Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντελως διαφορετικα παιχνιδια με εντελως διαφορετικο focus. Το GoW ειναι παιχνιδι της γραμμης, ψεκαστε, σκουπηστε, τελειωσατε και συνεπως ειναι σχεδιασμενο και ετσι. Ειναι αργο, προκαθορισμενο, με fix καμερα και συστημα μαχης που ειναι τοσο ριχο που λιγοτερο πεθαινεις (οπως τα GoW στο PS2 και PSP). Με λιγα λογια δεν ειναι παιχνιδι που το παιζεις για το gameplay του. 

 

Ακριβως απεναντι ειναι το Bayonetta. Ταχυτατο, σφιχτοδεμενο, βαθυ ως εκει που δεν παει με απιστευτο customazation στον τροπο που παιζεις που προωθει τον πειραματισμο. Ενα καθαροαιμο fighting game σε αλλο στησιμο. Δεν μπορεις να συγκρινεις τα γραφικα αμεσα βασισμενος μονο στην ποιοτητα των textures και του blur effect. 

  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν μιλησα για ποιοτητα παιχνιδιου.

Αλλωστε το Bayonetta δεν το εχω παιξει για να εχω αποψη και να τα συγκρινω.Ειναι στην λιστα.Καποια στιγμη θα παιχτει.

Δημοσ.

Eχω ολες τις κονσολες και εχω παιξει το bayonetta πολλες φορες μιας και το λατρεψα.Τα γραφικα του 2 σε σχεση με το 1 ειναι η μερα με τη νυχτα.Πολυ καλα και του 1 αλλα ειναι εμφανεστατα καλυτερα στο wii u και με 60 fps.Ανωτερο στα παντα απο το 1.

Δημοσ.

Επειδή έχω ψηθεί με το WiiU έκανα μια έρευνα για τα specs του , φαίνεται ότι η GPU είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό customised, περισσότερο από ότι του ps4/xbone.

 

Μάλιστα παίζει να βρίσκεται και κοντά στο 1/4 (xbone) -1/6 (ps4) των τελευταίων σε απόδοση.

 

Αυτό για 720p είναι υπέρ αρκετό και δείχνει πόσο πιο πάνω είναι απότα ps3 & 360 που έχουν κοντά το 1/10 της ισχύος των νέων κονσολών.

 

επίσης η διαφορά wii με ps3 & 360 , στο μάτι αλλά και στην ουσία είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι  wiiU με xbone & ps4.

Δημοσ.

Μην σου πω φιλε οτι στο "ματι" ειναι και καλυτερα απο οτι στα PS4 και XBOX one!

 

Βασικά καλύτερα να μιλάμε μόνο για το ps4 kai to wiiu το xbone είναι τελέιως νεκρό.

Δημοσ.

Τρολαρισμα στα social.

 

“The primary use of Twitter and Facebook is not gaming, but a means of communication. Although I don’t use either of them, if I did, I imagine I’d use it to talk about my outings and vacations to people who aren’t exactly video game enthusiasts. I don’t think my former classmates would care to hear about my new Mario Kart record and so on.”

http://wiiudaily.com/2013/06/iwata-is-spot-on-when-it-comes-to-social-media/

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν μιλησα για ποιοτητα παιχνιδιου.

Αλλωστε το Bayonetta δεν το εχω παιξει για να εχω αποψη και να τα συγκρινω.Ειναι στην λιστα.Καποια στιγμη θα παιχτει.

 

Αυτο που σου ειπα εχει αμεσο αντικτυπο στην ποιοτητα των γραφικων. Επειδη λοιπον ειναι διαφορετικα παιχνιδια και με διαφορετικο τροπο αλλο θελει να δειξει το ενα παιχνιδι και αλλο το αλλο. Ετσι λοιπον τα γραφικα φτιαχνονται με τετοιο τροπο στο εκαστοτε παιχνιδι για να αποδοσουν αυτο που πρεπει. 

 

Στην περιπτωση λοιπον του GoW οπως προειπα παραπανω το focus δεν ειναι το gameplay οποτε το variable framerate, η fixed καμερα, το ολο στησιμο button mashing της υποθεσης επιτρεπει στο βγαλουν τα γραφικα στο μαξ των δυνατοτητων του μηχανηματος. Αν λοιπον το GoW μια μερα αποκτουσε free camera, επιταχυνση κατα 200% (το λιγοτερο) απο οσο εχει σημερα και γενικα γυρνουσε τη φιλοσιφια του τοτε θα εβλεπες και αμεση "πτωση" των γραφικων. 

 

P.S. Το Bayonetta στο PS3 ειναι πολυ χαλια. Παρα αυτα ομως ειναι τοσο καλο παιχνιδι που δεν σε επηρεαζει και τοσο πολυ περα απο το γεγονος οτι στο X360 ειναι τουλαχιστον 50% καλυτερο. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Στο beyond3d εχει συζητηθει απο devs,οτι η καμερα θα μπορουσε να ειναι ελευθερη οσον αφορα τα γραφικα.Ειναι περισσοτερο θεμα επιλογης gameplay.Δεν θα αλλαζε κατι στον οπτικο τομεα αν ηταν ελευθερη,αλλα θα μπερδευε,γιατι το παιχνιδι ηταν στην φυση των παλιων.Ισως επειδη η μηχανη ειναι η ιδια.

Τωρα για την ταχυτητα δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει.Το gowA ειναι πιο γρηγορο απο το 3 παντως.

Ειναι πολυ διαφορετικα παιχνιδια οντως.

 

Το bayonetta στο ps3 ειναι το πιο προχειρο port που εχει βγει σε ps3 ποτε.Δεν εχει νοημα να το βαζουμε στην κουβεντα.

Δημοσ.

Στο beyond3d εχει συζητηθει απο devs,οτι η καμερα θα μπορουσε να ειναι ελευθερη οσον αφορα τα γραφικα.Ειναι περισσοτερο θεμα επιλογης gameplay.Δεν θα αλλαζε κατι στον οπτικο τομεα αν ηταν ελευθερη,αλλα θα μπερδευε,γιατι το παιχνιδι ηταν στην φυση των παλιων.Ισως επειδη η μηχανη ειναι η ιδια.

Τωρα για την ταχυτητα δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει.Το gowA ειναι πιο γρηγορο απο το 3 παντως.

Ειναι πολυ διαφορετικα παιχνιδια οντως.

 

Το bayonetta στο ps3 ειναι το πιο προχειρο port που εχει βγει σε ps3 ποτε.Δεν εχει νοημα να το βαζουμε στην κουβεντα.

 

Δεν τους πιστευω για τον απλουστατο λογο οτι απο τη στιγμη που η καμερα σου ειναι fix μπορεις να δειχνεις εσυ οτι θελεις. Ενα κτηριο παραδειγμα μπορει απο μπροστα να ειναι πλουσιο και απο πισω να μην εχει ουτε ενα πολυγωνο για αυτο και ειναι παιχνιδι γεματο στους αορατους τοιχους. Ειναι ακριβως η ιδια λογικη με τα μεγαλα οπλα και το χαμηλο FOV στα FPS. Ειναι λογικο οτι κερδιζουν σε pixels και χωνουν μπροστα οτι μπορουν. Το τελευταιο GoW ειναι αργο (ποιο γρηγορο απο το 3 μεν). Ειναι ποιο αργο ακομα και απο το Devil May Cry 2 ποσο μαλλον απο το Bayonetta το οποιο ειναι κυριολεκτικα παιχνιδι "νεφτι στον κωλο". Hyperkinetic παιχνιδι με αλλαγη των challenges το ενα πισω απο το αλλο με οσο το δυνατον περισσοτερο over the top δραση.

 

Εννοειται πως για τα παραπανω υπαρχει και αντιστοιχη δημιουργια του γραφικου. Επειδη ομως στο τελος τον ξυριζουν τον γαμπρο εγω θα την πω την αμαρτια μου. Θεωρω το πρωτο Bayonetta (στο Χ360) καλυτερο οπτικα απο το GoW. Γιατι? Γιατι μπορει το GoW στην αρχη να σου πεταξει τα ματια εξω με την ποιοτητα των textures του, τους φωτισμους του και το απιστευτο blur affect του αλλα στο τελος μετα το περας του παιχνιδιου θεωρω οτι το Bayonetta κανει τα πραγματα καλυτερα. Ειναι δηλαδη το παιχνιδι που σου μενει στο μυαλο. Κανει τα παντα καλα και με φοκους. Ποτε δεν αισθανεσαι οτι τα γραφικα τωρα ειναι "χειροτερα" σε σχεση με το προηγουμενο μερος. Οσο παει και καλυτερα με πολυ σταθερο και progressive τροπο. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Eνταξει διαφωνω με ολο το ποστ.

Ακυρωσαμε devs,bayonetta1 ανωτερο oπτικα απο gow3 κ.α.

To οτι ειναι καποιο παιχνιδι πιο σταθερο στην οπτικη μετριοτητα δεν το κανει καλυτερο απο αλλα btw.(το art direction ειναι αλλο πραγμα βεβαια)

Τεσπα τα gow δεν συγκρινονται με κανενα του ειδους στον οπτικο τομεα κατ'εμε(και για τον περισσοτερο κοσμο,df κ.α).

Αν τα συγκρινουμε ως παιχνιδια και gameplay ειναι αλλη κουβεντα.

Δημοσ.

Eνταξει διαφωνω με ολο το ποστ.

Ακυρωσαμε devs,bayonetta1 ανωτερο oπτικα απο gow3 κ.α.

To οτι ειναι καποιο παιχνιδι πιο σταθερο στην οπτικη μετριοτητα δεν το κανει καλυτερο απο αλλα btw.

Τεσπα τα gow δεν συγκρινονται με κανενα του ειδους στον οπτικο τομεα κατ'εμε(και για τον περισσοτερο κοσμο,df κ.α).

Αν τα συγκρινουμε ως παιχνιδια και gameplay ειναι αλλη κουβεντα.

 

Ακυρωνω τους devs γιατι σε αντιθεση με αλλους devs που εχουν τα κοτσια να παραδεχτουν τα κολπα που κανουν προκειμενου να "σπρωξουν" τα γραφικα αυτοι απλα ευλογουν τα γενια τους χωρις ιχνος αποδειξης αυτου εδω και 6 παιχνιδια. Θα μπορουσαμε να το κανουμε....ναι ναι ναι και εμενα αν η γιαγια μου ειχε @@ θα ηταν ο παππους μου. Ισως τους πιστεψει κανενας αδαης ασχετος που δεν ξερει πως λειτουργουν τετοια τεχνασματα.  

 

Επισης το Bayonetta δεν ειναι μετριοτητα. Ειναι εκπληκτικο απλα το GoW ειναι η τελειοτητα τουλαχιστον ως προς την ποιοτητα των textures, φωτισμους και blur effect. Απο εκει και περα ομως το Bayonetta ειναι σαφως καλυτερο. Framerate, ταχυτητηα, A.I., particles, ελευθερο περιβαλλον και αρενες, animations και γενικα στις λεπτομερειες φαινεται η διαφορα.  

Επισκέπτης
Δημοσ.

Για την fixed δεν θα κατσω να σε πεισω.Δεν βρισκω και το link που εξηγει τα παντα και θα ελυνε τις αποριες σου.
(Μιλαω για ps3 ομως και για το gow3 συγκεκριμενα,για τα αλλα δεν γνωριζω)

Μετρια ειναι τα γραφικα του bayonetta1.Του 2 φαινονται σαφως βελτιωμενα/καλυτερα.
Απο κει και περα το 1 δεν συγκρινεται ουτε στο ελαχιστο με τα gow.Εκτος απο το γεγονος οτι το τελευταιο εχει τεραστια διαφορα στα γραφικα, εχει και συντριπτικα ανωτερο ΑΑ(MLAA στον cell),περα απο ολους τους τομεις που ειναι καλυτερο(φωτισμοι,polygon count,textures,scale κ.α).

Μερα με την νυχτα.

lol-->https://s3.amazonaws.com/launchgram/static/img/RelatedProductImages/bayonetta-2/bayonetta-2-screenshot-2.jpeg

 

 

 Ισως τους πιστεψει κανενας αδαης ασχετος που δεν ξερει πως λειτουργουν τετοια τεχνασματα.  .  

Σε ευχαριστω.

Δημοσ.

Σορρυ PDS δεν τους πιστευω, ξερω κατι λιγα απο τεχνασματα αποκρυψης και προωθησης γραφικων οποτε αυτοι με αδειες υποσχεσεις και εξηγησεις με αερα κοπανιστο σιγουρα δεν μπορουν να με πεισουν. Οι υπολοιποι devs δηλαδη ειναι βλακες και ηλιθιοι αλλα αυτοι ΘΑ μπορουσαν....αλλα τελικα δεν το εκαναν μετα απο 6 παιχνιδια. Αν ηταν μαγκες ας το εκαναν οπως θα το κανουν οι devs του Castlevania LOS2 που ειπαν οι ανθρωποι οτι η καμερα θα ειναι ελευθερη αλλα αν δεν την πειραζεις θα λειτουργει fixed οπως και στο πρωτο LOS. Τωρα το κατα ποσο ελευθερη θα ειναι δεν ξερουμε αλλα τουλαχιστον οι ανθρωποι συμπεριελαβαν και τις 2 εκδοσεις της καμερας. Αυτους μαλιστα, respect. Τους αλλους τους αεριτζηδες γιατι να τους πιστεψω? Που ειναι οι αποδειξεις τους οτι μπορουν? 

 

Για το Scale του Gow θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω καθετα. Το concept και η παρουσιαση ειναι σιγουρα grande integrale αλλα στην εκτελεση δεν υπαρχει κανενα scale. Η κινηση σου ειναι υπερβολικα περιορισμενη και "κλειδωμενη" σε συγκεκριμενα μικρα σημεια ενω απο πισω σου συμβαινει το χαος. Δεν σημαινει ομως οτι μπορεις να κανεις μια επισκεψη στο χαος. Εκει "κλειδωμενος" στο 5χ5 σημειο που σε εχωσε ο dev θα εισαι . Ουτε το polygon count ειναι απαραιτητα ανωτερο καθως το μοντελο ορισμενων χαρακτηρων (με κορυφωση του Kratos φυσικα) ειναι μερα με τη νυχτα η διαφορα της ποιοτητας και φαινεται σαν να ηρθε απο αλλο παιχνιδι ο kratos εναντι των αλλων χαρακτηρων. Τα πλασματα επισης εχουν τεραστια διαφορα ποιοτητας μεταξυ τους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...