mansa2k Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, Daredevil είπε καλά αυτό θα μπορούσε να είναι μία ανάγνωση, δεν μπορείς να κρίνεις με το τι θα μπορούσε να είναι αν έβγαινε δε 2-3 χρόνια, ούτε να θεωρήσεις beta έναν ολοκληρωμένο τίτλο. Με το ίδιο σκεπτικό το gran turismo ένας τίτλος που σημάδεψε τα racing games είναι beta και βιαστική επειδή ο το νο2 είχε 5χ content. Είναι νομίζω και το θέμα που παραβλέπεις στο άρθρο σου για την νοσταλγία, βγάζεις έξω το κομμάτι της τέχνης, πως αυτή αποτυπώνετε ανάλογα με τα διαθέσιμα δεδομένα της εποχής και στηρίζεσαι σε mechanics και πως εξελίσσονται. Το αναλύω αυτό που αναφέρεις σχετικά με το άρθρο περί νοσταλγίας εκεί που γράφω "Τελικά πως καταλήγουμε στην νοσταλγία;" που αποτελεί και την απάντηση σου στο συγκεκριμένο κομμάτι. Επίσης ότι δεν ολοκληρώθηκε το παιχνίδι είναι ξεκάθαρο τόσο από την σχετική δήλωση του Aonuma όσο και από το στήσιμο του ίδιου του παιχνιδιού που καταναλώνει τον χρόνο του παίκτη ακόμα και στην "εξερεύνηση" με την βάρκα. Αν είχε δοθεί περισσότερος χρόνος ανάπτυξης το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ διαφορετικό γιατί το λειψό περιεχόμενο θα είχε συμπληρωθεί/ολοκληρωθεί και σε μηχανισμούς.
Daredevil Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 12 ώρες πριν, mansa2k είπε Το αναλύω αυτό που αναφέρεις σχετικά με το άρθρο περί νοσταλγίας εκεί που γράφω "Τελικά πως καταλήγουμε στην νοσταλγία;" που αποτελεί και την απάντηση σου στο συγκεκριμένο κομμάτι. Επίσης ότι δεν ολοκληρώθηκε το παιχνίδι είναι ξεκάθαρο τόσο από την σχετική δήλωση του Aonuma όσο και από το στήσιμο του ίδιου του παιχνιδιού που καταναλώνει τον χρόνο του παίκτη ακόμα και στην "εξερεύνηση" με την βάρκα. Αν είχε δοθεί περισσότερος χρόνος ανάπτυξης το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ διαφορετικό γιατί το λειψό περιεχόμενο θα είχε συμπληρωθεί/ολοκληρωθεί και σε μηχανισμούς. εγώ γιατί διαβάζω άλλα? Αναφορά σε κείμενο "If I had to say one thing in particular I wanted to improve in the original, while I was developing the original, it has to have been the boat speed. I can't give you an exact number, but it's almost two times faster in the Wii U version than it was in the Game Cube version, and that was because of limitations with the hardware." —Eiji Aonuma (Nintendo's Eiji Aonuma Pulls Back The Curtain On 'The Legend of Zelda: Wind Waker HD') Αναφορά σε κείμενο 4Gamer: Ah I see. Aonuma: With the original release of Wind Waker, the first half of the game was well received, the later portion on the other hand, needed to be re-evaluated. That was my first time in control of the direction of the game and designing a game from scratch, there were some portions that I wanted to expand upon. If a remake were to happen, I believed I could work on some of those portions. 4Gamer: Does that mean the development time was not so long? Aonuma: It took about 6 months. Development was still difficult. You had to consider the difference in hardware at the time. Additionally there is a technique known as toon shading, which gives the game a very animated look. At that time, the technique was established, but had not be used before by our staff, everyone had to do everything by hand. 4Gamer: Around the year 2000, each company had begun to use cell-shading. Aonuma: That’s right, because it was new technology at the time, it was difficult to see the end result from the beginning. At that time, the lead designer loved Toei Animation’s style, I wanted to have something that reproduced that style of animation, but it’s a completely difference process when it comes to games. There was a lot of trial and error involved. There were hardware limitations on the GameCube at the time affecting the display, and we had just enough room to do what we wanted to. With the Wii-U revival it took some time as well. https://www.zeldadungeon.net/an-interview-with-eiji-aonuma-wind-waker-hd-and-the-future-of-zelda-series/ Αναφορά σε κείμενο "If it felt like there were maybe too few dungeons then I feel that what was wrong with the GameCube version was the pacing. It was thrown off because it took longer to get to certain dungeons. There was a waiting period, and then when you arrived there the experience maybe didn't feel as big, as you'd waited so long to get there. We're tuning the game to alleviate all that. The pacing should feel appropriate to the overall experience this time... We need to tighten those [gaps] and make the overall experience and story feel tighter." http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-13-the-wind-wakers-missing-dungeons-were-reused-in-other-zelda-games
mansa2k Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα, ουσιαστικά επιβεβαιώνει. Προφανώς επιθυμούσαν να έχουν καλύτερη ταχύτητα στην βάρκα αλλά κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό λόγω των τεχνικών περιορισμών όπως αναφέρουν αλλά τελικά κατέληξε να τρώει χρόνο στην "εξερεύνηση". Επιπλέον μην ξεχνάμε πως το δεύτερο πανί στην HD έκδοση έχει την δυνατότητα να αλλάζει τον άνεμο αυτόματα με βάση την κατεύθυνση σου κάτι που σημαίνει καλύτερο έλεγχο. Θυμίζω πως στην NGC έκδοση όταν ξέφευγε για λίγο η τοποθέτηση της βάρκας όταν ψάρευες παράδειγμα έναν θησαυρό έπρεπε να κάνεις ολόκληρες μανούβρες... Εκεί που αναφέρει για έξι μήνες αν καταλαβαίνω καλά είναι για την HD έκδοση, μπορεί και να είναι θέμα μετάφρασης: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD took six months to develop Zelda: The Wind Waker HD Remake Was Developed In Six Months Says Producer Το link από το eurogamer επίσης επιβεβαιώνει την αργή πορεία του παίκτη μέσα στο παιχνίδι και τα εξαφανισμένα μπουντρούμια... Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2018 από mansa2k
Daredevil Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, mansa2k είπε Δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα, ουσιαστικά επιβεβαιώνει. Προφανώς επιθυμούσαν να έχουν καλύτερη ταχύτητα στην βάρκα αλλά κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό λόγω των τεχνικών περιορισμών όπως αναφέρουν αλλά τελικά κατέληξε να τρώει χρόνο στην "εξερεύνηση". Επιπλέον μην ξεχνάμε πως το δεύτερο πανί στην HD έκδοση έχει την δυνατότητα να αλλάζει τον άνεμο αυτόματα με βάση την κατεύθυνση σου κάτι που σημαίνει καλύτερο έλεγχο. Θυμίζω πως στην NGC έκδοση όταν ξέφευγε για λίγο η τοποθέτηση της βάρκας όταν ψάρευες παράδειγμα έναν θησαυρό έπρεπε να κάνεις ολόκληρες μανούβρες... Εκεί που αναφέρει για έξι μήνες αν καταλαβαίνω καλά είναι για την HD έκδοση, μπορεί και να είναι θέμα μετάφρασης: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD took six months to develop Zelda: The Wind Waker HD Remake Was Developed In Six Months Says Producer Το link από το eurogamer επίσης επιβεβαιώνει την αργή πορεία του παίκτη μέσα στο παιχνίδι και τα εξαφανισμένα μπουντρούμια... δεν λέει πουθενά ότι δεν ολοκληρώθηκε, το συμπέρασμα το βγάζεις επειδή δεν έβαλαν 2 μπουντρούμια.... Λέει ξεκάθαρα ότι 2ο μισό λόγο κακού σχεδιασμού από αυτόν σαν director , έχει προβλήματα ρυθμού και δεν κάνει expand όπως θα ήθελε σε κάποια σημεία. Γι αυτό και το 2ο πανί για να λύσει το θέμα του ρυθμού, δεν το θεωρεί κουτσουρεμένο ή οτιδήποτε άλλο. Αναφορά σε κείμενο “I’m aware that lots of users wanted those two missing dungeons to be implemented in Wind Waker HD. But to be honest, we’ve already used those two dungeons for other titles after Wind Waker already. So right now, technically, they don’t really exist anymore…” “We didn’t exactly use them as-is and implement them into another game. We’d add some [of their] features to other dungeons. So they’re in different dungeons now.” Elements of them must have found a way into Twilight Princess and Phantom Hourglass, but who knows – their remnants may be somewhere in Skyward Sword, too.” https://mynintendonews.com/2013/10/26/aonuma-talks-about-missing-dungeons-from-zelda-wind-waker/
mansa2k Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Στις 3/10/2018 στις 4:13 ΜΜ, Daredevil είπε δεν λέει πουθενά ότι δεν ολοκληρώθηκε, το συμπέρασμα το βγάζεις επειδή δεν έβαλαν 2 μπουντρούμια.... Λέει ξεκάθαρα ότι 2ο μισό λόγο κακού σχεδιασμού από αυτόν σαν director , έχει προβλήματα ρυθμού και δεν κάνει expand όπως θα ήθελε σε κάποια σημεία. Γι αυτό και το 2ο πανί για να λύσει το θέμα του ρυθμού, δεν το θεωρεί κουτσουρεμένο ή οτιδήποτε άλλο. https://mynintendonews.com/2013/10/26/aonuma-talks-about-missing-dungeons-from-zelda-wind-waker/ Ας τελειώνουμε με το θέμα των μπουντρουμιών. Στο WW πέρα από τα νησάκια της φωτιάς/πάγου υπήρχε και η αποστολή του Nayru's Pearl που αποδόθηκε μέσα από side-quest χωρίς μπουντρούμι, επομένως από τα δεδομένα και μόνο του παιχνιδιού λείπουν τουλάχιστον τρία μπουντρούμια. Επιπρόσθετα αν συνυπολογίσουμε ότι ο Aonuma αναφέρει τρία Zelda στα οποία πέρασαν ιδέες και περιεχόμενο που δεν προστέθηκε στο WW μπορεί τελικά να είναι ακόμα περισσότερα. Μόνο και μόνο από αυτό είναι πασιφανές ότι λείπει περιεχόμενο και δεν ολοκληρώθηκε αντίστοιχα το παιχνίδι. Πάμε παρακάτω: ότι θα μπορούσε να είχε σκηνοθετήσει καλύτερα την πορεία του παίκτη για να μην υπάρχουν προβλήματα ρυθμού είναι δεκτό. Το θέμα είναι πως ακριβώς προκλήθηκε το πρόβλημά; Από μόνος του παραδέχεται ότι το υλικό που μεσολαβεί στο μετά από ένα μέρος του παιχνιδιού προκάλεσε δυσφορία στους παίκτες επομένως εκεί χρειαζόντουσαν να γίνουν αλλαγές που σημαίνει αφαίρεση ή προσθήκη περιεχομένου. Βέβαια καμία από της δύο επιλογές δεν θα έδινε λύση στα θέματα που έχω προαναφέρει και θα συνέχιζαν να υφίστανται. Κάτι που επαληθεύει και η προσθήκη με το δεύτερο πανί στην HD έκδοση. Προσωπικά και επειδή 1ον ο Aonuma αναφέρεται στο κομμένο περιεχόμενο και 2ον υπάρχουν αρκετά πράγματα που ενώ ήταν καλές ιδέες δεν υλοποιήθηκαν σωστά καθώς και αρκετά που στόχευαν ή κατέληγαν να αυξήσουν ανούσια την διάρκεια του παιχνιδιού τελικά, στα δικά μου μάτια, το WW είναι σαν να έχουν πάρει το TP και του έχουν αφαιρέσει περιεχόμενο και την ίδια στιγμή του πρόσθεσαν ανούσιους μηχανισμούς για να αυξηθεί η διάρκεια του. Αντίστοιχα θα μπορούσε να είναι ΜΜ με λειψό περιεχόμενο αλλά εκείνη την περίοδο και με την κυκλοφορία του NGC περίμεναν λογικά όλοι κάτι παραπάνω για να καταλήξουμε σε ένα beta version παιχνίδι. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει κοινό που του άρεσε το WW, και σε εμένα μου άρεσε η κατεύθυνση που είχε πάρει τι να το κάνω όταν δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Για αυτούς τους λόγους το κατατάσσω στο χειρότερο Zelda 3D για οικιακό σύστημα χωρίς να σημαίνει παράλληλα ότι είναι και κακό παιχνίδι.
Mazinga Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το πιο ενδιαφερον σε αυτα που αναφερετε, περαν το συγκεκριμενο αντικειμενο του WW, ειναι η εικονα που μας δινεται της δημιουργικης διαδικασιας που ακολουθειται απο την nintendo. Δοκιμαζονται μηχανισμοι οι οποιοι αποσκοπουν στην δημιουργια εμπειριων για τον παιχτη. Το πανι στο WW, κολυμπι σε MM, bη απολυτη τρισδιαστατη ελευθερια κινήσεων στο BOTW, η χρηση γυροσκοπικων μηχανισμων στο SS, η εμπειρια του λυκου, της αντιστροφης στο TP, η εναλλαγη σε 2Δ-3Δ στο LBW: καθε φορα η εμπειρια αποσκοπει σε ποιοτικη αναβαθμιση της διηγησεως της ιστοριας που ανακαλυπτει ο παιχτης. Οι αποτυχιες της εταιριας συνιστωνται στην μη επιτευξη του στοχου αυτου, και για αυτο ειναι τοσο ορατες, μιας και δεν περιμενουμε ποσοστο achievement rate αλλα βιωμα, και εκει -οπου υπαρχει- η μετριοτητα φαινεται πολυ. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από Mazinga
Leon Scott Kennedy Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2018 Παιδιά αυτή η μπαταρία τι λέει; Αξίζει;
Mazinga Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, Leon Scott Kennedy είπε Παιδιά αυτή η μπαταρία τι λέει; Αξίζει; Σαν μπαταρια ναι, αλλα δεν θα το επαιρνα για wiimote. Καλυτερα παρε επαναφορτιζομενες ΑΑ απο λιντλ. Μεγαλυτερη πολυχρηστικοτητα, και 3 χρονια επιστροφη χρηματων οτι και να παθουν. Το μοντελο μπαταριας που κοιτας δεν θα σε εξυπηρετησει στα αληθεια καλυτερα απο 4 ΑΑ ΝiMH /Li (εαν επιμενεις να πεταξεις λεφτα). Οι ΑΑ επαναφορτιζομενες πανε παντου, wiimotes, αυτοκινιτακια, φακους, μινικατσαβιδιερες, ζυγαριες κουζινας-μπανιου, τηλεχειριστηρια, κλπ, κλπ, κλπ για τα ιδια χρηματα... Επισης η ερωτηση σου αρμοζει στο wii u νημα, οχι στις χακιες.... Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2018 από Mazinga
Mazinga Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 E βρε γελια που θα ειχε.... εκ του ρενντιτ... E3 2018 - Wii U Predictions self.wiiu Submitted 18 hours ago by DankSheppard Nintendo’s press conference is almost here! I thought it might be fun to speculate about those hot Wii U game announcements coming up. So heeeerrrre we go! • Mario Sunshine HD Remake (w/ flood amiibo) • Wii Music U ft. Ravi Drums • Mother 3-D (3D open world English port) • The Matrix Online returns as a Wii U exclusive • Breath of the Wild gets official mod support • Star Fox Adventure 2: Furry Planet U • XXX:XY - an AO adventure game, cameos by Kirby and Yoshi • Smash 4 gets new DLC characters: Cappy (no Mario), Shaq (from Shaq Fu), and Mickey Mouse w/ a fucking keyblade • Reggie Fils-Aime Simulator 2018 • Pokémon Mom/Dad - Play as the worried parent of a 10 y/o Pokémon trainer traveling the world alone An alternate theory to all of this: • Miyamoto walks on stage and takes a grown-man piss on a Wii U while cosplaying as Waluigi.
Nathan Drake!! Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 8/6/2018 στις 8:40 ΠΜ, Mazinga είπε Επισης η ερωτηση σου αρμοζει στο wii u νημα, οχι στις χακιες.... Μα εγώ όμως δεν βλέπω να λέγεται το νήμα Wii u hacking. Απλά Wii u λέγεται. Που σημαίνει πως είναι για ότι θέμα έχει σχέσει με το Wii u!!! Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από Nathan Drake!!
Mazinga Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 53 λεπτά πριν, Nathan Drake!! είπε Μα εγώ όμως δεν βλέπω να λέγεται το νήμα Wii u hacking. Απλά Wii u λέγεται. Που σημαίνει πως είναι για ότι θέμα έχει σχέσει με το Wii u!!! Εχεις δικιο, απλα υπαρχει και χακιας νημα καπου εκει μακρια χαμεεενο....
Alastor192 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Παιδια το Mario Party 10 αξιζει ετσι για παρειστικο χαβαλε? Οι εντυπωσεις δεν ειναι τοσο καλες απτα λιγα που διαβασα Οσον αφορα τα OEM Controllers,εχει παρει κανεις τουτο δω? Αξιζει ? https://www.skroutz.gr/s/6635590/OEM-Wireless-Gamepad-Controller-Wii-U-White.html Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από Alastor192
vagosvts7 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, Alastor192 είπε Παιδια το Mario Party 10 αξιζει ετσι για παρειστικο χαβαλε? Οι εντυπωσεις δεν ειναι τοσο καλες απτα λιγα που διαβασα Οσον αφορα τα OEM Controllers,εχει παρει κανεις τουτο δω? Αξιζει ? https://www.skroutz.gr/s/6635590/OEM-Wireless-Gamepad-Controller-Wii-U-White.html Μια χαρά είναι το OEM pro controller , αλλά για αγορά από εξωτερικό , ebay κτλ .. Τώρα για το mario party στο wii υ χρειάζεσαι wii remote για να παίξεις ..
Alastor192 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, vagosvts7 είπε Μια χαρά είναι το OEM pro controller , αλλά για αγορά από εξωτερικό , ebay κτλ .. Τώρα για το mario party στο wii υ χρειάζεσαι wii remote για να παίξεις .. Φιλε με εσωσες,τζαμπα θα το επαιρνα. Τι να πω ξενερα,αλλα δεν προκειται να αγορασω 3-4 τηλεχειρηστηρια για να παιξουμε ενα μονο game.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα