elvisjedi Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 βασικα το ceed με το i30 ειναι το ιδιο αυτοκινητο με μικρες διαφορες κυριως αισθητικες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Λέγοντας το Χιουντάι άξεντ του 2011 εννοώ value for money φτηνό αμάξι χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, μέτριο σε όλα απλά κάνει τεράστιες μαζικές πωλήσεις λόγω τιμής και εξοπλισμού. Κάτι τέτοιο δεν είναι το ceed; το ι30 ειναι πολυ καλο για την τιμη του... εχει και πισω αναρτηση ανεξαρτητη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Λέγοντας το Χιουντάι άξεντ του 2011 εννοώ value for money φτηνό αμάξι χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, μέτριο σε όλα απλά κάνει τεράστιες μαζικές πωλήσεις λόγω τιμής και εξοπλισμού. Κάτι τέτοιο δεν είναι το ceed; Βασικα το accent ηταν οπως το λες.ακριβως οπως το λες.το Ι30 και το ceed ομως εχουν παψει να ειναι μονο αυτο δηλαδη μετρια σε ολα.εχουν ανεβει επιπεδο.δεν ειναι βεβαια και Porsche αλλα ενταξει.για την τιμη τους ειναι παρα πολυ καλα αυτοκινητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Θα σου προτείνω εύκολα yaris που το έχει η γυναίκα 8 μήνες και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Ευρύχωρο μπροστά-πίσω, οικονομικό, για τα μέτρα του δυνατό, οικονομικό, αθόρυβο, πολύ πολύ αξιόπιστο, (ότι είναι οικονομικό το είπα?) και βέβαια συνυπολογίζεις το πολύ καλό aftersales της toyota. Επίσης είναι από τα αυτοκίνητα που κρατάνε την αξία τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Πήγαμε είδαμε σήμερα το Jazz και της καρα-άρεσε. Είναι ακριβώς όπως το θέλει, ένα κλίκ πάνω σε χώρους από τα λοιπά μίνι. Ποιό άλλο αυτοκίνητο είναι στην ίδια κατηγορία με το Honda Jazz; Εννοώ σε σουλούπι, χώρους κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athlios Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Θα σου προτείνω εύκολα yaris που το έχει η γυναίκα 8 μήνες και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Ευρύχωρο μπροστά-πίσω, οικονομικό, για τα μέτρα του δυνατό, οικονομικό, αθόρυβο, πολύ πολύ αξιόπιστο, (ότι είναι οικονομικό το είπα?) και βέβαια συνυπολογίζεις το πολύ καλό aftersales της toyota. Επίσης είναι από τα αυτοκίνητα που κρατάνε την αξία τους Για τι μεση καταναλωση μιλαμε? Αυτο με τα 101 αλογα ειναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Ναι με τα 101 άλογα είναι το 1300. Στην αθήνα μέσα μόνο του λέει 6,2-6,4 αλλά πραγματικά είναι περίπου ένα λίτρο+ παραπάνω. Δεν ξεπερνάει τα 7,5 πάντως και μιλάμε για πατησίων πέρα δώθε λόγω δουλειάς. Σε ταξίδι οταν πήγαμε κινήθηκε γύρω στα 6. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athlios Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Γιατι η μανα μου εχει το προηγουμενο με καμια 85-90 αλογα? και γενικα κατω απο 7 [στο trip display] θελει πολυ προσπαθεια για να δεις...συνηθως στην πολη ειναι στο 7-7.5 και στα ταξιδια 7 [στα 140km/h] και δε μου φανηκε και πολυ οικονομικο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Το προηγούμενο είναι 83 άλογα, αυτό είχε και η δικιά μου πριν πάρει το καινούριο.. 7-7,5λτ στο trip computer σημαίνει πιθανότατα 8 ή και παραπάνω πραγματικά. Για yaris είναι μάλλον πολλά αλλά έχει να κάνει και με τον οδηγό και με τις διαδρομές. Το καινούριο να ξέρεις έχει το "start and stop" που φοριέται αρκετά σε νέα μοντέλα. Βάζεις νεκρά στο φανάρι και σβήνει μόνο του τον κινητήρα. Με το που ακουμπήσεις πενταλ ή στρίψεις λίγο το τιμόνι παίρνει πάλι. Άρα πάλι κέρδος στην κατανάλωση (αν θέλεις βέβαια το συγκεκριμένο απενεργοποιείται με ένα κουμπάκι δίπλα στον λεβιέ) Επίσης έχει 6άρι σασμαν, άρα και στο ταξίδι θα δεις αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 15 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2011 Την πατήσαμε, η μάνα μου γουστάρει τη Mercedes B170. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athlios Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Το προηγούμενο είναι 83 άλογα, αυτό είχε και η δικιά μου πριν πάρει το καινούριο.. 7-7,5λτ στο trip computer σημαίνει πιθανότατα 8 ή και παραπάνω πραγματικά. Για yaris είναι μάλλον πολλά αλλά έχει να κάνει και με τον οδηγό και με τις διαδρομές. Το καινούριο να ξέρεις έχει το "start and stop" που φοριέται αρκετά σε νέα μοντέλα. Βάζεις νεκρά στο φανάρι και σβήνει μόνο του τον κινητήρα. Με το που ακουμπήσεις πενταλ ή στρίψεις λίγο το τιμόνι παίρνει πάλι. Άρα πάλι κέρδος στην κατανάλωση (αν θέλεις βέβαια το συγκεκριμένο απενεργοποιείται με ένα κουμπάκι δίπλα στον λεβιέ) Επίσης έχει 6άρι σασμαν, άρα και στο ταξίδι θα δεις αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση. Προηγούμενο εννοώ ,ίδιο εμφανσιακα με τον προηγούμενο κινητήρα ! Το σταρτ ν στοπ ακόμα δεν εχω καταλάβει γιατί θεωρείται οτι κάνει όσο οικονομία αλλά 2-3 φορές που έτυχε και το χρησιμοποίησα σε αλλά αυτοκινητα πλάκα είχε .για 2-3 φορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 Την πατήσαμε, η μάνα μου γουστάρει τη Mercedes B170. Για το δικό σου καλό, ελπίζω το γούστο της να μην είναι κληρονομικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.