Vole Maulder Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Φίλε Vole Maulder 1 οι τίτλοι που θα βγουν στο wii u από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του υποστηρίζουν το gamepad, νομίζω όλοι και αν όχι οι περισσότεροι, οπότε ξεπερνάμε κατά πολύ τα δάχτυλα του ενός χεριού 2 το wii με το ενοχλητικό controller όπως λες είναι πρώτο σε πωλήσεις, καλά κάνεις και σε ενοχλεί αλλά πρόβλημά σου 3 το ότι οι άλλοι αντέγραψαν/προσάρμοσαν όπως λες τις ταρζανιές της N κάτι σημαίνει αυτό και μάλλον κάτι παραπάνω ξέρουν από σένα χωρίς να θέλω να σε προσβάλω. Μην ανησυχείς, δεν προσβάλλομαι. Δεν κατάλαβες όμως τι εννοώ. Προφανώς κι όλοι οι τίτλοι το υποστηρίζουν, όπως και το Wiimote. Πώς όμως; Και δικαιολογεί ο τρόπος που το κάνουν την τιμή και την "ενόχληση"; Επίσης, οι πωλήσεις δε μου λένε τίποτα. Κι ο Τζάστιν Μπίμπερ πουλάει. Και; Ούτε είναι πρόβλημά μου η άποψή μου. Συζήτηση κάνουμε. Με το να έρχεσαι και να λες "διαφωνείς; Πρόβλημά σου" τι προσφέρεις στη συζήτηση ακριβώς; Οπότε τι πρέπει να κάνουνε; Να απαγορευτεί στον κόσμο που δεν τον θεωρούμε hardcore gamer να ξαναακουμπήσουν κονσόλα; Να απαγορευτεί στον κόσμο που δεν έχει ξαναακουμπήσει κονσόλα να προσπαθήσει να πιάσει μία στα χέρια του; Να απαγορευτεί στις εταιρίες να προσπαθούν για καινοτομίες; Να κλειδώσουμε το σχεδιασμό του hardware και του χειριστηρίου; Να απαγορευτεί στις εταιρίες να ξαναβγάλουν παιχνίδι που δεν απευθύνεται στους hardcore gamers; Γιατί πρέπει να είναι όλα ασπρόμαυρα δεν καταλαβαίνω. Και γιατί πρέπει να είναι κακό κάτι που δε μας αρέσει; Και γιατί να καταδικάζουμε όποιον έχει άλλη άποψη; Ναι αλλα με τη διαφορα οτι αλλο το motion gaming και αλλο ενα εξελικτικο universal συστημα που ολοι μπορουν να χρησιμοποιησουν με ανεση για το οτιδηποτε. Σκεψου οτι απο πλευρας WiiU ειμαστε κοντα στο να εξαλειψουμε ενοχλητικες πληροφοριες που κλαταρουν το UI μας και να μεταφερουμε τα παντα στη δευτερη οθονη οπως και να κανουμε αμεσες αλλαγες μεσα απο το gamepad χωρις παυση και τετοια. Το παραδειγμα ηδη αναφερθηκε, φαντασου να εχεις ενα RPG που εχει το χαρτη του στο controller οπως επισης και τα items και λοιπα ολα αμεσα προσβασιμα στο τσακ μπαμ. Θυμαμαι που το Dragon Quest 8 στο PS2 ειχε τεραστιο θεμα με το inventory management λογο της φυσης του. Αν αυτο το παιχνιδι υπηρχε στο WiiU θα ηταν απλα τελειο. Κοίτα, εγώ μαζί σου. Ωραία είναι να μην έχεις 200 πράγματα στην τηλεόραση, κουλ και η ιδέα να έχεις το χάρτη στα χέρια σου. Βολική; Δεν ξέρω. Οπως δεν ξέρω πόσο βολικά θα είναι κι άλλα πράγματα όταν τα πάρεις από το άμεσο πεδίο όρασης και εστίασης και τα μεταφέρεις σε άλλη γωνία και απόσταση. Σίγουρα όμως ένας χάρτης ή 5 κουμπιά για κάτι που θα μπορούσε να γίνεται με κανονικά κουμπιά σε ένα απλό χειριστήριο, απλώς επειδή έχουμε το touchpad, προς το παρόν δε με πείθουν ότι αξίζει την τιμή και τον κόπο. Επειδή, σε πάω και στοίχημα, αυτό θα κάνει το 95% των developers. Επειδή θα φτιάχνουν multiplatform παιχνίδια και θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν κάπως το χειριστήριο, επειδή έτσι θα πρέπει, και σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω.
GeorgeVls Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Vole Maulder στα λόγια μου έρχεσαι. Και πολύ καλά κάνεις που δεν σου αρέσει, και πολύ καλά κάνεις που παίζεις με χειριστήρια απ τη δεκαετία του 90 και γουστάρεις και να γουστάρεις για πολλά χρόνια ακόμα εύχομαι, και δεν το λέω ειρωνικά. Το πρόβλημά σου το είπα σε σχέση με τις πωλήσεις που εκεί μόνο ενοχλητικός δεν είναι ο χειρισμός που λες καθώς το wii έχει πιάσει την κορυφή των πωλήσεων. Δεν εννοούσα πρόβλημα σου δεν μας ενδιαφέρει η άποψή σου αν είναι δυνατόν συζήτηση κάνουμε.
Vole Maulder Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 OK, απλώς παίζει αρκετή επιθετικότητα στα posts εδώ πέρα και η διατύπωση εκεί σχετικά με το πρόβλημα θα μπορούσε να εκληφθεί ως επιθετική. Οι πωλήσεις πάντως από μόνες τους δε λένε κάτι ως προς την ποιότητα ή το βάθος μιας επιλογής ή καινοτομίας. Και δε νομίζω πως αυτό είναι ακριβώς θέμα άποψης. Το καλό marketing σε συνδυασμό με το καλό timing μπορεί να κάνει θαύματα. Υψηλές πωλήσεις δε σημαίνουν αυτόματα ποιότητα. Θα μπορούσε, μάλιστα, κανείς να πει και το αντίθετο, κάπως τραβηγμένα ίσως, αλλά ας μην πάμε εκεί. Τέλος, αν έχω ένα "πρόβλημα", ας πούμε, αν και δε μου αρέσει αυτή η λέξη, είναι με τις καινοτομίες για τις καινοτομίες. Είμαι ανοιχτός σε νέα πράγματα και μου αρέσει να εκπλήσσομαι, αλλά περιμένω πολλά περισσότερα από τα videogames ως μέσο από waggle waggle και "Simon says"-like motion controls που προμοτάρονται και πωλούνται ως η αποκάλυψη του gaming, τόσο από την ίδια τη Ν όσο κι από κάποιους φαν της (μιλώ για το Wii, για το WiiU δεν έχω άποψη, πέρα από τις αμφιβολίες όσον αφορά την πρακτικότητα και την έλλειψη πίστης στους περισσότερους developers. Ο χρόνος και τα παιχνίδια θα δείξουν).
GeorgeVls Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν είπα ότι έχεις πρόβλημα, είπα πρόβλημά σου που είναι έκφραση. Έχεις τους προσωπικούς ενδοιασμούς σου τέλος πάντων αλλά ας μην μένουμε εκεί. Προς θεού δεν είμαστε επιθετικοί συζήτηση κάνουμε και κάποιες φορές έντονα αλλά μέχρι εκεί. Σεβαστή η άποψή σου, ο χρόνος μένει να δείξει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Προσωπικά λατρεύω το wii.
Vole Maulder Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ε, δεν είναι και η πιο φιλική έκφραση το "πρόβλημά σου", δε νομίζεις; Πιο πιθανό να τη διαβάσει κανείς ως απαξιωτική. Τέλος πάντων, σε διάβασα επιθετικό ενώ δεν ήσουν. Λύθηκε. Οσο για τα υπόλοιπα, θέλω απλώς να προσθέσω πως το γεγονός ότι η Ν δε συνεχίζει αυτό το control scheme, αλλά νιώθει την ανάγκη να φέρει "νέα επανάσταση", λέει πολλά, τόσο για το motion control όσο και για την όλη φιλοσοφία της εταιρείας. Είναι ωραίο και ρομαντικό να νομίζουμε ότι η εταιρεία αγαπάει τα παιχνίδια και θέλει να καινοτομεί για να τα πηγαίνει μπροστά, ή ξέρω 'γώ τι, αλλά, όπως έχει πει κι ο Ρέτζι, η οδός που ακολουθούν είναι να προσπαθουν να κερδίσουν ανεκμετάλλευτους τομείς της αγοράς. Πώς; Με σωστό marketing και φανταχτερά παιχνίδια (toys), είτε αυτά λέγονται wiimote είτε όπως λέγεται το νέο τους χειριστήριο. Το Wii καλό ήταν για κάποια πράγματα (και αν γυρνούσαμε πίσω το χρόνο, πάλι θα το αγόραζα γι' αυτά τα 5 καλά παιχνίδια που έπαιξα σε αυτό), αλλά εμένα με έκανε να χάσω την πίστη μου στη Ν. Με το σταγονόμετρο τα παιχνίδια, με τα μισά από αυτά να μην κάνουν τίποτα ουσιαστικό ή καινοτόμο με το χειριστήριο. Και πολλά παιχνίδια που δεν ήταν για μένα (γυμναστικές, χοροί, party games και κάθε λίγο και μια νέα προσθήκη ή έκδοση του χειριστηρίου με ένα νέο party game bundle). Ξέρω, πρόβλημά μου, αλλά για μένα μπορώ να μιλήσω μόνο.
GeorgeVls Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ το ακριβώς αντίθετο. Με το wii βρήκα για τα καλά την πίστη μου στη N και το μόνο πράγμα που με έκανε να μετανιώσω είναι γιατί δεν αγόρασα κ άλλες κονσόλες της στο παρελθόν παρά μόνο το nes. Ειλικρινά τέτοια εμπειρία gaming έχω να νιώσω από τότε που έβαλα το half life στην 6η δημοτικού στο πρώτο μου pc και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Υ.Γ. είδες τι καλά χρησιμοποιείς και εσύ τώρα την έκφραση;
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δηλαδη αν ειχες παιξει snes τι θα ελεγες?
GeorgeVls Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δηλαδη αν ειχες παιξει snes τι θα ελεγες? Τα παίζω τώρα στο wii
JohnVani18 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2012 More unannounced Wii U launch games are in development Nintendo has revealed that there are more unannounced Wii U games in development, some will be released during the launch window. Game & Wario Wii U screenshots The latest Wii U party game, Game & Wario, gets some new screenshots. No Wii U price cut for years Nintendo learned the lessons from the 3DS pricing disaster, and believes that they have the right price for the Wii U. Wii U to feature region locking Just like the original Wii and the 3DS, the Wii U console will be region locked, Nintendo has confirmed. Nintendo: Wii U GamePad isn’t a tablet, it’s its own unique thing Nintendo isn't calling the Wii U a tablet any longer - it's a unique controller with a touchscreen and many other features. More details on Bayonetta 2 for the Wii U The Wii U exclusive title "wouldn't be possible without Nintendo", who are also lending a hand on the development side. Wii U supports up to 3 TB storage on external hard drives Enough storage for everything that's on the eShop. And more.
hollow_83 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Η διαφορα των motion controls του Wii σε σχεση με των αλλων δυο (παρ΄ολο που ισως το move και το kinnect να ειναι τεχνολογικα καλυτερα) ειναι οτι το motion του Wii ειναι ενα με την πλατφορμα και οχι addon, με λιγα λογια δεν ειναι κομματι απο το οποιο εξαρταται η πλατφορμα και αρα κανεις δε τα χρησιμοποιει. H sony με το move κλασσικα τον παιζει οπως και με το Vita και απλα εβγαλε κατι χωρις να το στηριζει, η MS απο την αλλη κανει αρκετες φιλοτιμες προσπαθειες και εχει βγαλει καποια διαμαντακια για το Kinnect. Το Wii παντως μονο gimmick δεν ειναι. Εχει μεγαλο ογκο παιχνιδιων οπου τα motion controls του εχουν τρομερη χρηση και λειτουργικοτητα και σε απλα παιχνιδακια αλλα και σε σοβαρους τιτλους. (φυσικα δεν διαφωνει κανεις οτι εχει και σαβουρες). Απλα ο κοσμος που το παιζει hardcore gamer (αν και για μενα hardcore gamer ειναι αυτος που παιζει τα παντα) βρισκει δικαιολογιες επειδι επαιξε ενα Wii Resort plus, στο media markt ή στο κονσολαδικο της γειτονιας.
Str Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 φτάσαμε μετά από 22 (προσωπικά) χρόνια gaming να θεωρούμε hardcore gaming μόνο τα last gen graphs και το adult content... δεν πάμε καλά...
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 H sony με το move κλασσικα τον παιζει οπως και με το Vita και απλα εβγαλε κατι χωρις να το στηριζει, η MS απο την αλλη κανει αρκετες φιλοτιμες προσπαθειες και εχει βγαλει καποια διαμαντακια για το Kinnect. Πως εχει βγει αυτο το συμπερασμα δεν το καταλαβαινω.Το ακριβως αντιθετο συμβαινει. Οχι οτι ειμαι ικανοπιημενος απο την υποστηριξη του move,αλλα τουλαχιστον υποστηριζει πολυ περισσοτερους hardcore τιτλους.
GeorgeVls Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 New Darksiders 2 Wii U details Wii U version will include a ton of DLC, plus exclusive weapons and armor. http://wiiudaily.com/2012/09/new-darksiders-2-wii-u-details/ Sent from my iPhone using Insomnia
Vole Maulder Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Η διαφορα των motion controls του Wii σε σχεση με των αλλων δυο (παρ΄ολο που ισως το move και το kinnect να ειναι τεχνολογικα καλυτερα) ειναι οτι το motion του Wii ειναι ενα με την πλατφορμα και οχι addon, με λιγα λογια δεν ειναι κομματι απο το οποιο εξαρταται η πλατφορμα και αρα κανεις δε τα χρησιμοποιει. H sony με το move κλασσικα τον παιζει οπως και με το Vita και απλα εβγαλε κατι χωρις να το στηριζει, η MS απο την αλλη κανει αρκετες φιλοτιμες προσπαθειες και εχει βγαλει καποια διαμαντακια για το Kinnect. Το Wii παντως μονο gimmick δεν ειναι. Εχει μεγαλο ογκο παιχνιδιων οπου τα motion controls του εχουν τρομερη χρηση και λειτουργικοτητα και σε απλα παιχνιδακια αλλα και σε σοβαρους τιτλους. (φυσικα δεν διαφωνει κανεις οτι εχει και σαβουρες). Απλα ο κοσμος που το παιζει hardcore gamer (αν και για μενα hardcore gamer ειναι αυτος που παιζει τα παντα) βρισκει δικαιολογιες επειδι επαιξε ενα Wii Resort plus, στο media markt ή στο κονσολαδικο της γειτονιας. Για την περίπτωση που υπάρχει αναφορά σε μένα στην τελευταία σου παράγραφο, να σου πω ότι έχω Wii κι έχω παίξει πολλά πράγματα σε αυτό. Η άποψη που έχω θεωρώ πως είναι όσο το δυνατόν ολοκληρωμένη και δεν προέρχεται από ελιτισμό περί του τι είναι hardcore ούτε από 10 λεπτά Wii Resort στο Πλαίσιο. Θεωρώ πως τα παιχνίδια στα οποία το wiimote αξιοποιήθηκε και τα motion controls δεν ήταν είτε "χωμένα" όπως να 'ναι είτε περιττά (εδώ έρχεται η ενόχληση που ανέφερα) πραγματικά μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Αντε δύο, αν βάλω μέσα και κάτι on-rails shooters, στα οποία για κάποιον ανεξήγητο λόγο έχω ακόμα αδυναμία. Θεωρώ, επίσης, ότι κάποια παιχνίδια θεωρούνται διαμάντια στο Wii σε μεγάλο βαθμό λόγω περιστάσεων. Δεν έχει τίποτα καλύτερο να προσφέρει από αυτά ή απλώς τα άτομα που τα θεωρούν τέτοια δεν έχουν παίξει τίποτα καλύτερο. Για το δεύτερο, ασφαλώς και δεν αναφέρομαι σε όσους από εδώ γνωρίζουμε τι παίζουν και πώς, αλλά ξέρω τέτοια άτομα, γι' αυτό το λέω. Δε θα αναφερθώ σε τίτλους, γιατί θα ακολουθήσει αναστάτωση, αλλά νομίζω πως κάποια από αυτά τα παιχνίδια αν είχαν βγει και στο PS360 θα ήταν το πολύ μέτρια προς καλά. Οσο για το σχόλιο σχετικά με το Move, αν κι έκανα "like" το σχόλιο του PDS, να προσθέσω και γραπτώς τη διαφωνία μου με εσένα και την πλήρη συμφωνία μου με τον PDS. Δεν είμαι ικανοποιημένος από την υποστήριξη, αλλά είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα σε σύγκριση με το Kinect. Το bottom line της υπόθεσης είναι, για μένα, πως αν το Wiimote και τα motion controls αυτού του τύπου που προώθησε η Ν σε αυτή τη γενιά ήταν τόσο αποκαλυπτικά καλά και βελτιωτικά για το μέσο θα τα είχε συνεχίσει. Το ότι ψάχνει για το νέο μαραφέτι που θα προωθήσει τη νέα της κονσόλα εμένα μου λέει ακριβώς αυτό. Οτι είναι gimmick, και το ένα και το άλλο. Το ότι θα βγουν 3-4 παιχνίδια, μέσα στις 100άδες, που θα κάνουν κάτι έξυπνο δεν αρκεί.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2012 Χαιρομαι που συμφωνεις,γιατι το διαβασω και ως αποψη απο διαφορα ελληνικα ειδικα sites για games(εχει περασει ως fact μαλιστα) και αναρωτιεμαι τι γινεται. Καλο να υπαρχουν τα motion controls αλλα για συγκεκριμενα πραγματα.Ας πουμε για μενα εκτος απο τα fps ειναι αχρηστο το move. Συμφωνω επισης με το post σου. Δεν εφεραν καμια ουσιαστικη επανασταση,αλλα καλο ειναι ειναι να υπαρχουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα