Tilemaxx Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Μέχρι πριν λίγο έλεγες πως δεν παίζει καν. Τώρα φτάσαμε στο ότι μπορεί να γίνει port. Tο dumped down το γράφεις εσύ. Η εταιρεία δεν έγραψε κάτι τέτοιο. Δεν το γράφει γιατί δεν θέλει να υποβιβάσει το μηχάνημα της. Λογικό. Ξέρουν οτι Unreal 4 σαν το PS4/720/PC δε πρόκειται να τρέξει το Wii U. Τεχνικά δεν είναι δυνατόν και θα αποδεiχθεί σε λίγους μήνες. Εδώ θα είμαστε. Εκτός και αν είστε απο εκείνους που πίστεψαν τη δήλωση οτι το Wii U θα είναι 19 φορές πιο δυνατό απο το PS3. Ας καταφέρει πρώτα να τρέξει το AC3 και το Batman σε 720p@60 fps νεράκι, και μετά συζητάμε για Unreal 4. Που αν λανσαριζόταν το PS4 με παιχνίδια προηγούμενης γενιάς θα ακούγαμε πάλι κραυγές και θάψιμο χωρίς προηγούμενο. Επισης το Gears of war και uncharted δεν προσφερουν τιποτα στα cover shooters. Τελειοποιημένο active cover system είδαμε στο πρώτο Gears. Μετά το ίδιο σύστημα αντέγραψε το Uncharted, και το 99% των 3rd person shooters αυτής της γενιάς. Μέχρι και το GTA IV υιοθέτησε παρόμοιο σύστημα κάλυψης. Αν δεν είναι generational leap το Gears, ή το Uncharted 2 που έθεσε το benchmark γραφικών σε PC/PS3/360 για τουλάχιστον μια τριετία, τότε ποιό είναι; Α οκ, ξέχασα το 14237ο Mario είναι next-gen και όχι τα παραπάνω. Από ότι καταλάβαμε next gen = καλύτερα γραφικά.... Ακριβώς. Χωρίς αμφιβολία. Αλλιώς θα είχαμε μείνει ακόμα στα sprites του πρώτου Doom και σε 3dfx Voodoo Graphics. Και ανώτερο hardware δεν σημαίνει μόνο ανώτερα γραφικά. Όπως έχω ξαναπεί ανώτερο hardware συνεπάγεται με ανώτερη ανάλυση, φωτισμό, particle effects, enemy AI, αλληλεπίδραση με περιβάλλον-εχθρούς-αντικείμενα κτλ.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Εδω εχουμε φτασει στο σημειο να βλεπουμε 10δες νεα ποιοτικα ips και να διαβαζουμε οτι περιμενουμε καθε φορα το νεο επαναστατικο ζελντα3567 σε last gen hardware.... Ειπαμε η αγαπη για μια εταιρια εχει και τα ορια της. Καπου ειχα ξαναγραψει οτι συμπαθω την Νιντεντο περισσοτερο απο MS και εξακολουθει να ισχυει αυτο. Επισης την παραδεχομαι για την ποιοτητα των παιχνιδιων της.Μπορει να ειναι τα ιδια παντα,αλλα ειναι καλα. Αλλα αυτο απεχει πολυ απο το να υποτιμουμε απειρες και εξαιρετικες προσπαθειες σε αυτη την γενια με νεα ips και να αποθεωνουμε το 1000στο Μαριο της νιντεντο. Ειναι στην καλυτερη αδικο.
Tilemaxx Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Ποτέ δεν συμπάθησα την Nintendo, αλλά την παραδέχομαι στα φορητά που βγάζει που πάντα είναι Νο.1 και με super-ποιοτικότατους τίτλους σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το κουτόχορτο όμως περι nex-gen Wii U που θα λανσαριστεί με current-gen παιχνίδια και θα είναι πάλι ένα επίπεδο κάτω απο τις πραγματικές κονσόλες δεν το χάφτω,
Vole Maulder Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Ταινίες βλέπετε ακόμα σε VHS; Αν ξεκολλούσατε μερικοί από την καραμέλα "next gen δεν είναι γραφικά" και καταλαβαίνατε ότι ένα έργο κρίνεται στο σύνολό του κι όχι στα επιμέρους στοιχεία του (όπως ειπώθηκε επανειλημμένα για το cover system, δεν έχει σημασία πότε υπήρξε παιχνίδι που το χρησιμοποίησε, αλλά πότε βγήκε παιχνίδι που το ενσωμάτωσε μαζί με άλλα στοιχεία σε ένα σύστημα με καλή ροή, δυναμική κι επίδραση), ίσως να σκεφτόσασταν ότι ένα παιχνίδι είναι μια οπτικοακουστική εμπειρία, πέρα από κινησιακή (τι κάνουν τα δάχτυλα και τα χέρια μας) η οποία είναι άρρικτα συνδεμένη με την ιπποδύναμη της κονσόλας. Ναι, φυσικά, πρέπει να υπάρχουν και τα μυαλά να την αξιοποιήσουν, αλλά αν δεν υπάρχει διαθέσιμη τι θα αξιοποιήσουν ακριβώς; Τον stereo ήχο από τα RCA του Wii όταν 6-7 χρόνια πριν, last gen, υπήρχαν κονσόλες με οπτικές ίνες και surround; 'Η την ιπποδύναμή του για να αναδειχθούν οπτικά τα όποια καλαίσθητα παιχνίδια του; Αναφέρθηκε το Journey παραπάνω ως παράδειγμα - αν είναι δυνατόν - μέτριων γραφικών. Εστω ότι το δεχόμαστε, ότι δεν ήταν το οπτικό αποκορύφωμα της γενιάς (ποιας γενιάς όμως; Του PS360. ), πώς θα ήταν αυτό το παιχνίδι αν είχε βγει στο Wii; Σίγουρα δε θα με είχε κάνει να δακρύσω. Κι αν το είχε κάνει θα ήταν από τα τετράγωνα και τους φωτισμούς 10ετίας που θα προσπαθούσα να χωνέψω στις 40 ίντσες κι από τα δύο του ηχητικά κανάλια. Ούτε καν .1, έτσι; 2.0. Και ξέρω ότι το θέμα του ήχου ελάχιστους απασχολεί, αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε για next-gen αγνοώντας, ηθελημένα ή μη, τις μισές συνιστώσες, είτε αυτές είναι γραφικά είτε είναι ήχος είτε είναι AI, είτε είναι physics engines ή οτιδήποτε. Θυμάμαι ένα φίλο μου που έπαιζε το Bioshock σε ένα λάπτοπ 6ετίας με 15fps στα low και μου έλεγε μετά "ε δεν εντυπωσιάστηκα. Νομίζω ότι έχω βαρεθεί τα videogames". Οταν κάποια πράγματα είναι τόσο προφανή και κάποιος αρνείται να τα δει το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να συμφωνήσεις μαζί του, επειδή η συζήτηση δε θα βγάλει κάπου. Να σημειώσω ότι είναι κι αυτός τύπος που λέει "εμένα με νοιάζει το gameplay". Τι είναι αυτό το μαγικό gameplay που δεν επηρεάζεται από κανένα άλλο ερέθισμα που δύναται να προσφέρει ένα παιχνίδι δεν ξέρω. Για να μην πω για το γεγονός ότι είμαστε στο 2013 σχεδόν κι ακόμα συζητιέται το αν θα υπάρχει voice chat στο WiiU και πώς. Κοροϊδευόμαστε, νομίζω.
