skanjos Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 κάτσε ρε vole, γιατί τα παραλές ρε φίλε, τι θα ήθελες να σου βάζουν μέσα μια γυναίκα δηλητήριο που να είναι ταυτόχρονα και Business woman και να κάνει καράτε για να μην το θεωρήσεις σεξιστικό, γυναίκες είναι ,λογικό είναι ειδικά στης εποχές που διαδραματίζεται το zelda με πριγκίπισες κτλπ να είναι υπερβολικά πιο θηλυκές και αδύναμες. αν εσύ αυτό το θεωρείς πρόβλημα εγώ δεν το θεωρώ για κανένα λόγο. διαφωνούμε στον ορισμό της λέξης σεξιστικό,για μένα είναι όταν προσβάλει το γυναικείο φύλο με αποκαλυπτικές ηρωίδες που έχουν ως σκοπό την ανύψωση του ανδρικού "πληθυσμού" και βρίσκονται εκεί για αυτό και μόνο το λόγο ,ή τις έχουν βάλει εκεί για αυτόν τον λόγο χωρίς συνέπεια στην πλοκή. και για σένα όταν εμφανίζουν μια γυναίκα αδύναμη. άντε τώρα που θα βγει το καινούριο tomb raider ,να σε δω που θα καταταχθείς ,που κάνανε την νεα lara και αδύναμη (καμία σχέση με την τσόντα που ήταν πριν) αλλα και πιο πρόστυχη ταυτόχρονα (τουλάχιστον στα μάτια μου)χαχαχα. σεξιστικά και τα σχόλια του drake για τα οπίσθια της chloe στο uncharted 2 να φανταστώ? αμάν ρε vole... χαχα εντελώς διαφορετική άποψη έχουμε στο θέμα ,αλλα κουβέντα να γίνεται πρώτο μου zelda ήταν του game boy classic δεν θυμάμαι πως λέγεται.μετά έπαιξα το no2 σε nes αλλα τα είχα βρει σκούρα ,δεν το είχα τερματίσει τότε.
Vole Maulder Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Υπάρχει διαφορά μεταξύ του μονοδιάστατου χαρακτήρα που εξυπηρετεί μονάχα την ανύψωση (είτε σεξουαλικά, όπως λες, είτε υπό τη μορφή του ήρωα που σώζει την πριγκίπισα) και του αδύναμου χαρακτήρα που δικαιολογείται, αναπτύσσεται κι εξελίσσεται. Οι μονοδιάστατοι χαρακτήρες είναι το θέμα και οι κόσμοι όπου οι μόνες γυναίκες είναι μονοδιάστατες κι αδύναμες ή κακές. Ελα λίγο στην απέναντι θέση και φαντάσου πώς θα ήταν αν η μόνη, ή στο μεγαλύτερο μέρος, εκπροσώπηση των αντρών στα βιντεοπαιχνίδια ήταν αδύναμοι πρίγκιπες, mimbos (male bimbos) ή κακοί που χρησιμοποιούν τη σεξουαλικότητά τους για να κάνουν κακό; Δε θα ένιωθες ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτό; Για τη Λάρα δεν μπορώ να έχω ακόμα γνώμη, γιατί το παιχνίδι δεν έχει βγει ακόμα. Οταν βγει και το παίξω το συζητάμε. Δεν μπορώ να το κρίνω από τα τρέιλερ, γιατί αυτά δεν τα ελέγχουν αυτοί που έγραψαν το παιχνίδι, ή μάλλον αυτή που έγραψε το παιχνίδι. Είναι PR bs στοχευμένα σε ξαναμμένα αγοράκια. Τουλάχιστον έχει γίνει μια καλή αρχή στο σχεδιασμό της