neratzojuice Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Πωω τρελή μουσικούλα. Έτσι τέτοια να ακούμε. Σε ρυθμούς ζούγκλας 1
Typhonios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Μόλις τελείωσα το 5ο island στο DK, φυσικά το έχω λιώσει και το κάνω rush,μόλις το τερματίσω τότε ξεκινάω το λιώσιμο με secret lvls, collectibles, puzzles pieces etc etc...Παιχνιδάρα και είναι must buy για τους κατόχους Wii U 2
Markerparts Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Welcome to the scene. Φρεσκοτατα νεα. http://wiiuhax.com/wii-u-bootrom-dumped-welcome-to-the-scene/
vag.patrick Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Welcome to the scene. Φρεσκοτατα νεα. http://wiiuhax.com/wii-u-bootrom-dumped-welcome-to-the-scene/ Εμενα να πω την αληθεια με στεναχωρει λιγο αυτο.....
Alithinos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Welcome to the scene. Φρεσκοτατα νεα. http://wiiuhax.com/wii-u-bootrom-dumped-welcome-to-the-scene/ Τι ακριβώς είναι αυτά τα νούμερα ?
klainmaingr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Εμενα να πω την αληθεια με στεναχωρει λιγο αυτο..... Καλά μεγάλο ρόλο στην επιτυχία των κονσολών παίζει παραδοσιακά και αυτή η δυνατότητα. Καλό θα κάνει, κακό δε θα κάνει. Console sales περισσότεροι χρήστες κτλ. Μη ξεχνάς το wiikey είχε βγεί σχεδόν με το καλημέρα.
gascp Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 χαχαχα! φρέσκα νέα παιδιά για το WiiU (και ιδιαίτερα θετικά...) Wii U's Memory Bandwidth, GPU More Powerful Than We Thought? http://www.cinemablend.com/games/Wii-U-Memory-Bandwidth-GPU-More-Powerful-Than-We-Thought-62437.html Δώστε βάση στα σημεία, : "which indicates that the Wii U's eDRAM is 32MB – equivalent to the Xbox One's eSRAM ..." "This could explain the Wii U's ease of hitting 1080p at 60fps" Γιατί έχω την αίσθηση ότι θα δούμε την ανατροπή της δεκαετίας .... 5
telegamesvg Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 χαχαχα! φρέσκα νέα παιδιά για το WiiU (και ιδιαίτερα θετικά...) Wii U's Memory Bandwidth, GPU More Powerful Than We Thought? http://www.cinemablend.com/games/Wii-U-Memory-Bandwidth-GPU-More-Powerful-Than-We-Thought-62437.html Δώστε βάση στα σημεία, : "which indicates that the Wii U's eDRAM is 32MB – equivalent to the Xbox One's eSRAM ..." "This could explain the Wii U's ease of hitting 1080p at 60fps" Γιατί έχω την αίσθηση ότι θα δούμε την ανατροπή της δεκαετίας .... Αυτο ειναι γνωστο εδω και καιρο. π.χ http://playeressence.com/wii-u-edram-explained-by-shinen/ Δυστυχως μαλλον αλλο ειναι το προβλημα των 3rd parties με την Nintendo . Καπου αλλου δεν τα βρισκουν . 2
dekulinkgr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Παιδια και το ποιο δυνατο μηχανημα να ειχε η nintendo απο τους 3 θα εβρισκαν αλλη δικαιολογια οι 3rd party,μην κοροιδευομαστε.Οι σχεσεις με τους περισσοτερους 3rd party ειναι απλα ανυπαρκτες.Πιστευω εχει να κανει απο την εποχη του nes και το καθεστως που ειχε επιβαλει η nintendo τοτε. 3
Socratis_g Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Typhonios, on 23 Feb 2014 - 6:42 PM, said:Μόλις τελείωσα το 5ο island στο DK, φυσικά το έχω λιώσει και το κάνω rush,μόλις το τερματίσω τότε ξεκινάω το λιώσιμο με secret lvls, collectibles, puzzles pieces etc etc...Παιχνιδάρα και είναι must buy για τους κατόχους Wii U ειναι τόσο παλούκι όσο και στο wii?
vag.patrick Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 το προβλημα των 3rd parties νομιζω ειναι η αρχιτεκτονικη της κονσολας κυριως....ετσι πιστευω....περισσοτερη δουλεια.... 2
Typhonios Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 ειναι τόσο παλούκι όσο και στο wii? Δυστυχώς όχι! Αν και στο 5o island τα έχω βρει σκούρα....αλλά σε γενικές γραμμές αγοράστε άφοβα...πρόκειται για διαμάντι του Wii U.
vag.patrick Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 αντε να τελειωνει το bayonetta...ο dk περιμενει....!!!! 1
neratzojuice Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Να τα παίζεις παράλληλα ρε συ. Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο! Εγω περιμένω να τελειώσω το 3d world και θα πάω να τσιμπήσω το DK μιας και στο 101 και rayman μπορεί να πέσουν και άλλο οι τιμές. (Οχι οτι με κωλοψήσατε με τον γορίλα) Στο οποίο 3D World βρίσκομαι σε ένα σημείο που δεν κάνει να πώ γιατι θα spoilarw. Οσοι το έχουν παίξει πιστεύω κατάλαβαν. Πραγματικά πόσο δύσκολες πίστες?? 30 30 τις χάνω τις ζωές!! 1
Alithinos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 χαχαχα! φρέσκα νέα παιδιά για το WiiU (και ιδιαίτερα θετικά...) Wii U's Memory Bandwidth, GPU More Powerful Than We Thought? http://www.cinemablend.com/games/Wii-U-Memory-Bandwidth-GPU-More-Powerful-Than-We-Thought-62437.html Δώστε βάση στα σημεία, : "which indicates that the Wii U's eDRAM is 32MB – equivalent to the Xbox One's eSRAM ..." "This could explain the Wii U's ease of hitting 1080p at 60fps" Γιατί έχω την αίσθηση ότι θα δούμε την ανατροπή της δεκαετίας .... Λυπάμαι που πρέπει να παίξω αυτό το ρόλο του ανθρώπου που φέρει κακά μαντάτα,αλλά μη περιμένεις την ανατροπή της δεκαετίας,γιατί θα απογοητευτείς. Το άρθρο θυμίζει ελληνικά 'ειδησεογραφικά' blogs στη χειρότερη τους μορφή. Ανώνυμες μαρτυρίες, αοριστίες,νοητικά άλματα,και πάει λέγοντας,άσε που χρησιμοποιεί περίεργη ορολογία που δεν συναντάτε πουθενά αλλού, πχ bit / macro. Ο στάνταρ τρόπος μέτρησης ταχύτητας είναι το bandwidth που μετριέται σε bits,η συχνότητα που μετριέται σε hertz,και τα flops που βγαίνουν σε συνδιασμό των προηγουμένων μαζί και με άλλων αριθμών. Είναι πολύ απλό: ο επεξεργαστής έχει μικροσκοπικές σωληνώσεις,και η κάθε 'σωλήνα' έχει διακοπτάκια σαν πόρτες που ανοιγοκλείνουν και είτε αφήνουν να περάσει ρεύμα από μέσα είτε όχι. (0/1) Το πόσες φορές μπορεί να ανοίξει το διακοπτάκι για να αφήσει ηλεκτρόνια να περάσουν είναι τα Hertz (Δηλαδή 10 Hertz σημαίνει πως ανοίγεται η δίοδος 10 φορές μέσα σε ένα δευτερόλεπτο) και το bit bandwidth,που σημαίνει πόσα bits 'χωράν' να περάσουν μέσα από τη σωλήνα κάθε φορά που ανοίγει το διακοπτάκι,ή αλλιώς το κάθε hertz. Έτσι μπορείς να πεις π.χ. πως σε 1 δευτερόλεπτο οι πορτούλες ανοιγοκλείνουν 10 φορές,και πως κάθε φορά που ανοίγει η πορτούλα περνάν 32 bits. Ή με άλλα λόγια πως έχεις 10hertz και 32 bits,άρα 32*10= 320 flops,αν πάρουμε ως δεδομένα την ίδια αρχιτεκτονική και πως μετράμε 1 core μονάχα. Τι είναι το bit/macro,που λεν πως το WiiU έχει 1024? Που το βρήκαν ? Macro είναι η συντομογραφία της λέξης μάκρο-εντολές. Το ζήτημα είναι πως δεν χρησιμοποιείται ένας τέτοιος όρος,για τον απλούστατο λόγο ότι το μέγεθος της κάθε μακρο-εντολής μπορεί να είναι διαφορετικό. Εκτός και αν ενοούν ότι κάθε μακρο-εντολή του WiiU είναι σχεδιασμένη να έχει μέγεθος εως και 1024bits,κάτι που δεν θα μετρούσε ταχύτητα όμως αλλά μέγεθος. Εν πάση περιπτώση,πέρα από αυτό,και σουπερ γρήγορη να είναι η eDRAM,σημασία έχει πως είναι από τα πράγματα που έχουν τη μικρότερη επίπτωση στις επιδώσεις. Και το συμπέρασμα για τα "1080p/60fps" του WiiU είναι άτοπο και αβάσιμο μιας και για να μπορεί να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα παίζουν ρόλο ένα σωρό τιμές και δεδομένα σε ρόλο software (και όχι hardware) όπως ποιότητα σκιών,textures,εφέ,πολύγωνα,κτλπ που το να κρίνεις τα 1080p/60fps με βάση και μόνο το hardware είναι άτοπο. το προβλημα των 3rd parties νομιζω ειναι η αρχιτεκτονικη της κονσολας κυριως....ετσι πιστευω....περισσοτερη δουλεια.... Δεν είναι τόσο η αρχιτεκτονική όσο ο τρόπος συμπεριφοράς και η πολιτική της Nintendo. Όταν ρωτήσαν τον Pete Hines της Bethesda γιατί δεν βγάζει τα παιχνίδια της στο WiiU,είπε: "Όταν οι εταιρίες είναι να βγάλουν νέες κονσόλες μας ειδοποιούν νωρίτερα. Πριν καν τις ανακοινώσουν.Έρχονται στα γραφεία μας και μας παρουσιάζουν την ιδέα τους,τους λέμε την άποψη μας και τι θα θέλαμε από τις νέες κονσόλες,και έτσι κανονίζουμε τη συνεργασία μας. Η Nintendo δεν επικοινώνησε ποτέ μαζί μας..." Και ένα άλλο παράδειγμα,είναι το τι έκανε η Valve πρόσφατα για τα Steam Machines.Κάλεσε όλους τους developers σε ένα τεράστιο χώρο και για 2 μέρες τους παρουσιάζε ιδέες και προτώτυπα,έκανε σεμινάρια για το πως να ξεκινήσουν να γράφουν παιχνίδια για το SteamOS,τους τάισε με παιδάκια βουβάλου και μπύρες,και πριν φύγουν τους χάρισε και μια τσάντα με devkits και ενημερωτικό υλικό... Σαφώς και αυτές οι κινήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο στο 3rd party support. Δε λες τίποτα σε κανέναν και βγάζεις κάτι χωρίς καν να ενημερώσεις ? Μηδενικό support. (WiiU) Πηγαίνεις και τους χτυπάς τη πόρτα και τους λες την ιδέα σου ακούγωντας και τι θέλουν ? Καλό support. (PS4/XBOX ONE) Τους καλείς σε event όπου τους ταίζεις gourmet,τους λύνεις όλες τις απορρίες και ακούς το τι θέλουν,και τους δίνεις και τα devkits τσάμπα πριν φύγουν απ τη πόρτα ? Άριστο support. (Steam) Οι ιστορίες που θέλουν την Nintendo να θέλει να αποφασίζει η ίδια πότε θα κυκλοφορήσουν τα 3rd party games στις κονσόλες της και όχι οι ίδιοι οι 3rd parties γιατί φοβάται ότι θα δει το Call of Duty να κάνει πιο πολλές πωλήσεις απ τον Mario σε σύστημα της και ντρέπεται,είναι άλλο φρούτο. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα