Προς το περιεχόμενο

AMD Physics??


p07apo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά.Απο περιέργια. Έχει ακούσει κανείς τίποτα για υποστήριξη physics για κάρτες γραφικών της AMD και πότε θα κυκλοφορήσουν?

Δημοσ.

Εάν εννοείς το physX είναι ιδιοκτησία της nVidia, οπότε μη περιμένεις κάτι…

Αλλά τι να το κάνεις το PhysX? Για τον τραγικό χ87 κώδικα του όταν παίζει σε CPU? Για τα ελάχιστα παίγνια που το υποστηρίζουν?

 

Πρόπερσι έκανε ντόρο η nV … με ελάχιστα παίγνια… φέτος έχει καταλάβει και η nV ότι δε τραβάει το πράγμα…

 

Φυσικά οι προγραμματιστές έχουν και άλλα εργαλεία / βιβλιοθήκες για αντίστοιχες δουλειές.

 

Αλλά το κλειστό πρότυπο PhysX σίγουρα θα πεθάνει κάνοντας τόπο για όποια ανοιχτά πρότυπα.

Δημοσ.

OK.Μα φυσικά και δεν λέω για τα physx της nVidia.Απλά αναφέρομαι σε κάτι φήμες που έχουν ακουστεί εδώ και καιρό για κάτι open physics της AMD. Αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι η AMD είπε ότι θα υιοθετήσει τα bullet physics ?

Δημοσ.

ΙΜΗΟ το θέμα είναι τι θα υιοθετήσουν οι developers και όχι τι θα υιοθετήσουν οι κατασκευαστές καρτών γραφικών.

Δε νομίζω κανένας developer να ξανά υιοθετήσει κάποιο κλειστό πρότυπο. Που στο κάτω θα περιορίσει τους χρήστες που θα απολαύσουν τη δημιουργία των developers.

Άρα υποθέτω ότι OpenCL και άντε και κάνα M$ πρότυπο Direct* θα επικρατήσουν τελικά.

Με έμφαση σε όσα πρότυπα γίνονται εύκολα port μεταξύ αρχιτεκτονικών κονσολών κ.ο.κ.

Δημοσ.

Σωστά όλα αυτά που λέει ο TmJuju.

 

H AMD υποστηρίζει την Bulletphysics και παλιότερα την Havok μέχρι που αγοράστηκε από την Intel, http://bulletphysics.org/wordpress/

 

Απο την μεριά της Intel, ανέμενε Multithreaded CPU OpenCL Physics μέσω AVX στην Havok, σπουδαιο physics API αλλά δεν το βλέπω να έχει το μέλλον πού προβλέπω για την Bullet λόγω portable κώδικα σε κονσόλες αλλά και το μεγάλο μερίδιο της AMD στα Console graphics, τα nextgen graphics των επομένων consoles αλλά και portable συσκευών θα είναι όλα OpenCL 1.1 compliant, άρα καταλαβαίνεις οτι το ενδιαφέρον των developers θα μετατοπιστεί αποκλειστικά στα ατού των εργαλείων και των open physics apis όπως η Bullet, απο usability, ευκολία προγραμματισμού, πληθώρα Plugins για 3D Max αλλά και οικονομικής φύσεως, αδειών κτλπ, ειδικά τα μικρά Studios θα υποστηρίξουν Bulletphysics.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...