και μοιάζει πιο πολύ με γυναίκα κι όχι με φουσκωτή κούκλα. Επίσης, μιας κι επιστρέφουμε στον Ντρέικ, ένας λόγος που εκεί δε με ενοχλεί (αν και μερικές γυναικείες γνώμες ίσως να ήταν χρήσιμες, γιατί, όπως είπα, αντρική ματιά) είναι πως οι χαρακτήρες είναι καλογραμμένοι, την Chloe σίγουρα αδύναμη κι ανύμπορη δεν τη λες, ακόμα κι όταν ο Ντρέικ τη βλέπει "καλός πρίγκιπας" και πάει να τη σώσει, και το banter μεταξύ τους το βρίσκω ισορροπημένο και καλόγουστο. Δεν είναι σαν συλλογή από youtube comments που κάποιος θεώρησε ότι ήταν κουλ να τα βάλει στο παιχνίδι, όπως ήταν, για παράδειγμα, οι ατάκες των εχθρών προς την Catwoman στο Arkham City. Εν κατακλείδει, θεωρώ ότι είναι λεπτές οι γραμμές και προτιμώ να είμαι περισσότερο υποψιασμένος. Ακόμα κι αν υπερβάλω καμιά φορά, σίγουρα κακό δε θα κάνω, σε αντίθεση με το να τα παίρνω όλα χαλαρά και δυνητικά να συμβάλλω στη διαιώνηση ενός σημαντικού προβλήματος. Πρωτοπορία για μένα, λοιπόν, για να επιστρέψουμε ξανά, θα ήταν να έβγαζε ένα Zelda είτε όπως το περιέγραψε ο Αληθινός στην προηγούμενη σελίδα, με αντιστροφή ρόλων ή με κάτι διαφορετικό να συμβαίνει που να μη χρησιμοποιεί το κλισέ της απηγμένης αδύναμης πριγκίπισας, είτε να έβγαζε κάτι νέο με όλα αυτά τα στοιχεία του gameplay που αρέσουν.
Tilemaxx Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Με την ίδια λογική η Κοκκινοσκουφίτσα, η Χιονάτη, οι μισές ταινίες του Χόλυγουντ, και τα άλλα μισα βιντεοπαιχνίδια, είναι σεξιστικά. Τα έχετε μπερδέψει εντελώς.
Vole Maulder Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Η Χιονάτη δεν είναι σεξιστική; Για σκέψου ξανά λίγο τι γίνεται στην ιστορία Και ναι, οι μισές ταινίες (λέω τώρα, δεν έχω δει όλες τις ταινίες που έχουν βγει) και τα περισσότερα παιχνίδια περιέχουν κάποια μορφή σεξισμού. Σε ανδροκρατούμενη κοινωνία ζούμε, γιατί είναι έκπληξη ή παράξενο αυτό; Τέλος πάντων, αν είναι να συνεχίσουμε την κουβέντα τόσο συγκεκριμένα και ταυτόχρονα τόσο γενικά γύρω από αυτό το θέμα ίσως θα ήταν καλύτερα να το κάναμε στο offtopic κι όχι εδώ, γιατί πλέον παύει να έχει σχέση με τη Νιντέντο. ξερετε αν μπορω να βρω καπου το black ops 2 , σε μια τιμη μεχρι 45 ευρω? Επειδή σε ξεχάσαμε εσένα μέσα σε όλα αυτά, το Site: http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Black-Ops-Nintendo/dp/B009H6MBG4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1359587262&sr=8-1">Amazon το έχει οριακά στην τιμή που το θες. 46κάτι βγαίνει. Η τιμή αργεί συνήθως να πέσει σε αυτή τη σειρά.
Moderators Malthador Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Και ο σεξισμός δεν είναι με κανέναν τρόπο αστείος. Είναι ακόμα πολύ μεγάλο θέμα για να μπορεί να γίνει και αστείος. Μακάρι να ήταν η κοινωνία μας σε τέτοιο επίπεδο που να μπορούσε. Όταν είπα «αστείος» εννοούσα «διασκεδαστικός». Υπό την έννοια ότι θέλουμε π.χ. να βλέπουμε ημίγυμνες ηρωίδες με τεράστια βυζιά (και δεν είμαι 15, είμαι 28 :Ρ). Εννοείται πως -πέρα από τσόλια- μου άρεσει να βλέπω και δυναμικές *γυναίκες* ηρωίδες (ALyx Vance, April Ryan και Jade είναι τρία χαρακτηριστικά μη-σεξιστικά πρότυπα που μου έρχονται γρήγορα στο μυαλό). Αυτό όμως δεν παύει να κάνει τον σεξισμό ελκυστικό. Ομοίως, όταν παίζω Zelda (ή οποιοδήποτε medieval fantasy game for that matter) θέλω να παίζω παραμυθάκι. Ο ήρωας που σώζει την princess (που σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι το άβουλο θηλυκό που απλά περιμένει να σωθεί, OoΤ για παράδειγμα). Γιατί αυτό το κλισέ να πάψει να υπάρχει; Για να μη θιχτούν οι φεμινίστριες; Ο κόσμος είναι αυτός που είναι και καλώς αντιγράφεται στα games. Από εκεί και πέρα, δεν κατανοώ ακριβώς τι εννοείς όταν λες «Τρία παιχνίδια εμπνευσμένα από παιχνίδια της Ν που αναπαράγουν την ίδια φόρμουλα από πότε;». Τι σημαίνει «από πότε»; Και, οκ, ο ikaruga είναι λίγο υπερβολικός όταν λέει ότι ΟΛΟΙ την αντιγράφουν. Δεν αντιγράφουν άπαντες την N, αλλά σε γενικές γραμμές είναι από τις εταιρείες που αντιγράφονται κάργα από τον ανταγωνισμό. Γιατί αντιγράφεται αν δεν πρωτοτυπεί; Τέλος, το πρώτο Zelda που έπαιξα ήταν το πρώτο Zelda που υπήρξε σε ηλικία 6-7 ετών. :Ρ
Vole Maulder Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Εμένα πάντως με έχει κουράσει να βλέπω ημίγυμνες ηρωίδες με τεράστια βυζιά και να σώζω πριγκίπισες. Αισθητικά και φαντασιακά. Και δεν μπορώ να βρω διασκεδαστικό κάτι που είναι φτιαγμένο από προνομιούχους για προνομιούχους, για τη διασκέδαση των οποίων πατάει πάνω σε ένα κομμάτι (πάνω από το μισό, ε; ) του πληθυσμού που ακόμα αντιμετωπίζει διακρίσεις σε διάφορους βαθμούς. Ξαναλέω, αν τα πράγματα ήταν πιο ισορροπημένα δε θα ήταν τόσο ζήτημα, αλλά ειδικά τα βιντεοπαιχνίδια είναι κολλημένα τα περισσότερα σε μια νοοτροπία 15χρονου αγοριού. Και το χειρότερο είναι ότι δε μιλάμε μόνο για πραγματικά 15χρονα (κάποια από τα οποία είναι μάλιστα πολύ πιο ώριμα απ' όσο φαίνονται), αλλά για το λεγόμενο man-child. Συν ότι με όλα αυτά χάνουν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Και εδώ δεν εννοώ καθόλου ότι θα έπρεπε να βγαίνουν παιχνίδια για γυναίκες. Εννοώ ότι θα έπρεπε να βγαίνουν παιχνίδια για απροσδιόριστο φύλο. Θα υπάρξουν και τα αντίστοιχα του Transformers (ή οποιασδήποτε άλλης ταινίας γεμάτης εκρήξεις και γυναίκες sex objects) και του Sex and the City, αλλά δε γίνεται να υπάρχουν κυρίως αυτά και να είμαστε ικανοποιημένοι, ρε γαμώτο. Και να θέλουμε και τα ίδια. Και δε λέω ότι δεν πρέπει να σου αρέσει το Ζέλντα επειδή έχει σεξιστικά στοιχεία. Κι εμένα μου αρέσει το Mortal Kombat, ας πούμε, κι όλες οι γυναίκες εκεί μέσα είναι απαίσιες. Λέω απλώς να αναγνωρίζουμε τα προβλήματα όπου υπάρχουν και να κάνουμε την κριτική που τους αρμόζει. Και να ζητάμε κάτι καλύτερο. Ειδικά αν θεωρούμε πως τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης και θέλουμε να τα παίρνουμε και να τα πάρει κι ο υπόλοιπος κόσμος στα σοβαρά. Κι ο κόσμος δεν είναι γεμάτος αδύναμες γυναίκες που περιμένουν τους άντρες να τις σώσουν (και πολλά άλλα στερεότυπα) ούτε ο ορισμός του σεξισμού είναι θέμα γούστων. Αυτά πάνω σε αυτό. Το από πότε το ρώτησα για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι το Zelda δεν ήταν ίδιο όταν ξεκίνησε με όπως είναι τώρα. Και έχει ειπωθεί αρκετές φορές, αν και όχι από εσένα, νομίζω, ότι μια συνταγή που είναι τέλεια από την αρχή δεν την αλλάζεις. Ελα όμως που δεν είναι ίδια συνταγή. Δεν έχω παίξει το πρώτο Ζέλντα, αλλά απ' όσο ξέρω ήταν πιο κοντά στο Dark Souls παρά στο SS. Γι' αυτό και στη συνέχεια ρώτησα τι παίξατε πρώτο και πότε (και ίσως θα έπρεπε να ρωτήσω κι αν σας άρεσε, γιατί κι αν το τερματήσατε, γιατί έχουν σημασία αυτά). Ο δεύτερος λόγος είναι πως αν έχει να πρωτοτυπήσει από, έστω, το Ocarina, δεν μπορούμε να μιλάμε σήμερα για πρωτοπορία και πρωτοτυπία. Είναι λίγο σαν να λέμε "οι Ελληνες είμαστε γαμάτοι, γιατί χτίσαμε τον Παρθενώνα". Συν ότι απ' όσο είδα εδώ και στο άλλο θρεντ όπου κάποιος ρωτούσε "μετά το Ζέλντα τι", τα παιχνίδια που αντιγράφουν το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Σε τι άλλο την αντιγράφουν ακόμα; Και μη μου πεις στους αναλογικούς μοχλούς, γιατί ερχόμαστε πάλι στην ερώτηση του πότε το έκανε αυτό, πόσοι το έχουν κάνει από τότε, πόσο έχει εξελιχθεί από την αρχική του μορφή κλπ. Δε διαφωνώ, και κανείς δε νομίζω ότι θα μπορούσε να το κάνει, ότι η Νιντέντο έχει υπάρξει σταθμός στο gaming. Εχει υπάρξει. Την τελευταία δεκαετία τι κάνει είναι το θέμα και, ειδικότερα, με το Wii U. Να σ' το θέσω κι αλλιώς. Οι Black Sabbath ήταν πρωτοπόροι και πρωτότυποι όταν ξεκίνησαν. Εθεσαν τις βάσεις για όλα τα παρακλάδια του Heavy Metal που ακολούθησαν. Αυτό δεν το αρνείται κανείς. Σήμερα δε θα μπορούσες να πεις όμως ότι είναι πρωτοπόροι ούτε πρωτότυποι, ακόμα κι αν έβγαζαν δίσκους ισάξιους με το Heaven and Hell (λέω μετέπειτα δίσκο τους, για να συνάδει καλύτερα ο παραλληλισμός με το Ocarina). Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν ακόμα τον ίδιο δίσκο ξανά και ξανά και δε μου πέφτει λόγος στο γούστο τους. Δική μου άποψη είναι πως αν βγάλεις ένα δίσκο και πεις γαμάτα αυτό που θες να πεις δεν υπάρχει λόγος να το επαναλάβεις, εκτός από τα λεφτά, την ασφάλεια του ίδιου κοινού και την τεμπελιά. Το ίδιο θεωρώ και για τα βιντεοπαιχνίδια. Δε λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο η μουσική και τα βιντεοπαιχνίδια, φυσικά, απλώς το θέτω έτσι μήπως γίνει πιο κατανοητό. Κι επειδή, απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι, επικρατεί παρανόηση του όρου σεξισμός, θα κάνω και μια άλλη ερώτηση. Είστε σίγουροι ότι ξέρετε τι είναι ο σεξισμός; Ρωτήστε τον εαυτό σας, απαντήστε και μετά διαβάστε αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Sexism Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2013 από Vole Maulder
JohnVani18 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Nintendo: No Wii U Price-Drop Ahead "With Wii U, we have taken a rather resolute stance in pricing it below its manufacturing cost, so we are not planning to perform a markdown. I would like to make this point absolutely clear," said Iwata.
skanjos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 καλά ναι το διάβασα και αυτό οτι μπαίνει μέσα η νιντέντο 21 δολλάρια για κάθε wii u που πωλείται, να και η απάντηση μου : ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΑΛΑ..... τραγικοί είναι δεν πρέπει να βγαίνουν και να λένε τέτοια πράγματα... λες και δεν μπορούμε να δούμε το hardware πλέον... τα ίδια λέγανε και για το 3ds btw και μετά είδαμε pricedrop. ακόμα και μετά τις ανακοινώσεις το wii u είναι νεκρό μέχρι την ε3 και μετά την ε3 θα παραμείνει dead,καλά ίσως και όχι dead αλλα θα επιστρέψει η νιντέντο στις εποχές gamecube.καλά exclusive παιχνίδια,φτηνότερη κονσόλα,αλλα ο περισσότερος κόσμος θα πάει για play και xbox imo
Vole Maulder Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Τι περιμένουν, δηλαδή; Να βγει να πει "παιδιά, μην αγοράζετε τώρα κονσόλες, θα κάνουμε μείωση τιμής σε λίγο καιρό";
gkalas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2013 ακόμα και μετά τις ανακοινώσεις το wii u είναι νεκρό μέχρι την ε3 και μετά την ε3 θα παραμείνει dead,καλά ίσως και όχι dead αλλα θα επιστρέψει η νιντέντο στις εποχές gamecube.καλά exclusive παιχνίδια,φτηνότερη κονσόλα,αλλα ο περισσότερος κόσμος θα πάει για play και xbox imo Ελπιζω να μη σε διαβαζουν στη Nintendo γιατι αν δουν αυτο το ποστ μαλλον θα το κλεισουν το μαγαζι.Τετοια σιγουρια σιγουρα θα τους βαλει σε υποψια. Ελπιζω να μη σε διαβαζουν στη Nintendo γιατι αν δουν αυτο το ποστ μαλλον θα το κλεισουν το μαγαζι.Τετοια σιγουρια σιγουρα θα τους βαλει σε υποψιες.
Alithinos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2013 Χμ ίσως να είναι λίγο βαρύς ο χαρακτηρισμός "σεξισμός". Δεν λέω ότι δεν είναι,αλλά αυτό είναι γενικά το μοτίβο του συγκεκρυμένου είδους λογοτεχνίας (γότθικη) απ την οποία το Zelda δανείζεται και τα κύρια στοιχεία της ιστορίας του. http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_fiction Πιστεύω όμως πως η Nintendo δεν το κάνει εσκεμμένα αυτό. Απλά προσπαθεί να χρησιμοποιεί χαρακτήρες-αρχέτυπα στα παιχνίδια της,ώστε να τα κάνει πιο προσιτά και ευκολονόητα,προκειμένου να πλησιάσει μεγαλύτερο κοινό. Και αυτό φαίνεται πολύ στο Wind Waker. [ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ SPOILER] Σε αυτό το παιχνίδι εμφανίζεται μια δυναμική γυναίκα,μια πειρατίνα, με πολύ ανεπτυγμένο χαρακτήρα η οποία στη πορεία αποκαλύπτεται ότι είναι η πριγκήπισσα Zelda χωρίς να ξέρει ότι είχε κλαπεί όταν ήταν μικρή. Όσο ήταν πειρατίνα ο χαρακτήρας της ήταν πολύ δυναμικός,και ίσως και πιο νταρντάνα και μάγκισα απ τον Link. Με το που μαθαίνει ότι είναι πριγκήπισσα,ξαφνικά αρχίζει να φοβάται και τη σκιά της,και πηγαίνει και κρύβεται σε μια κρύπτη για όλο το υπόλοιπο του παιχνιδιού. [ΤΕΛΟΣ SPOILER] Τώρα αυτό ίσως να μην στέκει και να φαίνεται κουφό σε εμάς που παρακολουθούμε την ιστορία, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή η Nintendo αποφάσισε να ακολουθήσει πιστά 2 διαφορετικά αρχέτυπα. Από όταν έμαθε η Ζέλντα ότι είναι πριγκήπισσα ήθελαν να τη παρουσιάσουν ως πριγκήπισσα,και για αυτό το λόγο γύρισαν τον χαρακτήρα της στο στερεότυπο/αρχέτυπο ρόλο που έχουν συνήθως οι πριγκήπισσες στα παραμύθια. Ο ένας είναι ότι το Zelda δεν ήταν ίδιο όταν ξεκίνησε με όπως είναι τώρα. Και έχει ειπωθεί αρκετές φορές, αν και όχι από εσένα, νομίζω, ότι μια συνταγή που είναι τέλεια από την αρχή δεν την αλλάζεις. Ελα όμως που δεν είναι ίδια συνταγή. Δεν έχω παίξει το πρώτο Ζέλντα, αλλά απ' όσο ξέρω ήταν πιο κοντά στο Dark Souls παρά στο SS. Γι' αυτό και στη συνέχεια ρώτησα τι παίξατε πρώτο και πότε (και ίσως θα έπρεπε να ρωτήσω κι αν σας άρεσε, γιατί κι αν το τερματήσατε, γιατί έχουν σημασία αυτά). http://en.wikipedia.org/wiki/Sexism Το πρώτο Ζέλντα όντως θύμιζε περισσότερο Dark Souls και Skyrim παρά SS. Επί της ουσίας πριν βγει το Ζέλντα όλα τα RPG ήταν με turn based μάχες και random encounters. Όταν βγήκε το Ζέλντα όλοι το αποκαλούσαν "Action RPG" γιατί είχε όλα τα άλλα στοιχεία των rpgs εκτός του leveling system και της turn based μάχης,και ήταν ο τίτλος που γέννησε το υπό-είδος των rpg με real time μάχες.Δεν υπήρχε ο όρος "action RPG" πριν το Zelda. Είχε έναν ανοιχτό κόσμο για free roaming σε στυλ Elder Scrolls,Far Cry,και μπορούσες να επισκεφτείς τα dungeons με όποια σειρά ήθελες (όπως στα Elder Scrolls) και είχε ένα σωρό διαφορετικά side quests που έπαιρνες άμα το ήθελες,μιλώντας με npcs. (πάλι σαν τα elder scrolls). Νομίζω είναι απολύτως κατανοητό πως ως ένα βαθμό όλες οι μοντέρνες σειρές rpg χρωστάνε πολλά στο Zelda. Το ζήτημα είναι πως από ένα σημείο και έπειτα τα παιχνίδια άρχισαν να ονομάζονται ως "action adventure" από τη Nintendo. Τώρα βέβαια το Zelda δεν έχει και πολλά κοινά με τα adventure παιχνίδια όπως το Myst ή τη πιο πρόσφατη σειρά Agatha Cristie,αλλά anyway.
ikaruga24 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Εχουμε τις πραγματικες δυνατοτητες της GPU του μηχανηματος απο καποιον που εκανε reverse engineering. http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-wii-u-graphics-power-finally-revealed Γι αυτους που βαριουνται οι επιδοσεις της καρτας ειναι της ταξης της 4650/70 ή 5550/70 και παντα ομως στα χαρτια καθως δεν ειναι γνωστα τα παντα ολα ακομα. Υπαρχουν τμηματα τα οποια ακομα δεν μπορουν να καταλαβουν τι κανουν και πως συνεργαζονται. Μπορει να ειναι το emulation για το Wii, μπορει να ειναι το τσιπ του ηχου, μπορει, μπορει...πολλα μπορει. Εχει επισης στρωσεις RAM που επισης δεν ξερουν τι κανουν αν και υπολογιζουν οτι μπορει να εχει σχεση με το streaming στο controller του WiiU και επισης δεν ειναι καθολου γνωστο το bandwidth. Σαν πρωτη αποψη ομως καθαρα στα χαρτια η καρτα γραφικων ειναι τουλαχιστον 1.5 φορα ισχυροτερη απο αυτην του Χ360. Με λιγα λογια βαση κλασσικης λογικης αυτων που γνωριζουν ως τωρα το WiiU καθεται σε δυναμη μεταξυ των σημερινων κονσολων και των επομενων λεγοντας πως οι επομενες κονσολες της MS και Sony ειναι μια κλασση ποιο πανω.
Alithinos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Εχουμε τις πραγματικες δυνατοτητες της GPU του μηχανηματος απο καποιον που εκανε reverse engineering. http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-wii-u-graphics-power-finally-revealed Γι αυτους που βαριουνται οι επιδοσεις της καρτας ειναι της ταξης της 4650/70 ή 5550/70 και παντα ομως στα χαρτια καθως δεν ειναι γνωστα τα παντα ολα ακομα. Υπαρχουν τμηματα τα οποια ακομα δεν μπορουν να καταλαβουν τι κανουν και πως συνεργαζονται. Μπορει να ειναι το emulation για το Wii, μπορει να ειναι το τσιπ του ηχου, μπορει, μπορει...πολλα μπορει. Εχει επισης στρωσεις RAM που επισης δεν ξερουν τι κανουν αν και υπολογιζουν οτι μπορει να εχει σχεση με το streaming στο controller του WiiU και επισης δεν ειναι καθολου γνωστο το bandwidth. Σαν πρωτη αποψη ομως καθαρα στα χαρτια η καρτα γραφικων ειναι τουλαχιστον 1.5 φορα ισχυροτερη απο αυτην του Χ360. Με λιγα λογια βαση κλασσικης λογικης αυτων που γνωριζουν ως τωρα το WiiU καθεται σε δυναμη μεταξυ των σημερινων κονσολων και των επομενων λεγοντας πως οι επομενες κονσολες της MS και Sony ειναι μια κλασση ποιο πανω. Ντροπή. Για τη Nintendo. Αν τα specs που λέει στο site αυτό είναι αληθινά,τότε δεν αξίζει καθόλου όσων αφορά τη σχέση επιδόσεις/τιμή,και η φράση πως το WiiU πωλείται σε τιμή μικρότερη απ το κόστος του είναι ψέμα. Με τα ίδια χρήματα φτιάχνω PC tower πολύ δυνατότερο απ το WiiU. Η τιμολόγιση του WiiU κάνει το pc gaming να συμφέρει περισότερο οικονομικά από το console gaming,ακόμα και στο hardware. Το θέμα βασικά είναι πως τα χαρακτηρηστικά του είναι τόσο αδύναμα,που δεν κυκλοφορούν ποια στην αγορά τόσο αδύναμα εξαρτήματα και αναγκαστηκά κάποιος θα έφτιαχνε κάτι δυνατότερο του WiiU αγοράζοντας τα πιο φθηνά cpu,gpu κτλπ που θα έβρισκε στην αγορά. Εκτός και αν το χειρηστήριο-tablet είναι τόσο πανάκριβο που να δικαιολογεί τη μεγαλύτερη τιμή. Αλλά πιστεύω πολλοί gamers θα προτιμούσαν να πλήρωναν γύρω στα 200 ευρώ για τη κονσόλα με classic controller pro αντί 320 με tablet pad.
gkalas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Παω να ποσταρω ενα αγγλικο κειμενο απο εναν ειδικο που εξετασε το hardware της κονσολας και εξεθεσε ολους τους ξερολες των φορουμς αλλα δε με αφηνει νομιζοντας οτι γραφω greeklish.Ουτε σε quote δε με αφηνει να το βαλω.Υπαρχει τροπος να το ποσταρω?
panther_512 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2013 ναί, κάνε quote το αγγλικό κείμενο και στο τέλος ή στην αρχή του πόστ σου γράψε λίγες λέξεις στα ελληνικά. Λογικά στο ίδιο το πόστ που έκανες την ερώτηση θα πρέπει να μπορείς να το παραθέσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα