Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω διαβασα οτι ειναι το κρυφο project της Retro Studios (που μετα τα metroid prime δεν εχω λγο να μην το πιστευω, οι ανθρωποι αυτοι ειναι ταλενταρες) το οποιο τελευταια στιγμη δεν εβγαλαν στην Ε3 και ειναι πιθανοτατο να κανει την εμφανιση του ποιο εμπλουτισμενο και με gameplay στην TGS. Δεν ειναι ομως ακομα confirmed τιποτα και γι αυτο δεν ενθουσιαζομαι ακομα ασχετα αν το Majoras Mask το θεωρω τοσο καλο Zelda οσο οποιοδηποτε αλλο. Σιγουρα καλυτερο απο το ocarina of time (αποψη μου).

Δημοσ.

@Farcry Η ιστορία με την "αντιγραφή" του χειριστηρίου του U από το Χ360 είναι μια ανοησία και μισή...

 

Ορίστε μια μικρή υπενθύμιση των χειριστηρίων της Nintendo από την εποχή του Gamecube και δώθε (μην το πάμε στην αρχαία προϊστορία...).

 

Gamecube (2001)

 

GCCont.jpg

 

Gamecube Wavebird (2002)

 

wavebirdhead_20087.nphd.jpg

 

Nintendo Wii Classic Controller/Pro (2006/2009)

 

Classic-Controller.jpg

 

Nintendo Wii U Controller (2012)

 

original.jpg

 

 

Όποιος δε βλέπει πως υπάρχει μια φυσική εξέλιξη των Controllers της Ν. (το Wii U προήρθε από μια ελαφρά τροποποίηση του Classic Contreller Pro το οποίο ήταν μια βελτίωση του Classic Controller κλπ κλπ) είτε δε το έχει ψάξει αρκετά είτε απλά τρολάρει... (δεν αναφέρομαι προφανώς σε σένα αλλά κυρίως στα φανμπόγια της MS).

 

Το μοντέλο των χειριστηρίων με δύο αναλογικούς και αρκετά πλήκτρα/σκανδάλες εφαρμόζεται από το μέσο της πιο προηγούμενης δεκαετίας (του 90) από όλες σχεδόν τις εταιρείες. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν δε μπορεί να τίθεται θέμα αντιγραφής σε κάτι που είναι κοινός τόπος στη βιομηχανία για τόσα πολλά χρόνια.

 

Παρόλα αυτά αν κάποιος ισχυρίζεται το αντίθετο γιατί πρέπει να αντέγραψε η Nintendo την MS και όχι η MS τη Nintendo;

 

Gamecube

 

GCCont.jpg

 

Xbox

 

controller_s1.jpg

 

Ή ακόμα πιο εύκολα αυτό που λέγεται πιο συχνά να αντέγραψε η MS τον Sega Dreamacast Controller...

 

Ιστορίες για αγρίους imho... Όλοι τον ίδιο controller φτιάχνουν εδώ και τόσα χρόνια με ελάχιστες διαφορές ή τροποποιήσεις.

Δημοσ.

Για μένα η μόνη βλακεία είναι πως έχει τα κουμπιά κάτω από το αναλογικό, όταν ό,τι χειριστήριο κυκλοφορεί τα έχει από πάνω, μαζί και τα προηγούμενα της Nintendo.

 

Μια ανοησία και μισή, πάντως, δεν τη λες όταν το σχήμα είναι ακριβώς ίδιο, ό,τι αλληλοεπηρασμοί και να είχαν παίξει στις παλιότερες κονσόλες.

Δημοσ.

@Farcry Η ιστορία με την "αντιγραφή" του χειριστηρίου του U από το Χ360 είναι μια ανοησία και μισή...

 

Ορίστε μια μικρή υπενθύμιση των χειριστηρίων της Nintendo από την εποχή του Gamecube και δώθε (μην το πάμε στην αρχαία προϊστορία...).

 

 

κανενα δεν εχει ακριβως αντιγραψει το ιδιο σχημα. αυτο ηταν και το point μου. ολες οι εταιρειες εχουν παρει στοιχεια απο τους αλλους δεν ειπα αυτο. ειπα για αντιγραφη του σχηματος. δεν μιλησα για την διαταξη των πληκτρων. το σχημα ειναι αυτο που δινει την εργονομια στο πιασιμο και υστερα βαζουμε τα πληκτρα για να βολευουν στα δαχτυλα

 

 

 

δεν υπαρχει αλλο χειριστηριο που να ειναι αντιγραφη καποιου αλλου παρα μονο το wii u με βαση αυτα που γνωριζω. εαν υπαρχει και δε το ξερω πες μου

 

 

ναι μπορει να ειναι η φυσικη εξελιξη του controller απο τα προηγουμενα της nintendo. οταν ομως υπαρχει ηδη αυτο το σχημα στην αγορα γιατι προλαβε αυτη την εξελιξη καποια αλλη εταιρεια και ερχεται η nintendo και βγαζει ακριβως το ιδιο σχημα τοτε ειναι αντιγραφη. αυτο ισχυει για ολα τα πραγματα

 

http://kotaku.com/5916697/there-is-another-xbox-360+inspired-wii-u-controller

 

 

This is the FPSPro, a third party Wii U controller developed completely independently of Nintendo.

 

In fact, Mad Catz's Alex Verrey told me that Nintendo's announcement this weekend caught the company entirely off=guard. They had approached Nintendo with the idea, and Nintendo said they planned on focusing on their classic controller. And then boom, Xbox 360-looking thing.

 

 

 

καλη η κωλοτουμπα δε λεω

 

 

41TPWXMCASL._SL500_AA300_.jpg

Δημοσ.

Τοτε ολοι αντεγραψαν την Ν που ηταν η πρωτη που εισηγαγε τον αναλογικο μοχλο, την δονηση ...

 

Μη κολλατε σε βλακειες, χειριστηρια ειναι, ολα μοιαζουν πανω κατω.

Δημοσ.

Για next-gen μόνο PC. Kαι τα επόμενα Xbox/PS πάνω κάτω τα ίδια θα αποδίδουν.

Και δεν το λές ξεφτύλα οταν θα έχει 60fps.

Επίσης αναφέρει πως η Nintendo θα έχει τα παιχνίδια της 720p @ 60fps, οι third party μπορεί να τα έχουν παραπάνω.

Δημοσ.

Για next-gen μόνο PC. Kαι τα επόμενα Xbox/PS πάνω κάτω τα ίδια θα αποδίδουν.

Και δεν το λές ξεφτύλα οταν θα έχει 60fps.

Επίσης αναφέρει πως η Nintendo θα έχει τα παιχνίδια της 720p @ 60fps, οι third party μπορεί να τα έχουν παραπάνω.

 

Θα μπορούσαν να βάλουν 1080p και λιγότερα fps. Τι να πω δεν έχει να κάνει μόνο με την ανάλυση αλλά και με τα γραφικά. Πάντως δεν το κόβω να είναι πολύ ανώτερο από τις τωρινές κονσόλες.

Δημοσ.

Καλύτερα που το έβαλαν 720p @ 60fps που θα γίνεται upscale στα 1080p, παρά 1080p @ 30fps.

Kαι μόνο που έχει minimum τα 720p @ 60fps είναι πάρα πολύ καλό. Μην φανταστείς πως οι επόμενες κονσόλες θα έχουν τόσο τρομερές διαφορές.

Δημοσ.

Μια απο τα ιδια, προτιμω τα εξηνταρια απο τα, με το ζορι, τριανταρια. Αν μπορω να εχω ενα παιχνιδι με την ποιοτητα γραφικων του Castlevania lords of shadow στα 720p με 60 frames σε κονσολα θα ειμαι μια χαρα. Πραγματικα δεν με νοιαζει το παραπανω.

Δημοσ.

Μια απο τα ιδια, προτιμω τα εξηνταρια απο τα, με το ζορι, τριανταρια. Αν μπορω να εχω ενα παιχνιδι με την ποιοτητα γραφικων του Castlevania lords of shadow στα 720p με 60 frames σε κονσολα θα ειμαι μια χαρα. Πραγματικα δεν με νοιαζει το παραπανω.

 

Οι τωρινές κονσόλες τρέχουν σε 720p και 30fps σωστά? Το Wii U είναι δυνατό αλλά όχι τόσο όσο θα είναι οι άλλες next-gen κονσόλες (το ελπίζουμε βέβαια).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...