Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο για Την Μάνα Μου


freedubus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Λέγοντας το Χιουντάι άξεντ του 2011 εννοώ value for money φτηνό αμάξι χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, μέτριο σε όλα απλά κάνει τεράστιες μαζικές πωλήσεις λόγω τιμής και εξοπλισμού. Κάτι τέτοιο δεν είναι το ceed;

το ι30 ειναι πολυ καλο για την τιμη του...

 

εχει και πισω αναρτηση ανεξαρτητη... :confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέγοντας το Χιουντάι άξεντ του 2011 εννοώ value for money φτηνό αμάξι χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, μέτριο σε όλα απλά κάνει τεράστιες μαζικές πωλήσεις λόγω τιμής και εξοπλισμού. Κάτι τέτοιο δεν είναι το ceed;

 

Βασικα το accent ηταν οπως το λες.ακριβως οπως το λες.το Ι30 και το ceed ομως εχουν παψει να ειναι μονο αυτο δηλαδη μετρια σε ολα.εχουν ανεβει επιπεδο.δεν ειναι βεβαια και Porsche αλλα ενταξει.για την τιμη τους ειναι παρα πολυ καλα αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτείνω εύκολα yaris που το έχει η γυναίκα 8 μήνες και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ευρύχωρο μπροστά-πίσω, οικονομικό, για τα μέτρα του δυνατό, οικονομικό, αθόρυβο, πολύ πολύ αξιόπιστο, (ότι είναι οικονομικό το είπα?) και βέβαια συνυπολογίζεις το πολύ καλό aftersales της toyota.

Επίσης είναι από τα αυτοκίνητα που κρατάνε την αξία τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαμε είδαμε σήμερα το Jazz και της καρα-άρεσε. Είναι ακριβώς όπως το θέλει, ένα κλίκ πάνω σε χώρους από τα λοιπά μίνι.

 

Ποιό άλλο αυτοκίνητο είναι στην ίδια κατηγορία με το Honda Jazz; Εννοώ σε σουλούπι, χώρους κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτείνω εύκολα yaris που το έχει η γυναίκα 8 μήνες και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ευρύχωρο μπροστά-πίσω, οικονομικό, για τα μέτρα του δυνατό, οικονομικό, αθόρυβο, πολύ πολύ αξιόπιστο, (ότι είναι οικονομικό το είπα?) και βέβαια συνυπολογίζεις το πολύ καλό aftersales της toyota.

Επίσης είναι από τα αυτοκίνητα που κρατάνε την αξία τους

Για τι μεση καταναλωση μιλαμε? Αυτο με τα 101 αλογα ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι με τα 101 άλογα είναι το 1300.

Στην αθήνα μέσα μόνο του λέει 6,2-6,4 αλλά πραγματικά είναι περίπου ένα λίτρο+ παραπάνω. Δεν ξεπερνάει τα 7,5 πάντως και μιλάμε για πατησίων πέρα δώθε λόγω δουλειάς.

Σε ταξίδι οταν πήγαμε κινήθηκε γύρω στα 6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι η μανα μου εχει το προηγουμενο με καμια 85-90 αλογα? και γενικα κατω απο 7 [στο trip display] θελει πολυ προσπαθεια για να δεις...συνηθως στην πολη ειναι στο 7-7.5 και στα ταξιδια 7 [στα 140km/h] και δε μου φανηκε και πολυ οικονομικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο είναι 83 άλογα, αυτό είχε και η δικιά μου πριν πάρει το καινούριο..

7-7,5λτ στο trip computer σημαίνει πιθανότατα 8 ή και παραπάνω πραγματικά.

Για yaris είναι μάλλον πολλά αλλά έχει να κάνει και με τον οδηγό και με τις διαδρομές.

 

Το καινούριο να ξέρεις έχει το "start and stop" που φοριέται αρκετά σε νέα μοντέλα. Βάζεις νεκρά στο φανάρι και σβήνει μόνο του τον κινητήρα. Με το που ακουμπήσεις πενταλ ή στρίψεις λίγο το τιμόνι παίρνει πάλι. Άρα πάλι κέρδος στην κατανάλωση (αν θέλεις βέβαια το συγκεκριμένο απενεργοποιείται με ένα κουμπάκι δίπλα στον λεβιέ)

 

Επίσης έχει 6άρι σασμαν, άρα και στο ταξίδι θα δεις αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο είναι 83 άλογα, αυτό είχε και η δικιά μου πριν πάρει το καινούριο..

7-7,5λτ στο trip computer σημαίνει πιθανότατα 8 ή και παραπάνω πραγματικά.

Για yaris είναι μάλλον πολλά αλλά έχει να κάνει και με τον οδηγό και με τις διαδρομές.

 

Το καινούριο να ξέρεις έχει το "start and stop" που φοριέται αρκετά σε νέα μοντέλα. Βάζεις νεκρά στο φανάρι και σβήνει μόνο του τον κινητήρα. Με το που ακουμπήσεις πενταλ ή στρίψεις λίγο το τιμόνι παίρνει πάλι. Άρα πάλι κέρδος στην κατανάλωση (αν θέλεις βέβαια το συγκεκριμένο απενεργοποιείται με ένα κουμπάκι δίπλα στον λεβιέ)

 

Επίσης έχει 6άρι σασμαν, άρα και στο ταξίδι θα δεις αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση.

Προηγούμενο εννοώ ,ίδιο εμφανσιακα με τον προηγούμενο κινητήρα ! Το σταρτ ν στοπ ακόμα δεν εχω καταλάβει γιατί θεωρείται οτι κάνει όσο οικονομία αλλά 2-3 φορές που έτυχε και το χρησιμοποίησα σε αλλά αυτοκινητα πλάκα είχε .για 2-3 φορές.

 

 

iphone.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...