεις.

 

Αντίθετα με τον pc_expert που έχει ένα... :whistle:

Δημοσ.

Η τιμη που εσυ αγοραζεις ενα προιον δεν εχει να κανει με την τιμη που το ζηταει η αγορα. Οπως αν τιμη που το ζηταει η αγορα ειναι χαμηλοτερη απο αυτη που το αγορασες θα χασεις λεφτα ομοιως ειναι αν μεγαλυτερη θα κερδισεις. Αν το ιδιο προιον που πουλας υπαρχει καινουριο σε χαμηλοτερη τιμη τοτε αυτο δεν θα ηταν σωστο.

 

πως 8α υπαρχει σε χαμηλοτερη τιμη αφου ηταν προσφορα?

 

εχει αναλυ8ει σε αλλα sub αν ειναι 8εμιτο Η οχι να αγοραζεις φτηνα απο το Προσφορες & να πουλας ακριβα στο Αγγελιες.

αυτο κανουν & οι μικροπωλητες αγοραζουν απ την Ομονοια φτηνα & πουλανε Συνταγμα ακριβα.

τι να πουμε τωρα εδω αλλοι βαζανε στο emarket πραγματα απ το Χαριζονται.

 

παντως δε μιλαω για συγκεκριμενη προσφορα αλλα γενικα.

δυστυχως (Η ευτυχως) σπανια πια εμφανιζονται προσφορες οπως οι gpu του στοκ Πλαισιο & ο 2.5" 500gb με τα 19ευρω .

Δημοσ.

 

 

Να φάει ban ο lexmark τώρααααααα...!!!!!!

 

 

Πέρα απ την πλάκα, η αξιολόγηση σου είναι καλή...!

 

5 αστεράκια έχεις.

 

Αντίθετα με τον pc_expert που έχει ένα... :whistle:

 

 

A! Ναι;! Που το βλέπω εγώ αυτό; anw πάμε στο θέμα μας τώρα :)

 

 

Πριν λίγο άνοιξε ένα θέμα μια κοπέλα (μάλλον) που ρωτάει από που να αγοράσει ένα mobo για φορητό φίλης της. Σε αυτή τη φάση, δηλαδή, τι πρέπει να κάνουμε αν είναι να ακολουθήσουμε τις απόψεις σας; Νέο μέλος είναι, αξιολογήσεις δεν έχει. Πρέπει να περιμένουμε καμιά 10αρια μέρες για να τη σπρώξουμε προς ebay μεριά για την mobo και να της προτείνουμε έναν τεχνικό για την συναρμολόγηση;

Δημοσ.

Και πως θα κρίνουμε για τη φερεγγυότητα κάποιου; Και αν είναι νέο το μέλος τι γίνεται; Θα πρέπει πρώτα να μας αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας και μετά να του λύσουμε το πρόβλημα;

 

Και αν έρθει η δικιά μου σειρά για να κριθώ, τι γίνεται; Που είμαι κυνικός, απότομος και not user friendly!

 

 

Προσέξτε τι θα απαντήσετε!! :P

 

 

Η φερεγγυότητα κάποιου φαίνεται από το τί ζητάει στα posts.

1.Δηλαδή αν κάποιος διπλό ή τριπλό δημοσιεύει το ίδιο θέμα τότε είναι υπερβολικά βιαστικός και μάλλον ανήκει στα "τυπάκια" για τα οποία μίλησα παραπάνω.

2. Αν ο ίδιος χρήστης ζητά βοήθεια για 3 ή και παραπάνω ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ λάπτοπ μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (π.χ μήνα) με το πρόσχημα ότι είναι του αδερφού του της θείας του του μπατζανάκη του τότε κάτι συμβαίνει.

3. Αν ο ίδιος χρήστης ζητάει γενικά βοήθεια πολύ επίμονα πολύ απότομα και πολύ βιαστικά τότε είναι ύποπτος. Συνήθως εδώ έχει κάνει αυτοδιάγνωση στο πρόβλημά του αλλά δεν ξέρει πώς να το λύσει. Ξέρει π.χ ότι θέλει φορμάτ ξέρει ότι γίνεται με συνδιασμό πλήκτρων στο περίπου αλλά δε ξέρει το πώς και βιάζεται πολύ να του απαντηθεί το ερώτημα.

4. Επίσης χρήστες που είναι άσχετοι και θέλουν απλά να πάρουν σεμινάρια τεχνική γνώσης χωρίς να έχουν πραγματικό πρόβλημα με κάποιο λάπτοπ.Συνήθως τέτοιοι χρήστες δεν ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο αλλά ξεκινούν από ένα τεχνικό θέμα και θέλουν στο ίδιο topic να μάθουν και για κάποιο διαφορετικό θέμα και πάει λέγοντας.

5. Πολλοί τέτοιοι χρήστες πετούν σε θέμα άλλου χρήστη το δικό τους πρόβλημα επειδή έχει αναγνωσιμότητα ώστε να λάβουν ΑΜΕΣΗΣ απάντησης εντός ημέρας! Δεν ανοίγουν δλδ δικό τους θέμα. Αυτοί οι χρήστες ασεβούν απέναντι στον χρήστη που ανοίγει δικό του θέμα αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση και πάνω στην αναμπουμπούλα θέλουν να πετύχουν άμεση απάντηση στο πρόβλημά τους. Αυτό ειναι το πλέον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

 

Γενικά υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης ενός χρήστη ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο που περιέγραψα στο παρόν θέμα.

Δημοσ.

Η φερεγγυότητα κάποιου φαίνεται από το τί ζητάει στα posts.

1.Δηλαδή αν κάποιος διπλό ή τριπλό δημοσιεύει το ίδιο θέμα τότε είναι υπερβολικά βιαστικός και μάλλον ανήκει στα "τυπάκια" για τα οποία μίλησα παραπάνω.

 

Η ανυπομονησία, για μένα, είναι δείγμα ανωριμότητας και καλοπερασιάς-κακής ανατροφής (<--το ίδιο είναι για μένα). Ποτέ δεν το είχα δει, όμως, σαν προσπάθεια εκμετάλλευσης προς όφελος του.

 

 

2. Αν ο ίδιος χρήστης ζητά βοήθεια για 3 ή και παραπάνω ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ λάπτοπ μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (π.χ μήνα) με το πρόσχημα ότι είναι του αδερφού του της θείας του του μπατζανάκη του τότε κάτι συμβαίνει.

 

Και το κάνει ο έξω από εδώ και χαλάει το pc το δικό μου, της αδερφής μου και της γιαγιάς μου. PC είναι αυτά. Διαόλου μηχανήματα ;) :P

 

 

3. Αν ο ίδιος χρήστης ζητάει γενικά βοήθεια πολύ επίμονα πολύ απότομα και πολύ βιαστικά τότε είναι ύποπτος. Συνήθως εδώ έχει κάνει αυτοδιάγνωση στο πρόβλημά του αλλά δεν ξέρει πώς να το λύσει. Ξέρει π.χ ότι θέλει φορμάτ ξέρει ότι γίνεται με συνδιασμό πλήκτρων στο περίπου αλλά δε ξέρει το πώς και βιάζεται πολύ να του απαντηθεί το ερώτημα.

 

Δες την απάντηση στο 1. Εκεί, συνήθως, δεν απαντώ μακάρι να με 3πλο πλήρωνε! Και καλό είναι να το μάθουν αυτό και οι υπόλοιποι που βοηθάνε. Γιατί μια στιγμή θα αναρωτιούνται πως και γιατί στο καλό κατάφεραν οι άσχετοι να τους ποδοπατάνε και από πάνω :)

 

 

 

4. Επίσης χρήστες που είναι άσχετοι και θέλουν απλά να πάρουν σεμινάρια τεχνική γνώσης χωρίς να έχουν πραγματικό πρόβλημα με κάποιο λάπτοπ.Συνήθως τέτοιοι χρήστες δεν ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο αλλά ξεκινούν από ένα τεχνικό θέμα και θέλουν στο ίδιο topic να μάθουν και για κάποιο διαφορετικό θέμα και πάει λέγοντας.

 

Δεν είναι κακό να ρωτάς. Με την περιέργεια πήγε ο άνθρωπος στο φεγγάρι :)

 

 

5. Πολλοί τέτοιοι χρήστες πετούν σε θέμα άλλου χρήστη το δικό τους πρόβλημα επειδή έχει αναγνωσιμότητα ώστε να λάβουν ΑΜΕΣΗΣ απάντησης εντός ημέρας! Δεν ανοίγουν δλδ δικό τους θέμα. Αυτοί οι χρήστες ασεβούν απέναντι στον χρήστη που ανοίγει δικό του θέμα αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση και πάνω στην αναμπουμπούλα θέλουν να πετύχουν άμεση απάντηση στο πρόβλημά τους. Αυτό ειναι το πλέον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

 

Δες τις απαντήσεις μου στο 1 και 3 (κυρίως στο 3 γιατί για μένα είναι ίδια κατηγορία) ;)

 

 

 

Γενικά υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης ενός χρήστη ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο που περιέγραψα στο παρόν θέμα.

 

 

Αντικειμενικά κριτήρια για να βρεις τέτοιους χρήστες δεν είναι αυτά που είπες. Με αυτά τα κριτήρια μπορείς να δεις τι άνθρωποι είναι σε γενικές γραμμές, ναι! Αλλά όχι ότι πάνε να μας «εκμεταλλευτούν».

Δημοσ.

Η φερεγγυότητα κάποιου φαίνεται από το τί ζητάει στα posts.

1.Δηλαδή αν κάποιος διπλό ή τριπλό δημοσιεύει το ίδιο θέμα τότε είναι υπερβολικά βιαστικός και μάλλον ανήκει στα "τυπάκια" για τα οποία μίλησα παραπάνω.

2. Αν ο ίδιος χρήστης ζητά βοήθεια για 3 ή και παραπάνω ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ λάπτοπ μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (π.χ μήνα) με το πρόσχημα ότι είναι του αδερφού του της θείας του του μπατζανάκη του τότε κάτι συμβαίνει.

3. Αν ο ίδιος χρήστης ζητάει γενικά βοήθεια πολύ επίμονα πολύ απότομα και πολύ βιαστικά τότε είναι ύποπτος. Συνήθως εδώ έχει κάνει αυτοδιάγνωση στο πρόβλημά του αλλά δεν ξέρει πώς να το λύσει. Ξέρει π.χ ότι θέλει φορμάτ ξέρει ότι γίνεται με συνδιασμό πλήκτρων στο περίπου αλλά δε ξέρει το πώς και βιάζεται πολύ να του απαντηθεί το ερώτημα.

4. Επίσης χρήστες που είναι άσχετοι και θέλουν απλά να πάρουν σεμινάρια τεχνική γνώσης χωρίς να έχουν πραγματικό πρόβλημα με κάποιο λάπτοπ.Συνήθως τέτοιοι χρήστες δεν ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο αλλά ξεκινούν από ένα τεχνικό θέμα και θέλουν στο ίδιο topic να μάθουν και για κάποιο διαφορετικό θέμα και πάει λέγοντας.

5. Πολλοί τέτοιοι χρήστες πετούν σε θέμα άλλου χρήστη το δικό τους πρόβλημα επειδή έχει αναγνωσιμότητα ώστε να λάβουν ΑΜΕΣΗΣ απάντησης εντός ημέρας! Δεν ανοίγουν δλδ δικό τους θέμα. Αυτοί οι χρήστες ασεβούν απέναντι στον χρήστη που ανοίγει δικό του θέμα αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση και πάνω στην αναμπουμπούλα θέλουν να πετύχουν άμεση απάντηση στο πρόβλημά τους. Αυτό ειναι το πλέον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

 

Γενικά υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης ενός χρήστη ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο που περιέγραψα στο παρόν θέμα.

 

 

1ον, δεν έχει νόημα να το κάνει κάποιος αυτό είτε 1 φορά το ποσταρεις είτε 10, αυτοί που είναι να απαντήσουν, απαντουν...!

 

2ον, εγώ έχω 6 υπολογιστές στο σπίτι. Αν χαλάσουν οι 4 μπορώ να ρωτήσω μόνο για τον 1..??

Επίσης αυτό που λες πραγματικά δεν στέκει γιατί ο καθένας μπορεί να κάνει όσους χρήστες θέλει..!

 

3ον, αν το pc που χάλασε είναι της δουλειάς και "καίγεται ο κώλος του" να το επισκευάσει, δεν μου φαίνεται τόσο παράλογο...!

 

4ον, τώρα κάνεις πλάκα έτσι...???

Αν δεν ρωτήσεις, πως θα μάθεις..???

Εκτός κ αν εσύ τα ξέρεις όλα.

 

5ον, αν έχεις προσέξει, κάθε φορά που γίνεται αυτό, εμείς οι ίδιοι προτείνουμε να ανοιχθεί καινούριο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

pc_expert

 

Πολυ το έχεις κουράσει το θέμα,βλεπεις οτι ολοι ειναι κατά αυτης της παράλογης λυσης που προτεινεις.

 

Εγώ πάλι θα κανω μια αντιπρόταση να μην υπαρχουν στο forum επαγγελματιες τεχνικοί με τετοιες ιδεες,η αν υπαρχουν να κρυβονται και οχι να εχουν το θράσος να κανουν τετοιου ειδους προτασεις ,γιατι δεν μου αρεσει να συνυπάρχουν επαγγελματιες τεχνικοι με τετοιες ιδέες σε ενα καθαρά ερασιτεχνικο forum που κυριο σκοπο ειναι η αλληλοβοήθεια μεταξύ των μελών.

 

Αν υποπεσει στην αντιληψη σου οτι καποιος ειναι ανιδεος μεσαζοντας τεχνικος,πολυ απλα προσπερασε και μην δινεις τα πολυτιμα φωτα σου,και τελειωνει εκει η ιστορια.

Επεξ/σία από giannisko
Δημοσ.

pc_expert

 

Πολυ το έχεις κουράσει το θέμα,βλεπεις οτι ολοι ειναι κατά αυτης της παράλογης λυσης που προτεινεις.

 

Εγώ πάλι θα κανω μια αντιπρόταση να μην υπαρχουν στο forum επαγγελματιες τεχνικοί με τετοιες ιδεες,η αν υπαρχουν να κρυβονται και οχι να εχουν το θράσος να κανουν τετοιου ειδους προτασεις ,γιατι δεν μου αρεσει να συνυπάρχουν επαγγελματιες τεχνικοι με τετοιες ιδέες σε ενα καθαρά ερασιτεχνικο forum που κυριο σκοπο ειναι η αλληλοβοήθεια μεταξύ των μελών.

 

Αν υποπεσει στην αντιληψη σου οτι καποιος ειναι ανιδεος μεσαζοντας τεχνικος,πολυ απλα προσπερασε και μην δινεις τα πολυτιμα φωτα σου,και τελειωνει εκει η ιστορια.

 

Καθαρά ερασιτεχνικό forum; Προφανώς αστειεύεσαι. Μήπως πιστεύεις πως διαβάζεις το "Η θεία Λόλα σας συμβουλεύει"; Αν εξαιρέσεις όλους αυτούς που γραφουν απλά και μόνο για να πουν την βλακεία τους (εν γνώσει τους) οι υπολοιποι αν δεν ασχολούνται επαγγελματικά τουλαχιστον ασχολούνται με αρκετό ζήλο και θέληση να μάθουν. Και οι επαγγελματίες του χώρου ζουν και κυκλοφορούν αναμεσα μας, ξερεις, και δίνουν συμβουλές σε forum. Δεν είναι κλεισμένοι σε εργαστήρια. Και νομίζω οτι ο pc_expert ΔΕΝ αρνήθηκε βοήθεια απλά δήλωσε οτι τον ενοχλεί που κάποιοι την καταχράζονται.

 

Στο θέμα μας τωρα... Πιστεύω οτι το αν βοηθήσει καποιος αυτον που ζητάει βοηθεια είναι στην διακριτική του ευχέρεια. Αν νομίζει οτι πρόκειται για απατεωνίσκο-καιροσκόπο-εκμεταλλευτή ανίδεων χρηστών ας μην τον βοηθήσει. Σε εμένα προσωπικά παίζει μεγάλο ρόλο πώς μιλάει ο έχων το πρόβλημα.

Δημοσ.

pc_expert

 

Πολυ το έχεις κουράσει το θέμα,βλεπεις οτι ολοι ειναι κατά αυτης της παράλογης λυσης που προτεινεις.

 

Εγώ πάλι θα κανω μια αντιπρόταση να μην υπαρχουν στο forum επαγγελματιες τεχνικοί με τετοιες ιδεες,η αν υπαρχουν να κρυβονται και οχι να εχουν το θράσος να κανουν τετοιου ειδους προτασεις ,γιατι δεν μου αρεσει να συνυπάρχουν επαγγελματιες τεχνικοι με τετοιες ιδέες σε ενα καθαρά ερασιτεχνικο forum που κυριο σκοπο ειναι η αλληλοβοήθεια μεταξύ των μελών.

 

Αν υποπεσει στην αντιληψη σου οτι καποιος ειναι ανιδεος μεσαζοντας τεχνικος,πολυ απλα προσπερασε και μην δινεις τα πολυτιμα φωτα σου,και τελειωνει εκει η ιστορια.

 

 

Καθαρά ερασιτεχνικό forum; Προφανώς αστειεύεσαι. Μήπως πιστεύεις πως διαβάζεις το "Η θεία Λόλα σας συμβουλεύει"; Αν εξαιρέσεις όλους αυτούς που γραφουν απλά και μόνο για να πουν την βλακεία τους (εν γνώσει τους) οι υπολοιποι αν δεν ασχολούνται επαγγελματικά τουλαχιστον ασχολούνται με αρκετό ζήλο και θέληση να μάθουν. Και οι επαγγελματίες του χώρου ζουν και κυκλοφορούν αναμεσα μας, ξερεις, και δίνουν συμβουλές σε forum. Δεν είναι κλεισμένοι σε εργαστήρια. Και νομίζω οτι ο pc_expert ΔΕΝ αρνήθηκε βοήθεια απλά δήλωσε οτι τον ενοχλεί που κάποιοι την καταχράζονται.

 

Στο θέμα μας τωρα... Πιστεύω οτι το αν βοηθήσει καποιος αυτον που ζητάει βοηθεια είναι στην διακριτική του ευχέρεια. Αν νομίζει οτι πρόκειται για απατεωνίσκο-καιροσκόπο-εκμεταλλευτή ανίδεων χρηστών ας μην τον βοηθήσει. Σε εμένα προσωπικά παίζει μεγάλο ρόλο πώς μιλάει ο έχων το πρόβλημα.

 

 

-1 και +1 αντίστοιχα.

 

Μπορεί να κόντραρα ανοικτά τον pc_expert, αλλά το έκανα μόνο στα πλαίσια της ιδέας που πέταξε και αυτό γιατί δεν είναι σωστό για τους νέους χρήστες να περνάνε από ιερά εξέταση.

 

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν έχω τις ίδιες απόψεις με αυτόν όσον αφορά την συμπεριφορά πολλών νέων χρηστών, ούτε ότι είμαι στραβός σε ορισμένους που πιστεύω ότι χρησιμοποίησαν τις συμβουλές αυτού του φόρουμ (και κάτι μου λέει ότι έχουμε τους ίδιους στο μυαλό με τον pc_expert).

Δημοσ.

Tα πραγματα ειναι πολυ απλα.

Αν διαφημιζεσαι στο ιντερνετ,αν μοιραζεις καρτες παντου,αν εχεις βγαλει φειβ βολαν ή αν δηλωνεις σε τεχνικο φορουμ οτι μπορεις να δωσεις λυση σε τεχνικα θεματα,τοτε,να περιμενεις να σε παρει τηλεφωνο ο απατεωνας,ο τσαμπατζης,ο πονηρος.Το περιμενεις και δεν παραπονιεσαι γι'αυτο.

Εχουμε ξαναπει οτι οι επαγγελματιες μονο μπορουν πλεον να επιβιωσουν γιατι οι απαιτησεις εχουν αυξηθει κατα πολυ.

Αν εισαι επαγγελματιας ,τοτε εχεις λυση και για τον απατεωνα και για τον τσαμπατζη και για τον πονηρο.

 

Οσο αναφορα την λυση που θα δωσεις σε ενα θεμα ή την τεχνικη γνωση που θα μοιρασεις,(στον expert αναφερομαι)δεν νομιζω οτι ο αλλος θα μπορεσει να γινει αυτοματα τεχνικος και να μας φαει την δουλεια.Τεχνικος δεν γινεται καποιος απο ενα φορουμ επειδη εστησε το pc του ξαδερφου του με οδηγιες απο εδω και παραλληλα ξεχαρβαλωνει και το δικο του.

Καθημερινα φαινομενα ειναι θεματα του στυλ,το ανοιξα να το καθαρισω και δεν δουλευει.

 

Προσωπικη συμβουλη:Χτισε ονομα,και μην φοβασαι κανενα φορουμ και κανεναν απατεωνακο που θα βγαλει 30€ κανοντας τον μεσαζοντα.

Φανταζεσαι να εχεις εναν απατεωνακο που θα σου φερνει καθε μερα απο 2-3 λαπτοπ?Προκειται ποτε να βγεις χαμενος?

Δημοσ.

Καθαρά ερασιτεχνικό forum; Προφανώς αστειεύεσαι. Μήπως πιστεύεις πως διαβάζεις το "Η θεία Λόλα σας συμβουλεύει"; Αν εξαιρέσεις όλους αυτούς που γραφουν απλά και μόνο για να πουν την βλακεία τους (εν γνώσει τους) οι υπολοιποι αν δεν ασχολούνται επαγγελματικά τουλαχιστον ασχολούνται με αρκετό ζήλο και θέληση να μάθουν. Και οι επαγγελματίες του χώρου ζουν και κυκλοφορούν αναμεσα μας, ξερεις, και δίνουν συμβουλές σε forum. Δεν είναι κλεισμένοι σε εργαστήρια. Και νομίζω οτι ο pc_expert ΔΕΝ αρνήθηκε βοήθεια απλά δήλωσε οτι τον ενοχλεί που κάποιοι την καταχράζονται.

 

 

Στο θέμα μας τωρα... Πιστεύω οτι το αν βοηθήσει καποιος αυτον που ζητάει βοηθεια είναι στην διακριτική του ευχέρεια. Αν νομίζει οτι πρόκειται για απατεωνίσκο-καιροσκόπο-εκμεταλλευτή ανίδεων χρηστών ας μην τον βοηθήσει. Σε εμένα προσωπικά παίζει μεγάλο ρόλο πώς μιλάει ο έχων το πρόβλημα.

 

Απλά διαβάζω τό η "θεία Ολγα τά ξέρει όλα" και προτιμά γιά νά δώσει συμβουλές να περνά ο ερωτήσαντας από ιερά εξέταση.

Οταν λεω ερασιτεχνικό forum εννοώ ότι δεν ειναι ενα forum καποιας εταιρίας,σαφως και υπαρχουν επαγγελματιες στο forum.

O pc_expert δεν αρνηθηκε βοήθεια ,αλλά θελει να τιμωρήσει σε εισαγωγικά και τον άσχετο που εφαγε ενα κολλημα το pc του και περιμενει ως απο μηχανή θεό απαντηση απο καποιον εμπειρο,πού θα του ελυνε το προβλημα σε 5 min ,ενω θελει να τον εχει σε 10 ημερη αργία.

 

Για το δευτερο σκελος αυτο του λεω και εγω εν ολιγης,να ψυχολογει ποτε ενας ειναι ανιδεος μεσαζοντας επισκευαστης και να μην απανταει.

 

Συμφωνω απολυτα μαζι σου,στο πως ο ομιλών που εχει προβλημα το αναφερει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...