ultralisk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Το hardware του wii u είναι ανώτερο από τις κονσόλες αυτής της γενιάς.Όποιος δεν το βλέπει ας πάει σε κανένα οφθαλμίατρο.Το πως κάποιοι έβγαλαν το συμπέρασμα ότι το wii u δεν τραβάει unreal engine 4, μόνοι οι ίδιοι το ξέρουν. ναι είναι γεγονός ότι εν έτη 2012 ξεπέρασαν τις κονσόλες του 2005 επίσης Wii U Voice Chat Isn't Simple (φαίνεται ότι δεν μπόρεσαν να τις ξεπεράσουν στην επικοινωνία)
Basilisc Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 ναι είναι γεγονός ότι εν έτη 2012 ξεπέρασαν κονσόλες του 2005 Ε και; Οι άλλοι θα τις ξεπεράσουν το 2014. Και η Sony με το Vita το 2012 ξεπέρασε κονσόλα του 2005, όχι νωρίτερα. Στην τελική αν την κρίνεις σε σχέση με την προηγούμενη κονσόλα της, σύμφωνα με αυτά που ακούμε για το Wii εδώ πέρα, έχει κάνει 2 generational leaps και όχι 1. Αναρωτιέμαι αν οι άλλοι σε σχέση με τις προηγούμενες κονσόλες τους θα κάνουν τέτοιο άλμα.
ultralisk Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Αναρωτιέμαι αν οι άλλοι σε σχέση με τις προηγούμενες κονσόλες τους θα κάνουν τέτοιο άλμα. ε είναι πιο δύσκολο...οι υπόλοιποι θα κάνουν ένα leap περίπου 8 χρόνων, η Nintendo έκανε leap 12 χρόνων αφού το Wii δεν διέφερε και πολύ από PS2 και XBOXone...ούτε το Enterprise τέτοιο άλμα λέμε
GeorgeVls Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Ένα παράδειγμα μόνο: ωραίο, φαντασμαγορικό και καλοπουλημένο το darksiders αλλά skyward sword δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν. Καλή σας μέρα.
Basilisc Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Ε καλά εξαρτάται και από τη δουλειά και τα άτομα που έχουν ασχοληθεί να φτιάξουν το κάθε παιχνίδι. Άλλο περιμένεις από τη Nintendo και άλλο από τη Vigil και ας είναι θυγατρική της THQ. Στην τελική από αυτή την άποψη περισσότερα πέτυχε η Vigil. Από τη Nintendo το περίμενες, ίσως και κάτι παραπάνω από αυτό που έφερε με το Skyward Sword.
panther_512 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 To πρόβλημα με το σκεπτικό ορισμένων εδώ πέρα, είναι ότι προδικάζουν τη κονσόλα λόγω της υπολογιζόμενης θεωρητικά επεξεργαστικής της ισχύος, για να καθορίσουν κάποια όρια στο βαθμό της καινοτομίας ή στο τεχνολογικό "άλμα" που θα προσφέρει στα παιχνίδια της. Κάτι που αποδεδειγμένα αποτελεί εκ των πραγμάτων λανθασμένη θεώρηση. Στο Wii, το motion control ήταν τεχνολογικό άλμα και καθόρισε το δρόμο στον οποίο κινούνται σήμερα όλοι, ακόμα και έξω από το χώρο των video games. Στο WiiU, τεχνολογικό άλμα αποτελεί το Gamepad από μόνο του. Για ποιό λόγο πρέπει να θεωρείται τεχνολογικό άλμα αποκλειστικά αυτό που θα σου προσφέρει η επεξεργαστική ισχύς? Οι νέες δυνατότητες gameplay δεν αποτελούν "άλμα"? Ακόμα να συνειδητοποιήσουμε ότι το κύριο ζητούμενο είναι να έχουμε πολλά και καλά παιχνίδια σε ένα σύστημα, και όχι τί κρύβει κάτω από το καπάκι του? Στο Wii, το πρόβλημα με την επεξεργαστική ισχύ του ήταν ότι δεν μπορούσε να "σηκώσει" τους multplatform τίτλους. Αυτό όντως είναι πρόβλημα, διότι περιορίζεται η βιβλιοθήκη. Αλλά μιά χαρά παιχνιδάρες βγήκαν και για αυτό το σύστημα, όπως και στα άλλα. Το ίδιο ισχύει και για το WiiU. Αν η ισχύς του φτάνει για τους multiplatform, τότε είναι ΟΚ. Αν όχι, τότε θα πρέπει να δουλέψει σκληρά για να έχει πλούσια και καλή βιβλιοθήκη. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 To πρόβλημα με το σκεπτικό ορισμένων εδώ πέρα, είναι ότι προδικάζουν τη κονσόλα λόγω της υπολογιζόμενης θεωρητικά επεξεργαστικής της ισχύος, για να καθορίσουν κάποια όρια στο βαθμό της καινοτομίας ή στο τεχνολογικό "άλμα" που θα προσφέρει στα παιχνίδια της. Κάτι που αποδεδειγμένα αποτελεί εκ των πραγμάτων λανθασμένη θεώρηση. Ακριβως.Αλλα δεν ειναι προβλημα ,ειναι πραγματικοτητα. Και μου φαινεται παραλογο να μην το βλεπεις και εσυ και οι αλλοι που εχουν την ιδια αποψη. Τα παραδειγματα ειναι απειρα. Το fifa ανεβηκε επιπεδο με την next-gen μηχανη του 2008.To fifa του wii? Aυτο που δεν θελετε να καταλαβετε ή αυτο που βολευει να μην θελετε να καταλαβετε αν θες ειναι οτι κανεις δεν υποστηριζει οτι ειναι αδυνατο να βγουν καινοτομιες ή πολυ καλα παιχνιδια σε αρχαιο hardware. Πιστευεις αληθεια οτι αν ειχαμε μεινει στο Psone μεχρι σημερα,δεν θα ειχαμε διαμαντακια? Θα ειχαμε. Δεν ειναι αποδεδειγμενα λανθασμενη θεωρηση οτι με τις next gen κονσολες τα studios ετοιμαζουν και τις νεες μηχανες τους(που αφορουν gameplay,γραφικα). Ειναι πραγματικοτητα. Για να κανετε αντιλογο εχετε με το ζορι θεσει ως δεδομενο οτι οι αποψη αυτων που διαφωνουν μαζι σας,ειναι οτι ΟΛΑ τα παιχνιδια next gen ειναι καλυτερα απο τα last gen. Βολευει να μην διαβαζετε τα ποστς και θα προσπερασετε και το παρον ποστ,οπως και τα παραπανω των αλλων παιδιων,αλλα και τα δικα μου. Στο Wii, το motion control ήταν τεχνολογικό άλμα και καθόρισε το δρόμο στον οποίο κινούνται σήμερα όλοι, ακόμα και έξω από το χώρο των video games. Το motion control ηταν ενας αναλλακτικος τροπος χειρισμου και αυτο ηταν ολο.Επηρεασε αλλους?ναι. Ως εκει. Αν ειχε καθορισει το δρομο στον οποιο κινουνται σημερα ολοι δεν θα ειχαμε στροφη 180 μοιρων απο την ιδια την Νιντεντο με το wiiu. Στο WiiU, τεχνολογικό άλμα αποτελεί το Gamepad από μόνο του. Για ποιό λόγο πρέπει να θεωρείται τεχνολογικό άλμα αποκλειστικά αυτό που θα σου προσφέρει η επεξεργαστική ισχύς? Οι νέες δυνατότητες gameplay δεν αποτελούν "άλμα"? Αν κρινουμε απο το wii δεν ειμαι αισιοδοξος οτι θα αποτελει τεχνολογικο αλμα το gamepad του.Δεν θελω να κρινω απο τωρα ομως.Θα δουμε. Φυσικα και αποτελουν αλμα οι νεες δυνατοτητες gameplay,αλλα οπως αποδειχθηκε στην γενια αυτη ,αυτες ηρθαν συντριπτικα περισσοτερο απο την επεξεργαστικη ισχυ. Ακόμα να συνειδητοποιήσουμε ότι το κύριο ζητούμενο είναι να έχουμε πολλά και καλά παιχνίδια σε ένα σύστημα, και όχι τί κρύβει κάτω από το καπάκι του? Ακριβως.Και εκει το wii απετυχε σε συγκριση με τις αλλες 2.
panther_512 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Eγώ δεν υποστηρίζω αν πέτυχε ή δεν πέτυχε το Wii, ή αν θα πετύχει ή όχι το WiiU. Ούτε θα μπώ στη διαδικασία να επιλέγω με υποκειμενικά κριτήρια το τί αποτελεί τεχνολογικό άλμα. Δηλαδή το Kinect δεν αποτελεί τεχνολογικό άλμα? Παρόλο που καθορίζει τεχνολογικά δρώμενα όχι μόνο στο XBOX360, αλλά και στα PC, στις τηλεοράσεις (Smart TVs) και πάει λέγοντας. Δεν θα κάτσω να προδικάσω το wiiU, ενώ δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, χρησιμοποιώντας επιλεκτικά παραδείγματα για να υποστηρίξω μιά άποψη, που εξ ορισμού αποτελεί κάτι το υποκειμενικό. Το Wii σε άλλους τομείς έκανε τεράστια επιτυχία, σε άλλους όχι τόσο. Η επεξεργαστική ισχύς όμως δεν ήταν ο παράγοντας που καθόρισε τα πάντα. Σε προσωπικό επίπεδο, και μόνο το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή παίζω παιχνίδι στο παλαιολιθικής τεχνολογίας Wii, το οποίο παιχνίδι μου προσφέρει εμπειρία τέτοιου επιπέδου, όσο λίγα παιχνίδια μου προσέφεραν τα τελευταία 22 χρόνια που παίζω παιχνίδια, και με κάνει να κρατώ σβηστό το high-end gaming PC μου, στο οποίο έχω σκάσει μιά μικρή περιουσία, αποτελεί τεράστια επιτυχία του συστήματος για εμένα. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2012 από panther_512
GeorgeVls Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Συγγνώμη PDS13 εσύ μιλάς για εναλλακτικό τρόπο χειρισμού αλλά το ign μιλάει για επανάσταση: Site: The'>http://uk.ign.com/ar...rigins']The Last Days of Wii: The Origin of a Revolution Και το παραπάνω άρθρο του ign λέει χαρακτηριστικά : "I could give you our technical specs, as I know you'd like that, but I won't for a simple reason: they really don't matter. The time when horsepower alone made all the difference is over."
Basilisc Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Το fifa ανεβηκε επιπεδο με την next-gen μηχανη του 2008.To fifa του wii? Το PES;
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2012 @Panther E καλα σαφως και στο ps2-ps1 θα βρεις διαμαντακια που θα σε κανουν να παρατησεις τις σημερινες κονσολες,το ιδιο ισχυει και για το wii(αν και πολυ περισσοτερα θα βρεις στις πρωτες 2). Αλλα αν υποστηριζεις οτι θα μπορουσες να παρατησεις εντελως τα Ps360 για το wii,τοτε μου θα επιτρεψεις να παμε αλλου της συζητηση και να μιλησουμε για το ποσο κακο μπορει να κανει στον gamer η τυφλη αγαπη για μια εταιρια.Οχι η αγαπη σκετο,γιατι αυτο ειναι κατι θεμιτο. To μονο revolution που εκανε το wii ΙΣΩΣ ειναι να φερει κοσμο στο gaming ανθρωπους που δεν ειχαν ξαναασχοληθει με αυτο. Καμια αλλη επανασταση δεν εφερε. Προφανως χωρις να εχω διαβασει το συγκεκριμενο αρθρο ο αρθρογραφος ξερει οτι τα αυτια που εχει να χαιδεψει ειναι παρα πολλα και τα χαιδευει. Το κομματι που εκανες quote απο το αρθρο του ειναι το 1/3 της πραγματικοτητας(ειδες οτι εγω δεν ειμαι απολυτος''they really don't matter'' ).Οσο πιο γρηγορα το δειτε τοσο το καλυτερο για σας.Ειναι κριμα να χανετε καλυτερα παιχνιδια επειδη γουσταρετε μια εταιρια. Το PES; Το pes εμεινε στασιμο. δυστυχως.Αλλα αυτο εχει να κανει με την εταιρια .Τα εργαλεια τα ειχε. Δυστυχως δεν θελεις να καταλαβεις τι γραφω και φαινεται απο το συγκεκριμενη ερωτηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα