Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Gkalas, δεν είδα να λέει κάτι το (τόσο) παράλογο στο άρθρο.

Αλλά ως συνήθως μόνο τα θετικά άρθρα έχουν αξία για ορισμένους από εσάς, τα υπόλοιπα είναι τροφή για διαγωνισμούς ειρωνίας...

 

Ολα τα διαβαζουμε και κρινουμε αναλογα. Το ζητημα ειναι οτι τα θετικα ειναι σχεδον παντα επωνυμα ενω τετοιου ειδους αρνητικα αρθρα σχεδον παντα ειναι απο "secret" developers. Επισης ο πολεμος που δεχεται συνεχεια η nintendo με το WiiU δεν εχει προηγουμενο. Ειναι σαν να το κανουν επιτηδες για να γεμιζουν σελιδες αρθρων γιατι τα αρνητικα αρθα παντα μα παντα ψαρευουν τα περισσοτερα κλικς και σχολια. 

 

Τα κατα της εταιριας τα ξερουμε χρονια τωρα, δεν αλλαξε κατι. Γιατι λοιπον μονο σημερα επελεξαν καποιοι να κανουν πολεμο εναντιον της? Για ποιο λογο? Γιατι ειναι παντα καλο να υπαρχει ο bastard son που θα μαζευει ολα τα βελη πανω του. Δες τι συμβαινει με τον τυπο για το PS4/One και πως γραφονται τα αρθρα γι αυτα τα μηχανηματα και δες τι συμβαινει με το WiiU. Κανε μια απλη συγκριση και θα καταλαβεις οτι κατι βρωμαει.  

  • Like 2
  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα παράπονα του τύπου αυτού εν συντομία είναι πως το development για WiiU ήταν δυσκολότερο σε σχέση με άλλες πλατφόρμες,και πως ένιωσε πως η Nintendo δεν τους έδωσε αρκετή σημασία.

Αυτά δεν είναι 'αρνητικά' για τον gamer. Για έναν developer ναι,αλλά όχι για gamer.

Και δεν είναι καν 'νέα' είναι γνωστά χρόνια τώρα,και έχουν υποθεί από πολλούς άλλους και παλιότερα.

 

 

Πρόσφατα ρωτήσαν και έναν 'επώνυμο' τον Pete Hines της Bethesda,γιατί δεν βγάζουν παιχνίδια στο WiiU.

Η απάντηση του ήταν πως παραδοσιακά και τυπικά κάθε φορά που μια εταιρία φτιάχνει μια νέα gaming πλατφόρμα,πριν την κυκλοφορήσει την παρουσιάζει σε developers,τους παρουσιάζει νέες υπηρεσίες κτλπ,και ζητάει feedback,και σχηματίζει τη νέα κονσόλα βρίσκοντας μια χρυσή τομή με βάση τις απαιτήσεις των developers.

Η Nintendo είπε δεν το έκανε ποτέ αυτό.Δεν τους επισκέφθηκε,δεν τους παρουσίασε τη κονσόλα,δεν τους ρώτησε τι θα ήθελαν από αυτή,δεν τους έλαβε καθόλου υπ' όψιν όταν τη σχεδίαζε.Και για αυτό,απλά δεν πρόκειται να ασχοληθούν.

 

Στη περίπτωση που το παραπάνω αληθεύει και πράγματι η Nintendo δεν ρωτάει 3rd party developers τι θέλουν από τη νέα κονσόλα και κάνει ότι αυτή νομίζει ότι θα είναι καλό μόνη της,τότε δεν φταιν και οι 3rd parties εδώ που τα λέμε.

Τη στιγμή που οι άλλες κονσολοεταιρίες παν και ρωτάν τους 3rd parties πως θέλουν να είναι η νέα τους κονσόλα,και την φτιάχνουν με βάση τα θέλω των 3rd parties,γίνεται κατανοητό πως αυτές οι κονσόλες θα τραβήξουν τους 3rd parties στο να φτιάξουν παιχνίδια για αυτές.

 

Η Nintendo όμως λόγο της στρατηγικής της θέλει σώνει και καλά οπωσδήποτε κάθε νέα κονσόλα που βγάζει να είναι τελείως διαφορετική από αυτές των άλλων εταιριών. Και μιας και οι άλλες κονσόλες χτίζονται σε μεγάλο ποσοστό με βάση τα θέλω των developers,πιστεύω είναι εύκολα αντιληπτό πως η κονσόλα της Nintendo είναι πολύ διαφορετική από αυτό που θα ήθελαν οι 3rd parties.

 

Κοίτα λίγο πως σχηματίστηκαν τα πράγματα σε αυτή τη γενιά. Οι κονσόλες έχουν x86 αρχιτεκτονική για να είναι πιο εύκολο το development μεταξύ των διαφορετικών πλατφορμών,κάτι που δεν συμφέρει άμεσα τους 1st party,αλλά τους 3rd party που βγάζουν multiplatform,γιατί έτσι γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.Ο Cevat Yerly της Crytek είχε πει πως θέλει οι νέες κονσόλες να έχουν τουλάχιστον 8gb RAM,και να που τα έχουν.

 

SONY και Microsoft περιμένουν να βγάλουν λεφτά από τις κρατήσεις που θα κάνουν για κάθε πώληση παιχνιδιού στη κονσόλα τους,και για αυτό θέλουν όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια σε αυτές,για να αυξήσουν τα έσοδα τους,και έτσι φτιάχνουν τις κονσόλες τους με βάση τα θέλω των developers,και πολλές φορές τις πουλάν χαμηλότερα από το κόστος παραγωγής.

 

Η  Nintendo δεν το βλέπει έτσι. Η Nintendo αποφάσισε να περιμένει να βγάλει λεφτά πουλώντας το hardware σε μεγαλύτερη τιμή από το κόστος παραγωγής,και για να κάνει το κόσμο να ενδιαφερθεί για να αγοράσει όσο το δυνατόν περισσότερο hardware,προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο ξεχωριστό και μοναδικό γίνεται,θυσιάζοντας ταυτόχρονα κομμάτι του 3rd party support.

 

Έχουν τελείως διαφορετικές στρατηγικές,και το ζήτημα είναι πως η στρατηγική που διάλεξε η Nintendo συμφέρει μόνο την ίδια και όχι τους 3rd party.

 

Η ίδια έχει πει πως δεν θέλει να ανταγωνιστεί τις άλλες εταιρίες κονσολών,γιατί δεν είναι ανταγωνιστική σε αυτό και έτσι βγαίνει ζημιωμένη.Για αυτό προσπαθεί να τραβήξει το δικό της δρόμο,να κάνει το κόσμο να αγοράσει τις κονσόλες της με άλλους τρόπους. Τη στιγμή που όμως που οι άλλες κονσόλες αποκτάν τη ταυτότητα τους με βάση τα θέλω των 3rd party developers,επί της ουσίας η Nintendo θέλει σώνει και καλά να κάνει τη κονσόλα της διαφορετική από αυτό που θέλουν οι 3rd party developers...

  • Like 2
Δημοσ.

Πολυ σωστο το post σου.Ολα αυτα εχουν ειπωθει απο την αρχη και δεν καταλαβαινω για ποσο καιρο ακομα θα βγαινουν οι developers και θα κραζουν το wii u.Παει ενας χρονος που εχει βγει η κονσολα,οι 3rd parties αποφασισαν να μη την στηριξουν αλλα ενα χρονο μετα συνεχιζουν να μιλανε και να λενε αυτα που εχουν ξαναπει και ξερει ολος ο κοσμος.Αν αυτο δεν ειναι πολεμος τοτε τι ειναι?Απο την αλλη και το Ps3 τους εκανε τη ζωη δυσκολη με τον cell αλλα μια χαρα βγαζαν τα κακιστα ports τους εκει.Το ξαναλεω,αν το wii u ειχε πουλησει αυτη τη στιγμη καμια δεκαρια μυρια κονσολες θα σου ελεγα εγω αν θα στρωναν τον κωλο τους κατω για να φτιαξουν παιχνιδια.Κακα τα ψεμματα,απο τη στιγμη που το pad ειναι βασικο στοιχειο της κονσολας,οι τυποι επρεπε να ασχοληθουν και με αυτο το κομματι πολυ και δε νομιζω οτι περα απο ενα απλο port ειχαν ορεξη να κανουν και κατι για αυτο.Η Nintendo τραβαει το δρομο της και το ξερουν ολοι αυτο.Προφανως μεχρι το τελος της ζωης του μηχανηματος ολο και καποιος secret developer θα βγαινει και θα λεει τον πονο του.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα παράπονα του τύπου αυτού εν συντομία είναι πως το development για WiiU ήταν δυσκολότερο σε σχέση με άλλες πλατφόρμες,και πως ένιωσε πως η Nintendo δεν τους έδωσε αρκετή σημασία.

Αυτά δεν είναι 'αρνητικά' για τον gamer. Για έναν developer ναι,αλλά όχι για gamer.

Και δεν είναι καν 'νέα' είναι γνωστά χρόνια τώρα,και έχουν υποθεί από πολλούς άλλους και παλιότερα.

 

 

Η πλακα ειναι οτι η κονσολα δεν ειναι δυσκολη στον προγραμματισμο της. Το αντιθετο μαλιστα. Στο ιδιο αρθρο του "secret" developer αν διαβασεις απο κατω τα σχολια θα δεις δεκαδες που ειναι programmers και λενε οτι ναι μεν ειναι αληθεια αυτο στο ξεκινημα του μηχανηματος αλλα εδω και αρκετους μηνες η nintendo δινει δωρεαν τα φωτα της για το πως να δημιουργησεις για το μηχανημα + παραδειγματα κατευθειαν μεσα απο τα δικα της first/second party studio. Δεν τα κρατανε κρυφα μονο για την Nintendo. Απλα οι αλλοι ειτε δεν θελουν να το κανουν ετσι ειτε απλα δεν ενδιαφερονται εξ αρχης αρκετα ετσι ωστε να μπουν στη διαδικασια να δημιουργησουν κατι με τον τροπο που τους λεει η Nintendo. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μα απορησα και εγω.Καιρο ειχα να διαβασω αρθρο που να κραζουν παλι το Wiiu.Ειχα μεινει εκπληκτικος οταν πολλοι γραφανε θετικα αρθρα για το wiiu με το mario 3d world.Aλλα  επανηλθαν παλι στα παλια.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλώς ή κακός η Nintendo έχει χάσει τους 3rd party εδώ και πολύ καιρό. Αυτό που κάνει μοναδικές τις κονσόλες της εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια (μετά SNES εποχή) είναι τα ίδια τα παιχνίδια της Nintendo.

 

Είναι λες και έχει το άγγιγμα του Μίδα σε αυτό το κομμάτι.

  • Like 1
Δημοσ.

Προσπαθώ να φανταστώ ένα γιαπωνέζο product developer να είναι μπροστά σε διάφορους άλλους σχιστομάτηδες και να αναλύει την τρομερή ιδέα που είχε για το γκλός μαύρο πλαστικό που έχει το wii u και είναι πανομοιότυπο με αυτό του stripe του ps4 και του xbox360s. Πραγματικά δεν πρέπει να έχει υπάρξει χειρότερο υλικό στην ιστορία των καταναλωτικών προιόντων και όποιος θέωρησε καλή ιδέα να το βάλει σε κάτι να του καεί το video. Άλλη μια κονσόλα μπουρδέλο απο τις γρατζουνιές με το καλημέρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσπαθώ να φανταστώ ένα γιαπωνέζο product developer να είναι μπροστά σε διάφορους άλλους σχιστομάτηδες και να αναλύει την τρομερή ιδέα που είχε για το γκλός μαύρο πλαστικό που έχει το wii u και είναι πανομοιότυπο με αυτό του stripe του ps4 και του xbox360s. Πραγματικά δεν πρέπει να έχει υπάρξει χειρότερο υλικό στην ιστορία των καταναλωτικών προιόντων και όποιος θέωρησε καλή ιδέα να το βάλει σε κάτι να του καεί το video. Άλλη μια κονσόλα μπουρδέλο απο τις γρατζουνιές με το καλημέρα.

 

Αφού σκέφτομαι όταν το αγοράσω σκέφτομαι να το βάψω σε ματ μαύρο για αυτόν τον λόγο!

Δημοσ.

Γιαυτο και εκραζα που βγαινει μονο το μαυρο σε Premium και οχι και το ασπρο :P

Νομίζω Ιαπωνία ήδη κυκλοφόρησε άσπρο premium.
Δημοσ.

Και έφτασε η πρώτη τάπα για τον secret developer, απο indie developer.

 

Indie developer chimes in on the “Wii U anonymous developer story”

An indie developer has chimed in on the rumor that the Wii U is hard to develop for.

 

Over the weekend, Eurogamer published a story from Digital Foundry from an anonymous developer that claimed the Wii U is a nightmare to code games for. The story mentions that nothing seems to be up to par in terms of development aspects, and any questions the team had for Nintendo took weeks to answer due to translation problems. If you’re interested in reading the original story, you can find it here.

 

Ping 1.5+ developer Christopher Arnold says this story doesn’t paint an accurate picture of developing for the Wii U today, and that the story that’s being told by Digital Foundry seems to be a developer who had pre-release SDK hardware. You can find his opinion of the article in the following tweets.

 

 

 

2gy0z20.jpg

244o4uu.jpg

2m7ungx.jpg

ws7eqh.jpg

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Η πλακα ειναι οτι η κονσολα δεν ειναι δυσκολη στον προγραμματισμο της. Το αντιθετο μαλιστα.

 

Μα πως μπορει να ειναι ΤΟΣΟ δυσκολη δηλαδη μη τρελαθουμε, οταν σε αρχιτεκτονικη powerpc αναπτυσσονται παιχνιδια εδω και 2 δεκαετιες σχεδον ξερω γω(gc,ps2,ps3,x360). Ημαρτον δηλαδη. 

 

Δεν στεκει καθολου αυτο που λενε, αυτο που ισως να ειναι πιο δυσκολο ειναι τα ports(οποτε και αν ερθουν) απο ps4/xone σε WiiU.

 

Ολα τα αλλα ειναι μπουρδες, ξαφνικα τους δυσκολευει ο προγραμματισμος σε WiiU μετα απο τοσα χρονια στα ιδια και στα ιδια. Και στο PS3 ηταν μανικι, αλλα οταν εχεις εγκατεστημενη βαση στρωνεις τον κωλο σου κατω και φτιαχνεις παιχνιδια. Αυτη ειναι η αιτια και οχι οι παπαριες που λενε. Δεν βλεπουν χρημα και προοπτικη στον οριζοντα,δεν εχει εμπορικο συμφερον για τους περισσοτερους το WiiU και γιαυτο γυρνανε την πλατη. Απλα δεν μπορουν/θελουν να το πουν ξεκαθαρα.

Δημοσ.

Μα δεν ήταν ξεκάθαρο από το άρθρο ότι μιλούσε για pre-launch; Το λέει σε πάνω από ένα σημεία. Τι διάολο, κανείς δε διαβάζει τα κείμενα στα σάιτ πλέον;

Δημοσ.

Παιδιά όσοι δεν πρόλαβαν στον Κωτσο έκανε price match το Public για το ZombiU στα 263 με το Pro controller στο πακέτο.

 

http://www.public.gr/product/gaming/consoles/nintendo-wii-u/nintendo-wii-u-premium-and-zombiu-mayro/prod3020016pp/?affiliateId=linkwise&lkws_469=525b9cf5-2f29-3d40-b90c-da0f2e15ded8

  • Like 2
Δημοσ.

Εμενα παντως για να σου αποδειξω οτι υπαρχουν ατομα που διαβαζουν κειμενα σε σαιτ με εντυπωσιασε το γεγονος οτι η Ninty σκεφτοταν τη ΜΑΝΑ πρωτιστως που θα θελει μια ησυχη κονσολα στο σαλονι της και οχι μια φασαριοζικη σκουπα.

 

Επισης το γεγονος οτι θελανε να φτιαξουνε μια live υπηρεσια αντιστοιχη των ανταγωνιστων τους αλλα δεν θεωρησαν σκοπιμο να ριξουν μια ματια στις υπηρεσιες αυτες για να εχουν αποψη για το πως ειναι και πως λειτουργουν ειναι επισης εντυπωσιακο.

 

Για να μην πω για την επικη διαδικασια που απανταγανε σε καθε ερωτηση με μια εβδομαδα καθυστερηση σε μια διαδικασια που θυμιζει Ελληνικο δημοσιο και οσο να ναι εμας τους Ελληνες μας φερνει πιο κοντα συναισθηματικα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...