Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι καταλαβαίνω πως το εννοείς, εγώ απλά συμπληρώνω ότι αυτό που βλέπω από το Zelda είναι ότι έχει τόσο σχέση με το TES όσο σχέση έχει το TES με το Doom (επειδή και τα δυο έχουν first person view). Εγώ βλέπω κάτι τελείως διαφορετικό με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω. Ολα τα παιχνίδια του είδους ψιλοδανείζονται ή χοντροδανείζονται το ένα από το άλλο. Εδώ δεν παίζει κάτι τέτοιο, το παιχνίδι πάει να κάνει το δικό του και το μόνο κοινό σημείο με τα υπόλοιπα του είδους είναι ξερά το open world/sandbox περιβάλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να σε πω την αλήθεια δεν περιμένω να δείχνει και πολύ καλύτερο. Κάποιες λεπτομέρειες δεξιά και αριστερά ίσως βοηθηθούν αλλά δεν περιμένω να το δουλέψουν σε τέτοιο βαθμό για το NX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ikaruga το 2ο zelda για το nes ηταν τιγκα στα rpg στοιχεια οποτε εχει ξαναγινει στην σειρα.Bεβαια ειναι και το μοναδικο της σειρας που δεν εχω παιξει λογου των rpg στοιχειων.Παντως οποτε το βλεπω ειναι σαν να βλεπω ταινια του studio ghibli.Απλα πανεμορφο animation.Οσο για τα ruppes θα υπαρχουν σιγουρα στο παινχιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχε stats όμως, ήταν fix εξοπλισμός που εκεί μια χαρά μπορείς να ισορροπήσεις την δυσκολία. Αν μπουν μέσα στην εξίσωση τέτοιου τύπου παράμετροι θεωρώ ότι θα χαλάσει η εμπειρία γιατί μετά θα πάει αλλού το πράγμα. Μακάρι το σύστημα των stats να είναι κάτι σχετικά απλό (μια κλίμακα ας πούμε από το 1 ως το 20) και να λειτουργήσει με αυτό ως βάση και ως εκεί.

 

Δεν ξέρω αν έχεις παίξει τα darksiders αλλά αν τα έχεις παίξει θα δεις ότι το δεύτερο χάνει πολύ σε σχέση με το πρώτο. Γιατί; Γιατί το loot hunting σε βγάζει από το focus του παιχνιδιού λόγο εχθρών που έχει που είναι gear check. Αυτό φοβάμαι μην γίνει σε αυτό το Zelda. Βέβαια μιλάμε για σοβαρό development studio που ξέρει από καλό και ισορροπημένο gaming αλλά δεν παύει η ανησυχία μου να είναι υπαρκτή λόγο του ότι κανείς προηγουμένως δεν μπόρεσε να ισορροπήσει κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Random rupees και random hearts (π.χ. από χόρτα) δεν έχει.Μόνο από τα αντικείμενα που μαζεύεις ή φτιάχνεις μπορείς να healάρεις και μόνο πουλώντας items παίρνεις rupees είπε ο Αonuma. Για το gear check μην ανησυχείς. Ο Aonuma είπε ότι οι παίχτες μπορούν και από την αρχή να πάνε στο τελευταίο boss και να τερματίσουν το παιχνίδι αν δεν τους ενδιαφέρει η ιστορία. Απλά θα θέλει πολύ skill για να γινει αυτό φανταζομαι. 

 

Όσο για τα στατιστικά, από ότι ειδα μόνο dmg και durability έχουν τα όπλα, οπότε φαντάζομαι και τα ρούχα θα έχουν μόνο def και ίσως ένα sp. ability όπως resist freeze ή κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και εγώ ένιωσα Skyrim vibes με το τρέιλερ του Zelda.

 

Τα cell shaded δεν με ενθουσιάζουν πλέον, αλλά πάρα ταύτα το παιχνίδι με έκανε να πώ ΟΥΑΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε εμενα το γραφικο με εντυπωσιαζει γιατι και το Ni No Kuni εν μερη σε τετοια επιπεδα ηταν και πλακα πλακα σε μερικα σημεια εμοιαζε κιολας :P


Βεβαια ειτε ειναι αριστο ειτε ειναι πολυ καλο ειτε ειναι απλα καλο παλι σιγουρη αγορα για τους κατοχους Wii U και Nx ειναι because....nintendo exclusive και οσον αφορα το Wii U καμια ποικιλια σε τιτλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω βρε παιδιά δεν περίμενα η Nintendo να κάνει τόσο μεγάλο βήμα με ένα νέο Zelda. Ειλικρινά αυτό που είδα με συγκλόνισε. Τα γραφικά ή καλύτερα το art direction, η ποικιλία που έχει το gameplay, η πιο ζωντανή μάχη σε σχέση με τα προηγούμενα, η εξερεύνηση του χάρτη που δεν είναι όλο ρουμπίνια και καρδιές προσωπικά τα βλέπω με πολύ καλό μάτι. Συνήθως τα Zelda τλχ. το (Ocarina, Twlight Princess και Wind Waker έχω παίξει) μου δίνανε τα πράγματα στο πιάτο και δεν σε άφηναν να πολυσκεφτείς και να πειραματιστείς. Τώρα αυτό το νέο Zelda έτσι όπως το βλέπω έχω την εντύπωση ότι θα συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία από το A Link to the Past και Between Worlds σε ένα νέο πιο open world setting. Η μάχη φαίνεται θα είναι πιο δύσκολη όσον αφορά τα χτυπήματα που δέχεσαι.

 

 Αφού μωρή Nintendo το κατέχεις το αντικείμενο βγάλε κι ένα Pokemon σε real time φιλοσοφία με Zelda στοιχεία όπου να χρησιμοποιείς τα Pokemon σε ένα semi open world παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε εμενα το γραφικο με εντυπωσιαζει γιατι και το Ni No Kuni εν μερη σε τετοια επιπεδα ηταν και πλακα πλακα σε μερικα σημεια εμοιαζε κιολας :P

 

Βεβαια ειτε ειναι αριστο ειτε ειναι πολυ καλο ειτε ειναι απλα καλο παλι σιγουρη αγορα για τους κατοχους Wii U και Nx ειναι because....nintendo exclusive και οσον αφορα το Wii U καμια ποικιλια σε τιτλους.

Μόνο στο art style υπάρχουν κάποιες παράλληλες γραμμές, στα υπόλοιπα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Αυτό που κάνανε οι άνθρωποι δεν το έχει καταφέρει κανένας προηγουμένως για κανένα παιχνίδι σε gameplay όρους. Τα sandbox παιχνίδια που έχουν (κατά την άποψη μου) μαεστρικό design είναι το Red dead redemption και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 3. Ε το Zelda ακόμα και από αυτά τα πρώτα demo δείχνει να το πάει αρκετά βήματα παραπέρα αποδεικνύοντας ότι δεν είμαστε στερημένοι από δύναμη αλλά από skills και effort των δημιουργών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο στο art style υπάρχουν κάποιες παράλληλες γραμμές, στα υπόλοιπα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Αυτό που κάνανε οι άνθρωποι δεν το έχει καταφέρει κανένας προηγουμένως για κανένα παιχνίδι σε gameplay όρους. Τα sandbox παιχνίδια που έχουν (κατά την άποψη μου) μαεστρικό design είναι το Red dead redemption και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 3. Ε το Zelda ακόμα και από αυτά τα πρώτα demo δείχνει να το πάει αρκετά βήματα παραπέρα αποδεικνύοντας ότι δεν είμαστε στερημένοι από δύναμη αλλά από skills και effort των δημιουργών.

Αυτο βεβαια παει και για την ιδια την Nintendo αλλωστε.

 

Προσωπικα σαν οπαδος των Rpg(και συγκεκριμενα turn based Jrpg)οπως καταλαβαινεις δεν ειναι δυνατον να μην μου αρεσει οπτικα αυτο που ειδα γιατι πολυ απλα ειναι του γουστου μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι ισχύει, ειδικά για την nintendo. Περνάει στο ντούκου για άλλες αλλά για nintendo οι απαιτήσεις είναι σαφέστατα μεγαλύτερες. Δεν είναι τυχαίο βέβαια που η εταιρία έχει αποδείξει ότι σε κάθε γενιά η δύναμη είναι μικρής σημασίας αν διαθέτεις ουσιαστικά skills και διαθέσεις το κατάλληλο effort και φράγκα. Ο βασικός εχθρός όμως τέτοιου design δεν είναι μόνο τα φράγκα αλλά ο χρόνος που απαιτείται για να δημιουργηθεί τέτοιο αποτέλεσμα. Μην έχει κανείς καμιά αμφιβολία, το επόμενο μεγάλο Zelda παιχνίδι θα κάνει καμιά δεκαετία να εμφανιστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...